abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85875516
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:03 schreef davidov2009 het volgende:
Edit: en als ik nog even de achterliggende gedachte moet uitleggen, stel de mensen die naar Rotterdam willen, maar de A4 loopt niet zo lekker door, dan kunnen ze nog een paar honderd meter pakken op de dubbele uitvoegstrook voor de A44 en dan pas "opeens kiezen" voor de A4. De politie zal hopelijk niet panisch doen als je het 10m na de blokmarkering doet, maar t mag niet ;)
Andersom mag het weer wel toch? Dus eerst van rechts naar links (over de blokmarkering, geen pijlen) en dan aan het einde weer terug naar rechts (uitvoegen, blokmarkering+pijlen). Niet dat het veilig is, maar ok :P
pi_85875760
^^ Ja, dat mag wel :P Leuk voor als je in-uitvoegen wil oefenen hehe. Net zoals je, ook ter plaatste van de blokmarkering, wel van de A4 naar de A44 mag (naar rechts opschuiven dus), alleen mag je dan niet weer terug.
Killing as few patients as possible.
pi_85875786
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:03 schreef davidov2009 het volgende:
Ja ik heb m'n rijbewijs. Echt waar, als je de link volgt van streetview in mijn bericht boven de jouwe, dan zie je dat er een pijl staat vlak voor het plaatje van situatie 2, en mag je dus NIET MEER naar links. En daar heb ik ook al iemand voor bekeurd zien worden ja. En ja, het is me zelf ook al eens overkomen :P Toen was 't net verboden een maandje ofzo, gelukkig geen politie in de buurt ;)

Edit: en als ik nog even de achterliggende gedachte moet uitleggen, stel de mensen die naar Rotterdam willen, maar de A4 loopt niet zo lekker door, dan kunnen ze nog een paar honderd meter pakken op de dubbele uitvoegstrook voor de A44 en dan pas "opeens kiezen" voor de A4. De politie zal hopelijk niet panisch doen als je het 10m na de blokmarkering doet, maar t mag niet ;)
Aah je bedoeld een uitvoegstrook met pijlen..
Dan snap ik m.
Marja je ziet wel is meer mensen die bijv. voor een stoplicht staan met pijlen ook wel is toch van de baan afgaan... verkeerde kant of file... enz..
pi_85875932
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:13 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Aah je bedoeld een uitvoegstrook met pijlen..
Dan snap ik m.
Marja je ziet wel is meer mensen die bijv. voor een stoplicht staan met pijlen ook wel is toch van de baan afgaan... verkeerde kant of file... enz..
Ja 't kan heel 'onschuldig' gebeuren, als er niet van die idioten waren geweest die in de file constant een paar honderd meter uitvoegstrook meepikten was die regel er niet gekomen...
pi_85876083
Trouwens dan wel raar... want bij de stippellijn mag je geen auto's van rechts inhalen, maar bij de blokken wel.
Dus hoezo zo vroeg al die pijlen? want dan moet je vantevoren al op de goede baan rijden maar als je dus de rechterstrook kiest, rijden de slome auto's meest rechts op de rechterstrook.
Dus als je de linkerstrook aan de linkerkant rijd, mag je die rechterstrook niet inhalen...
Wanneer er al eerder blokken zijn kan je wel inhalen.

Als je me begrijpt :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:43:04 #131
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85881242
Mooie auto 08gnoT!! Fijn dat je na zo lang zoeken iets naar je zin hebt gevonden :)
Ik was ook een aantal maanden aan het kijken, en hetzelfde verhaal als bij jou. Weinig km, goed onderhouden. Heel lekker dat je ineens iets vind! Nu snel je rijbewijs halen, en aan de slag met je eigen auto!
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85882929
Ben ik weer jongens. 20 september mag ik afrijden op de motor *O*
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  maandag 30 augustus 2010 @ 20:09:51 #133
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85884432
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 18:43 schreef Purdey het volgende:
Mooie auto 08gnoT!! Fijn dat je na zo lang zoeken iets naar je zin hebt gevonden :)
Ik was ook een aantal maanden aan het kijken, en hetzelfde verhaal als bij jou. Weinig km, goed onderhouden. Heel lekker dat je ineens iets vind! Nu snel je rijbewijs halen, en aan de slag met je eigen auto!
Zeker weten! Bij m'n 1e examen had ik er ook een op het oog maar daar had ik daarna niet meer naar gekeken, maar dit is echt een eenmalige kans O+ Je zou echt niet zeggen dat hij al bijna 14 jaar is.

En succes jac0bus *O*
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:22:53 #134
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_85890551
Morgen om 11.40 gaat het gebeuren :+
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_85890946
Succes!!!
pi_85899762
Vandaag nog 2 dubbeluur les (ochtend en eind middag) en dan morgen examen!

Ik heb als lurker genoten van jullie verhalen van de afgelopen paar maanden. Omdat hier ook bekenden het forum afstruinen en ik in het geniep rijlessen heb genomen, kon ik hier helaas niet posten. ;( Ze denken immers dat ik in December pas ga beginnen.

Ik hoop maar dat ik hem morgen zal halen. Zal dan voor volgende week een goede bak zijn als ik plotseling achter het stuur kruip bij iemand. :')
pi_85899765
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef fusionfake het volgende:
Verhip! Ik heb hem net een uurtje eerder :')
pi_85903353
Succes mensen!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_85919233
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:20 schreef DeRakker. het volgende:
Trouwens dan wel raar... want bij de stippellijn mag je geen auto's van rechts inhalen, maar bij de blokken wel.
Dus hoezo zo vroeg al die pijlen? want dan moet je vantevoren al op de goede baan rijden maar als je dus de rechterstrook kiest, rijden de slome auto's meest rechts op de rechterstrook.
Dus als je de linkerstrook aan de linkerkant rijd, mag je die rechterstrook niet inhalen...
Wanneer er al eerder blokken zijn kan je wel inhalen.

Als je me begrijpt :P
Ja ik begrijp je :P Dat is idd een rare situatie, je zou eigenlijk eerst een paar honderd meter blokken moeten hebben zonder pijlen, zodat je nog heen en weer mag, maar mensen je ook rechts mogen inhalen... Misschien een emailtje naar mr. Spe ;)
pi_85919309
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:13 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Ja ik begrijp je :P Dat is idd een rare situatie, je zou eigenlijk eerst een paar honderd meter blokken moeten hebben zonder pijlen, zodat je nog heen en weer mag, maar mensen je ook rechts mogen inhalen... Misschien een emailtje naar mr. Spe ;)
Ja :P
Want met die blokken was juist mooi geregeld omdat je mensen aan de rechter kan kan inhalen, nu kan dat niet maar moet je wel van tevoren de goede rijbaan kiezen :'(
Wat een noobs :{w

:P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:25:18 #141
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_85919655
Zoals gewoonlijk worden de goeden weer genaaid door de aso's
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:46:44 #142
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85920461
En hoe zijn jullie examens gegaan vandaag?
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef fusionfake het volgende:
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 07:33 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Verhip! Ik heb hem net een uurtje eerder :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:55:30 #143
251095 Purdey
Better off alone..
pi_85920805
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:09 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Zeker weten! Bij m'n 1e examen had ik er ook een op het oog maar daar had ik daarna niet meer naar gekeken, maar dit is echt een eenmalige kans O+ Je zou echt niet zeggen dat hij al bijna 14 jaar is.

En succes jac0bus *O*
Hartstikke leuk voor je! En 14 jaar zou je 'm indd niet geven nee :)

@Jacobus: Helemaal goed, die ga ik onthouden! De verjaardag van m'n moeder namelijk :')
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_85922990
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]

[..]

Oh, verkeerd gelezen! Ik heb hem morgen! :)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:52:54 #145
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_85925337
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]

[..]

Gezakt. We waren nog geen minuut weg of de eerste grote fout al binnen. Op de rotonde driekwart, voor het afslaan kijk ik nog binnenspiegel, buitenspiegel, schouder, richting, ik rij, komt er een bloedsnelle fietser langs, voor ik iets kon doen trapte de examinator op de rem.. Zelfvertrouwen en al ging gelijk al omlaag gezien ik hier al makkelijk op kan zakken.
Maargoed we reden verder, verder ging het wel redelijk, toen moest ik richting een stad rijden en ik bevinde me zeg maar op een weg met 3 rijbanen, allen rechtdoor. Ik zag de bord en moest linksafslaan, als ik voor het stoplicht al op de linkerste rijbaan was ging dit gemakkelijk, maar ik was op de rechterste strook. (dom want die weg heb ik al eerder geoefend).

Daarna kreeg je nog een stoplicht waar de linkerste rijbaan dus naar links gaat. Ik probeerde daar nog heen te komen maar het was echt druk dus lukte dit niet echt. Tot hij mn stuur op het eind nog even 2 banen naar links trok. Hij vroeg me waarom ik dit niet deed en ik antwoorde dat je niet zomaar 2 rijbanen naar links mag maar hij zei dat we anders op een foute locatie kwamen (veiligheid boven alles dacht ik?).

Ik voelde de bui dus al hangen (letterlijk en figuurlijk in deze zin) toen we de snelweg opgingen leek het alsof de rijbewijsgoden wouden dat ik niet zou slagen: begon het opeens keihard te regenen, op een dag waar 0,1mm werd voorspeld :P En opeens ook enorm veel vrachtwagens, ik heb er misschien 5 ingehaald, al ging dat gelukkig wel goed maarja.

Hij vertelde me nog een goede chauffeur te zijn en qua controle van de auto was het ook prima maar het kijken moet beter. Best zuur dit want gister ging het gewoon bijna perfect.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_85928302
kijk dit ook weer eens zoiets...je bent wel een goede chafffeur maar toch laat die je zakken!...pfff klote voor je! wanneer mag je nu weeR?
pi_85928596
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:59 schreef MelR het volgende:
kijk dit ook weer eens zoiets...je bent wel een goede chafffeur maar toch laat die je zakken!...pfff klote voor je! wanneer mag je nu weeR?
Tja is te verwachten bij een voorrang fout.

jammer.
pi_85932745
Letten examniators veel op je kijktechniek, ook als je geen fouten maakt? Volgens mijn rijinstructeur kijk ik niet overdreven genoeg terwijl ik toch alles zie en alleen nog rijlessen heb om de tijd tot mijn examen te vullen
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:28:54 #149
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85932922
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:24 schreef Heichler het volgende:
Letten examniators veel op je kijktechniek, ook als je geen fouten maakt? Volgens mijn rijinstructeur kijk ik niet overdreven genoeg terwijl ik toch alles zie en alleen nog rijlessen heb om de tijd tot mijn examen te vullen
Ja! Ik ben de eerste keer gezakt omdat ik op een lange rechte weg een keer niet zichtbaar genoeg in de binnenspiegel keek }:| Dus je moet echt je hoofd bewegen voor de binnenspiegel en buitenspiegels en echt over je schouder kijken, maar het hangt ook heel veel van de examinator af die je treft hoe streng ze je kijken beoordelen.

En jammer fusion ;( Heb je gelijk alweer een nieuwe datum gepland?

En jij dan morgen succes blessed :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:51:49 #150
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_85933771
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:59 schreef MelR het volgende:
Ja maar goed, mij laten slagen zou ook raar zijn met zon fout. Kan alleen maar boos op mijzelf zijn, al is het natuurlijk een deel pech. Ben de hele dag al depri :P

quote:
En jammer fusion ;( Heb je gelijk alweer een nieuwe datum gepland?
Waarschijnlijk de 18e, de dag voor mn verjaardag en de dag waarop ik een feest hou. Zal wel alles verpesten als ik dan zak :P Gelijk alles wegrdrinken dan die nacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')