abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 21:20:46 #276
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86220098
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb even terug gelezen, maar het valt toch wel mee allemaal?
Het is meer dat zodra een iemand wat zegt dat de ander niet aanstaat de ander altijd die ene weer belachelijk moet maken. Dan krijg je zo'n "you suck" -"no YOU suck" discussie van.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86220223
We gaan er eens op letten ^O^.
  woensdag 8 september 2010 @ 21:50:36 #278
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86221674
-volg topic-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86226991
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:51 schreef BasementDweller het volgende:
Shit!!!!!

Ik was rijles vergeten, hoe dom kan je zijn. Ik moet hem vanavond bellen, hoop dat ik niet de volledige kosten moet betalen. We hebben hier ook geen afspraken over gemaakt. Kutttttttttttttttttttttttt.
Ik hoef niet eens te betalen van mijn instructeur. Wat een held _O_
pi_86231975
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:50 schreef Sounddragon het volgende:
-volg topic-
Zeg, nutteloze tvp's mochten toch niet meer? Nee, gebruik dan de volg topic knop!

:')
  donderdag 9 september 2010 @ 09:19:01 #281
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86232601
quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:04 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Dat is wel tof van hem. Wel eenmalig neem ik aan? ;)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86233168
Ik heb overigens een theorieboek te koop voor 5 euro excl verzendskosten. het is er eentje van de firma ''Smit'' en hij komt uit 2009. :)
pi_86233227
Na de openbare weg zitten de blauwen ons hier nu ook al op de hielen (8>

quote:
Op donderdag 9 september 2010 00:04 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Netjes van hem :s)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86233698
Na die fail van vorige week zal ik straks weer extra nerveus achter het stuur kruipen. Hopelijk kan ik nu extra goed focussen op m'n voornaamste zwakke punt, het vooruit kijken. Moet om 1 uur, da's wel een schappelijke tijd vergeleken met al die keren dat ik al om 8.40 aan de beurt was. Ben beter uitgeslapen nu, en kan iets meer door m'n keel krijgen. Ben benieuwd.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86234209
Gisteravond weer eens gelest :) In het begin was het even flink stuntelen (terwijl ik juist een keertje rust had genomen voordat ik in de auto sprong :|W). Ook vergat ik de zijwegen weer eens |:( Totdat instructeur-lief weer zo'n piepertje (uit zo'n hondenspeeltje) tevoorschijn haalde en bij iedere zijweg die ik vergat in te kijken dat ding indrukte.. 'BLIE-EUW'

Dat motiveerde toch wel behoorlijk om opeens toch alles in te kijken. Volgende rijles weer pas over 2 weken, daarna hoop ik maandelijks voldoende geld te hebben om toch weer iedere week te rijden :P
pi_86234451
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:44 schreef MelR het volgende:
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!! *O* *O* *O* :D O+ :Y :s) oh mijn goddd ik ben zooo blij!!!!!!!!!!!
EINDELIJK!!!!...

De les ervoor wat kleine foutjes, maar toch zouden die wel cruciaal zijn wan waren voorrangsfouten dus ja.. maar ik liep dus met instructeur naar binnen (soort hotel; de heerlickheid in ermelo daar zit het BNOR nu gevestigd) en toen ik die eximinator zag dacht ik al: o god dat gaat niets worden, oudere langere man strak in pak...statig.van te voren even gekletst en gezegt dat het vorige examen niet goed ging, en ik niet zo tevreden was over die laatste eximinator. toen vroeg hij wat zijn naam was en toen ik dat zei moest hij lachen dus waarsschijnlijk snapte hij het wel. Nou we gingen op weg en ik ben bij geen 1 examen zooo zenuwachtig geweest..mn hart bonkte zohard uit mn borstkarst en de adrenaline stroomde door mn lichaam maar dat merkte de eximinator wel want tijdens het rijden was hij erg aardig,had hem verteld dat ik erg zenuwachtig was tijdens examens omdat het steeds omkleine dingetjes verkeerd gaat..en hij vroeg ook steeds of het wel ging en zelfs als ik kruizingen had gedaan zei die; nou mooi gedaan hoor, ging hardstikke goed...nou en dat vond ik echt relaxt. alleen stopopdracht gedaan, en snelweg was ook hardstikke goed gegaan (ook heel rustig echt geluk want t was 4 uur :) nou toen weer terug en ik had echt zoiets van: nou t ging goed, en geen ingrepen..maar het zal wel weer niet goed zijn om een of ander klein kutdingetje...maar tijdens het lopen naar de stoelen knipoogde mn instructeur (was meegereden) al naar me dus ik had wel wat hoop gekregen.
Het enige wat die eximinator zei was; nou t was voldoende hoor...en ik moest gewoon huilen van geluk haha :@ en ik kon zien dat eximinator blij voor me was. Hele rit ging goed, enige wat ik aan moet denken is dat ik niet te hard op rotondes af moet rijden.!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven eigelijk...maarja dat komt wel als ik morgen mn rijbewijs aanvraag!!!.

oja en die 30 euro...of het nou wel klopte of niet, die heb ik naderhand LACHEND betaald :D:D:D:D

*O* *O* *O*
Gefeliciteerd!!! *O* *O* Spannend, hoor!

Hoeveel lessen heeft iedereen hier tot nu toe eigenlijk gehad? Zitten hier ook newbies?
Ik heb trouwens een vraagje: Ik was de laatste keer dat ik dit topic volgde een echte newbie, met 3 lessen aan ervaring, maar inmiddels zit ik op 15, en mijn moeder begint al te zeggen dat ik nu toch echt snel m'n rijbewijs moet halen omdat ze anders niet meer betaalt ;(
Ligt het aan mij of is dit weinig?
Een vriend van me heeft er 16 gehad, maar die had daarvor al heel veel gereden, dus ik snap 't niet :?
Ik dacht dat 35 à 40 lessen gemiddeld was...
pi_86234585
40 á 45 zei m'n instructeur. Ik zit nu op 30 lessen, en heb er nog wel 20 nodig gok ik :P
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_86234888
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:42 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Hoeveel lessen heeft iedereen hier tot nu toe eigenlijk gehad? Zitten hier ook newbies?
Ik heb trouwens een vraagje: Ik was de laatste keer dat ik dit topic volgde een echte newbie, met 3 lessen aan ervaring, maar inmiddels zit ik op 15, en mijn moeder begint al te zeggen dat ik nu toch echt snel m'n rijbewijs moet halen omdat ze anders niet meer betaalt ;(
Een vriend van me heeft er 16 gehad, maar die had daarvor al heel veel gereden, dus ik snap 't niet :?
Twintig jaar geleden was je met 15 lessen wel klaar. Tegenwoordig is dat gewoon niet meer zo. Tijden veranderen, en ook regels en strengheid van het CBR en dergelijke.

Richting dat aantal lessen wat je zelf noemt is inderdaad gemiddeld. Probeer je moeder dat maar eens uit te leggen :P

edit:
Ik zit volgens mij nu op 23 of 24 lessen.
pi_86235324
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:42 schreef HappyGirl91 het volgende:

[..]

Alles bij elkaar had ik er ongeveer 50. :)
pi_86235496
quote:
Op donderdag 9 september 2010 09:19 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat is wel tof van hem. Wel eenmalig neem ik aan? ;)
Ik weet niet, ik zal het niet nog een keer gaan proberen :P
  donderdag 9 september 2010 @ 11:20:42 #291
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_86235585
quote:
Op donderdag 9 september 2010 10:56 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Twintig jaar geleden was je met 15 lessen wel klaar. Tegenwoordig is dat gewoon niet meer zo. Tijden veranderen, en ook regels en strengheid van het CBR en dergelijke.

Richting dat aantal lessen wat je zelf noemt is inderdaad gemiddeld. Probeer je moeder dat maar eens uit te leggen :P

edit:
Ik zit volgens mij nu op 23 of 24 lessen.
Onzin met een rietje ;)

SD heeft ook gewoon 45 lesuren gehad voor hij ging afrijden (in één keer uiteraard). Ik reed bij een eenmansbedrijfje, en ik heb net zo lang gelest tot IK vond dat ik kon afrijden, en niet andersom.. zo begin je dus super zelfverzekerd aan je examen, en hobbel je er zó doorheen :P

De enige plek waar je je rbw zo'n beetje in de schoot geworpen kreeg in die tijd is/was het leger, daar reed je een blauwe maandag op een 4 tonnertje, en dan kreeg je B en C in één keer volgens mij, en die kon je zo overschrijven naar een burgervodje, gelukkig is dat tegenwoordig anders ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 09-09-2010 11:27:37 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_86239279
Én het aantal lessen verschilt heel erg per leerling, geen mens is hetzelfde.
Ik heb er gehad die na 20 uur succesvol examen deden maar ook mensen die ruim meer (écht ruim) dan het gemiddelde nodig hadden.
pi_86239948
Ik mocht na 3 maanden 1x per week lessen al op (laatste weken 2x), maar inmiddels zit ik ook wel aardig over het gemiddelde denk ik. Geen idee eigenlijk hoeveel lessen ik gehad heb, want het waren vnl bloklessen. Heb lessen gehad van 50 minuten, 60 minuten, 90 minuten, 100 minuten, 120 minuten...
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86243314
Hihi, net weer 2 uur gehad en i.t.t. vorige week ging het nu echt lekker. Kijken ging goed, laten rollen bij kruispunten ook, koppeling gebruik mag iets soepeler af en toe, maar toch ook wel netjes. Parkeeropdrachten ook prima, snelweg is al helemaal niets meer aan. Al met al toch weer wat zelfvertrouwen terug *O* Ook formulier voor TTT meegekregen, mag ik weer 150 euro dokken volgende week :{ ..
pi_86243540
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:13 schreef Blistering het volgende:
Hihi, net weer 2 uur gehad en i.t.t. vorige week ging het nu echt lekker. Kijken ging goed, laten rollen bij kruispunten ook, koppeling gebruik mag iets soepeler af en toe, maar toch ook wel netjes. Parkeeropdrachten ook prima, snelweg is al helemaal niets meer aan. Al met al toch weer wat zelfvertrouwen terug *O* Ook formulier voor TTT meegekregen, mag ik weer 150 euro dokken volgende week :{ ..
Hoezo TTT?
Heb dat nooit echt gesnapt.
Voor paar tientjes meer heb je examen, en met TTT heb je alleen geen bijzondere verrichtingen maar je betaald bijna voor een examen.
pi_86243750
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:20 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Hoezo TTT?
Heb dat nooit echt gesnapt.
Voor paar tientjes meer heb je examen, en met TTT heb je alleen geen bijzondere verrichtingen maar je betaald bijna voor een examen.
Nou met de TTT kan je alvast gaan kijken hoe ver je bent en het voelt net alsof je gaat afrijden. Zo krijg je wel het idee hoe precies de examen in werking gaat. Maar meestal geven ze veel advies mee wat je kunt verbeteren. Dat is wel meegenomen dan alleen advies van je rij-instructeur te krijgen.
pi_86244052
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:25 schreef koekii het volgende:

[..]

Nou met de TTT kan je alvast gaan kijken hoe ver je bent en het voelt net alsof je gaat afrijden. Zo krijg je wel het idee hoe precies de examen in werking gaat. Maar meestal geven ze veel advies mee wat je kunt verbeteren. Dat is wel meegenomen dan alleen advies van je rij-instructeur te krijgen.
Mijn rijinstructeur legde helemaal uit hoe het examen werkt en examinator ook nog een keer wanneer dit nodig is.
Dus kan volgens mij niet missen.

Denk dat je zelf ook wel door hebt of je goed kan rijden of niet, anders zegt je rijinstructeur het wel.

Je zegt dat je dan precies weet hoe het examen werkt en advies hebt, maar wanneer je het echte examen doet heb je hetzelfde, maar dan ook kans dat je slaagt.

Maargoed dat ben ik :P
pi_86244100
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:33 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Mijn rijinstructeur legde helemaal uit hoe het examen werkt en examinator ook nog een keer wanneer dit nodig is.
Dus kan volgens mij niet missen.

Denk dat je zelf ook wel door hebt of je goed kan rijden of niet, anders zegt je rijinstructeur het wel.

Je zegt dat je dan precies weet hoe het examen werkt en advies hebt, maar wanneer je het echte examen doet heb je hetzelfde, maar dan ook kans dat je slaagt.

Maargoed dat ben ik :P
Ja, met die punten die je zelf al aangaf heb je het meerdere gedeelte wel gelijk. Maar vele mensen willen toch dat ene ''zekerheid'' hebben met de TTT.
pi_86244190
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:35 schreef koekii het volgende:

[..]

Ja, met die punten die je zelf al aangaf heb je het meerdere gedeelte wel gelijk. Maar vele mensen willen toch dat ene ''zekerheid'' hebben met de TTT.
Zekerheid heb je niet... je krijgt evenveel ervaring wanneer je TTT of examen doet, voor bijna hetzelfde geld.
Lijkt me nogal lullig wanneer je TTT goed deed en examen niet goed genoeg...ben je eigenlijk 2 examens verder kwa geld.
pi_86244662
quote:
Op donderdag 9 september 2010 15:37 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Zekerheid heb je niet... je krijgt evenveel ervaring wanneer je TTT of examen doet, voor bijna hetzelfde geld.
Lijkt me nogal lullig wanneer je TTT goed deed en examen niet goed genoeg...ben je eigenlijk 2 examens verder kwa geld.
Klopt, tis idd lullig als je zeg maar je TTT wel haalt maar je praktijkexamen weer niet. Maar bij enkele nadelen zitten er vanzelfsprekend ook voordelen bij. Zoals vrijstelling krijgen van Bizondere verrichten. Maar dat spreekt al zich. Ik denk dat de TTT alleen bedoelt is om meer het idee te krijgen hoe het in werking gaat. Kijk je zegt het al dat je zelf wel een beeld kan krijgen hoe het allemaal zit. Maar voor de meeste mensen klinkt het woordje ''examen'' al eng genoeg, waardoor ze niet het juiste beeld van een examen krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')