abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86171740
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 00:21 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

frontpage

Creatief!
Frauderen bij theorie-examen :')

Sorry hoor maar je je theorie niet in 1x haalt dan ben je gewoon dom.

Ik kwam er op een zaterdag achter dat ik theorie wou doen zonder maar een enkele rijles achter de rug te hebben of het in bezit zijn van bromfietscertificaat en reserveerde voor de aankomende maandag. Ik had misschien 3 uur geleerd en 2 uur geoefend op zondag en ik had 3 fout in totaal
pi_86176116
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:24 schreef Purdey het volgende:

[..]

Shit hé, hoe relaxed is dat!! _O-
Echt he!

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 16:36 schreef 08gnoT. het volgende:

http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/07/koop-een-rijbewijs ):O Dat gat is inmiddels gedicht, maar ik moet zeggen dat het wel verleidelijk had geweest. Uiteraard wel eerst een cursus rijlessen tot je op zou mogen, maar dan met de zekerheid dat je 'slaagt' :P Al ben ik daar te schijterig voor :@
Ook dat zou hier heel wat geld gescheeld hebben, maargoed de rijlessen zijn belangrijk en ben blij dat ik ze gehad heb!

quote:
Op dinsdag 7 september 2010 17:38 schreef Heichler het volgende:

[..]

Frauderen bij theorie-examen :')

Sorry hoor maar je je theorie niet in 1x haalt dan ben je gewoon dom.

Ik kwam er op een zaterdag achter dat ik theorie wou doen zonder maar een enkele rijles achter de rug te hebben of het in bezit zijn van bromfietscertificaat en reserveerde voor de aankomende maandag. Ik had misschien 3 uur geleerd en 2 uur geoefend op zondag en ik had 3 fout in totaal
Wat goed van jou :* anderen kunnen meer moeite hebben met leren dus om nou iedereen meteen dom te gaan noemen?
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86178549
Na veel uren loeren ga ik ook maar eens een account aanmaken.

Volgende week donderdag, op mijn verjaardag, ga ik beginnen met rijles.
Ik zit de hele zomer vakantie al te zeuren dat ik wil beginnen, dus ik heb er best zin in :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 20:59:49 #229
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86179964
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:

Ook dat zou hier heel wat geld gescheeld hebben, maargoed de rijlessen zijn belangrijk en ben blij dat ik ze gehad heb!

Zeker, ik zou ook nooit de weg op gaan zonder rijles gehad te hebben. Maar als je eenmaal het examenniveau hebt... zou deze manier wel de CBR-loterij kunnen voorkomen :') En examenniveau heb je sowieso als je op mag lijkt me.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:07:18 #230
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86180406
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:59 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Zeker, ik zou ook nooit de weg op gaan zonder rijles gehad te hebben. Maar als je eenmaal het examenniveau hebt... zou deze manier wel de CBR-loterij kunnen voorkomen :') En examenniveau heb je sowieso als je op mag lijkt me.
Lijkt me verre van verstandig indd, zonder rijlessen/rijbewijs de weg op.. Jij bent nu al 2 keer op geweest? Of 3 keer? Je hebt blijkbaar allang bewezen te kunnen rijden, maar je had gewoon de verkeerde nummers in de loterij :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:12:45 #231
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86180686
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:07 schreef Purdey het volgende:

[..]

Lijkt me verre van verstandig indd, zonder rijlessen/rijbewijs de weg op.. Jij bent nu al 2 keer op geweest? Of 3 keer? Je hebt blijkbaar allang bewezen te kunnen rijden, maar je had gewoon de verkeerde nummers in de loterij :)
2 keer, 16 juni en 27 augustus. En nu mag ik 16 september dus weer, precies 3 maanden na de eerste keer (en toen was ik 3 maanden bezig, dus nu twee keer zo lang :') )

Het zal wel spannend zijn, de eerste keer zonder instructeur :D Hoe vonden jullie dat? :P
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:23:25 #232
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86181272
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:12 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

2 keer, 16 juni en 27 augustus. En nu mag ik 16 september dus weer, precies 3 maanden na de eerste keer (en toen was ik 3 maanden bezig, dus nu twee keer zo lang :') )

Het zal wel spannend zijn, de eerste keer zonder instructeur :D Hoe vonden jullie dat? :P
De eerste keer dacht ik meer toen ik reed 'oh, ik rij al joh!' Een andere auto is tien keer meer wennen dan het rijden zonder instructeur opzich :) Het voelt vreemd, en eigenlijk ook weer heel vertrouwd. Wat mij het meest schrik aanjaagde was het feit dat er niemand meer voor mij kon remmen.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:45:15 #233
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86182517
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:23 schreef Purdey het volgende:

[..]

De eerste keer dacht ik meer toen ik reed 'oh, ik rij al joh!' Een andere auto is tien keer meer wennen dan het rijden zonder instructeur opzich :) Het voelt vreemd, en eigenlijk ook weer heel vertrouwd. Wat mij het meest schrik aanjaagde was het feit dat er niemand meer voor mij kon remmen.
Dat lijkt mij dus ook het 'engst' ja, dat er niemand meer is om in te grijpen mócht er iets misgaan. Een andere auto is inderdaad wennen, maar ik heb al in m'n eigen auto gereden op privé-terrein en die rijdt heel lekker, dus daar maak ik me niet zo druk om. Maar inderdaad dat niemand meer aan het stuur kan trekken als ik bijna iemand afsnijd of zo :P
  dinsdag 7 september 2010 @ 21:51:29 #234
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86182830
De eerste keer was ik behoorlijk zenuwachtig, ook omdat ik in een vreemde auto reed. Daarna, toen ik eenmaal op weg was, viel het reuze mee. Mijn vriendin lette even op de verkeersborden waar we heen moesten, zodat ik me wat meer op de auto en het verkeer kon concentreren. De dag er na een ritje helemaal alleen gedaan, wederom zenuwachtig, maar het ging me vrij makkelijk af en had zelfs flink wat plezier er in. Ik heb meerdere keren gehad dat ik op een kruispunt of rotonde afreed en me afvroeg "en nu?" om er achter te komen dat er geen instructeur naast me zit die me zegt waar ik heen moet, maar dat ik gewoon zelf moet beslissen waar ik heen wil :') Parkeren vond ik ook spannend, aangezien ik nu ook zelf juridisch aansprakelijk ben. Voor de rest die instructeur geen seconde gemist!
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86183910
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 21:51 schreef twiFight het volgende:
Parkeren vond ik ook spannend, aangezien ik nu ook zelf juridisch aansprakelijk ben.
Dat gaat voor mij op met heel het autorijden. _O- Maar het is wel leuk hoor!

Donderdagavond weer richting het westen, kom maar op met die uitdagingen ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86198632
hallo...nou vanmiddag is het "weer" zover hoor... ik word om 14.45 opgehaald en dan om 16.00 examen... waarschijnlijk dus met regen :( Ik ben nu al iets minder zenuwachtig dan de vorige keer, maar toch ligt er een steen op mn maag. ik probeer maar zo te denken; ik kan het en als het om de een of andere stomme reden weer niet lukt, nou dan probeer ik het gewoon nog een keer...gelukkig hoef ik me niet zo'n zorgen te maken om geld (nog niet iig) en ik heb nog tot december voor mn theorie afloopt..

maar even het volgende: ik heb vorige maand mn eerste bekeuring tijdens een rijles binnengehaald; 30 euro..maar mn instructeur zegt dat ik deze zelf moet betalen, omdat ik al zo ver gevorderd ben...opzicht vind ik het geen punt..maar toch een beetje vreemd. wat vinden jullie?
pi_86199111
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:47 schreef MelR het volgende:
hallo...nou vanmiddag is het "weer" zover hoor... ik word om 14.45 opgehaald en dan om 16.00 examen... waarschijnlijk dus met regen :( Ik ben nu al iets minder zenuwachtig dan de vorige keer, maar toch ligt er een steen op mn maag. ik probeer maar zo te denken; ik kan het en als het om de een of andere stomme reden weer niet lukt, nou dan probeer ik het gewoon nog een keer...gelukkig hoef ik me niet zo'n zorgen te maken om geld (nog niet iig) en ik heb nog tot december voor mn theorie afloopt..

maar even het volgende: ik heb vorige maand mn eerste bekeuring tijdens een rijles binnengehaald; 30 euro..maar mn instructeur zegt dat ik deze zelf moet betalen, omdat ik al zo ver gevorderd ben...opzicht vind ik het geen punt..maar toch een beetje vreemd. wat vinden jullie?
Die instructeur is verantwoordelijk, dus het zou van de zotte zijn als jij zou betalen. :)
pi_86200156
Dat klopt niet - De rij-instructeur is verantwoordelijk hoor: Hij probeert er gewoon onderuit te komen, dunkt mij -.-''
pi_86200217
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:01 schreef blessed19 het volgende:
Die instructeur is verantwoordelijk, dus het zou van de zotte zijn als jij zou betalen. :)
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:32 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dat klopt niet - De rij-instructeur is verantwoordelijk hoor: Hij probeert er gewoon onderuit te komen, dunkt mij -.-''
Juridisch is de instructeur volledig verantwoordelijk ja, maar ik vind het niet zo gek dat als je ver gevorderd bent, dat je 'm dan zelf moet betalen. Hoort er bij :)
  woensdag 8 september 2010 @ 12:34:49 #240
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86200241
Rijschool is verantwoordelijk inderdaad! Zij horen in te grijpen als je een overtreding begaat, daar hebben ze die pedalen voor. Om het je te leren en te corrigeren.

Succes vanmidddag :)
pi_86200586
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:34 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Juridisch is de instructeur volledig verantwoordelijk ja, maar ik vind het niet zo gek dat als je ver gevorderd bent, dat je 'm dan zelf moet betalen. Hoort er bij :)
:') Wat een onzin!

Die instructeur heeft zelf ook een rempedaal. Heeft hij maar moeten ingrijpen. :)
  woensdag 8 september 2010 @ 13:41:53 #242
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86202427
quote:
Op woensdag 8 september 2010 12:34 schreef Piles het volgende:

[..]

[..]

Wat is dat voor onzin? Die instructeur zit er toch niet voor niks, je betaalt hem al een hoop geld en als hij dan niet ingrijpt waardoor jij een bekeuring krijgt (en feitelijk z'n werk dus niet goed doet) ga je toch zeker zelf ook niet nog eens die bekeuring betalen. Hoe ver je gevorderd bent is echt volkomen irrelevant en m.i. een smoesje om zelf niet voor de kosten op te hoeven draaien.
2000 light years from home
  woensdag 8 september 2010 @ 13:43:52 #243
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86202490
Die van mij zei eigenlijk hetzelfde. In het begin kwam het op zijn rekening, maar toen ik gevorderd was moest ik zelf een boete betalen. Gelukkig niet gekregen, ook al reed ik regelmatig te hard in de stad. Juridisch zou je hem aansprakelijk kunnen stellen. Ik neem ook aan dat in het contract niet staat dat jij boetes moet betalen. Het kan echter voor flink wat gedonder zorgen als je nog van de rijschool afhankelijk bent. Ik zag het zelf betalen van een boete maar als een goede les, mocht het gebeuren, en ben daarna extra op de snelheid gaan letten.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 8 september 2010 @ 13:45:28 #244
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86202538
Ik zou het gewoon nooit betalen.
2000 light years from home
pi_86202768
Shit!!!!!

Ik was rijles vergeten, hoe dom kan je zijn. Ik moet hem vanavond bellen, hoop dat ik niet de volledige kosten moet betalen. We hebben hier ook geen afspraken over gemaakt. Kutttttttttttttttttttttttt.
pi_86205217
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:47 schreef MelR het volgende:

Niet betalen, zoals al veel mensen hebben gezegd: de instructeur is juridisch bestuurder.
Geen enkele fout of overtreding kan jou persoonlijk aangerekend worden ongeacht hoe lang je al lest.
Feit blijft dat je nog gewoon aan het lessen bent, juridisch is er niks veranderd tov je 1e les.

Want what's next? Moet je binnenkort ook je eigen brandstof betalen? Of een nieuwe velg als je per ongeluk eens een stoepje raakt? Of een nieuwe band als je lek rijdt?

Wat een flauwekul zeg.... -O-
pi_86205251
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:51 schreef BasementDweller het volgende:
Shit!!!!!

Ik was rijles vergeten, hoe dom kan je zijn. Ik moet hem vanavond bellen, hoop dat ik niet de volledige kosten moet betalen. We hebben hier ook geen afspraken over gemaakt. Kutttttttttttttttttttttttt.
Zeg dat je ziek was en niet afgebeld hebt omdat je lag te slapen.
Meestal bij ziekte hoef je niks te betalen. ;)
pi_86205564
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:01 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zeg dat je ziek was en niet afgebeld hebt omdat je lag te slapen.
Meestal bij ziekte hoef je niks te betalen. ;)
Nee hij belde en had al gezegd dat ik het vergeten was. Verder heb ik sowieso geen zin om te liegen, het is een eenmansbedrijfje dus dat maakt het toch wel wat anders dan als het een rijbewijsfabriek is met instructeurs in loondienst.

Ik snap er ook echt niks van dat ik het vergeten ben, gewoon zo lui geworden van de vakantie ofzo. Sta altijd laat op enzo, verneukt ritme. Ik kijk altijd uit naar mijn rijlessen :P
pi_86206036
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:10 schreef BasementDweller het volgende:

Nee hij belde en had al gezegd dat ik het vergeten was. Verder heb ik sowieso geen zin om te liegen, het is een eenmansbedrijfje dus dat maakt het toch wel wat anders dan als het een rijbewijsfabriek is met instructeurs in loondienst.
Vind het wel netjes van je. ^O^
Maar mijn tip was vanuit leerlingstandpunt, ff geen rekening gehouden met de rijschool.

Heb het zelf wel gedaan trouwens, niet als leerling maar als instructeur.
Werd ik gebeld: Ja sorry, helemaal vergeten!
Ikke: Beterschap!
Maar niet te vaak natuurlijk, moest geen gewoonte worden....

quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:10 schreef BasementDweller het volgende:
Ik snap er ook echt niks van dat ik het vergeten ben, gewoon zo lui geworden van de vakantie ofzo. Sta altijd laat op enzo, verneukt ritme. Ik kijk altijd uit naar mijn rijlessen :P
Iedereen vergeet wel eens wat.
Ben de afgelopen 3 weken 2x vergeten naar de masseuse te gaan terwijl ik daar toch écht geen hekel aan heb.
Masseuse voor m'n rug, niet zo'n andere "masseuse". :P
pi_86206163
Dank je, ik voel me al weer iets beter. Ik kan er echt niet tegen als mensen hun afspraken niet nakomen, en nu doe ik het zelf. Ik ben er zelf ook altijd heel strikt in... en dan overkomt het me toch. Achja...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')