Als jij dingen snel oppikt, waarom niet?quote:Op zaterdag 4 september 2010 13:01 schreef kleborp het volgende:
Ik vraag me wel af of het normaal is, ik kreeg wel erg veel handelingen in 1 dag.
Ja dat is waar, en ik waardeer het ook.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij dingen snel oppikt, waarom niet?
Als 1 onderdeel behandeld is en je snapt het dan is het logisch om naar het volgende onderdeel te gaan, zonde om het niet te doen.
Heb je meer dingen om te oefenen en te perfectioneren.
Geloof me, hij weet wat hij doet en heeft ALLE controle.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef kleborp het volgende:
Echter zit ik nu achteraf te denken of het wel verantwoordelijk was van de instructeur om op basis van korte observatie tijd mij toch al die dingen toe te vertrouwen.
Precies.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:56 schreef kleborp het volgende:
Maar goed, wettelijk gezien was hij natuurlijk de bestuurder, dus als er iets gebeurd was zou het zijn probleem geweest zijn.
Niemand weet dit, maar ik ben ooit begonnen op een soort ballerina gymp met lessen, en tot nu toe heb ik nergens anders meer mee geredenquote:Op zaterdag 4 september 2010 23:31 schreef twiFight het volgende:
Ja, er zijn zelfs momenten geweest dat ik zoiets had van "gadverdamme, alweer dit kruispunt, ik ben hier al zo vaak geweest, ik wil nieuwe dingen doen". Maar ja, je zult toch het inzicht moeten hebben en dat is niet meer zo spannend als voor de eerste keer de snelweg op en dat soort dingen. Maar wel heel belangrijk
Ik ben begonnen met lessen op afgeragde schoenen, kruising tussen gymschoen en wandelschoen. Ik heb een keer gelest in normale wandelschoenen, die wat steviger waren, en ik kon spontaan niet meer met de koppeling en gas omgaan. Uiteindelijk maakt het niet zo veel uit, want je moet ook kunnen rijden als je van schoenen wisselt, maar op je examen zou ik het wel even houden op schoenen waar je aan gewend bent met autorijden.
Dat denk ik niet nee, ben zelf nogal bijgelovigquote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef Jac0bus het volgende:
Schoenen hebben niet zo'n heel veel invloed toch? Ik merk in ieder geval weinig verschil(behalve toen ik laatst met de auto naar motorrijles ging en m'n laarzen al aanhad, dat was wat minder). Het lekkerste is met blote voeten, maar ik geloof dat dat zelfs niet eens mag in Nederland!
Mwah, mijn probleem met hoge en stevige schoenen was dat het buigen van de enkels moeilijker gaat, en het aanvoelen van de pedalen is ook lastig.quote:Op zondag 5 september 2010 15:58 schreef Jac0bus het volgende:
Schoenen hebben niet zo'n heel veel invloed toch? Ik merk in ieder geval weinig verschil(behalve toen ik laatst met de auto naar motorrijles ging en m'n laarzen al aanhad, dat was wat minder). Het lekkerste is met blote voeten, maar ik geloof dat dat zelfs niet eens mag in Nederland!
Met mijn Etnies heb ik dat inderdaad ook met de pedalen. Dan sta je voor een stoplicht en dan hoor je heel zachtjes de motor toeren maken, om er een halve minuut later achter te komen dat jij dat toch echt zelf bent. Oeps! Even wat minder gewicht!quote:Op zondag 5 september 2010 21:27 schreef kleborp het volgende:
[..]
Mwah, mijn probleem met hoge en stevige schoenen was dat het buigen van de enkels moeilijker gaat, en het aanvoelen van de pedalen is ook lastig.
Mijn instructeur zij ook dat je met dikke zolen meer op geluid van de motor dan gevoel af moet gaan, je voelt namelijk niet echt of je een pedaal nu in trapt of niet (helemaal niet bij die moderne 'lichte' pedalen).
Ik zal morgen even mijn ervaring delen, dan rij ik voor het eerst met gympen ipv betonblokken
Ik heb ook Etniesquote:Op maandag 6 september 2010 14:42 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Met mijn Etnies heb ik dat inderdaad ook met de pedalen. Dan sta je voor een stoplicht en dan hoor je heel zachtjes de motor toeren maken, om er een halve minuut later achter te komen dat jij dat toch echt zelf bent. Oeps! Even wat minder gewicht!
A.s. woensdag mijn volgende les. Alweer zin in na 2 weekjes
Kijk, dát zijn de betere berichten!quote:Op maandag 6 september 2010 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
De eigenaar van m'n rijschool belde net, ik mag de 16e opEr was een plek vrijgekomen bij het CBR die vóór de spits viel die hij mij wel gunde
frontpagequote:Een bende in Estland hielp burgers op ingenieuze wijze aan een rijbewijs. Een in een stropdas verborgen camera registreerde de vragen van het theorie-examen, waarna de juiste antwoorden via een oortelefoon gesouffleerd werden.
De bende voorzag de kandidaten van de stropdas met camera en een oortje. Zo konden de juiste antwoorden op de vragen aan hen doorgespeeld worden. Het praktijkexamen werd vervolgens afgenomen door een omgekochte examinator.
De politie kon de bende oprollen door een undercoveragent in te zetten. Deze werd door de bende door een rijexamen geloodst, waarna de bendeleden tegen de lamp liepen.
Mooi zo, geen spits!!quote:Op maandag 6 september 2010 17:26 schreef 08gnoT. het volgende:
De eigenaar van m'n rijschool belde net, ik mag de 16e opEr was een plek vrijgekomen bij het CBR die vóór de spits viel die hij mij wel gunde
Shit, wist ik hier nu maar vanquote:
Geluk hebbenquote:Op dinsdag 7 september 2010 16:23 schreef Stante het volgende:
Morgen afrijden voor de eerste keer![]()
Iemand nog tips, behalve uiteraard dit topic doorspitten, goed kijken en relaxed en rustig blijven (jezelg blijven)?
Danku alvast
http://www.autoblog.nl/archive/2007/12/07/koop-een-rijbewijsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |