Same here.........quote:Op woensdag 8 september 2010 15:25 schreef BasementDweller het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mensen hun afspraken niet nakomen, en nu doe ik het zelf. Ik ben er zelf ook altijd heel strikt in... en dan overkomt het me toch. Achja...
Ik sta ook altijd 10m van te voren klaar en hijis 8 van de 10 keer stipt op tijd en nooit meer dan 10min te laat.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:47 schreef Purdey het volgende:
Bij mij was het meer andersom, ik stond tien minuten van te voren klaar, door verkeer kun je natuurlijk altijd vroeger/later zijn. Van de tien keer kwam hij 2 precies op tijd, en de andere 8 keer was hij varieėrend 5 tot 15 minuten te laat.
Basement: Bel je instructeur op, en bied je excuses aan. Dat je 'wegens omstandigheden' niet in staat was te bellen. Klinkt lekker mysterieus en vraagt hij waarschijnlijk niet verder
De instructeur van mij is niet echt een zakkenvuller (denk ik), maar ik zal er gauw achterkomen.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Kan gebeuren, niemand is perfectGrote kans dat je wel de rijles moet betalen, maar ja...
Ik heb bij m'n oude rijschool een keer een boete gehad bovenop de rijleskosten omdat ik ziek op bed lag, terwijl er van te voren afspraken over gemaakt waren. Maar ja, dat waren dan ook zakkenvullers tot en met
Whut????quote:Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb bij m'n oude rijschool een keer een boete gehad bovenop de rijleskosten omdat ik ziek op bed lag, terwijl er van te voren afspraken over gemaakt waren. Maar ja, dat waren dan ook zakkenvullers tot en met
Heel veel succes, hoewel dat examen nu al wel weer voorbij is, en laat ons weten hoe het ging!quote:Op woensdag 8 september 2010 11:47 schreef MelR het volgende:
hallo...nou vanmiddag is het "weer" zover hoor... ik word om 14.45 opgehaald en dan om 16.00 examen... waarschijnlijk dus met regenIk ben nu al iets minder zenuwachtig dan de vorige keer, maar toch ligt er een steen op mn maag. ik probeer maar zo te denken; ik kan het en als het om de een of andere stomme reden weer niet lukt, nou dan probeer ik het gewoon nog een keer...gelukkig hoef ik me niet zo'n zorgen te maken om geld (nog niet iig) en ik heb nog tot december voor mn theorie afloopt..
sorry, is ook niet geheel foutloos de tekstquote:Op woensdag 8 september 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
Gefeliciteerd, maar ik heb de tekst niet gelezenHaal eens adem tussendoor zeg
Foutloos of niet, inhoud van de tekst is duidelijk.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:48 schreef MelR het volgende:
[..]
sorry, is ook niet geheel foutloos de tekstmaar dat kan me ff nies schelen!!! en dankjewel!!!!!
Sorry als ik wat arrogant overkwam maar theorie zou gewoon iedereen in 1x moeten halen mits ze gewoon even de tijd nemen en te oefenen. Vooral omdat het meerkeuze is.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wat goed van jouanderen kunnen meer moeite hebben met leren dus om nou iedereen meteen dom te gaan noemen?
TTT hoort net zo lang te duren als examen, een uur dus. Maar beiden duren nooit een uur. Reken op ongeveer 30-40 minutenquote:Op woensdag 8 september 2010 18:00 schreef Heichler het volgende:
[..]
Sorry als ik wat arrogant overkwam maar theorie zou gewoon iedereen in 1x moeten halen mits ze gewoon even de tijd nemen en te oefenen. Vooral omdat het meerkeuze is.
Weet iemand trouwens hoe lang TT duurt? Ik heb die van mij volgende week
Bedankt, hoop niet dat ik de hellingproef krijgquote:Op woensdag 8 september 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
TTT hoort net zo lang te duren als examen, een uur dus. Maar beiden duren nooit een uur. Reken op ongeveer 30-40 minuten
En MelR: Gefeliciteerd!!Wat heerlijk voor je! Je bent van harte welkom in het Autorijtopic!!
Even wat vrouwen erbij halen daar, we zijn schandalig in de minderheid daar
Afgeven op mensen die niet goed theorie kunnen leren en zelf falen met hellingproefquote:Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef Heichler het volgende:
[..]
Bedankt, hoop niet dat ik de hellingproef krijg
Idd dat is echt de grootste fail..quote:Op woensdag 8 september 2010 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgeven op mensen die niet goed theorie kunnen leren en zelf falen met hellingproef
Wie zegt dat ik het niet kan? Ik krijg er alleen kramp in mijn voet vanquote:Op woensdag 8 september 2010 18:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Afgeven op mensen die niet goed theorie kunnen leren en zelf falen met hellingproef
Dan zit je te krampachtig achter het stuur. Ontspan!quote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Heichler het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet kan? Ik krijg er alleen kramp in mijn voet van
Kramp van de rem op te laten komen? alsnog failquote:Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Heichler het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet kan? Ik krijg er alleen kramp in mijn voet van
Tja vuur met vuur bestrijden, als hij andere mensen belachelijk gaat maken.quote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef twiFight het volgende:
En hoppa, weer moddergeslinger. Mensen kunnen ook nooit normaal praten he.
Ik heb even terug gelezen, maar het valt toch wel mee allemaal?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef twiFight het volgende:
En hoppa, weer moddergeslinger. Mensen kunnen ook nooit normaal praten he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |