abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86206266
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:25 schreef BasementDweller het volgende:
Ik kan er echt niet tegen als mensen hun afspraken niet nakomen, en nu doe ik het zelf. Ik ben er zelf ook altijd heel strikt in... en dan overkomt het me toch. Achja...
Same here.........
  woensdag 8 september 2010 @ 15:47:46 #252
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86207060
Bij mij was het meer andersom, ik stond tien minuten van te voren klaar, door verkeer kun je natuurlijk altijd vroeger/later zijn. Van de tien keer kwam hij 2 precies op tijd, en de andere 8 keer was hij varieėrend 5 tot 15 minuten te laat.

Basement: Bel je instructeur op, en bied je excuses aan. Dat je 'wegens omstandigheden' niet in staat was te bellen. Klinkt lekker mysterieus en vraagt hij waarschijnlijk niet verder ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  woensdag 8 september 2010 @ 15:58:10 #253
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86207490
Kan gebeuren, niemand is perfect ;) Grote kans dat je wel de rijles moet betalen, maar ja...

Ik heb bij m'n oude rijschool een keer een boete gehad bovenop de rijleskosten omdat ik ziek op bed lag, terwijl er van te voren afspraken over gemaakt waren. Maar ja, dat waren dan ook zakkenvullers tot en met :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86207849
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:47 schreef Purdey het volgende:
Bij mij was het meer andersom, ik stond tien minuten van te voren klaar, door verkeer kun je natuurlijk altijd vroeger/later zijn. Van de tien keer kwam hij 2 precies op tijd, en de andere 8 keer was hij varieėrend 5 tot 15 minuten te laat.

Basement: Bel je instructeur op, en bied je excuses aan. Dat je 'wegens omstandigheden' niet in staat was te bellen. Klinkt lekker mysterieus en vraagt hij waarschijnlijk niet verder ;)
Ik sta ook altijd 10m van te voren klaar en hijis 8 van de 10 keer stipt op tijd en nooit meer dan 10min te laat.

Ik heb mijn excuses al een paar keer aangeboden toen hij mij belde waarom ik er niet was :'(
pi_86207880
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef 08gnoT. het volgende:
Kan gebeuren, niemand is perfect ;) Grote kans dat je wel de rijles moet betalen, maar ja...

Ik heb bij m'n oude rijschool een keer een boete gehad bovenop de rijleskosten omdat ik ziek op bed lag, terwijl er van te voren afspraken over gemaakt waren. Maar ja, dat waren dan ook zakkenvullers tot en met :')
De instructeur van mij is niet echt een zakkenvuller (denk ik), maar ik zal er gauw achterkomen. :P
En als hij geld vraagt vind ik het ook wel terecht... Als hij te laat komt dan houdt ie ook die tijd bij zodat ik er later nog gebruik van kan maken. Daarom had ik deze keer een half uur "gratis" les, van de anderhalf uur dat de les zou duren.
pi_86208899
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:58 schreef 08gnoT. het volgende:

Whut????
Echt zakkenvullers idd, hier heb ik echt nog nooit van gehoord.
Ze sparen brandstof e.d. uit, de instructeur heeft een betaald tussenuur omdat de leskosten doorgaan zelfs terwijl je ziek bent :? en dan ook nog een boete????

Maar goed dat dit je oude rijschool is en je nu ergens anders rijdt.
pi_86209820
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:47 schreef MelR het volgende:
hallo...nou vanmiddag is het "weer" zover hoor... ik word om 14.45 opgehaald en dan om 16.00 examen... waarschijnlijk dus met regen :( Ik ben nu al iets minder zenuwachtig dan de vorige keer, maar toch ligt er een steen op mn maag. ik probeer maar zo te denken; ik kan het en als het om de een of andere stomme reden weer niet lukt, nou dan probeer ik het gewoon nog een keer...gelukkig hoef ik me niet zo'n zorgen te maken om geld (nog niet iig) en ik heb nog tot december voor mn theorie afloopt..
Heel veel succes, hoewel dat examen nu al wel weer voorbij is, en laat ons weten hoe het ging!
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86211186
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAGD!!!!!!!! *O* *O* *O* :D O+ :Y :s) oh mijn goddd ik ben zooo blij!!!!!!!!!!!
EINDELIJK!!!!...

De les ervoor wat kleine foutjes, maar toch zouden die wel cruciaal zijn wan waren voorrangsfouten dus ja.. maar ik liep dus met instructeur naar binnen (soort hotel; de heerlickheid in ermelo daar zit het BNOR nu gevestigd) en toen ik die eximinator zag dacht ik al: o god dat gaat niets worden, oudere langere man strak in pak...statig.van te voren even gekletst en gezegt dat het vorige examen niet goed ging, en ik niet zo tevreden was over die laatste eximinator. toen vroeg hij wat zijn naam was en toen ik dat zei moest hij lachen dus waarsschijnlijk snapte hij het wel. Nou we gingen op weg en ik ben bij geen 1 examen zooo zenuwachtig geweest..mn hart bonkte zohard uit mn borstkarst en de adrenaline stroomde door mn lichaam maar dat merkte de eximinator wel want tijdens het rijden was hij erg aardig,had hem verteld dat ik erg zenuwachtig was tijdens examens omdat het steeds omkleine dingetjes verkeerd gaat..en hij vroeg ook steeds of het wel ging en zelfs als ik kruizingen had gedaan zei die; nou mooi gedaan hoor, ging hardstikke goed...nou en dat vond ik echt relaxt. alleen stopopdracht gedaan, en snelweg was ook hardstikke goed gegaan (ook heel rustig echt geluk want t was 4 uur :) nou toen weer terug en ik had echt zoiets van: nou t ging goed, en geen ingrepen..maar het zal wel weer niet goed zijn om een of ander klein kutdingetje...maar tijdens het lopen naar de stoelen knipoogde mn instructeur (was meegereden) al naar me dus ik had wel wat hoop gekregen.
Het enige wat die eximinator zei was; nou t was voldoende hoor...en ik moest gewoon huilen van geluk haha :@ en ik kon zien dat eximinator blij voor me was. Hele rit ging goed, enige wat ik aan moet denken is dat ik niet te hard op rotondes af moet rijden.!!!

Ik kan het nog steeds niet geloven eigelijk...maarja dat komt wel als ik morgen mn rijbewijs aanvraag!!!.

oja en die 30 euro...of het nou wel klopte of niet, die heb ik naderhand LACHEND betaald :D:D:D:D

*O* *O* *O*
pi_86211237
Gefeliciteerd, maar ik heb de tekst niet gelezen :') Haal eens adem tussendoor zeg _O-
pi_86211290
Klinkt als een perfect examen! Gefeliciteerd, je verdient het! ^O^
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_86211292
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:46 schreef Piles het volgende:
Gefeliciteerd, maar ik heb de tekst niet gelezen :') Haal eens adem tussendoor zeg _O-
sorry, is ook niet geheel foutloos de tekst :P maar dat kan me ff nies schelen!!! en dankjewel!!!!!
pi_86211632
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:48 schreef MelR het volgende:

[..]

sorry, is ook niet geheel foutloos de tekst :P maar dat kan me ff nies schelen!!! en dankjewel!!!!!
Foutloos of niet, inhoud van de tekst is duidelijk. ;)

Gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*
pi_86211651
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 19:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Wat goed van jou :* anderen kunnen meer moeite hebben met leren dus om nou iedereen meteen dom te gaan noemen?
Sorry als ik wat arrogant overkwam maar theorie zou gewoon iedereen in 1x moeten halen mits ze gewoon even de tijd nemen en te oefenen. Vooral omdat het meerkeuze is.

Weet iemand trouwens hoe lang TT duurt? Ik heb die van mij volgende week
  woensdag 8 september 2010 @ 18:26:48 #264
251095 Purdey
Better off alone..
pi_86212412
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:00 schreef Heichler het volgende:

[..]

Sorry als ik wat arrogant overkwam maar theorie zou gewoon iedereen in 1x moeten halen mits ze gewoon even de tijd nemen en te oefenen. Vooral omdat het meerkeuze is.

Weet iemand trouwens hoe lang TT duurt? Ik heb die van mij volgende week
TTT hoort net zo lang te duren als examen, een uur dus. Maar beiden duren nooit een uur. Reken op ongeveer 30-40 minuten :)

En MelR: Gefeliciteerd!! *O* Wat heerlijk voor je! Je bent van harte welkom in het Autorijtopic!!
Even wat vrouwen erbij halen daar, we zijn schandalig in de minderheid daar ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_86212996
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:26 schreef Purdey het volgende:

[..]

TTT hoort net zo lang te duren als examen, een uur dus. Maar beiden duren nooit een uur. Reken op ongeveer 30-40 minuten :)

En MelR: Gefeliciteerd!! *O* Wat heerlijk voor je! Je bent van harte welkom in het Autorijtopic!!
Even wat vrouwen erbij halen daar, we zijn schandalig in de minderheid daar ;)
Bedankt, hoop niet dat ik de hellingproef krijg ;(
pi_86213036
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:42 schreef Heichler het volgende:

[..]

Bedankt, hoop niet dat ik de hellingproef krijg ;(
Afgeven op mensen die niet goed theorie kunnen leren en zelf falen met hellingproef :|W
  woensdag 8 september 2010 @ 18:46:20 #267
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_86213127
Gefeliciteerd! *O* Dat zijn de betere berichten ;)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_86213209
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:43 schreef Piles het volgende:

[..]

Afgeven op mensen die niet goed theorie kunnen leren en zelf falen met hellingproef :|W
Idd dat is echt de grootste fail.. :|W
pi_86213575
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:43 schreef Piles het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik het niet kan? Ik krijg er alleen kramp in mijn voet van
pi_86213783
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Heichler het volgende:

[..]

Dan zit je te krampachtig achter het stuur. Ontspan!
pi_86213823
quote:
Op woensdag 8 september 2010 18:57 schreef Heichler het volgende:

[..]

Kramp van de rem op te laten komen? alsnog fail :{w
  woensdag 8 september 2010 @ 19:09:14 #272
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_86213996
En hoppa, weer moddergeslinger. Mensen kunnen ook nooit normaal praten he.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_86214095
oeeeh wie wil me erbij zetten als geslaagden?!?!
pi_86214139
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef twiFight het volgende:
Tja vuur met vuur bestrijden, als hij andere mensen belachelijk gaat maken.
Kunnen wij dat ook, ff op zn plek zetten.
pi_86214950
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:09 schreef twiFight het volgende:
Ik heb even terug gelezen, maar het valt toch wel mee allemaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')