ja, echt aanrader. Een hangzak aan je paal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind die hangzak van buurvrouw wel wat eigenlijk
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, echt aanrader. Een hangzak aan je paal.
Proestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, echt aanrader. Een hangzak aan je paal.
Bedoel je zo'n ding die je vaak bij een hek buiten ziet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Een schuifje bovenaan monteren geen optie, ingrid?
Ja, dat is nieuw helaas. Ze heeft door dat ze haar bed kan verschuiven en zo bij het slotje kan komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:29 schreef Oxymoron het volgende:
Haalt ze alle kleren uit de kast, iNgrid? Lastig lijkt me dat.
Zoekt ze dan iets?
Ja snap ik. Maar Kim moet denk ik eerst leren hoe ze een structuur volgt, en een beetje rust in haar hoofd krijgt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Ticootje het volgende:
Maar in deze zou ik toch mooi de strijd aangaan. Gewoon niet die kast leeghalen, klaar. Ik zet gevaarlijk spul achter een slotje, maar ik ga echt m'n hele huis niet op z'n kop zetten.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Kimpossible het volgende:
Bij het beste idee een string-panty, daar zit een slipje in een niet meer zo'n rotband op je buikkopenkopenkopen!
Ikea heeft van die dingen voor de binnenkant voor de kast. Dat ie niet helemaal open gaat.Volgens mij op de keukenafdeling.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding die je vaak bij een hek buiten ziet?
Dat zou wel kunnen denk ik op Kims kast.
Die van beneden is mega hoog. Dat gaat niet lukken.
Iemand nog een idee/ervaring?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Oxymoron het volgende:
Ja het is weer Pick your battles, Ingrid, denk ik
Soms kun je beter dingen achter slot zetten, dan steeds de strijd aan te gaan.
Goh wat klinkt dat verstandig
Van die klemmetjes bedoel je denk ik voor de keukenkastjes enzo. Die hebben we iig wel. Maar tnx.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ikea heeft van die dingen voor de binnenkant voor de kast. Dat ie niet helemaal open gaat.Volgens mij op de keukenafdeling.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Met behulp van een apparaat. Hmmm
ff andere batterijen indoen....?quote:
Djeez 2 oogjes er op laten zetten en een hangslotje er op, klaar, opgelost,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Van die klemmetjes bedoel je denk ik voor de keukenkastjes enzo. Die hebben we iig wel. Maar tnx.
Maar dat wil niet bij de kast. Kunnen we er zelf niet meer bij om hem open te maken.
Geen idee wat oogjes zijn, maar weet Djeez vast wel. Klinkt wel handig. Goed idee ook! Ff kijken wat het handigste is. Djeez gaat morgen na zn werk langs de Gamma. ( zit 5 min verderop)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Djeez 2 oogjes er op laten zetten en een hangslotje er op, klaar, opgelost, [ afbeelding ]
René heeft het ook gedaan, ik heb gewoon alles bij ons in de kast gelegd en daar ligt het nu nog, anders hebben we 6x per dag verkleedpartijtjes op niks afquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Geen idee wat oogjes zijn, maar weet Djeez vast wel. Klinkt wel handig. Goed idee ook! Ff kijken wat het handigste is. Djeez gaat morgen na zn werk langs de Gamma. ( zit 5 min verderop)
Vanmorgen Vannacht weer alle kleding eruit gehaald.
En als mijn wasmand leeg is en na een kameropruiming vol heeft ze ook pech.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:58 schreef moussy het volgende:
Gewoon helemaal geen kledingkast, wel een mand met ondergoed en sokken en als die leeg is en er ligt niets in de wasmand heeft ze pech. "Wat niet in de wasmand ligt, wordt niet gewassen."
dat idd ook, de volgende ronde ben je weer aan de beurt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En als mijn wasmand leeg is en na een kameropruiming vol heeft ze ook pech.
Ja of ze doet het zelf.. Incl uithangen en opvouwen. Maar net hoe mn bui is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef moussy het volgende:
[..]
dat idd ook, de volgende ronde ben je weer aan de beurt.
Ik moest lachen !quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:32 schreef Oxymoron het volgende:
Aj de wet van FOK! TF!
De wet van FOK!
![]()
Alleen jammer dat dan meteen itunes start
Haha herkenbaar, dat was bij ons thuis vroeger ook zo. Mijn moeder waste alleen in het weekend, als je op maandag aankwam zetten met je spul had je dikke pech. Strijken moesten we ook zelf doen vanaf een bepaalde leeftijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:58 schreef moussy het volgende:
"Wat niet in de wasmand ligt, wordt niet gewassen."
Ja ik was zelf ook zoals het uitkomt, als de wasmand vol is gaat er een was in zeg maar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik was elke dag, nu zit wasje 2 er al in voor vandaag. Vanavond gaat 3 erin, maar das een klein luierwasje.
Ik heb jen dr bedje helemaal in de was gehad, dus dat was al 1.
heb je hem dan wel waterpas staan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:36 schreef Ticootje het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine moet een weegdisplay hebben wat een doseeradvies geeft en moet een stuk stiller zijn als die ik nu heb... Maar das niet moeilijk, mijn huidige loopt door de badkamer bij centrifuge.
Ja, t ding is bijna vereeuwigd met mn badkamervloer... Hij staat op stenen enzo... Nee, maar de trommel hangt er niet helemaal goed meer in, omdat er eens een stuk wasgoed achter de trommel is gekomen.. M. heeft m helemaal uit elkaar gehad enzo, maar alleen bij het begin van de centrifuge kan ie zn evenwicht niet vinden... Dus dat maakt keiherrie.quote:
Oeh, hier ook zin, maar niet erg realistischquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wij gaan in oktober naar het piratenfestijn. Vorig jaar in Gelredome geweest, echt een mega leuke avond gehad. Piraten der lage landen !
Anyway....iemand zin in een dagdeel blijdorp morgen ?
Ook leuk.....hoe graaf je een schutting ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef k_i_m het volgende:
Zin wel. Maar ik moet een schutting graven
.
Want je woont een takke end rijden van Rotterdam ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Saffier het volgende:
[..]
Oeh, hier ook zin, maar niet erg realistisch
Een gat graven, paal erin, betonmix en water erbij en dan wachten en het schuttingdeel er aan vast schroeven. Het feit dat er hier een verloren romeinse nederzetting in mijn tuin ligt op een meter diep, zorgt ervoor dat het helaas niet zo makkelijk is als dat het klinktquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ook leuk.....hoe graaf je een schutting ?
Hahaha, oh....quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef Nijna het volgende:
Is Saffier niet heel onlangs bevallen...?
Flink klusje. Misschien nog die romeinse nederzetting weer in zijn oude staat herstellen ? Ook leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een gat graven, paal erin, betonmix en water erbij en dan wachten en het schuttingdeel er aan vast schroeven. Het feit dat er hier een verloren romeinse nederzetting in mijn tuin ligt op een meter diep, zorgt ervoor dat het helaas niet zo makkelijk is als dat het klinkt.
Jah!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:17 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Precies!
Dirty dancing is op RTL 5 ...zucht....
Yup. Zoiezo moet ik nog even een plan van aanpak gaan verzinnen voor de grond, want het ligt vol met (hele!) bakstenen, dakpannen, gebroken aardewerk en heel veel glas. Elke keer als Beppie in de tuin rent krijg ik een halve rolberoerte als ik haar met blote handjes in het zand zie graaienquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jah!En dan nu het schokkende deel; toen dat een hit was in den beginne zat ik op dezelfde (middelbare) school als waar mijn zoon volgende week naar toe gaat.
Maar dat kan toch niet? dit was toch allemaal vorige week nog?
![]()
En wat een gek*t dan K_i_mmoet je dan het puin er eerst uitscheppen ofzo?
Nou, niet na 6 dagen, gaat me niet lukkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:08 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hahaha, oh....
Kan je dan niet naar een dierentuin ??
Doe maar lekker rustig an!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:42 schreef Saffier het volgende:
[..]
Nou, niet na 6 dagen, gaat me niet lukken
Vanmorgen voor het eerst een rondje buiten geweest met de wandelwagen
Zo af en toe hoor. Echt Fokken is het nog nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zag saffier! Ze is er weer!!!
WB!
Die autosafari kun je gerust doen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Kimpossible het volgende:
Dekbedden duren ook altijd zo éééuwig.
Wij gaan dinsdag op woensdag in een hotelletje slapen (Auberge de Hilver, iemand nog tips voor de dinsdagmiddag/avond? Tis in Diessen - Baarschot misschien wat voor jou Tico) en de volgende dag safari-en in de Beekse Bergen. Ben alleen zo bang dat die beesten m'n auto mollen, dus twijfel over een autosafari.
![]()
wij ook niet..quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die autosafari kun je gerust doen hoor.wij hebben geen last gehad van beesten die de auto mollen.Goedemorgen... 1 kind weer naar school, ander kind naar kdv en mams weer aan het werk. Heerlijk toch wel. Gelukkig was Peace vandaag nog vrij om bij te komen van LL, kon ik de auto meenemen en werden we "niet" nat van de regen!!
Ik ook...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij ook niet..
ik vond m eerlijk gezegd ook een beetje heul erg saai!!
fok gaat standaard op de mobile-layout. Als je dat waardeloos vind moet je op je pc in de opties ff zoeken, dan kun je instellen dat je op je mobiel ook de bagger-layout krijgtquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:02 schreef k_i_m het volgende:
Is er eigenlijk een speciale url voor fokken via de telefoon?
Mobiele layout is best goed te doen op de mobiel.. Die bagger vind ik dan weer niets mobiel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
fok gaat standaard op de mobile-layout. Als je dat waardeloos vind moet je op je pc in de opties ff zoeken, dan kun je instellen dat je op je mobiel ook de bagger-layout krijgt(ik vind die mobiele layout echt heel erg vreselijk
)
Ik probeerde via mijn DSi te fokken, maar dan moet ik enorm van links naar rechts. Dus ik vroeg me af of dat nog beter kon, ik gok dat de bagger layout er weinig aan kan bijdragenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:33 schreef E.T. het volgende:
[..]
fok gaat standaard op de mobile-layout. Als je dat waardeloos vind moet je op je pc in de opties ff zoeken, dan kun je instellen dat je op je mobiel ook de bagger-layout krijgt(ik vind die mobiele layout echt heel erg vreselijk
)
Ik kan fok wel openen, maar dan moet ik met mijn vingers pielen (lees uit elkaar schuiven) om het leesbaar te maken en ik moet me inloggen en heb nu alweer geen idee waar ik ook al weer mijn wachtwoord kan vinden (welk e-mailadres ik heb aangemaakt voor fok) enz enz...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef Sonnetje85 het volgende:
bij mij gaat ie automatisch op mobiele fok op mijn telefoon
en groofsken, htc is zo simpel
Mijn hippe htc was gratis. Ik moest mijn ab verlengen en dit was één van de telefoons die ik er gratis bij kon krijgen. Ik heb inderdaad wel een ab van 20 euro per mnd.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:13 schreef Nijna het volgende:
Al een hele tijd is mn mobiele abonnement verlopen en steeds stap ik die winkel weer in om te kijken, maar ik weet het gewoon niet zo goed. Ik heb nu een abonnement sim only en betaal een tientje per maand ongeveer. Maar als ik iets doe met telefoon erbij, ben ik het dubbele kwijt zo ongeveer... maar als ik het nu doe heb ik wel gratis internet en zo'n mooie telefoon waarmee ik kan internetten en... en... en...
Eigenlijk wil ik wel, maar ik ben dan weer bang dat ik geen goede keuze maak ofzo. Hahaha.
Ik ben gewoon een twijfelkont, maar eigenlijk wil ik ook wel hip zijn en een stoere telefoon ipv mn nokiaatje 6300...
Welke hippe telefoons gebruiken jullie om te internetten? Ik heb mn oog laten vallen op een samsung wave... maar die heeft (vertelde mn lief) een nog niet zo algemeen besturingsprogramma ofzo.
i know... kut accu...quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Nijna het volgende:
Vicky, je moet ff opladen, je batterij is bijna leeg
Haha, ja het is hier ook heel triest weerquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:24 schreef Nijna het volgende:
Net met peuter cakejes gebakken, die staan nu af te koelenruikt erg lekker!
Groof, hmmmz komen ze vandaag het zonnescherm ophangen? Krijg je daar dan ook zongarantie bij? Want het is hier op het moment alleen maar heel regenachtig!
Ga je dan je oude verkopen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:43 schreef Ticootje het volgende:
Ja das de mobiele layout. Ik ga binnenkort voor de iphone4.
die is al opgeëist door m.quote:
ik heb wel es beter weer gehad op m'n verjaardag inderdaad....quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef Groofsken3 het volgende:
Haha, ja het is hier ook heel triest weer![]()
![]()
.
Wauw, 7 jaar. Klinkt groot zegquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:21 schreef trui het volgende:
merci! en nee, een saaie werkdag + vanavond nog informatie avond van school ook. maar we vieren 't komend weekend pas echt. (samen met zoons 7e!! verjaardag)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:37 schreef trui het volgende:
is ook groot! z'n schoenen in maat 35 beginnen alweer te knellen, en ik moet z'n kleding al in maat 134/140 kopen. idioot!![]()
Heerlijk, dank je!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:11 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb wel es beter weer gehad op m'n verjaardag inderdaad....![]()
tast toe, mensen!
[ afbeelding ]
jeetje sterre ook alquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:49 schreef Spuuglokje het volgende:
Ha, Luca ook in groep 8 begonnen? Sterre ook. Laatste jaar alweer, het gaat echt idioot hard.
Envoor zijn maat 35!
Dat is wel weer het nadeel met naar school gaan...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoi!
Eindelijk een plek aan de pc weten te bemachtigen.![]()
Gefeliciteerd Trui!![]()
![]()
Ik heb echt het gevoel of ik nooit gestopt ben geweest met heen-en-weren. Da's toch gek. Groep 4 en 6 gestart vandaag.
Ze is ook jonger dan Luca, ze heeft een klas overgeslagen. En ze heeft ook grotere voetenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jeetje sterre ook al
ik dacht dat die jonger was dan luca.
en het werd echt tijd voor maat 35 na twee jaar maat 34. hij moest hoognodig nieuwe schoenen, maar ik durfde niet nog een keer maat 34 te nemen.
zijn geoxen maat 34 passen trouwens nog wel gelukkig, het is nu geen weer meer voor sandalen.
Ja, dat is hier een groot en duister geheimquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:59 schreef trui het volgende:
gracias, gracias *neemt verjaardagskussen in ontvangst*
tsjonge, luca & sterre echt naar groep 8 joh! dat is inderdaad groooot! en debuuv + spuuglokje, wanneer beginnen jullie brugpiepers?
spannend hoor!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Een week later, trui, volgende week maandag dus!
Dat ga ik doen (hij heeft geluk dat ik dat heel leuk vind!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
spannend hoor!
heb je hem al een cursus boekenkaften gegeven?
Zo dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:58 schreef Claudia_x het volgende:
Groofsken, ik ben ook heel benieuwd naar hoe je huis er verder uitziet! Misschien eens in de SC posten?
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar alle huizen.(Ssserpente! Vlindur!)
Kom ik aan met mn 50m2quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:54 schreef Fannie het volgende:
Wat een lekkere grote keukens huizen hebben jullie
Agosjquote:
Mja, gezellig is het wel, maar ik word er af en toe wel zat van dat ik mn kont niet kan keren met stofzuigen bijv. Overal staat wel wat in de weg...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:19 schreef Fannie het volgende:
[..]
Agosj![]()
Treurt niet, wij begonnen met 35m2 (weliswaar zonder kind)
1 huiskamertje/keuken
1 slaapkamertje
en 1 klein badcelletje met toilet...
En toch was ut gezellig
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:25 schreef innepin het volgende:
Leuke huizen Vlindur & Ssserpente! Is het zo netjes voor de foto of is het altijd zo?*staart in ongeloof*
Ik ga pas foto's van m'n huis posten als we verbouwd hebben
Linda!
doe jij jouw huis ns showen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef Memmel het volgende:
Ja, dat ook Innepin...zo opgeruimd krijg ik het echt niet hoor...
Hier hetzelfde "probleem". Het lukt me gewoon niet om alles opgeruimd en weg te hebben. Er ligt altijd ergens wel iets.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
doe jij jouw huis ns showen?![]()
mijn huis is ook echt niet zo opgeruimdnooit! zelfs niet als het wel opgeruimd is zeg maar haha
Ja, wij hebben natuurlijk ook de box en kinderstoel staan. Maar we hebben ook een 2e slaapkamer inderdaad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jah, bol.com had 'm opeens ook weer dus dan was het ¤21,95 geweest. Nah ja, nu komt echt uit Deutschland. Heb ik een verhaal om mijn kind mee te vervelen, dat ie er zunig op moet zijn.
Volgens mij zit de extra ruimte die wij hebben t.o.z. van Linda volledig in de woonkamer en het feit dat we geen 2e slaapkamer hebben. Kont niet kunnen keren hebben wij in de woonkamer zeker niet. MAAR er zijn nog geen kinderspullen aanwezig daar, dat scheelt vast ook.
Open opbergruimte.. check. Onze pc-kast ligt vol met troep en die staat ook bijna altijd open. Verder een boekenkast en 8 benno's met cd's.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:
Ja diaan, hier ook. Maar wij hebben ook gewoon veel open opbergruimte. Dus open boekenkasten enzo en plankjes voor B.'s werkspullen. Aangezien we eigenlijk 1 kast te kort komen en alle zooi dus verspreid over de andere twee kasten is gepropt ziet het er altijd chaotisch uit
ja leuk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef Memmel het volgende:
Ik heb geen foto's bij de hand, Huup! Ik zal het vanavond ofzo ff doen als ik tijd heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja leuk!
ik ben verliefd op jou huis! En jaloers
later als ik groot ben! ...Dat is hetzelfde als dat ik mijn zinnen heb gezet op dit huis in ZwitserlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De hypotheek zou met de hogere lonen daar moeten kunnen met het soort werk dat de meneer doet maar je moet daar zelf 20% verplicht inleggen. Kortom, er komt een dag dat het verkocht is en ik een traantje laat.
http://www.homegate.ch/ho(...)&l=default&a=default
Ohquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat ik mijn zinnen heb gezet op dit huis in Zwitserland![]()
De hypotheek zou met de hogere lonen daar moeten kunnen met het soort werk dat de meneer doet maar je moet daar zelf 20% verplicht inleggen. Kortom, er komt een dag dat het verkocht is en ik een traantje laat.
hahaha ja die fles cola.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:01 schreef Vlindur het volgende:
Leuk huis huup! Die fles cola zonder glas![]()
![]()
Lady-wrb Wordt er ook aan gesleuteld? Of staat ie alleen maar in de weg te staan?
ja idem als jij oude buikfoto's plaatsquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huup ik schrik me elke keer weer te pletter als jij foto`s plaatst
'Hoe komen die foto`s van m`n huis hier?"
wauw dat uitzicht!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als dat ik mijn zinnen heb gezet op dit huis in Zwitserland![]()
oh ja hoor, ik heb in gedachten heel vaak een miljoen te bestedenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zolang het je beiden niet stoort en het wel schoon is maak het geen moer uit hoeveel zooi er ligt inderdaad. Lastiger is als je het niet eens bent of het een zooitje is of niet.
En dat huis wordt 'm heus niet, maar hé een mens kan dromen niet waar.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja. Troep.
Check.
Te lui om op te ruimen?
Check
Maar wel schoon. En al het andere is goed voor je weerstand.![]()
En mijn droomhuis is vrijstaand, met 2 a 3 keer de tuin die we nu hebben. En dan zo vrij dat je je niet bekeken voelt in je eigen achtertuin.
Nog ff sparen.
jeetjequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:32 schreef Fannie het volgende:
Gisteren trouwens ff wezen kijken bij "schoonzoons" huisje, gaat er leuk uitzien![]()
Oude vloerdelen als lambrizering en mooi gebeitst, de muren chocolade bruin en vanille geel en a.s. zaterdag komt de laminaatvloer erin.... het wordt nog wel wat![]()
Balen Huup van die rekening, zo zitten wij hier nog steeds te betalen voor Kinderfun, wat allanggggg opgezegd is maar die klojo die dat regelt geeft nooit gehoor
![]()
Ik krijg nog steeds pakketjes voor Yolin voor 8 jaar verdulleme
oh je zou idd zo een huisarts kunnen zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:32 schreef debuurvrouw het volgende:
mja. Nee dus. Géén idee. Dus.
En ik heb eigenlijk ook geen trek in kassawerk ofzomaar voor meer dan dat kom ik haast niet in aanmerking.
dusch. Een studie dan maar. Maar wát?!?!
Gister zei iemand tegen me dat ze me een huisarts-type vinden.noh.
kweenie hoor.
Ja de bank bellen om te blokkeren moeten we idd maar eens doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jeetje![]()
kun je dat niet op een andere manier stopzetten? of de bank bellen om te vragen om die incasso's te blokkeren ofzo? En dan de pakketjes retour afzender doen. Of bewaren voor je kleinkinderen straks![]()
En ze zitten nog heerlijk ook. Goed zoeken op marktplaats. Vaak vind je er al eentje voor 2 tientjes. Sowieso komt bijna alles op de foto's van marktplaats vandaan.quote:
wij zijn op marktplaats op zoek naar zo'n pipobouwkeet als nieuw kippenhok, die dingen zijn nog duur zeg al zijn ze enorm uitgewoond.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:56 schreef m@x het volgende:
[..]
En ze zitten nog heerlijk ook. Goed zoeken op marktplaats. Vaak vind je er al eentje voor 2 tientjes. Sowieso komt bijna alles op de foto's van marktplaats vandaan.
Haha, hoeveel kippen moeten daar wel niet in gaan wonen? Daar kan je een hele legbatterij in kwijt volgens mij. Collega van me heeft zelf een kippenhok gebouwd voor haar kippen (alle 2quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:04 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij zijn op marktplaats op zoek naar zo'n pipobouwkeet als nieuw kippenhok, die dingen zijn nog duur zeg al zijn ze enorm uitgewoond.
Ik wil best wel laten zien hoe hij er nú uitziet hoor, niet echt veel beter, maar wel andere zooi, nml sleutelhangers in de maakquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:22 schreef Stiemie het volgende:
Moussy zo ziet het er hier ook regelmatig uit, en dan niet alleen op zondag![]()
Kijk, dat is nou herkenbaarquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef moussy het volgende:
Voor huup een foto van onze tafel van gistermiddag, heerlijk op zn zondags
[ afbeelding ]
1 grote bende dus, en het maakt me dus écht niet uit, de kinderen (en ik) hebben de hele middag lief zitten kleuren
wel redelijk, maar het is nog steeds een rotzooitjequote:Op maandag 23 augustus 2010 20:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Haha, hoeveel kippen moeten daar wel niet in gaan wonen? Daar kan je een hele legbatterij in kwijt volgens mij. Collega van me heeft zelf een kippenhok gebouwd voor haar kippen (alle 2), maar zo'n pipowagen is wel een heel leuk idee. Heb je zo'n grote tuin?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:46 schreef mefke79 het volgende:
Ik heb even geen foto's van ons huis, maar denk aan de keuken van Ssserpente en de stijl van Ssserpente voor de woonkamer en dan vaker in de staat van Huup dan in die van Ssserpente. Ik ga eens even kijken of ik op het netwerk kan, dan kan ik nog wat showen.
1913, deuren en suite, 3 hoog, gedeeld trappenhuis met een heel steile trap, van de berging één verdieping hoger een slaapkamer gemaakt om ruimte te winnen, belabberde waterdruk, lekkages, geen ligbad, geen fietsenstalling. Ik kan nog wel een tijdje zo doorgaan. Mijn vriend heeft er bijna 15 jaar lang met veel plezier gewoond, maar het was geen gezinswoning.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:50 schreef Groofsken3 het volgende:
Claudia, ik vind dat huisje ook geweldig. Jaren 30, met die schuifdeurtjes zo? Leuke keuken en sfeervolle woonkamer. Van hoe jullie nu wonen had ik al wel een ardig beeld door de foto's uit het fototopic.
Mefke, das een keigoed uitzicht. lekker groen en niet direct de huizen van de overkant voor je neusquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef mefke79 het volgende:
Sorbo...mag ik je lege eettafel compleet met stoelen, lampen en vloer![]()
Stiemie, ik wil jouw uitzicht. Wij hebben dit als uitzicht: [ afbeelding ] en dat is vooral erg praktisch.
mijn ma heeft bij haar verwarmingen zo'n speciaal paneelding eromheen speicaal voor verwarmingen, wat dan weer een soort eenheid is met de vensterbank, zou je zoiets niet kunnen doen? daar kan je iig iets op zetten, het ziet er leuk uit en geen kleine koters die aan de verwarming kunnen zittenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:08 schreef mefke79 het volgende:
Groofsken, ik weet dat ik eigenlijk niet mag klagen, maar toch...ik zou best graag een beeeetje grotere woonkamer hebben en dan zonder twee deuren die elkaar in de wegzitten en zonder de verwarming die midden op de lange muur zit (o tompdie tompdie dom...iets te weinig verwarming...hoe lossen we dat op, laten we em midden op de 10 meter lange muur zetten...)
Wat vind jij eigenlijk een schappelijke prijs?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:11 schreef mefke79 het volgende:
Das waar Groofsken. En het is dat laatste, van die buren dus, waar andere huizen hier in de buurt telkens door afvallen. Ons huis is heel hoog, daardoor de vele slaapkamers en we hebben er zelf een extra verdieping ingelegd. Maar onze tuin is vrij klein en daardoor kunnen we eigenlijk de woonkamer niet groter maken. En juist dat mis je nu. Maar ja, zie maar eens een huis te vinden met 5 slaapkamers, twee zolders en een garage en dat voor een schappelijke prijs en hier in de wijk.Ach, een mens moet dromen houden!
Volgens mij bedoel je iemand anders?quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:16 schreef Vicky het volgende:
Groofs, wij hebben dit voor Tess d'r radiator gemaakt:
[ afbeelding ]
Das onze porno-bankquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:50 schreef Groofsken3 het volgende:
Linda, wat een toffe rood-leren bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ooh, ik zie wel een paar huizen waar ik erg graag zou wonen. Niks veranderenDie van Mefke bijv. En dan incl. schattig ventje in de box aub
Lotte!
Noah!
Voor 3,5 ton heb je hier idd welquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef mefke79 het volgende:
Wickie, wat een werk!!! Maar wel heel gaaf zo'n huis.
Claudia, ik wil niet in Belgie wonen (al is dat maar een kleine 30 km verderop), daar kun je pas leuke huizen kopen voor dat geld...
Hier ook... voor 2.5 ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Voor 3,5 ton heb je hier idd welhuizen
Er stond toen eigenlijk ook nog bijna niets inquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:29 schreef Groofsken3 het volgende:
Leonieke ook al zo'n strak moderne inrichting. Netjes
.
Voor 3,5 ton kun je een aardig tweekamerappartement in het centrum krijgen, een driekamerappartement in redelijk leuke buurten dichtbij het centrum (binnen de ring, maar dan moet je niet aan Oud-Zuid of zo denken), of een appartement/huis met vier of vijf kamers buiten de ring. Met een tuin heb je eigenlijk altijd mazzel, zelfs als je buiten de ring zoekt. Amsterdam-Noord biedt nog de meeste hoop voor jonge gezinnetjes (denk aan een standaardwoning met 3 slaapkamers, een zolder, een tuintje en een straat waarin je nog voor je huis kunt parkeren).quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:27 schreef wickie het volgende:
Claudia, wat koop je nou voor 3,5 ton in A'dam? Hier in R'dam en omstreken kan je daar hele leuke huisjes voor krijgen. Voor onder de 3 ton gewoon huis met tuin en meer dan 120m2 woonoppervlakte.
Wat een huisquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:31 schreef mefke79 het volgende:
Mag ik deze? En dan hoef ik er niet eens een inpakpapiertje met strik omheen. Wel graag de uitbouw meteen...![]()
(modelwoning en te duur, maar toch...dubbele garage en het kdv als overburen)
Ik denk dat ik met zo'n prijzen waarschijnlijk zou kiezen om te verhuizenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor 3,5 ton kun je een aardig tweekamerappartement in het centrum krijgen, een driekamerappartement in redelijk leuke buurten dichtbij het centrum (binnen de ring, maar dan moet je niet aan Oud-Zuid of zo denken), of een appartement/huis met vier of vijf kamers buiten de ring. Met een tuin heb je eigenlijk altijd mazzel, zelfs als je buiten de ring zoekt. Amsterdam-Noord biedt nog de meeste hoop voor jonge gezinnetjes (denk aan een standaardwoning met 3 slaapkamers, een zolder, een tuintje en een straat waarin je nog voor je huis kunt parkeren).
Met 'tweekamerappartement' bedoel ik dus 1 woonkamer en 1 slaapkamer.
Begrijpelijk als je geen economische en sociale binding met zo'n stad hebt. Mijn vriend gaat elke dag op de fiets naar zijn werk op het Spui en zijn ouders passen 2x in de week op Ivan. De waarde van die dingen kun je niet in geld uitdrukken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met zo'n prijzen waarschijnlijk zou kiezen om te verhuizen
jeetje wat een geld zegquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Voor 3,5 ton kun je een aardig tweekamerappartement in het centrum krijgen, een driekamerappartement in redelijk leuke buurten dichtbij het centrum (binnen de ring, maar dan moet je niet aan Oud-Zuid of zo denken), of een appartement/huis met vier of vijf kamers buiten de ring. Met een tuin heb je eigenlijk altijd mazzel, zelfs als je buiten de ring zoekt. Amsterdam-Noord biedt nog de meeste hoop voor jonge gezinnetjes (denk aan een standaardwoning met 3 slaapkamers, een zolder, een tuintje en een straat waarin je nog voor je huis kunt parkeren).
Met 'tweekamerappartement' bedoel ik dus 1 woonkamer en 1 slaapkamer.
Ja, dat is ook wel waarquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijpelijk als je geen economische en sociale binding met zo'n stad hebt. Mijn vriend gaat elke dag op de fiets naar zijn werk op het Spui en zijn ouders passen 2x in de week op Ivan. De waarde van die dingen kun je niet in geld uitdrukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |