ja, echt aanrader. Een hangzak aan je paal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik vind die hangzak van buurvrouw wel wat eigenlijk
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, echt aanrader. Een hangzak aan je paal.
Proestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, echt aanrader. Een hangzak aan je paal.
Bedoel je zo'n ding die je vaak bij een hek buiten ziet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Een schuifje bovenaan monteren geen optie, ingrid?
Ja, dat is nieuw helaas. Ze heeft door dat ze haar bed kan verschuiven en zo bij het slotje kan komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:29 schreef Oxymoron het volgende:
Haalt ze alle kleren uit de kast, iNgrid? Lastig lijkt me dat.
Zoekt ze dan iets?
Ja snap ik. Maar Kim moet denk ik eerst leren hoe ze een structuur volgt, en een beetje rust in haar hoofd krijgt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:44 schreef Ticootje het volgende:
Maar in deze zou ik toch mooi de strijd aangaan. Gewoon niet die kast leeghalen, klaar. Ik zet gevaarlijk spul achter een slotje, maar ik ga echt m'n hele huis niet op z'n kop zetten.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Kimpossible het volgende:
Bij het beste idee een string-panty, daar zit een slipje in een niet meer zo'n rotband op je buikkopenkopenkopen!
Ikea heeft van die dingen voor de binnenkant voor de kast. Dat ie niet helemaal open gaat.Volgens mij op de keukenafdeling.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Bedoel je zo'n ding die je vaak bij een hek buiten ziet?
Dat zou wel kunnen denk ik op Kims kast.
Die van beneden is mega hoog. Dat gaat niet lukken.
Iemand nog een idee/ervaring?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:41 schreef Oxymoron het volgende:
Ja het is weer Pick your battles, Ingrid, denk ik
Soms kun je beter dingen achter slot zetten, dan steeds de strijd aan te gaan.
Goh wat klinkt dat verstandig
Van die klemmetjes bedoel je denk ik voor de keukenkastjes enzo. Die hebben we iig wel. Maar tnx.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ikea heeft van die dingen voor de binnenkant voor de kast. Dat ie niet helemaal open gaat.Volgens mij op de keukenafdeling.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Met behulp van een apparaat. Hmmm
ff andere batterijen indoen....?quote:
Djeez 2 oogjes er op laten zetten en een hangslotje er op, klaar, opgelost,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Van die klemmetjes bedoel je denk ik voor de keukenkastjes enzo. Die hebben we iig wel. Maar tnx.
Maar dat wil niet bij de kast. Kunnen we er zelf niet meer bij om hem open te maken.
Geen idee wat oogjes zijn, maar weet Djeez vast wel. Klinkt wel handig. Goed idee ook! Ff kijken wat het handigste is. Djeez gaat morgen na zn werk langs de Gamma. ( zit 5 min verderop)quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef moussy het volgende:
[..]
Djeez 2 oogjes er op laten zetten en een hangslotje er op, klaar, opgelost, [ afbeelding ]
René heeft het ook gedaan, ik heb gewoon alles bij ons in de kast gelegd en daar ligt het nu nog, anders hebben we 6x per dag verkleedpartijtjes op niks afquote:Op zondag 22 augustus 2010 09:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Geen idee wat oogjes zijn, maar weet Djeez vast wel. Klinkt wel handig. Goed idee ook! Ff kijken wat het handigste is. Djeez gaat morgen na zn werk langs de Gamma. ( zit 5 min verderop)
Vanmorgen Vannacht weer alle kleding eruit gehaald.
En als mijn wasmand leeg is en na een kameropruiming vol heeft ze ook pech.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:58 schreef moussy het volgende:
Gewoon helemaal geen kledingkast, wel een mand met ondergoed en sokken en als die leeg is en er ligt niets in de wasmand heeft ze pech. "Wat niet in de wasmand ligt, wordt niet gewassen."
dat idd ook, de volgende ronde ben je weer aan de beurt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:10 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En als mijn wasmand leeg is en na een kameropruiming vol heeft ze ook pech.
Ja of ze doet het zelf.. Incl uithangen en opvouwen. Maar net hoe mn bui is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:02 schreef moussy het volgende:
[..]
dat idd ook, de volgende ronde ben je weer aan de beurt.
Ik moest lachen !quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:32 schreef Oxymoron het volgende:
Aj de wet van FOK! TF!
De wet van FOK!
![]()
Alleen jammer dat dan meteen itunes start
Haha herkenbaar, dat was bij ons thuis vroeger ook zo. Mijn moeder waste alleen in het weekend, als je op maandag aankwam zetten met je spul had je dikke pech. Strijken moesten we ook zelf doen vanaf een bepaalde leeftijd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:58 schreef moussy het volgende:
"Wat niet in de wasmand ligt, wordt niet gewassen."
Ja ik was zelf ook zoals het uitkomt, als de wasmand vol is gaat er een was in zeg maar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik was elke dag, nu zit wasje 2 er al in voor vandaag. Vanavond gaat 3 erin, maar das een klein luierwasje.
Ik heb jen dr bedje helemaal in de was gehad, dus dat was al 1.
heb je hem dan wel waterpas staan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:36 schreef Ticootje het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine moet een weegdisplay hebben wat een doseeradvies geeft en moet een stuk stiller zijn als die ik nu heb... Maar das niet moeilijk, mijn huidige loopt door de badkamer bij centrifuge.
Ja, t ding is bijna vereeuwigd met mn badkamervloer... Hij staat op stenen enzo... Nee, maar de trommel hangt er niet helemaal goed meer in, omdat er eens een stuk wasgoed achter de trommel is gekomen.. M. heeft m helemaal uit elkaar gehad enzo, maar alleen bij het begin van de centrifuge kan ie zn evenwicht niet vinden... Dus dat maakt keiherrie.quote:
Oeh, hier ook zin, maar niet erg realistischquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:32 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wij gaan in oktober naar het piratenfestijn. Vorig jaar in Gelredome geweest, echt een mega leuke avond gehad. Piraten der lage landen !
Anyway....iemand zin in een dagdeel blijdorp morgen ?
Ook leuk.....hoe graaf je een schutting ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:39 schreef k_i_m het volgende:
Zin wel. Maar ik moet een schutting graven
.
Want je woont een takke end rijden van Rotterdam ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:43 schreef Saffier het volgende:
[..]
Oeh, hier ook zin, maar niet erg realistisch
Een gat graven, paal erin, betonmix en water erbij en dan wachten en het schuttingdeel er aan vast schroeven. Het feit dat er hier een verloren romeinse nederzetting in mijn tuin ligt op een meter diep, zorgt ervoor dat het helaas niet zo makkelijk is als dat het klinktquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:55 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Ook leuk.....hoe graaf je een schutting ?
Hahaha, oh....quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:00 schreef Nijna het volgende:
Is Saffier niet heel onlangs bevallen...?
Flink klusje. Misschien nog die romeinse nederzetting weer in zijn oude staat herstellen ? Ook leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:04 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Een gat graven, paal erin, betonmix en water erbij en dan wachten en het schuttingdeel er aan vast schroeven. Het feit dat er hier een verloren romeinse nederzetting in mijn tuin ligt op een meter diep, zorgt ervoor dat het helaas niet zo makkelijk is als dat het klinkt.
Jah!quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:17 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Precies!
Dirty dancing is op RTL 5 ...zucht....
Yup. Zoiezo moet ik nog even een plan van aanpak gaan verzinnen voor de grond, want het ligt vol met (hele!) bakstenen, dakpannen, gebroken aardewerk en heel veel glas. Elke keer als Beppie in de tuin rent krijg ik een halve rolberoerte als ik haar met blote handjes in het zand zie graaienquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Jah!En dan nu het schokkende deel; toen dat een hit was in den beginne zat ik op dezelfde (middelbare) school als waar mijn zoon volgende week naar toe gaat.
Maar dat kan toch niet? dit was toch allemaal vorige week nog?
![]()
En wat een gek*t dan K_i_mmoet je dan het puin er eerst uitscheppen ofzo?
Nou, niet na 6 dagen, gaat me niet lukkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:08 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Hahaha, oh....
Kan je dan niet naar een dierentuin ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |