Voeten op de stoel. Boete!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ha! Ik ken één iemand die een VIRM wél leuk vindt...
[ afbeelding ]
Ja, per bordje ben je ongeveer een minuut bezig, dus dit was een kleine 4 uur werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef Socios het volgende:
Haha, nice hoor. Wat een werk ook echt.
Ja, en dat is erg duur..quote:
Je vergeet nog hoeveel dwarsliggers hij op zijn reis tegengekomen is en hoeveel grindsteentjes er onderweg in totaal lagen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef James1988 het volgende:
Ga je ons ook nog vertellen hoe je rit precies gaat zijn, hoe laat je langs welke punten komt (inclusief wissels en onderstations), het liefst voorzien van treinnummers en afkortingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
OMFG!quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan de altijd lastige kwestie "Hoe regel je Europese subsidie voor behoud van architectonisch erfgoed?" Nou, dat is eenvoudig. Dat doe je door uitgerekend in Strasbourg dit met je monumentale stationsgebouw te doenDan heb je het echt goed begrepen
![]()
[ afbeelding ]
Ziet er gammel uit eigenlijk... Maar toch gelast.quote:Langs de Elzbachtalbahn Freiburg - Elzach liggen bijzondere dwarsliggers. Het lijkt er zelfs op dat dit gewoon verbogen spoorstaven ondersteboven zijn? Weet iemand hier iets meer van?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehr... Zit vast toch?quote:Deze las in de Kandertalbahn doet vermoeden dat het spoor hier op een soort Decauville-manier is aangelegd...![]()
[ afbeelding ]
Ik durf het je niet te vertellen... Ziet er meer uit als hakken dan slijpen. Lag het in een boog?quote:En wat is dit precies? Is dit een gevolg van slijpen? Of betekent dit juist dat er geslepen moet worden?![]()
[ afbeelding ]
Maar dat hoeft niet elke josti te weten, wij hebben het al druk genoeg met onze eigen randgroepjongeren*!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, zeg.![]()
Serieus, dit is het leukste topic van heel FOK!
Haha, mooi belegen woord.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:56 schreef Duvel het volgende:
Maar dat hoeft niet elke josti te weten, wij hebben het al druk genoeg met onze eigen randgroepjongeren*!
* De jaren '80 willen hun woord terug.
Laat maar, hij zit al op slot.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, mooi belegen woord.
Maar goed, ik zal het even editten dan.
Meen je dat nou? Mijns inziens is hier juist nooit ´gekloot´. Ook niet met users die niet eerder hier geweest zijn. Als ik men over treinen zie praten, verwijs ik ze weleens vaker hier naartoe. (Vaak ook omdat het offtopic is in een ander topic)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dat wij een eenkennig navelstarend clubje xenofobe sociopaten zijn of zo hoor. Maar we zitten gewoon niet zo te wachten op buitenstaanders.
Ik heb ook niks tegen Turken, als ze maar in Turkije blijven. Zoiets?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet dat wij een eenkennig navelstarend clubje xenofobe sociopaten zijn of zo hoor. Maar we zitten gewoon niet zo te wachten op buitenstaanders.
Tuurlijk, maar er zijn ook weleens van die vlagen dat ONZ- of KLB-uitschot hier gezellig een keer een avondje de boel komt verkloten. Dat soort gedrag hoef je niet uit te nodigen natuurlijk, wat jij in dat topic op zich wel deedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef Socios het volgende:
Meen je dat nou? Mijns inziens is hier juist nooit ´gekloot´. Ook niet met users die niet eerder hier geweest zijn. Als ik men over treinen zie praten, verwijs ik ze weleens vaker hier naartoe. (Vaak ook omdat het offtopic is in een ander topic)
Dat was in General Chat. Ik dacht dat de TS daar gewoon leuke topics zocht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk, maar er zijn ook weleens van die vlagen dat ONZ- of KLB-uitschot hier gezellig een keer aan avondje de boel komt verkloten. Dat soort gedrag hoef je niet uit te nodigen natuurlijk, wat jij in dat topic op zich wel deed
Een topic openen omdat je leuke topics zoektquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat was in General Chat. Ik dacht dat de TS daar gewoon leuke topics zocht.
Socios mod?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:11 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat was in General Chat. Ik dacht dat de TS daar gewoon leuke topics zocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |