Daar heb ik nog ergens een foto van online staan, alleen is die site nu dood.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:27 schreef dennistd het volgende:
Overigens is dit het hoogstgelegen station aan een normaalsporige lijn, de Brocken (1100m) is namelijk nog een stuk hoger.
Misschien i.v.m. de voorbije buitendienststelling van Arnhem?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:17 schreef Fixers het volgende:
Wat is dat toch voor een charme offensief bij de NS? Op Den Bosch wordt er nu weer eens gratis koffie verstrekt "ter compensatie van het ongemak". Maar welk ongemak dat nu is? Er is volgens mij niets noemenswaardigs gaande, behalve eenvoudige kleine vertraginkjes en wat spoorwijzigingen op Utrecht CS.
Niet echt iets bijzonders bij Den Bosch. Er was wel een aanrijding met een persoon tussen Eindhoven en Best. Is nu alweer verholpen, dus daar zal het wel door komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:17 schreef Fixers het volgende:
Wat is dat toch voor een charme offensief bij de NS? Op Den Bosch wordt er nu weer eens gratis koffie verstrekt "ter compensatie van het ongemak". Maar welk ongemak dat nu is? Er is volgens mij niets noemenswaardigs gaande, behalve eenvoudige kleine vertraginkjes en wat spoorwijzigingen op Utrecht CS.
Edit: O.K. iets meer dan kleine vertraginkjes. De IC naar amsterdam heeft nu al een +10 opgelopen. Maar dat is nog steeds niet bijzonder te noemen.
Zou wel voor het eerst zijn dat je daar koffie voor krijgt andersquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:19 schreef greavy het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders bij Den Bosch. Er was wel een aanrijding met een persoon tussen Eindhoven en Best. Is nu alweer verholpen, dus daar zal het wel door komen.
15 juli was ik er:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar heb ik nog ergens een foto van online staan, alleen is die site nu dood.
Op de koffie bij Bombardier?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens heb ik nog 2 reisdagen over op mijn Interrail Flexipas, dus ik zit komend weekend in de buurt van Kassel
Dit is de beste oplossing. Je moet wel in Venlo ook een Zusatzticket kopen voor het stukje over de grens, maar je hoeft er in Kaldenkirchen niet meer uit want het NRWticket kan je ook in Venlo kopen. Good luck.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef greavy het volgende:
Morgen MOET ik naar Wuppertal Hbf om mijn koffer op te halen. Ben dan nog vrij met school
Ik heb meerdere mogelijkheden:
* De veels te dure ICE naar Duisburg Hbf en dan verder
* AH kaartje tot Venlo Grens, en vanaf daar een SchönerTagTicket NRW. -> Is deze in Venlo te kopen?
* AH kaartje tot Venlo Grens, een kaartje Venlo Grens - Kaldenkirchen en dan SchönertagTicket NRW
Of heeft een ander een betere oplossing voor mij?
Zo heet dat kaartje gewoon. Kost ¤ 2,10. Heb je nodig als je bijvoorbeeld een hond mee wil nemen, of een klein stukje over de grens wilt waar je NRW-ticket nog niet geldig is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef greavy het volgende:
Oke, bedankt. Een Zusatzticket, wat houdt dat in?
Je kan wel met je NRW-ticket door naar de Drakenrots maar daar ging je al naar toe met speciale rit of zo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef greavy het volgende:
Dank! Dan weet ik voldoende.
En ja, jammer van die Schwewebahn dan. Wegens school is later niet mogelijk. Anders had ik die Schwewebahn er wel bij gedaan denk ik zo.
EUR 67,80.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef greavy het volgende:
Weet je hoe fucking DUUR de ICE is als ik morgen wil gaan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ha! Ik ken één iemand die een VIRM wél leuk vindt...
[ afbeelding ]
Mwoah. Hij houdt niet zo van GTW's.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Baby´s vinden het zelfs leuk als ze plaatsnemen in het meest krotte treintje.
Hoi James1988quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hij al grootquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |