Met binnenrijden niet persé, als het ding gewoon het station binnenrolt is dat niet nodig.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat doen elocs toch altijd bij het binnenrijden/verlaten van een station, zodat niet alle stroom voor (relatief) lange tijd over één punt loopt...
Bijna 60 zelfs.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar wat een locs, die 1200. Ze zijn al bijna 50 jaar en ze rijden die-hard door.
Mooi mazzel mee danquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:33 schreef greavy het volgende:
JOEPIIEEE!
[..]
Gelukkig is tie boven water.
Voor een kwartiertje vertraging?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
formuliertje schrijven, eurootjes vangen
Een half uur als het een aansluiting in Den Bosch betreftquote:
Werkzaamheden? Neen, dit is gevolg van slechte planning. Sinds afgelopen zaterdag is spoor 11 buiten dienst, en NS heeft wel een aangepast dienstregeling bedacht waarmee bijna alle treinen van het normale spoor kunnen vertrekken, maar dat geldt pas vanaf 6 september. Dus we krijgen nu eerst twee weken chaos.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef James1988 het volgende:
Mooi prutswerk weer van ProRail. Ik wilde vanaf Utrecht de trein naar Eindhoven nemen van 18.22. I.v.m. de werkzaamheden aldaar vertrekt deze niet van spoor 15, maar spoor 18b.
Ah ja, dat vond ik al zo gek! Want per 6 september wordt in de IC's tussen Den Haag/Rotterdam en Leeuwarden/Groningen gesneden omdat er niet voldoende perroncapaciteit was in Utrecht. Dat gaat lekker dan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef ReisT het volgende:
[..]
Werkzaamheden? Neen, dit is gevolg van slechte planning. Sinds afgelopen zaterdag is spoor 11 buiten dienst, en NS heeft wel een aangepast dienstregeling bedacht waarmee bijna alle treinen van het normale spoor kunnen vertrekken, maar dat geldt pas vanaf 6 september. Dus we krijgen nu eerst twee weken chaos.
Het schijnt dat de gele vertrekstaten momenteel geen sporen aangeven, en het dus grotendeels via de omroep gaat, of de CTA's en AV schermen in de hal. Dit komt omdat 11 buiten gebruik is, en er nog geen 'nieuw' plan is. Vanaf 6 september schijnt het weer beter te worden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef James1988 het volgende:
Mooi prutswerk weer van ProRail. Ik wilde vanaf Utrecht [...]
Waarbij wel opgemerkt moet worden dat de 12755 geen IC naar Enschede is maar naar Leeuwardenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:23 schreef greavy het volgende:
[..]
Vb: trein 12755 (IC Rotterdam - Enschede) en trein 1755 (IC Den Haag - Enschede) rijden los van elkaar. Ze stonden beide op 12AB gepland, terwijl 1755 in dat geval pas binnen kan komen als 12755 al vertrokken is.
Dat gaat helaas niet op: 4 treinen per uur tussen 's-Hertogenbosch en Breda.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een half uur als het een aansluiting in Den Bosch betreft
Bus 102 van dezelfde maatschappij. In Breisach liep ik een half uur achter en omdat dat vanwege lage frequenties zou oplopen tot minimaal 2 uur ben ik maar meteen teruggegaan naar Freiburgquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:35 schreef Socios het volgende:
Leuke foto´s! Hoe is het afgelopen met dat ´kapotte´ treintje? Hoe verder gegaan?
Dat is de NE81, als ze niet stuk gaan best lollige dingen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan hier de gaarste trein van de hele vakantie, een enkelbaks dieseltreinstel van een mij onbekend type (BR 127?). De enige trein die het onderweg ook gewoon opgaf
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:03 schreef ReisT het volgende:
Van de week zat ik in de kortste internationale trein (DK-DE) die ik ooit heb gezien:
[ afbeelding ]
De Duitse versie van de Wadloper, zeg maar? De overeenkomsten zijn treffend. Allebei geīntroduceerd in 1981, allebei bedacht voor eenmansbediening op nevenlijnen, allebei even "betrouwbaar", etc.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:56 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dat is de NE81, als ze niet stuk gaan best lollige dingen.
Dit was er ook zo een (die het onderweg niet opgaf):
[..]
Huh, meteen terug? Wat had je dan willen doen, want je bent al in Endingen geweest dus heb je als ik het me goed herinner het grootste deel al gehad als je in Breisach bent..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bus 102 van dezelfde maatschappij. In Breisach liep ik een half uur achter en omdat dat vanwege lage frequenties zou oplopen tot minimaal 2 uur ben ik maar meteen teruggegaan naar Freiburg
Nee ik had een middenrijtuig. Met heerlijk zachte stoelenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:55 schreef Igen het volgende:
Die TER-trein, heb jij daar in het stuurstandrijtuig gezeten? Waren die van binnen wel een beetje in een fatsoenlijke toestand? Ik ben toevallig daar onlangs ook geweest, maar dan in een middenwagon, en dat was echt versleten troep, met vieze en kapotgesneden zittingen enzo. Zonde!
Ongeveer de zelfde fabrikant ook. Broertje dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef Igen het volgende:
[..]
De Duitse versie van de Wadloper, zeg maar? De overeenkomsten zijn treffend. Allebei geīntroduceerd in 1981, allebei bedacht voor eenmansbediening op nevenlijnen, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |