kutwijfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Huilie gaan doen omdat iemand muts tegen je zegt
nieuw woordje geleerd?quote:
moek ff mee naar buite komme dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nieuw woordje geleerd?
wachtte gij op de smoelensmid of wilde dat ik naw al aw tand oit oewe bakkus sloa?
witte wa da kost an stroom wanne?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef r8ality het volgende:
Heej d'r iemand nog unne koelkast over? Hoeft geen mooie te zijn, als ie het maar doet. Kom em gratis ophalen.
ja...gade tandjes tuffen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moek ff mee naar buite komme dan?
kende gij niet betalequote:
Niet relevant, is voor sleutelplaats. Betaal daar incl.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
witte wa da kost an stroom wanne?
Legt dé bier toch gewoon in dun vijver, blie het ôk kawd
maar excl koelkast dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet relevant, is voor sleutelplaats. Betaal daar incl..
Dat wel.quote:
Het is dat we gaan bbq-en, maar anders zou ie er 2 mogen halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel in een frietje stoof. Haal jij ff?
Neem toch gewoon wat broccoli of komkommerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel in een frietje stoof. Haal jij ff?
maak er maar 3 van..wel een grotequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is dat we gaan bbq-en, maar anders zou ie er 2 mogen halen.
ik zit aan de hopjesvla zelfs, want dat hoef je niet te kauwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem toch gewoon wat broccoli of komkommer
Is het zo erg ja?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit aan de hopjesvla zelfs, want dat hoef je niet te kauwen
ne combi, mi masjonais en curryquote:
ik kwijl zelfs alquote:
zacht voer gaat wel, zoals aardbeien of gekookte groente, maar een steak hoef ik niet te proberenquote:
alles kan door de blenderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zacht voer gaat wel, zoals aardbeien of gekookte groente, maar een steak hoef ik niet te proberen
ik zou dat met een frietje stoof best willen uitproberen, jammer dat de friettent nog met vakantie isquote:
Ik scheld (bijna) niet, dan is tegen je gescholden worden niet prettig. Vind het gewoon nergens voor nodig, ik heb een naam en zelfs een nickname, dat moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Huilie gaan doen omdat iemand muts tegen je zegt
Jij bent ook lelijk..twee puntenquote:
Stel je niet aan streufquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik scheld (bijna) niet, dan is tegen je gescholden worden niet prettig. Vind het gewoon nergens voor nodig, ik heb een naam en zelfs een nickname, dat moet genoeg zijn.
Dat zegt mijn oma ook wel eensquote:
Lieve schat (mag dat wel?), uitschelden doe je als je boos bent op iemand...de term muts/doos/dutsel/streuf gebruik je niet om te schelden maar meer als koosnaam voor een vrouw na een stomme/duffe opmerking/actie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:47 schreef Inu het volgende:
Eigenlijk is het best vreemd dat jullie het normaal vinden dat iemand iets genoemd wordt en het vreemd vinden dat ik er iets van zeg
Op tv is nu een docu over maagden van 45die vrouw heeft gewoon tanden die ongeveer wegrotten, dat wil je idd ook niet zoenen
ja maar jij bent ook lelijk.quote:
Mag ik u er subtiel op wijzen dat u niet voorzien bent van vrouwelijk gezelschap en wij wel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook lelijk.
Ik ben knap dus ik kan een lelijke auto hebben.
Ik ben zo knap dat geen vrouw me aandurft, ze zijn bang constant rekening te moeten houden met concurentie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mag ik u er subtiel op wijzen dat u niet voorzien bent van vrouwelijk gezelschap en wij wel?
Ik vind een naam die verbonden is aan jouw negatieve mening over een actie van iemand anders toch echt schelden hoor...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lieve schat (mag dat wel?), uitschelden doe je als je boos bent op iemand...de term muts/doos/dutsel/streuf gebruik je niet om te schelden maar meer als koosnaam voor een vrouw na een stomme/duffe opmerking/actie.
Bij deze mijn excuses en nu een kuub zand en zout erover.
Sorry ik wil het er niet meer over hebben want ik voel me er inmiddels naar over dat je het zo negatief oppaktquote:
Oh, zo erg is het helemaal niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sorry ik wil het er niet meer over hebben want ik voel me er inmiddels naar over dat je het zo negatief oppakt
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:27 schreef ArTiC het volgende:
Heeft FUFR aziatische roots?
zo ja..dan is dit vast familie:
Fotoboek van Zebraman
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ben zo knap dat geen vrouw me aandurft, ze zijn bang constant rekening te moeten houden met concurentie.
wut?quote:
...quote:
van je vrouw?quote:
is ze morgen thuis?quote:
SQ. Wat een achievement. En over moppie zullen we het maar helemaal niet hebbenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mag ik u er subtiel op wijzen dat u niet voorzien bent van vrouwelijk gezelschap en wij wel?
proostquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:45 schreef bleiblei het volgende:
Hehe... je maakt het mij te makkelijk, maar uk heb er geen zomin. Sorry.
Whehe, ik dacht hetzelfdequote:
Wel toen je SQ ontmoette?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:50 schreef bleiblei het volgende:
Zit op mijn foon.
En heb geen alcohol gedronken vandaag.
Zou iets kunnen zijn voor mijn ex en mij dusquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:50 schreef r8ality het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)t-5-d/fotos/#foto-17
Whehe. Nu nog een vriendin wiens naam begint met een R.
Dude, heel serieus bedoel ik het niet, ik word alleen af en toe moe van die opmerkingen over het ontbreken van vrouwelijke wederhelften. Vandaar dat ik er dan ff met gestrekt been invliegquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ga es ergens anders hengelen met je onder de gordel opmerkingen
Ga jij verhuizen naar Zeist?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:50 schreef r8ality het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)t-5-d/fotos/#foto-17
Whehe. Nu nog een vriendin wiens naam begint met een R.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
Vier keer je bed uit voor nieuwe pijnstillers. Een nieuw record
Ik vind het prima als mensen schelden, maar ik doe het niet en vind het ook niet fijn als het tegen me gedaan wordtquote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef r8ality het volgende:
Inu, ik kan me echt totaal niet herinneren dat jij zo tegen schelden was? Anyhoe, ik vind het maar duf. Verrekte streuf.
Nee, tis tot 9 uur openquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
Je moet m nog overhalen en dan nog helemaal naar kaatsheuvel rijden? Dan ben je op zijn vroegst om half twee binnen. Vind je dat niet zonde?
Definieer "het".quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:00 schreef ArTiC het volgende:
pfff..soms stinkt het zo erg dat je zelf misselijk zit te worden
Kakkenquote:
Kleien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de bruine beer loslaten
een offer brengen aan de porceleinen god
een neger in de put gooien
je bent niet de enige die kan edittenquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kleien.
Gewoon schijten dus.
Even naar bed, tot straks.
Even snel een edit doen hè?![]()
Nee okee, maar 6 uur vind ik wel weer heel erg kort. Maar goed, 't is jouw geld. Have fun!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:01 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, tis tot 9 uur openVind een uur of 6 wel genoeg in de Efteling, boel attracties hoef je toch niet in
Kan niet slapen, teveel onrust en Evi is ziek en huilt veel (arme damequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent niet de enige die kan editten
slaap ze ouwe
Ik vind het teveelquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee okee, maar 6 uur vind ik wel weer heel erg kort. Maar goed, 't is jouw geld. Have fun!
Ja, maar voor jou is naar de albert heijn gaan al een wereldavontuurquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het teveel, zijn uitgenodigd om binnenkort met nog wat mensen naar de Efteling te gaan (geen kinderen voor zover ik weet), ik ga denk ik wel maar weet niet voor hoelang.
Een hel bedoel jij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar voor jou is naar de albert heijn gaan al een wereldavontuur
dat is slecht voor je. Of je pakt ibu of je pakt para.....quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
En dan niet 1 pilletje, maar een overheerlijke cocktail van paracetamollen en ibuprofensdat 1 kiesje zoveel pijn kan doen
Nee hoor, dat is BS.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
dat is slecht voor je. Of je pakt ibu of je pakt para.....
Beste landen voor wie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef r8ality het volgende:
Nederland op nummer 8 beste landen
Kijk even naar de nummer drie.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:39 schreef r8ality het volgende:
Nederland op nummer 8 beste landen
Kijk even naar de nummer drie.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hebben jullie wel vrienden of familie die Evi later mee kunnen nemen naar pretparken en speeltuinen enzo?
De kans is klein maar ik hoop voor je dat je kinderen daar niet geboren wordenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]r8, veel plezier in je nieuwe vaderland
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:02 schreef Juup© het volgende:
Zweden is goed hè?
Moeder moet kraamkamer poetsen na keizersnee
Wanbeleid. Ook ziekenhuizen hier in NL kunnen daar wat van...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:02 schreef Juup© het volgende:
Zweden is goed hè?
Moeder moet kraamkamer poetsen na keizersnee
Heeft niks met ziekenhuizen te maken maar met gezondheisbeleid vanuit de regering....quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wanbeleid. Ook ziekenhuizen hier in NL kunnen daar wat van...
Ja, maar als directeur van een ziekenhuis kun je of heel veel verdienen, of nog een paar extra mensen aannemen...quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heeft niks met ziekenhuizen te maken maar met gezondheisbeleid vanuit de regering....
Nederland is ook goed bezig...op de verzorgafdeling van mijn oma liepen 2 jaar geleden nog 4 verpleegkundigen rond, dankzijn bezuinigingen is er nu nog 1 (op zo'n 30 hulpbehoevende). Resultaat...iemand die naar het toilet moet (dat kunnen ze niet zelf) moet tussen de 30 en de 45 minuten wachten tot ze aan de beurt zijn.
Logisch, ze zien dat jij belt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:38 schreef r8ality het volgende:
Ik zei het. Als ik moet werken willen 5 mensen waar ik ben. Nu heb ik al 4 mensen gebeld om iets te gaan doen en geen mens neemt zijn telefoon op
.
Da's geen nieuws meer. Ik wil een "Nuchtere pool rijdt met rijbewijs niemand overhoop" berichtquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:19 schreef Juup© het volgende:
Tja,
Dronken Pool rijdt zonder rijbewijs
Van FUFR mogen wij niet in hokjes denken, de dronken Polen zijn een uitzonderingquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's geen nieuws meer. Ik wil een "Nuchtere pool rijdt met rijbewijs niemand overhoop" bericht
Dat doe je meestal ook niet met een rijbewijs, maar met een auto o.i.d.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's geen nieuws meer. Ik wil een "Nuchtere pool rijdt met rijbewijs niemand overhoop" bericht
Ja, op de stomdronken Polen ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Van FUFR mogen wij niet in hokjes denken, de dronken Polen zijn een uitzondering
Eindelijk. Als jij mijn vrouw was had ik jou al eerder naar de tandarts gedirigeerd. En ja dat kan behoorlijk stinken iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben trouwens bij de spoedtandarts geweest
Wanne geur kwam er uit m'n wortels zeg![]()
je denkt echt dat een ziekenhuisdirecteur alles wat hij overhoud van zijn budget in eigen zak mag steken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:38 schreef r8ality het volgende:
Ik zei het. Als ik moet werken willen 5 mensen waar ik ben. Nu heb ik al 4 mensen gebeld om iets te gaan doen en geen mens neemt zijn telefoon op
.
ik zeg niks want dan scheld ik je uitquote:
hoed!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zeg niks want dan scheld ik je uit
linkerschoen!quote:
*belt psych om zich weer aan te melden*quote:
Ben je al aan het krassen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
*belt psych om zich weer aan te melden*
TMI!quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:10 schreef ArTiC het volgende:
ik ben een beetje ziekjes
kei misselijk, bekaf en wat er uit mijn aarsch komt ruikt naar 4 weken dode dieren.
okay...ik ga nu weer een half vergaan hert uitschijtenquote:
Gelukkig ruikt mijn kies niet veel beterquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
okay...ik ga nu weer een half vergaan hert uitschijten
Rond 17:00 gaan de mensen met kiendjes naar huisquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:17 schreef Inu het volgende:
Efteling was leukEn 6 uur echt genoeg
We zijn drie keer in de nieuwe achtbaan geweest en bij de vierde keer ging ie stukWel vreemd, de eerste keer hebben we een uur in de rij gestaan en de keren erna konden we zo doorlopen tot het laatste stukje
Ja, super! Je kunt kiezen tussen twee routes, Vuur of Water, en Water is het leukstquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rond 17:00 gaan de mensen met kiendjes naar huis
Maar wastie leuk?
1.10 ben je met een jaar of 7 ook wel hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, super! Je kunt kiezen tussen twee routes, Vuur of Water, en Water is het leukst
Mensen met kiendjes mogen er niet in, want het is min 1.10 mtr
Ja, maar ik bedoelde nog kleinere kindjesquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
1.10 ben je met een jaar of 7 ook wel hoor
En hoe smaakt het?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig ruikt mijn kies niet veel beter
Details?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:29 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof dat ik een nieuw wereldrecord gezet heb
Oh, is dat vandaagquote:
Nog steeds zoveel pijn dus? Ik weet van DuchessX hoe ellendig zoiets kan zijn, wij zijn het laatste jaar al vele malen voor dat gedoe naar de tandarts en spoedtandarts o.i.d. geweest.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
ondertussen hoop ik maar dat de fles rosee wel wat gaat doen
sla die fles stuk op je hoofd...misschien dat dat werktquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef Stormqueen het volgende:
ondertussen hoop ik maar dat de fles rosee wel wat gaat doen
Als je nagaat, 1 jaar geleden moest de verloskundige nog komen om te kijken of de bevalling misschien al begonnen wasquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh, is dat vandaag
Gefeliciteerd Evi
ik kan alleen nog maar huilen... heb al 2 uur gehuild vanavondquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
sla die fles stuk op je hoofd...misschien dat dat werkt
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar huilen... heb al 2 uur gehuild vanavond
Goede conclusie maar wat is er dan! ??quote:
Stormhuilliequote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan alleen nog maar huilen... heb al 2 uur gehuild vanavond
De dag dat ik een nieuwe antenne krijgquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Goede conclusie maar wat is er dan! ??
Kan ik niet. Die kies gaat dood, ik zeg het je, morgen kom ik hier de pic posten van de kies op de tafel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Stormhuillie
komt wel goed hoor...de pijn is kudt maar die gaat ook weer weg en dan ben je alles weer vergeten...
Dus doe maar weer stoer...dakhaas
mooi toch, kies eruit, laten helen, pijn weg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan ik niet. Die kies gaat dood, ik zeg het je, morgen kom ik hier de pic posten van de kies op de tafel!
Krijg je een andere auto dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De dag dat ik een nieuwe antenne krijg
quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:35 schreef Blueman het volgende:
Oh god!
Reageren maar niet verder kijken dan mijn neus breed is...
Feli met de kleine!
Hey Hey!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mooi toch, kies eruit, laten helen, pijn weg.
Laat er een gouden kies inzetten, verhuis naar Helmond
probleem opgelost
Vollen bak morgen qua bezoek of doe je het gematigd vieren?quote:
Het laatste, volgend weekeinde komen er meer mensen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:36 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vollen bak morgen qua bezoek of doe je het gematigd vieren?
nog 15 minuten!quote:
Nee, ik ging er van uit dat de tandarts vanaf acht uur bereikbaar zou zijn. Dikke faal natuurlijk, hij is pas vanaf tien uur bereikbaarquote:
Die moet ff bijkomen van die putlucht natuurlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ging er van uit dat de tandarts vanaf acht uur bereikbaar zou zijn. Dikke faal natuurlijk, hij is pas vanaf tien uur bereikbaar![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
kutzooi...zat ik met mijn lip klem in mijn autosleutel...het is nog niet eens 9 uur en ik faal al
Dat was de noodtandarts, dit is m'n eigen tandartsquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die moet ff bijkomen van die putlucht natuurlijk
Die heeft vast een waarschuwing van de noodtandarts gehadquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat was de noodtandarts, dit is m'n eigen tandarts
dakhaas, faalhaas..allemaal familiequote:
Die heeft mijn tandarts niet. Mijn tandarts is een ZZP-erquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die heeft vast een waarschuwing van de noodtandarts gehad
Hoop dat je vandaag nog terecht kan dan als ie pas om 10 uur begint
Je zou verwachten dat er wel al een assistente/receptioniste beschikbaar is om afspraken te maken.
oh, zo'n lambalquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heeft mijn tandarts niet. Mijn tandarts is een ZZP-er!!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 06:30 schreef febster het volgende:
Feli Juup vanaf de after after party op Lowlands
Fijne tandarts heb jijquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik ging er van uit dat de tandarts vanaf acht uur bereikbaar zou zijn. Dikke faal natuurlijk, hij is pas vanaf tien uur bereikbaar![]()
ZeikerdZonderPersoneel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die heeft mijn tandarts niet. Mijn tandarts is een ZZP-er!!
Dank u jonge dame.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:53 schreef -moppie- het volgende:
Feli Juup en vrouw met de kleine/grote dochter.
Goeiemorgen!
Ik vind het niet fijn om uitgescholden te worden Juupquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Zou een Juup© actie kunnen zijn, ik ben zo enorm onhandig wat dat betreft.
2 weken verjaardag vieren is overdreven Juup!quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:53 schreef Juup© het volgende:
Kon ik de komende 2 weken maar overslaan
ZlambalZonderPersoneelquote:
Is juist een complimentquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn om uitgescholden te worden Juup
Dat klopt, maar daar had ik het ook niet overquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
2 weken verjaardag vieren is overdreven Juup!
Ik moet er niet aan denken (doe het toch) dat er een kies bij mij getrokken zou moeten wordenquote:
Zal ik doen, sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:03 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, wil je alsjeblieft ophouden en dat plaatje weghalen? Ik loop al dagen kapot te gaan van de pijn en dan helpt dit zeg maar niet echt...
Ja, 4 x per jaar worden de honden getrimdquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:14 schreef -moppie- het volgende:
Heeft de hond nou minder haar?
Tijd gaat snel he... voordat je het weet gaat ze het huis uit!
Aha...4x per jaar?!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja, 4 x per jaar worden de honden getrimd
Voordat ik het weet ben ik opa
Ja 4 x per jaar, honden haren bizar veel dus dan is een trimbeurt zo nu en dan wel lekker. Ik moet wel zeggen dat als de honden hun volle vacht hadden er wel ander soort haar te vinden was in huis dat makkelijker te verwijderen was. De ondervacht die wij nu vinden is een beetje fluffy zeg maar en lastiger te verwijderen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Aha...4x per jaar?!
Ik mag echt hopen dat dat nog wel een jaar of 20 duurt.
Wortelkanaalbehandeling. Maar door de noodvulling heb ik nu een abces, want er staat te veel druk opquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:32 schreef -moppie- het volgende:
Wat heeft die noodtandarts gisteren eigenlijk gedaan?
Zeg haal dat vieze plaatje eens wegquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
En als extragratis bonus:
[ afbeelding ]
De rozige bobbel onder de noodvulling is een abces
Ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Juup, we willen uiteraard wel taartfoto's vanavond
quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg haal dat vieze plaatje eens weg
Ja, dat plaatje wat eerst bovenaan de pagina stondquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Neuhj, heb al gekkere dingen gezien
Nooooooo! Wat idioot... Heeft ie geen tandartsvriendje waar je eerder kan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
HALF VIER! EERDER GING NIE!
SQ gaat in een hoekje liggen huilen
Dat viel nog meequote:Op maandag 23 augustus 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje wat eerst bovenaan de pagina stond
Even stoom afblazen: "TERING!!!!!! Wat een gekut toch, nu moet jij nog langer wachten"quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
HALF VIER! EERDER GING NIE!
SQ gaat in een hoekje liggen huilen
Zelf gedaan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
noodvulling ook weg. Abces geprikt. Nu wachten tot half vier.
Was dat een goed plan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
noodvulling ook weg. Abces geprikt. Nu wachten tot half vier.
Ja, haalt de druk van de ketel. Doet nog steeds veel pijn, maar met minder druk ofzo...quote:
quote:
Sorry SQ, ik deed het niet expres dat over eten beginnen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan alleen niet eten nu, maar dat was ik toch al niet echt van plan
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Sorry SQ, ik deed het niet expres dat over eten beginnen.
Maar nu niet meer kans op ontstekingen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, haalt de druk van de ketel. Doet nog steeds veel pijn, maar met minder druk ofzo...
Nee, waarom?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar nu niet meer kans op ontstekingen dan?
150 lijkt me niet teveel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:39 schreef Inu het volgende:
Hoe heb je dat gedaan dan SQ? Gewoon een naald erin geprikt?
Van de drie mensen die zijn komen kijken willen 2 sowieso mijn huisjeHoop alleen dat ze alles wat ik ter overname heb ook willen
Heb 150 euro gevraagd voor wasmachine (van 5 jaar oud), vloer (zeil), kookplaat en thermostaatkraan... Dat is best redelijk toch?
Ja, gesteriliseerde naald erin jagen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:39 schreef Inu het volgende:
Hoe heb je dat gedaan dan SQ? Gewoon een naald erin geprikt?
Van de drie mensen die zijn komen kijken willen 2 sowieso mijn huisjeHoop alleen dat ze alles wat ik ter overname heb ook willen
Heb 150 euro gevraagd voor wasmachine (van 5 jaar oud), vloer (zeil), kookplaat en thermostaatkraan... Dat is best redelijk toch?
Ieks.. maar als het helptquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gesteriliseerde naald erin jagen.
En 150 lijkt me een prima prijs!
kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vulling eruit, is nu een soort van 'open gat'??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt
Even fotootje gemaakt
WAARSCHUWING: RANZIG!Bah... Kun je geen kroon krijgen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Bah... Kun je geen kroon krijgen ofzo?
Ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen tandarts of tandartsassistente ben.
pak iets waar je niet op hoeft te kauwen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ookwat een ranzigheid zeg
en ik heb honger!
kan nu niet, zie spoilert.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pak iets waar je niet op hoeft te kauwen.
anders ga je je straks nog k**ter voelen door de honger!
een soepje ofzo ook niet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan nu niet, zie spoilert.
ik ga zo wel ff proberen te pitten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt
Even fotootje gemaakt
WAARSCHUWING: RANZIG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Taart is net pas gehaald, en die eten wij vanmiddag pasquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:15 schreef -moppie- het volgende:
SQ aan het pitten, Juup aan de taart maar waar is de rest??
Vanmiddag heel het huis vol of alleen opa's en oma's?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Taart is net pas gehaald, en die eten wij vanmiddag pas
Ik gok op geen van beidequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vanmiddag heel het huis vol of alleen opa's en oma's?
Fout gegoktquote:
Ik neem aan om de pijn te verzachten en niet om te "eten"?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Net bij de jumbo vrieslollies gehaald, ze hadden geen ijsklonten, dus ik lig nu met een aardbeienijspakking op de bank
ik dacht opa's en oma's niet want jouw ouders zullen wel niet komen, dus dan zou het opa en oma zijn [/auti-mode]quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fout gegoktNormaal gezien zouden de ouders van DuchessX komen en nog een paar mensen.
Al zou jij nog wel een beetje gelijk kunnen krijgen want Evi ligt strontziek in bed en heeft DuchessX aangestoken en die heeft nu een beginnende voorhoofdsholte ontsteking, en zijn er over aan het denken om het bezoek op een andere dag te laten komen.
in een theedoek gewikkeld tegen mijn kaakjequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik neem aan om de pijn te verzachten en niet om te "eten"?
Ahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht opa's en oma's niet want jouw ouders zullen wel niet komen, dus dan zou het opa en oma zijn [/auti-mode]
En niet zo'n beetje ook. Heeft de afgelopen 2 dagen weinig gegeten, veel gehuild, weinig geslapen, wil niet geknuffeld worden e.d.. Is echt zielig om te zienquote:
En straks opeten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een theedoek gewikkeld tegen mijn kaakje
Valt best wel mee, al is dit de eerste maal dat zij echt zo beroerd is. Er zullen nog wel meerdere momenten volgen denk ik in haar levenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op die leeftijd zijn ze toch 300 dagen per jaar ziek?
De kinderen die ik ken niet hoor, lopen wel vaak met een snottebel enzo rond maar echt ziek zijn, neequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op die leeftijd zijn ze toch 300 dagen per jaar ziek?
hm, dan zijn het dus toch kutsmoezen van de moeders om afspraken af te kunnen zeggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De kinderen die ik ken niet hoor, lopen wel vaak met een snottebel enzo rond maar echt ziek zijn, nee
Je hebt natuurlijk heel veel van die overdreven bezorgde moedersquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hm, dan zijn het dus toch kutsmoezen van de moeders om afspraken af te kunnen zeggen
breek me de bek niet openquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk heel veel van die overdreven bezorgde moeders
Ja, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat als het eenmaal zover is, we nog erger dan erg zullen zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
Ik denkt dan altijd, zo ga ik/wij nooooit worden!
Zou kunnen maar ik denk van niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat als het eenmaal zover is, we nog erger dan erg zullen zijn
Da's vaak zo
irritant is dat. Van die kinderen die ook elke dag, weer of geen weer, om klokslag 13:00 in bed worden gelegd en er altijd en eeuwig om klokslag 16:00 uit worden gehaald. Krijg je flexibele mensen vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik denk van niet!
Ik sleep mijn kind gewoon overal mee naar toe, worden ze ook lekker makkelijk van.
Mijn oudste zus deed dat ook en de kinderen sliepen overal etc. mijn andere zus deed dat nooit en die kinderen durfden nergens anders te slapen (of ze moest er eerst een uur bij gaan liggen met gevolg dat ze zelf ook in slaap viel).
Ahjoh! Op een beetje drank moet je dat wel een week kunnen redden toch!quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:54 schreef febster het volgende:
Thuis, slapen, vnv weer intropapa zijn.
Trusten.
Neequote:
Bye bye Go!quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:24 schreef ArTiC het volgende:
zo..afscheid van de Go genomen..zal hem niet missen
Heb je niet gehoord hoe hard het regende om 5 uur vanochtend? Ik kon de overkant van de kruising amper zien.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Blueman het volgende:
Wat een heerlijk weer is het trouwens...
Straten zijn wel weer een keer goed schoongespoeld.
Uhh nee...quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je niet gehoord hoe hard het regende om 5 uur vanochtend? Ik kon de overkant van de kruising amper zien.
ik snap het...het was geen regenquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Uhh nee...
Toen sliep ik nog...
Al ben ik toen wel wakker geworden van iets... maar toen ik ben wezen plassen heb ik wel naar buiten gekeken maar het is me niet bij gebleven dat het zo hard regende...
Was heftig jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je niet gehoord hoe hard het regende om 5 uur vanochtend? Ik kon de overkant van de kruising amper zien.
sorryquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Was heftig ja.
Heb om dat tijdstip ook maar ff de buitengroep eruit gegooid omdat ik voor SQ vannacht de tuinlamp in het stopcontact had gedaan en geen zin had om in de hoosbui + onweer naar buiten te gaan.
heb sowieso van 3 tot half 6 vannacht wakker wakker gelegen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |