Ik ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:53 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen tandarts of tandartsassistente ben.
pak iets waar je niet op hoeft te kauwen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ookwat een ranzigheid zeg
en ik heb honger!
kan nu niet, zie spoilert.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
pak iets waar je niet op hoeft te kauwen.
anders ga je je straks nog k**ter voelen door de honger!
een soepje ofzo ook niet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan nu niet, zie spoilert.
ik ga zo wel ff proberen te pitten
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt
Even fotootje gemaakt
WAARSCHUWING: RANZIG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Taart is net pas gehaald, en die eten wij vanmiddag pasquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:15 schreef -moppie- het volgende:
SQ aan het pitten, Juup aan de taart maar waar is de rest??
Vanmiddag heel het huis vol of alleen opa's en oma's?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Taart is net pas gehaald, en die eten wij vanmiddag pas
Ik gok op geen van beidequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vanmiddag heel het huis vol of alleen opa's en oma's?
Fout gegoktquote:
Ik neem aan om de pijn te verzachten en niet om te "eten"?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Net bij de jumbo vrieslollies gehaald, ze hadden geen ijsklonten, dus ik lig nu met een aardbeienijspakking op de bank
ik dacht opa's en oma's niet want jouw ouders zullen wel niet komen, dus dan zou het opa en oma zijn [/auti-mode]quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:31 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fout gegoktNormaal gezien zouden de ouders van DuchessX komen en nog een paar mensen.
Al zou jij nog wel een beetje gelijk kunnen krijgen want Evi ligt strontziek in bed en heeft DuchessX aangestoken en die heeft nu een beginnende voorhoofdsholte ontsteking, en zijn er over aan het denken om het bezoek op een andere dag te laten komen.
in een theedoek gewikkeld tegen mijn kaakjequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik neem aan om de pijn te verzachten en niet om te "eten"?
Ahaquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht opa's en oma's niet want jouw ouders zullen wel niet komen, dus dan zou het opa en oma zijn [/auti-mode]
En niet zo'n beetje ook. Heeft de afgelopen 2 dagen weinig gegeten, veel gehuild, weinig geslapen, wil niet geknuffeld worden e.d.. Is echt zielig om te zienquote:
En straks opeten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in een theedoek gewikkeld tegen mijn kaakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |