Nooooooo! Wat idioot... Heeft ie geen tandartsvriendje waar je eerder kan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
HALF VIER! EERDER GING NIE!
SQ gaat in een hoekje liggen huilen
Dat viel nog meequote:Op maandag 23 augustus 2010 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat plaatje wat eerst bovenaan de pagina stond
Even stoom afblazen: "TERING!!!!!! Wat een gekut toch, nu moet jij nog langer wachten"quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
HALF VIER! EERDER GING NIE!
SQ gaat in een hoekje liggen huilen
Zelf gedaan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
noodvulling ook weg. Abces geprikt. Nu wachten tot half vier.
Was dat een goed plan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
noodvulling ook weg. Abces geprikt. Nu wachten tot half vier.
Ja, haalt de druk van de ketel. Doet nog steeds veel pijn, maar met minder druk ofzo...quote:
quote:
Sorry SQ, ik deed het niet expres dat over eten beginnen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan alleen niet eten nu, maar dat was ik toch al niet echt van plan
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Sorry SQ, ik deed het niet expres dat over eten beginnen.
Maar nu niet meer kans op ontstekingen dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, haalt de druk van de ketel. Doet nog steeds veel pijn, maar met minder druk ofzo...
Nee, waarom?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar nu niet meer kans op ontstekingen dan?
150 lijkt me niet teveel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:39 schreef Inu het volgende:
Hoe heb je dat gedaan dan SQ? Gewoon een naald erin geprikt?
Van de drie mensen die zijn komen kijken willen 2 sowieso mijn huisjeHoop alleen dat ze alles wat ik ter overname heb ook willen
Heb 150 euro gevraagd voor wasmachine (van 5 jaar oud), vloer (zeil), kookplaat en thermostaatkraan... Dat is best redelijk toch?
Ja, gesteriliseerde naald erin jagen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:39 schreef Inu het volgende:
Hoe heb je dat gedaan dan SQ? Gewoon een naald erin geprikt?
Van de drie mensen die zijn komen kijken willen 2 sowieso mijn huisjeHoop alleen dat ze alles wat ik ter overname heb ook willen
Heb 150 euro gevraagd voor wasmachine (van 5 jaar oud), vloer (zeil), kookplaat en thermostaatkraan... Dat is best redelijk toch?
Ieks.. maar als het helptquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, gesteriliseerde naald erin jagen.
En 150 lijkt me een prima prijs!
kloptquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:43 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vulling eruit, is nu een soort van 'open gat'??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klopt
Even fotootje gemaakt
WAARSCHUWING: RANZIG!Bah... Kun je geen kroon krijgen ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Bah... Kun je geen kroon krijgen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |