kutwijfquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Huilie gaan doen omdat iemand muts tegen je zegt
nieuw woordje geleerd?quote:
moek ff mee naar buite komme dan?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nieuw woordje geleerd?
wachtte gij op de smoelensmid of wilde dat ik naw al aw tand oit oewe bakkus sloa?
witte wa da kost an stroom wanne?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef r8ality het volgende:
Heej d'r iemand nog unne koelkast over? Hoeft geen mooie te zijn, als ie het maar doet. Kom em gratis ophalen.
ja...gade tandjes tuffen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moek ff mee naar buite komme dan?
kende gij niet betalequote:
Niet relevant, is voor sleutelplaats. Betaal daar incl.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
witte wa da kost an stroom wanne?
Legt dé bier toch gewoon in dun vijver, blie het ôk kawd
maar excl koelkast dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:44 schreef r8ality het volgende:
[..]
Niet relevant, is voor sleutelplaats. Betaal daar incl..
Dat wel.quote:
Het is dat we gaan bbq-en, maar anders zou ie er 2 mogen halenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel in een frietje stoof. Haal jij ff?
Neem toch gewoon wat broccoli of komkommerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, wel in een frietje stoof. Haal jij ff?
maak er maar 3 van..wel een grotequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het is dat we gaan bbq-en, maar anders zou ie er 2 mogen halen.
ik zit aan de hopjesvla zelfs, want dat hoef je niet te kauwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Neem toch gewoon wat broccoli of komkommer
Is het zo erg ja?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zit aan de hopjesvla zelfs, want dat hoef je niet te kauwen
ne combi, mi masjonais en curryquote:
ik kwijl zelfs alquote:
zacht voer gaat wel, zoals aardbeien of gekookte groente, maar een steak hoef ik niet te proberenquote:
alles kan door de blenderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zacht voer gaat wel, zoals aardbeien of gekookte groente, maar een steak hoef ik niet te proberen
ik zou dat met een frietje stoof best willen uitproberen, jammer dat de friettent nog met vakantie isquote:
Ik scheld (bijna) niet, dan is tegen je gescholden worden niet prettig. Vind het gewoon nergens voor nodig, ik heb een naam en zelfs een nickname, dat moet genoeg zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
Huilie gaan doen omdat iemand muts tegen je zegt
Jij bent ook lelijk..twee puntenquote:
Stel je niet aan streufquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik scheld (bijna) niet, dan is tegen je gescholden worden niet prettig. Vind het gewoon nergens voor nodig, ik heb een naam en zelfs een nickname, dat moet genoeg zijn.
Dat zegt mijn oma ook wel eensquote:
Lieve schat (mag dat wel?), uitschelden doe je als je boos bent op iemand...de term muts/doos/dutsel/streuf gebruik je niet om te schelden maar meer als koosnaam voor een vrouw na een stomme/duffe opmerking/actie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:47 schreef Inu het volgende:
Eigenlijk is het best vreemd dat jullie het normaal vinden dat iemand iets genoemd wordt en het vreemd vinden dat ik er iets van zeg
Op tv is nu een docu over maagden van 45die vrouw heeft gewoon tanden die ongeveer wegrotten, dat wil je idd ook niet zoenen
ja maar jij bent ook lelijk.quote:
Mag ik u er subtiel op wijzen dat u niet voorzien bent van vrouwelijk gezelschap en wij wel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook lelijk.
Ik ben knap dus ik kan een lelijke auto hebben.
Ik ben zo knap dat geen vrouw me aandurft, ze zijn bang constant rekening te moeten houden met concurentie.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:15 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Mag ik u er subtiel op wijzen dat u niet voorzien bent van vrouwelijk gezelschap en wij wel?
Ik vind een naam die verbonden is aan jouw negatieve mening over een actie van iemand anders toch echt schelden hoor...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Lieve schat (mag dat wel?), uitschelden doe je als je boos bent op iemand...de term muts/doos/dutsel/streuf gebruik je niet om te schelden maar meer als koosnaam voor een vrouw na een stomme/duffe opmerking/actie.
Bij deze mijn excuses en nu een kuub zand en zout erover.
Sorry ik wil het er niet meer over hebben want ik voel me er inmiddels naar over dat je het zo negatief oppaktquote:
Oh, zo erg is het helemaal niet hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Sorry ik wil het er niet meer over hebben want ik voel me er inmiddels naar over dat je het zo negatief oppakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |