Geachte heer Hajee Wilt u er alstublieft rekening mee houden dat de Legerhelicopter ten allen tijde voorrrang heeft op andere helicopters.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geacht heer Dagoduck,
Wilt u er alstublieft rekening mee houden dat de traumahelicopter ten allen tijde voorrang heeft op andere helicopters.
Met vriendelijke groet,
Dr. HaJee
Dokter
Ik ga ze er op aan sprekenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook, en het plafond komt naar beneden, ik denk niet dat het de druk aan kan...
ze geeft geen antwoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef HaJee het volgende:
Zuster Dottey, kun je alsjeblieft naar het FOK!spitaal komen. Ik wil graag even samen de voorraadkast checken. Hoop je zo spoedig mogelijk daar te treffen.
Dr. HaJee
De ziekenhuisheli is belangrijker dan legerheli heurquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Geachte heer Hajee Wilt u er alstublieft rekening mee houden dat de Legerhelicopter ten allen tijde voorrrang heeft op andere helicopters.
Met vriendelijk groet
Generaal Apij4125
Goed idee. Ik stuur er ook wat tanks erop afquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:24 schreef 8108139dpths het volgende:
apij, schiet jij dat helikopterplatform van Dago eens aan gort met die nieuwe gun op je balkon...
Geachte generaal Apie,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Geachte heer Hajee Wilt u er alstublieft rekening mee houden dat de Legerhelicopter ten allen tijde voorrrang heeft op andere helicopters.
Met vriendelijk groet
Generaal Apij4125
niet war gaat voor love.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De ziekenhuisheli is belangrijker dan legerheli heur
Ze is druk met van alles maar ik verwacht ieder moment respons.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:22 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ze geeft geen antwoord![]()
next time better makker.
Nee dank je welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Geachte beheerder van de FOK!flat,
aangezien het voor U veel werk is om alles bij te houden, had ik het idee om wat werk naar de wiki te plaatsen. De gehele fipo zou je dan daar neer kunnen zetten, en daar kan je dan ook de OP bijwerken. Als er dan een nieuw topic moet komen, kopiëer je de OP van de wiki pagina. Daar kan je dan ook de vorige topics bijzetten.
Hoogachtend,
naatje
Dat levert alleen maar meer werk op.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Geachte beheerder van de FOK!flat,
aangezien het voor U veel werk is om alles bij te houden, had ik het idee om wat werk naar de wiki te plaatsen. De gehele fipo zou je dan daar neer kunnen zetten, en daar kan je dan ook de OP bijwerken. Als er dan een nieuw topic moet komen, kopiëer je de OP van de wiki pagina. Daar kan je dan ook de vorige topics bijzetten.
Hoogachtend,
naatje
Kan je mij de OP pm'en?quote:
het is geen lege helicopter het is een volle met soldaten die een missie moeten doen wat vind je nou belangerijker 1 Leven Of dat van 2000 WIL JE DAT ER EEN NIEUWE 9/11 KOMT ?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geachte generaal Apie,
Waarom zou een lege helicopter voorrang moeten krijgen op een traumaheli met een patient aan boord ?
Groetend vriendelijk,
HaJee Dokter
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef apij4125 het volgende:
[..]
het is geen lege helicopter het is een volle met soldaten die een missie moeten doen wat vind je nou belangerijker 1 Leven Of dat van 2000 WIL JE DAT ER EEN NIEUWE 9/11 KOMT ?
MVG Apij4125
* Dottey roept de befaamde woorden: "Ik kom dokter"quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:21 schreef HaJee het volgende:
Zuster Dottey, kun je alsjeblieft naar het FOK!spitaal komen. Ik wil graag even samen de voorraadkast checken. Hoop je zo spoedig mogelijk daar te treffen.
Dr. HaJee
Oezo? Wie zegt dat je de OP nog moet updaten in het topic?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat levert alleen maar meer werk op.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/FOK!flat
Mevrouw Dottey kunt u mij de code van de afbeeldingen van de flat gevendan maak ik even een mooie wikipagina
Vanzelfsprekend moet de OP continu geupdate worden, de wiki is er alleen ter ondersteuning.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oezo? Wie zegt dat je de OP nog moet updaten in het topic?
Als die heli in de weg staat schiet je hem toch gewoon kapot?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:28 schreef apij4125 het volgende:
[..]
het is geen lege helicopter het is een volle met soldaten die een missie moeten doen wat vind je nou belangerijker 1 Leven Of dat van 2000 WIL JE DAT ER EEN NIEUWE 9/11 KOMT ?
MVG Apij4125
De OP udate ik gemddeld 200 keer aan per topic.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oezo? Wie zegt dat je de OP nog moet updaten in het topic?
Dat is nou de trouwe zuster Dottey. Op ieder moment bereid om de dokter bij te staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:29 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey roept de befaamde woorden: "Ik kom dokter"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |