Ik ga niet naar jou.. jij steekt kaarsjes aan voor flippiee achter mijn rug om!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
GEURKAARSEN omdat ze stinkt....![]()
![]()
en wat denk je over een wandeling door je balkon, wanneer de zon onder gaatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ga niet naar jou.. jij steekt kaarsjes aan voor flippiee achter mijn rug om!
kom naar mij ik heb een trap in mijn huisquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:08 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik ga niet naar jou.. jij steekt kaarsjes aan voor flippiee achter mijn rug om!
ik heb een lcd tv en star wars wapensquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:09 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kom naar mij ik heb een trap in mijn huis
Geachte, u bent vernoemd tot OpperOPWIKI-bijhouderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
Geachte beheerder van de FOK!flat,
aangezien het voor U veel werk is om alles bij te houden, had ik het idee om wat werk naar de wiki te plaatsen. De gehele fipo zou je dan daar neer kunnen zetten, en daar kan je dan ook de OP bijwerken. Als er dan een nieuw topic moet komen, kopiëer je de OP van de wiki pagina. Daar kan je dan ook de vorige topics bijzetten.
Hoogachtend,
naatje
Ik? Nee, ik kan niet op de wikiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geachte, u bent vernoemd tot OpperOPWIKI-bijhouder
STINKT, Volgens mij om je eigen geur weg te vagen hoor. Ik heb me tenminste gedouched.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
GEURKAARSEN omdat ze stinkt....![]()
![]()
in een?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
STINKT, Volgens mij om je eigen geur weg te vagen hoor. Ik heb me tenminste gedouched.
ik zie geen douche in je kamerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
STINKT, Volgens mij om je eigen geur weg te vagen hoor. Ik heb me tenminste gedouched.
ik kon het proberen. * tomaat52 gaat douchenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
je moet de appel bijten hihiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
Wie komt er mij uitleggen hoe een mac werkt? want die heb ik nu wel in mn kamer gezet maar hoe gaat hij aan?
douchen in 3 minuten, wow...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:17 schreef tomaat52 het volgende:
Zo Flippie, ben helemaal schoon en fris
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
* Dagoduck Waarschuwd voor instortingsgevaar i.v.m. landingsplatform helikopter
Snel programma in de vaatwasserquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
douchen in 3 minuten, wow...
IK ZEI TOCH DAT IK HET NIET WILDE HEBBEN?!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Snel programma in de vaatwasser
Geacht heer Dagoduck,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:16 schreef Dagoduck het volgende:
Uw heeft last van geluidsoverlast??quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:18 schreef Dagoduck het volgende:
Kan verdieping 32 niet verkleind worden? wat een herrie daarboven!
U hebt hem erop geklust!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:19 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
IK ZEI TOCH DAT IK HET NIET WILDE HEBBEN?!
Ook, en het plafond komt naar beneden, ik denk niet dat het de druk aan kan...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:20 schreef Starm het volgende:
[..]
Uw heeft last van geluidsoverlast??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |