Zo maar eens alles opruimenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:47 schreef zwartedoos het volgende:
zo maar eens douchen en me nuttig maken
Dankje man.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vind ik echt tofdoe de groeten aan hem.
OT: Voel me erg goed opeens.
toch geen meisje?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef zwartedoos het volgende:
misschien al een huisgenoot gevonden, en een lekker ding ook nog
Dat klinkt erg bekend iddquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
prille liefde, maar dan toch wel vrij serieus allemaal. Heel apart. Eindelijk eens iemand waar ik mee kan levelen.
Ja het is ook wel prettig, alleen het is wel zware kost zeg maarquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:22 schreef Bries het volgende:
[..]
Dat klinkt erg bekend idd![]()
Fijn voor je!
Dat heb je snel gedaan! Hoop dat het goed uitpakt. Ik was altijd blij als m'n huisgenootje een paar weken weg was.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:20 schreef zwartedoos het volgende:
misschien al een huisgenoot gevonden, en een lekker ding ook nog
quote:
ja same here. Nieuw studiejaar is aangebroken -> stage. Dus beetje fris voor de dag komenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Beetje gaar, vanavond maar weer vroeg slapen. Beetje ritme op gaan bouwen
Verder goed
dat dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:51 schreef francis998 het volgende:
Voel me zwaar klote. De deadline voor mijn keuze is nabij maar ik ben geen f*ck verder. En zit alleen net als een ping-pong balletje heen en weer te gaan, maar kom nergens.
Ik ben het gewoon zo zat, motivatie is momenteel lager dan ooit.
Om gek van te wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
*stuiter stuiter stuiter*
Heerlijk geslapen, fijn gedroomd (geen idee wat maar werd wakker met een smile) nu zo vrolijk dat ze op twitter bang van me worden
Beterschapquote:
Dankje.quote:
beterschap. Hopelijk doet de frisse lucht je goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje.
OT: lief.Heb koorts en voel me echt rot, maar ga zo wel voor m'n vriend naar de stad om z'n pak op te halen.
hoezo kapot scarface??quote:
Stress ed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:27 schreef francis998 het volgende:
[..]
hoezo kapot scarface??
Hier wel redelijk, lichtelijke hoofdpijn maar iets minder piekerachtig. En aan het genieten van het alleen thuis zijn
goede vraag, dat vraag ik me dus dagelijks af!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Waarom moeten dingen altijd ingewikkeld?
Nog een happy harvest addictquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef formerjellybean het volgende:
Lekker , vanavond even kostuumdrama Young Victoria kijken met Emily Blunt (zij is leuk)
en ook even gehappy harvest , hoe meer de punten hoe leuker die word
Wel kunnen vliegen? Geen last gehad van het pleurisweer? Je weet wel zulk verschrikkelijk weer dat het wel eens zou kunnen dat je vriendin nu compleet in de stress zit op de bank dr eigen af te vragen of ze zo wordt gebeld dat er een heli is neergestortquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:06 schreef Psalms het volgende:
erg drukke dag gehad,rennen vliegen enz![]()
O.T. heel erg wakker,lichaamelijk kapot
Niet zozeer goed te maken maar gezien het verschrikkelijke weer en het feit dat hij moet vliegen wil ik wel graag weten dat ie veilig is gelandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef Soempie het volgende:
Psalms heeft iets goed te maken![]()
OT: beetje verdrietig.Ben denk ik wat labiel door de hoofdpijn enz.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom ga je zo achterlijk gedragen als je iemand leuk vind???
Ummm , ja ik ben verliefd ..... zucht. Is alleen altijd een hele opgave voor mezelf om het uberhaubt aan mezelf toe te geven en vind mezelf dan gewoon even ronduit irritant omdat ik normaal erg nuchter ben.quote:
makes two of us. Ik vind mezelf over t algemeen ook best nuchter. Maar love changes everything...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ummm , ja ik ben verliefd ..... zucht. Is alleen altijd een hele opgave voor mezelf om het uberhaubt aan mezelf toe te geven en vind mezelf dan gewoon even ronduit irritant omdat ik normaal erg nuchter ben.
Stom rotjong![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ummm , ja ik ben verliefd ..... zucht. Is alleen altijd een hele opgave voor mezelf om het uberhaubt aan mezelf toe te geven en vind mezelf dan gewoon even ronduit irritant omdat ik normaal erg nuchter ben.
Stom rotjong![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |