Wel kunnen vliegen? Geen last gehad van het pleurisweer? Je weet wel zulk verschrikkelijk weer dat het wel eens zou kunnen dat je vriendin nu compleet in de stress zit op de bank dr eigen af te vragen of ze zo wordt gebeld dat er een heli is neergestortquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:06 schreef Psalms het volgende:
erg drukke dag gehad,rennen vliegen enz![]()
O.T. heel erg wakker,lichaamelijk kapot
Niet zozeer goed te maken maar gezien het verschrikkelijke weer en het feit dat hij moet vliegen wil ik wel graag weten dat ie veilig is gelandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:10 schreef Soempie het volgende:
Psalms heeft iets goed te maken![]()
OT: beetje verdrietig.Ben denk ik wat labiel door de hoofdpijn enz.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
Waarom ga je zo achterlijk gedragen als je iemand leuk vind???
Ummm , ja ik ben verliefd ..... zucht. Is alleen altijd een hele opgave voor mezelf om het uberhaubt aan mezelf toe te geven en vind mezelf dan gewoon even ronduit irritant omdat ik normaal erg nuchter ben.quote:
makes two of us. Ik vind mezelf over t algemeen ook best nuchter. Maar love changes everything...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ummm , ja ik ben verliefd ..... zucht. Is alleen altijd een hele opgave voor mezelf om het uberhaubt aan mezelf toe te geven en vind mezelf dan gewoon even ronduit irritant omdat ik normaal erg nuchter ben.
Stom rotjong![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ummm , ja ik ben verliefd ..... zucht. Is alleen altijd een hele opgave voor mezelf om het uberhaubt aan mezelf toe te geven en vind mezelf dan gewoon even ronduit irritant omdat ik normaal erg nuchter ben.
Stom rotjong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |