Zie Fotoboek van RobFruithofquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef Zapato het volgende:
Ik wil meer info over deze illustere Rob Fruithof.
Jij bent goed me plaatjes oploadenquote:
Wat een jetsers. Mij iets té veel van het goede.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef FreezePop het volgende:
Tieten voor je topique [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sophie howard
Rosie Jones
De andere zijde stuurt meer van haar demonen, maar de hemelsluizen zullen genadig zijn daar het hellevuur oplaait.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef GewoonRia het volgende:
volgins mij is die robfruithof een kutkloon nou dag he
Meer dan goedquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De andere zijde stuurt meer van haar demonen, maar de hemelsluizen zullen genadig zijn daar het hellevuur oplaait.
malle jongen die paznermausquote:Demonen
Wanneer je droomt over demonen, symboliseert dit onwetendheid, negativiteit, nood of je eigen duistere kant. Een dergelijke droom waarschuwt ook voor overdaad en dat lustgevoelens niet overhand mogen krijgen over je goede oordeel. Als gevolg hiervan zou je fysieke en geestelijke gezondheid namelijk hieronder te lijden kunnen krijgen.
Als je droomt dat je door een demon bezeten bent, duidt dit op absolute hulpeloosheid.
Wat voor informatie had je gewenst?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:09 schreef Panzermaus het volgende:
En eenmaal zonder strapatsen, HappyBob: verschaf ons meer informatie over Sticks daar RobFruithof slaapt hwacht en niet in staat is te reageren.
Bedankt, niet namens RobFruithof want die kan het zelf wel.
Certificaat van echtheid en bonnetjes/tellerstand van eventuele intimiteiten tussen jou en Sticks.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor informatie had je gewenst?
Goed tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:10 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Daar zal je die snitch hebben die de prachtige volksmuziekreeks naar ONZ heeft gebracht
Omdat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Certificaat van echtheid en bonnetjes/tellerstand van eventuele intimiteiten tussen jou en Sticks.
vind je? vind t wel mooiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:11 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Allejezus wat heeft die eerste een rotkop
Wanneer je het vorige deel leest zul je het effect zien van RobFruithof die zich telepathisch in de discussie mengt man, het effect zeg ik je.quote:
Gelul achteraf dit. Waarom doe je ons pijn man, waarom. Wat is dit, waarom, man. Waarom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
Goed tochIk wist van tevoren dat KLB ging verdwijnen
Ik vind het een geweldig gevoel van macht gevenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Gelul achteraf dit. Waarom doe je ons pijn man, waarom. Wat is dit, waarom, man. Waarom.
Ik vind het ook niet lelijkquote:
Omdat ik je dat vraag en RobFruithof me niet de informatie kan verschaffen. Ik vraag je het dus vriendelijk HappyBob.quote:
als je perfecte vriendinnen kan krijgen, vooral doen hequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lelijkMaar Gezicht is een god, dus die verdiend alleen maar perfectie
Perfectie bestaat nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je perfecte vriendinnen kan krijgen, vooral doen he
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lelijkMaar Gezicht is een god, dus die verdiend alleen maar perfectie
En ik weiger je verzoek heel vriendelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat ik je dat vraag en RobFruithof me niet de informatie kan verschaffen. Ik vraag je het dus vriendelijk HappyBob.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
als je perfecte vriendinnen kan krijgen, vooral doen he
Je bent een verrader van het volk geworden, een onderdeel van het systeem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik vind het een geweldig gevoel van macht geven
Normaal gesproken niet, maar nu welquote:
Weg met het systeemquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Je bent een verrader van het volk geworden, een onderdeel van het systeem.
Het hangt van je opvatting van perfectie afquote:
Ga weg met je hotmail manquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet, maar nu wel![]()
Ik kan niet op mijn hotmail komenEn ik wil mijn mail lezen!!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:16 schreef MYV het volgende:
[..]
Waarom wil je dat dan ook in je sign?
Zo van kijk mij eens
Waarom moet ik weg gaan met mijn hotmail?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:17 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Ga weg met je hotmail man
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Omdat ik je dat vraag en RobFruithof me niet de informatie kan verschaffen. Ik vraag je het dus vriendelijk HappyBob.
Ik zou het er vanaf likkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:18 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jawel ze is vies, allemaal zand
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:18 schreef Henkie94 het volgende:
I just farted. =3
Maare, nachtbagger #2 komt na #3? Wie heeft TS leren tellen?
#2 komt na "" ofwel #1, en Rob Fruithof heeft zijn kostbare tijd in mij gestoken ten behoeve van het aanleren van het decimale systeem.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:18 schreef Henkie94 het volgende:
I just farted. =3
Maare, nachtbagger #2 komt na #3? Wie heeft TS leren tellen?
hotmail is faalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet ik weg gaan met mijn hotmail?
Hij rekent in octalen overigens.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
#2 komt na "" ofwel #1, en Rob Fruithof heeft zijn kostbare tijd in mij gestoken ten behoeve van het aanleren van het decimale systeem.
Tot nu toe nooit problemen mee gehadquote:
Dat is niet dik, dat is voluptueus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik dikke mensen in dit soort posities wil zien ga ik wel naar FOK!sters Sexy & Gewaagd
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:22 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als ik dikke mensen in dit soort posities wil zien ga ik wel naar FOK!sters Sexy & Gewaagd
Tart Rob niet man, hij zal niet genadig zijn maar juist woest als een Tjetsjeense circusbeer.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik weiger je verzoek heel vriendelijk![]()
Ligt het aan mij of is er iets raars aan haar buik?quote:
Vanwege het dagelijkse spamfestijn waar ik me vroegah dagelijks doorheen diende te worstelen. Uiteraard weet ik niet of dit tegenwoordig nog zo is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tot nu toe nooit problemen mee gehadHelemaal niet omdat het puur voor privé gebruik is
Dus ik ben benieuwd naar jouw redenen van haat
Okay, ik wacht geduldig afquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Tart Rob niet man, hij zal niet genadig zijn maar juist woest als een Tjetsjeense circusbeer.
Persoonlijk geen last vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:23 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Vanwege het dagelijkse spamfestijn waar ik me vroegah dagelijks doorheen diende te worstelen. Uiteraard weet ik niet of dit tegenwoordig nog zo is.
komt omdat ze schuin zit.. dan krijg je dat...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:23 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is er iets raars aan haar buik?
Die heeft overigens ook nogal een rotkop.
Slaap waar je zitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:25 schreef Knevelt het volgende:
Eigenlijk moet ik gaan slapen, maar eigenlijk blijf ik toch waar ik zit.
quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:25 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die pica van mn chick dan???
Doe het niet Rectum, ik heb kinderen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:27 schreef Rectum het volgende:
JONGE SKONK MOET IK BEGINNEN??? DAT WIL JE NIET DAT WIL JE NIET
Waarde RectumRidder, een van de weinige users hier op het Fokked Op Kids forum die mentaal bezoek heeft mogen ontvangen van Rob Fruithof in mentaal persoon. Welkom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:27 schreef Rectum het volgende:
Ey mattie doe rustig, neem een shoetoe, ik maak alleen maar fa2 toch dat weet je bestquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:27 schreef Rectum het volgende:
Vitamientjes zijn goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff voor de vitamines
Aziatische chickiesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff voor de vitamines
Té lieve kop.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff voor de vitamines
Ja 1 of andere manier zijn ze bijna altijd knap...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Aziatische chickies![]()
Daar heb ik echt een zwak voor
Liefde bedrijvenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Té lieve kop.Iemand die je zo aankijkt zou je toch niet vol kunnen blaffen mang? Eerder een aai over de bol ofzo.
HIHI JE ZEI GMTAquote:
Orite. I c.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
#2 komt na "" ofwel #1, en Rob Fruithof heeft zijn kostbare tijd in mij gestoken ten behoeve van het aanleren van het decimale systeem.
Fuck yeah, ik ben nu al bekend. : Dquote:
MAar wel knap gezicht equote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Té lieve kop.Iemand die je zo aankijkt zou je toch niet vol kunnen blaffen mang? Eerder een aai over de bol ofzo.
Wat een rotkop heeft die fatima moreira de melo toch ookquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:29 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ja 1 of andere manier zijn ze bijna altijd knap...
Waarom ben je bekend?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:30 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
HIHI JE ZEI GMTA
[..]
Orite. I c.
[..]
Fuck yeah, ik ben nu al bekend. : D
Nee serieus, wat betekent AP?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:28 schreef DeRakker. het volgende:
[ afbeelding ]
Ff voor de vitamines
Dat maken ze meer dan genoeg goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kijk dat lijkt er meer op.![]()
En toch blijven Aziaten harig.
Beetje fur is niet ergquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Vooroordelenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:33 schreef Gezicht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Een paar gasten zeiden van: Daar heb je Henkie.
HIHI
Hoiquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:34 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gegroet, Patjenegetienhonderdzevenentachtig.
quote:
Soms ben ik van mening dat alle individuen met de naam Panzermaus een erg onderbegaafd melancholisch en vooral zeer apathische denkwijze hebben, waardoor dit soort individuen, ook wel abnormalen genoemd, niet geheel duidelijk op de tegenwoordige samenleving overkomen, en dus hebben deze individuen het vaak zeer moeilijk om zich te ontwikkelen, te innoveren, te creëren en te communicerenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
We kunnen aannemen dat louter Penisbaard voor twee gasten tellen, hij is namelijk mentaal kracht bijgezet door niemand minder dan Rob Fruithof. Daarom lijkt je antwoord mij plausibel en wel van stand.
quote:
Wat is kwaliteit?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De kwaliteit van dit topic daalt
Optieven, mijn pizza. D:quote:
Ik denk ook aan jou, zie laatstequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:36 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
De kwaliteit van dit topic daalt
Onjuist want Rob Fruithof, ga je onzin ergens anders spuien dan in ONZ.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:36 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Soms ben ik van mening dat alle individuen met de naam Panzermaus een erg onderbegaafd melancholisch en vooral zeer apathische denkwijze hebben, waardoor dit soort individuen, ook wel abnormalen genoemd, niet geheel duidelijk op de tegenwoordige samenleving overkomen, en dus hebben deze individuen het vaak zeer moeilijk om zich te ontwikkelen, te innoveren, te creëren en te communiceren
Koekjes?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Onjuist want Rob Fruithof, ga je onzin ergens anders spuien dan in ONZ.
Ik moest kkspang scatten mang.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:36 schreef Skonk het volgende:
Hey Rectum, niet zo lange shoetoe nemen, ik wil ook nog
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:38 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wat goedmaken voor die Aziatische bitches.
whehehe nee hoor...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:40 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
[..]
laten weten dat er nog mods wakker zijn
Lekker kinky, dat leer zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:40 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
![]()
alleen die laatste is een bitch
YVONNE STRAHOVSKIquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:38 schreef Gezicht het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even wat goedmaken voor die Aziatische bitches.
Amerikanenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:41 schreef Skonk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Das ist geil doch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:41 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja maar haar gezicht is zo bitchie..
Jonguh jij tikt niet helemaal richtig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:42 schreef Penisbaard het volgende:
Aziaten overal man, overal.
[ afbeelding ]
Is dat Trollface. z'n UI?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:42 schreef Panzermaus het volgende:
Zoals Penisbaard het liefkozelijk noemde, dit topic dient opgefruithoft te worden ten behoeve van de behouding van kwaliteit.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DOEKJE DOEKJE DOEKJEquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn familiefotos wat doe jequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet hoe dat klinkt he?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
ik ben ook gek op pijpen ( en dan voor al op Indian Cut tabak)
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:44 schreef Gezicht het volgende:
Lolwut @ patje
Even een nieuwe Jupiler halen.de winkels zijn dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:45 schreef Henkie94 het volgende:
Ja kanker, nou hebben jullie deze chick weggepest.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Je weet hoe dat klinkt he?
Geen idee, rook alleen maar wiet en soms hasjquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook gek op pijpen ( en dan voor al op Indian Cut tabak)
Rob Fruithof moest ongetwijfeld gapen en zijn concentratie laten afzwakken om zo het leven van proletariers te redden, want dit zijn ook ongetwijfeld linkse mannen.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:45 schreef Henkie94 het volgende:
Ja kanker, nou hebben jullie deze chick weggepest.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Je weet hoe dat klinkt he?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:46 schreef Skonk het volgende:
[..]
Geen idee, rook alleen maar wiet en soms hasj
heb ik 1 x gedaan, en vond het echt smerig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:46 schreef Skonk het volgende:
[..]
Geen idee, rook alleen maar wiet en soms hasj
bedoelde eigenlijk met je autoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Skonk het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik zou er op af rennen
Misschien had je gewoon smerige wiet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
heb ik 1 x gedaan, en vond het echt smerig.
Ik rook sinds kort weer pijp, en doe er gemiddeld een uur en een kwartier mee.
Scheelt me een pakje of 3 sigaretten in de week.
Cloaca media van panzerfaust.orgquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:43 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Maar wat is het idee achter cloacas in de TT?
Nee het was goede hasj, maar het was gewoon niet mijn ding...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:48 schreef Skonk het volgende:
[..]
Misschien had je gewoon smerige wiet?
De eerste keer dat ik het deed vond ik het prachtig
het smaakt naar kipquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cloaca media van panzerfaust.org
[ afbeelding ]
Een cloaca voor het topic dus.
Hasj vind ik nou ook niet echt lekker, wiet is veel relaxeterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee het was goede hasj, maar het was gewoon niet mijn ding...
Ik snap het nog steeds nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Cloaca media van panzerfaust.org
[ afbeelding ]
Een cloaca voor het topic dus.
Moet je eens zon foto uitprinten, kwark erop smeren en scannen. :3quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:49 schreef DeRakker. het volgende:
kga ff kwark pakken... allemaal vieze mannen gezichten
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moet je eens zon foto uitprinten, kwark erop smeren en scannen. :3
* Henkie94 gaat nog wat pizza pakken
EN NEE IK DEEL NIKS STERF IN EEN VUUR GODVERDOMME!1!!1OENOENEONEELEVEN11!11!11!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |