Volgens veel posters staan er fouten in dat nieuwsbericht. Zo had hij o.a. niet de lidl overvallen. Ook als hij slechts aan het vechten is met een hond is hij m.i. nog niet gevaarlijk genoeg om gericht te schieten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)schiet-man-dood.html
Die man was een gevaar.
Ja, maar ik baseer me liever op de officiële berichten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Volgens veel posters staan er fouten in dat nieuwsbericht. Zo had hij o.a. niet de lidl overvallen. Ook als hij slechts aan het vechten is met een hond is hij m.i. nog niet gevaarlijk genoeg om gericht te schieten.
Link?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:39 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Er zijn ook officiele berichten waarin de politie specifiek tegenspreekt dat het om een overvaller zou gaan.
Ik wacht liever op duidelijkheid in dit soort ambigue informatie voordat ik mijn mening klaar heb.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar ik baseer me liever op de officiële berichten.
Oké.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik wacht liever op duidelijkheid in dit soort ambigue informatie voordat ik mijn mening klaar heb.
Welkom op FOK! en de mensheid zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:44 schreef Zolcon het volgende:
Wat een conclusies worden hier getroffen op basis van een stukje van 20 woorden....
Mensen zouden er goed aan doen om niet zo snel conclusies te trekken over elk nieuwsbericht (of soms zelf alleen de titel daarvan).
Dus dan moet ik het maar gewoon accepteren?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Welkom op FOK! en de mensheid zou ik zeggen.
Ik bedoel maar, overal geruchten. Als je er zelf bij was is het moeilijk om te weten hoe het was. Er zal wel een onderzoek komen. Zoals het hoort als de politie iemand doodschiet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kan het zo snel niet vinden, maar er werd een persbericht gequote waarin stond dat de politie berichten tegenspreekt dat het om een overvaller zou gaan.
Daarna kwamen geruchten dat het een man betrof die in een psychose met een mes had lopen zwaaien in de supermarkt.
Nee, accepteren hoeft niet, maar begrijpen kan toch wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:48 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dus dan moet ik het maar gewoon accepteren?
[..]
Ik bedoel maar, overal geruchten. Als je er zelf bij was is het moeilijk om te weten hoe het was. Er zal wel een onderzoek komen. Zoals het hoort als de politie iemand doodschiet.
Oké, ik kijk uit naar het bericht. En geruchten he, kan je niets mee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Kan het zo snel niet vinden, maar er werd een persbericht gequote waarin stond dat de politie berichten tegenspreekt dat het om een overvaller zou gaan.
Daarna kwamen geruchten dat het een man betrof die in een psychose met een mes had lopen zwaaien in de supermarkt.
Nee eigenlijk niet, ik begrijp niet dat mensen op heel weinig informatie per sé een mening willen hebben die ze dan tot op het bot gaan lopen verdedigen terwijl men ook gewoon eventjes af zou kunnen wachten. Een soort aversie tegen onzekerheid? De wereld is wel lekker makkelijk wanneer alles óf goed, óf fout is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, accepteren hoeft niet, maar begrijpen kan toch wel.
Oké, dan accepteer én begrijp je het niet, goed toch.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik begrijp niet dat mensen op heel weinig informatie per sé een mening willen hebben die ze dan tot op het bot gaan lopen verdedigen terwijl men ook gewoon eventjes af zou kunnen wachten. Een soort aversie tegen onzekerheid? De wereld is wel lekker makkelijk wanneer alles óf goed, óf fout is.
Wat boeit het, het was sowieso geen aanwinst voor de samenleving. Hondje leeft, stuk stront nog steeds dood... mooi begin van de dag. Nu nog een zonnetjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Dat ze zo'n dierenbeul hard aanpakken is niet meer dan gerechtigheid!
Ik kan het nergens weer vinden.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:23 schreef Re het volgende:
is het nou al beverstigd dat de man een psychose had?...
En iemand die zwaait met een mes en al heeft aangegeven het te gebruiken moet natuurlijk zo snel mogelijk gestopt worden... helaas met fatale afloop
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
![]()
Politiegeweld kan nooit gerechtigheid zijn: er is namelijk geen proces aan vooraf gegaan. Levensgevaarlijke instelling.
Treden ze een keer daadkrachtig op, is er altijd wel weer een jankert.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
![]()
Politiegeweld kan nooit gerechtigheid zijn: er is namelijk geen proces aan vooraf gegaan. Levensgevaarlijke instelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |