Naar wat ik begreep is ie echt compleet kapot geschoten, dan gaat dat hele verhaal niet op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik zit zelf ook niet bij de politie, maar de dingen die je nu opnoemt zijn wapens voor korte afstand, te kort voor iemand die met een mes loopt te zwaaien.
Ik ga er trouwens wel vanuit dat de agent heeft geprobeerd om het schot niet fataal te laten zijn, volgens mij moeten ze op armen of benen mikken,
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:38 schreef SevD het volgende:
[..]
Iemand die in een supermarkt met een mes staat te zwaaien en even later op een hond gaat insteken is inderdaad geen direct gevaar voor andermans leven.
Afgaande op je kwezelige geroep om bloed vanaf de zijlijn zul je de ruggegraat er niet voor hebben... Als je het pistool al op kunt tillenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom is dat "not done" dan?
Ik zou willen dat ik ooit eens de kans kreeg om zo'n gevaarlijke nietsnut om te leggen
Ze hebben 'm nog gereanimeerd en de trauma heli laten komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 06:54 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Naar wat ik begreep is ie echt compleet kapot geschoten, dan gaat dat hele verhaal niet op.
Of het écht zo is weet ik ook niet zeker natuurlijk.
Er zijn mensen die meer dan 10 kogels overleven, dus die conclusie is wat voorbarig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ze hebben 'm nog gereanimeerd en de trauma heli laten komen.
Dat doe je niet als die 'compleet kapotgeschoten' is.
Jongen toch.quote:
Meisjes moeten niet stoer doen. Dat zijn ze nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jongen toch.Met je helemaal kapotgeschoten.
Niet zo stoer doen jij dus.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:19 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Meisjes moeten niet stoer doen. Dat zijn ze niet
Maar ik ben geen meisje schat. Ik ben een man. Dat houdt in dat je eigenlijk wel wat dankbaarheid mag tonen dat ik niet exact met je doe wat ik wil, wanneer ik wilquote:
Je klinkt als een ongesteld wijf dat heel lang geen man heeft gehad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Maar ik ben geen meisje schat. Ik ben een man. Dat houdt in dat je eigenlijk wel wat dankbaarheid mag tonen dat ik niet exact met je doe wat ik wil, wanneer ik wil
Ik ben de kalmte zelf. Terwijl jij je eigen gevoelens op mij projecteert, zet ik alleen de feiten uiteenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je klinkt als een ongesteld wijf dat heel lang geen man heeft gehad.
Nee, ik gaf ook maar aan wat de feiten zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik ben de kalmte zelf. Terwijl jij je eigen gevoelens op mij projecteert, zet ik alleen de feiten uiteen
Mooi.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:24 schreef Pupp3t het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rtij-overvaller.html
![]()
![]()
Welk feit heb jij dan aangegeven? Ik zie ze niet. Ik zie wel pogingen tot gewiekste opmerkingen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik gaf ook maar aan wat de feiten zijn.![]()
Dat je klinkt als een ongesteld wijf. Want zo klink je ook gewoon.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welk feit heb jij dan aangegeven? Ik zie ze niet. Ik zie wel pogingen tot gewiekste opmerkingen.
leg eens uit waarom je het zo'n goede actie vind danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat je klinkt als een ongesteld wijf. Want zo klink je ook gewoon.![]()
Maar zullen we nu weer ontopic gaan?
Pogingen tot gewiekste opmerkingen dusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat je klinkt als een ongesteld wijf. Want zo klink je ook gewoon.![]()
Ja. Goed dat je inziet dat die beslissing niet aan jou is toevertrouwdquote:Maar zullen we nu weer ontopic gaan?
Toch nog even die laatste steek he,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:28 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Pogingen tot gewiekste opmerkingen dus
[..]
Ja. Goed dat je inziet dat die beslissing niet aan jou is toevertrouwd
Ik laat je winnen, dat snap je vast welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toch nog even die laatste steek he,geef je me weer gelijk.
http://www.nu.nl/binnenla(...)schiet-man-dood.htmlquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
leg eens uit waarom je het zo'n goede actie vind dan
Zwak.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Ik laat je winnen, dat snap je vast wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |