Waarom kijken we nog hčquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Echt kansloos dit. Er gaan mensen door die niet kunnen zingen.
omdat jongens stemmen opleveren van tienermeisjes = geldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:52 schreef Karina het volgende:
Echt kansloos dit. Er gaan mensen door die niet kunnen zingen.
Ik wil ook patatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:53 schreef Karina het volgende:
Ja nu heb ik trek in patat en een frikandel.
geldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
omdat jongens stemmen opleveren van tienermeisjes = geld
Doei meisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga lekker comfortabel in bed ploffen, jongens het was weer gezellig, al dan niet met een kleiner gezelschapTot volgende keer / week weer
Jij ook doeiquote:
Omdat je steeds hoopt dat er een echt goede zanger/zangeres komt, maar helaas. Bij HgT zie ik betere zangers/zangeressen dan bij Popstars.quote:
Gewoon een act, ik geloof er geen drol van dat zij serieus zo zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:09 schreef female81 het volgende:
Die Joke en die vent van haar. Wat zijn dat in Godsnaam voor mensen???
Die zitten er ook echt welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:04 schreef Koen66 het volgende:
Mwah, moet eerlijk zeggen dat ik er toch best wel redelijke talenten tussen vind zitten.
Oeh lekker Karinaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:32 schreef Karina het volgende:
Nog een paar uurtjesen dan heb ik vakantie
Ik heb nog niet de weersvoorspelling gezien, hoop dat het wat droger wordtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het wel wat beter weer, want ik blijf gewoon thuis.
Das goe, ik turf maisjuhs voor je aan de overkantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef iBenny het volgende:
Als het vanavond ook dit weer is zal het best wel wat drukker zijn denk ik...
Ik ga voor HGT... leuke kandidaten vanavond
Ies goe...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das goe, ik turf maisjuhs voor je aan de overkant
Statiswattes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn er nog mensen die de statistieken bij houden?
De klok! De uren! De minuten! Jeweetsquote:
Owwwwwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De klok! De uren! De minuten! Jeweets
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |