ik vind het wel leuk hoor, maar straks moeten ze het ook zonder gitaar doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Stickertje het volgende:
ben ik de enige ofzo die het wel leuk om een gitaar te zien?
Ja maar nu komt elke jongen van 18 opeens met een gitaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Soms zijn het van die enorme ego-typjes met gitaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Stickertje het volgende:
Ja alleen die van 12 van toenstraks dan weer niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk hoor, maar straks moeten ze het ook zonder gitaar doen
dat vind ik eigenlijk jammer... ze worden gekneed zoals de jury dat wil, enniet zoals de artiesten dat zelf willen... ( zoals american idol waar dit jaar veel mensen waren die gitaar wilde spelen, en ja ik weet dat popstars niet idols is )quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het wel leuk hoor, maar straks moeten ze het ook zonder gitaar doen
Denk je nou echt dat ''indie'' artiesten niet gekneed worden? Gewoon op een andere manier.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dat vind ik eigenlijk jammer... ze worden gekneed zoals de jury dat wil, enniet zoals de artiesten dat zelf willen... ( zoals american idol waar dit jaar veel mensen waren die gitaar wilde spelen, en ja ik weet dat popstars niet idols is )
Was ze de vorige keer alquote:
Neequote:
Die heeft ook een groot ego met bijpassende uitstraling inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Silenus het volgende:
Ze doet me denken aan Serena Williams.
Jawel, ik vind haar een verrijking voor de muziekindustrie. Zonder haar geen Beatles of Bowie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |