Moh medicijnen, dan moet je wel heul veel slikken wil je zo dik wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]
depressie vaak, of medicijnen... maar zij zag er gewoon lui uit
Ik vind het een beetje een aapjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja dan zien ze eindelijk iets leuks tussen al die ellende en dan willen ze ook dat die doorgaat
Mijn ex schoonzus ook toen, maar dat was gewoon van het eten hoor, alleen die had er ineens genoeg van en is nu weer 70 kilo, alleen zo jammer van die overtollige huidquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moh medicijnen, dan moet je wel heul veel slikken wil je zo dik worden
Gewone dingen is misschien +5 ofzo. Zij is 30 kilo te zwaar
Tis vaak wel "gewoon" het eten en nooit bewegen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn ex schoonzus ook toen, maar dat was gewoon van het eten hoor, alleen die had er ineens genoeg van en is nu weer 70 kilo, alleen zo jammer van die overtollige huid
BEEF CURTAINS.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn ex schoonzus ook toen, maar dat was gewoon van het eten hoor, alleen die had er ineens genoeg van en is nu weer 70 kilo, alleen zo jammer van die overtollige huid
En dan een sateprikker erdoor.quote:
Ja jammer hoor, ze heeft echt een heel mooi bekkie en gelukkig zag ze het zelf in, maar ja niet gesport erbijquote:
Van het lachen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Huilt Gordon nou puur omdat er een rolstoel danst?
Ja het gaat altijd hand in hand. Of vel in vel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jammer hoor, ze heeft echt een heel mooi bekkie en gelukkig zag ze het zelf in, maar ja niet gesport erbij
Ja hij was zo ontroerd. En echt, in al die afleveringen van Popstars nog een 1 echt lekkere man gezien. Bij HgT trouwens ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Huilt Gordon nou puur omdat er een rolstoel danst?
Heeft ze ook nog kindjes? Of dat niet?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jammer hoor, ze heeft echt een heel mooi bekkie en gelukkig zag ze het zelf in, maar ja niet gesport erbij
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van het lachen?![]()
[..]
Ja het gaat altijd hand in hand. Of vel in vel.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het gaat altijd hand in hand. Of vel in vel.
Ja 2quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog kindjes? Of dat niet?
Dat zal wel lekker klotsen dan, zo aan de binnenkant.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja 2![]()
Maar haar buik valt op zich wel mee, het zijn de binnenkant dijen
Ik heb het volgens mij gekeken toen het voor het eerst op tv kwam, toen had je niet 10 voorrondes, nu is het uitgemelkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef Karina het volgende:
Dat met die uitvinders ik ook best wel leuk.
O ik dacht al waarom praten jullie over vetkezen en niet popstars.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zal wel lekker klotsen dan, zo aan de binnenkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |