Grafisch mediavormgeven versneld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Welke opleiding bij GL is het voor Myraela?
quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grafisch mediavormgeven versneld.
Echt he.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Zie all die aasgieren opeens wakker worden.
Klinkt vet, wordt er ook veel in genuekt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klllllllllllllllllllllllllllllllllllik.
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!
Misschien dat het daarom later begint omdat het versneld is
Meerdere malen per aflevering.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Klinkt vet, wordt er ook veel in genuekt?
Ik had je poppetje al opgeslagenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
iBenny, mag ik in de OP ?
[ afbeelding ]
Als je al iets gedaan hebt komt het zeker goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.Vind het wel spannend zo'n toelating, maar ik heb al een jaar HBO grafisch gedaan, dus ik denk dat het wel goed komt. Dit is weer gericht op tijdschriften en dergelijke, mijn vorige was vooral voor het internet en applicaties.
Hoe oud ben jij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je al iets gedaan hebt komt het zeker goed
Ik heb 12 jaar geleden toelating gedaan, moest daar iets van 3 opdrachten maken binnen een bepaalde tijd, kreeg erna een thuisopdracht en moest eigen werk showen.
Spanning is ook niet verkeerd dan
Ik heb niet veel eigen werk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je al iets gedaan hebt komt het zeker goed
Ik heb 12 jaar geleden toelating gedaan, moest daar iets van 3 opdrachten maken binnen een bepaalde tijd, kreeg erna een thuisopdracht en moest eigen werk showen.
Spanning is ook niet verkeerd dan
Waarom denk je dat ze Pisces29 heet.quote:
Laat ze je eend voor mij zienquote:
81, respectabele leeftijd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze Pisces29 heet.
[..]
Laat ze je eend voor mij zien
30quote:
omdat ze inmiddels geen 29 meer isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze Pisces29 heet.
Droog edoch moest ik lachen.quote:
Ohquote:
Ik wilde smiliepost doen maar doe toch maar nietquote:
Inderdaad, anders had ik a la minute een topicreport aangemaakt wegens onbehoorlijk gedrag jegens ondergetekende.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik wilde smiliepost doen maar doe toch maar niet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Inderdaad, anders had ik a la minute een topicreport aangemaakt wegens onbehoorlijk gedrag jegens ondergetekende.
Dit zie ik nog door de vingers.quote:
quote:
Halloinquote:
Hoe hij bij de Belg Holland zat af te zeiken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun je zo'n vetklep serieus nemen als trainer.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:08 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kun je zo'n vetklep serieus nemen als trainer.
Whehequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hoe hij bij de Belg Holland zat af te zeiken.![]()
Dit filmpje is wel legendarisch tho.
![]()
![]()
Die man is gewoon baas.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe. Wie ik ook zo'n pipo vind is Maarten van Rossum
.
[ afbeelding ]
Hoe die praatquote:
Hij relativeert wel een beetje te erg. Toen het nieuws van 9/11 binnenkwam: Ja er gaan ook veel mensen dood met auto ongelukken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe die praat. Die gast is trouwens wel re-te slim.
Wtf, echtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij relativeert wel een beetje te erg. Toen het nieuws van 9/11 binnenkwam: Ja er gaan ook veel mensen dood met auto ongelukken.
Ja.quote:
Da's best ernstigquote:
quote:
quote:
quote:
Dat liedje wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
niet alles uit japan is kawaii, zero
Dat deuntje blijft nu in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[ http://i6.photobucket.com/albums/y204/Kilgamayan/1161317030885.jpg&t=1]afbeelding ]
Popstars is wel leuk vandaagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind de show tegenvallen vandaag.
Dan moet die buikspreker het maar goed maken.
Gelukkig, het lag niet aan mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind de show tegenvallen vandaag.
Dan moet die buikspreker het maar goed maken.
Alleen daarom? Voor de rest vind je het allemaal wel goed? Laat je mij weer met de kinderen achter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:26 schreef Rauzer het volgende:
wtf @ Jupiler League trouwens!
Sparta tegen Almere City:VoskampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Domoquote:
spamsletquote:
Jouw gemiddelde is volgens mij hoger.quote:
Ja ik ben een spamhoer, graadje hoger.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jouw gemiddelde is volgens mij hoger.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik ben een spamhoer, graadje hoger.
En ik ben al lid vanaf 2001quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jouw gemiddelde is volgens mij hoger.
Sparta tegen Almere City:Mijn vader is er naartoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Keek er helemaal naar uit... ik lig helemaal dubbel![]()
Klopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik ben al lid vanaf 200140.000 in 9 jaar is best weinig
Omg, ik dacht veel later.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had precies 20.000 in 1 jaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik veul minder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had precies 20.000 in 1 jaar.
15k in iets minder dan een jaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had precies 20.000 in 1 jaar.
HAHASDASDMAHS dat kna tgo heuklegaar neij?quote:
Ik topicreport je als je niet je bakkes houdt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHASDASDMAHS dat kna tgo heuklegaar neij?
Doe dan, vuige sletquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik topicreport je als je niet je bakkes houdt.
Jammer dat je niet naar een bepaalde mod kan doen.quote:
Naar wie zou je het willen doen dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naar een bepaalde mod kan doen.
het heet een PMquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naar een bepaalde mod kan doen.
SSTquote:
Nou Benny. Dan kan ie je ban requesten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naar wie zou je het willen doen dan.
Nee, dat is geen topicreport.quote:
Nergens voor nodig. Als het nodig is doe ik het zelf wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou Benny. Dan kan ie je ban requesten.
O rly?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat komt omdat het iets anders is
Ik irriteer me aan je. Mijn gevoelens zitten in de weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Als het nodig is doe ik het zelf wel.
Mijn penis zit ook wel eens in de weg, die ban ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan je. Mijn gevoelens zitten in de weg.
NAISquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn penis zit ook wel eens in de weg, die ban ik ook niet.
kleine problemen krijgen dan ook alleen een notequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mijn penis zit ook wel eens in de weg, die ban ik ook niet.
quote:
Sparta tegen Almere City:de einduitslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 8 doe;punten van een debutant
Juin uit Eigen Tuin!
Mijn schonepapa is voor Spartaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de einduitslag
En 8 doe;punten van een debutant
hij leeft weer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
Extra nieuws vanwege Conny Mus straks op RTL4
Ik kan even geen gezicht voor me halenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
Extra nieuws vanwege Conny Mus straks op RTL4
quote:
Reportages uit het Midden Oosten voor RTL Nieuwsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan even geen gezicht voor me halen
ik heb even gegoogledquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
[..]
Reportages uit het Midden Oosten voor RTL Nieuws
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan even geen gezicht voor me halen
Werd ik hier nou blij gemaakt met een dooie musquote:
Bas en Harald, en die pianomevrouwquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
c_a, Bas en Harald volgende week
Edit:
Komen allemaal leuke acts volgende week\
Ik kijk vrijdag dus weer HGT
Helleuuuquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:27 schreef iBenny het volgende:
c_a, Bas en Harald volgende week
Edit:
Komen allemaal leuke acts volgende week\
Ik kijk vrijdag dus weer HGT
Ik hoop het ook, maar ik denk dat het lastig wordtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze doorgaan
Ik had het liedje laatst gewoon in m'n hoofd maar ik wist niet waar ik het van kendequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze doorgaan
hoe was het wandelen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kijk beide programma's eigenlijk niet meer
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Werd ik hier nou blij gemaakt met een dooie mus?
Ik hou van Spaanse muziekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had het liedje laatst gewoon in m'n hoofd maar ik wist niet waar ik het van kende!
ik heb ze nog nooit gekekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:49 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kijk beide programma's eigenlijk niet meer
quote:
Shakiraquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou van Spaanse muziek
Ik word er altijd zo vrolijk en liefdevol van
Dat kind ligt te lachen, niets aan de hand dus. Behalve die hele rel in OUD eroverquote:
maar gewoon wandelen dan??? Een wandeltocht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik wil in Den Haag wonen![]()
Leuk! 12 km gedaan
Meen je dit serieusquote:
Goei plan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:55 schreef Rauzer het volgende:
Zo, nu ff de samenvatting van Sparta kijken op RTL7!
welkequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond een hele gave basgitaar gekocht
Van de week al een electrische gitaar voor mijn (stief)dochter, dus we kunnen nu lekker muziek maken
Ja vanaf Madurodam naar Scheveningen, langs de pier en de visafslag en toen door een of andere buitenwijk weer terug naar Madurodam en uiteindelijk weer naar Scheveningenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar gewoon wandelen dan??? Een wandeltocht?
jaquote:
hij hij lacht, en doet het nogquote:
een 7ender (een Fender kloon dus)quote:
D'r gebeurd echt niks hoor. Het kind lacht er toch om? Het is niet dat hij met bed en al omvalt o.i.d.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Die nekwervels enzo, zijn helemaal nog niet zo stevig bij baby's
En kan me echt kwaad om makenDie mensen verdienen geen kinderen
en ik wil ze zo graag![]()
ow en omdat het kind lacht is het niet ergquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
D'r gebeurd echt niks hoor. Het kind lacht er toch om? Het is niet dat hij met bed en al omvalt o.i.d.
Als het kind er zoveel last van zou hebben zou het niet lachen he.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow en omdat het kind lacht is het niet erg
Ik mag hopen dat je nooit kinderen krijgt
haha chill C_Aquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow en omdat het kind lacht is het niet erg
netjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een 7ender (een Fender kloon dus)
Het is een jazz bas, en hij speelt heerlijk licht.
Het kan ook inwendig beschadigd zijn, iets wat je voelt, maar achteraf last van krijg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als het kind er zoveel last van zou hebben zou het niet lachen he.
Ik zeg helemaal niet dat ik het grappig vindquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het kan ook inwendig beschadigd zijn, iets wat je voelt, maar achteraf last van krijg.
Sorry hoor, maar ik vind dit echt ziek
En mensen die het grappig vinden, vind ik ook ziek
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom niet aan kinderen, anders kom je aan mij
neee ik vind het niet overdreven... het is niet grappig, en het is gewoon pure kindermishandelingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik het grappig vind. Ik zeg alleen dat de reacties allemaal veel te overdreven zijn.
Oké.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
neee ik vind het niet overdreven... het is niet grappig, en het is gewoon pure kindermishandeling
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laat maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
Ik snap dat je dat je het niet eens bent met Zeroku, c_a... maar deze gaat wel een beetje ver, niet?
[..]
Nee vind ik van niet, iemand die zo denkt, verdient dat niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:04 schreef iBenny het volgende:
Ik snap dat je dat je het niet eens bent met Zeroku, c_a... maar deze gaat wel een beetje ver, niet?
[..]
Heel erg goedquote:
quote:
Niet leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vind ik van niet, iemand die zo denkt, verdient dat niet.
En nu ga ik me hond uitlaten
Ow en kally
Check die spin op me muur! http://tweetphoto.com/40265061
quote:
Goed! Ik heb vandaag besloten dat ik in Scheveningen of Den Haag ga wonenquote:
Hey schattie, zit je C_A op stang te jagenquote:
Neequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey schattie, zit je C_A op stang te jagen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee vind ik van niet, iemand die zo denkt, verdient dat niet.
En nu ga ik me hond uitlaten
Ow en kally
Check die spin op me muur! http://tweetphoto.com/40265061
Die van Voskamp waren allemaal intikkertjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:06 schreef iBenny het volgende:
Die doelpunten van Sparta
Het gaat ook gewoon te simpel, he
Kom dan in Schiedamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed! Ik heb vandaag besloten dat ik in Scheveningen of Den Haag ga wonen
Ik zag hetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Ik gaf alleen m'n mening over iets en C_A dacht er 'iets' anders over
.
Het zou eruit zien als het allemaal pareltjes warenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die van Voskamp waren allemaal intikkertjes!
Okay, ik dacht al dat je boos zou wordenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
Morgen gaan we als kelly family 9 to 5 zingen, kan ik lekker bassen
Ze stonden daar na een tijdje allemaal met een zakdoekjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:06 schreef Rauzer het volgende:
Was dat jouw vader met die witte zakdoek Benny?
Hahaha het is wel het overwegen waard.quote:
Ja, deze is wel tof. Alleen het hele filmpje is tof en ik kan er geen leuk stuk uitkiezenquote:
Koentjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:09 schreef Koen66 het volgende:
Hey KallyJij ook drukke week gehad begreep ik
Je mag wel gewoon zeggen dat je me niet meer mag heurquote:
Ik heb er echt teveel waar ik uit moet kiezenquote:
Neuh, ik denk dat ik het wel met C_A eens ben als ik precies weet waar het over gaatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Okay, ik dacht al dat je boos zou worden![]()
.
Je vader deed mee met?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze stonden daar na een tijdje allemaal met een zakdoekje
Moet je die reacties zien...
http://vake2.mygb.nl/
Deze is leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb er echt teveel waar ik uit moet kiezen.
Kloptquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, popstars duurt écht te lang op een avond. Was Idols 1 niet gewoon één uur per aflevering?
Nee! Je bent zo herkenbaarquote:
In den beginne wel, daarna anderhalf uur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus, popstars duurt écht te lang op een avond. Was Idols 1 niet gewoon één uur per aflevering?
Heb ook nauwelijks gefokked deze week.... druk en moequote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon zeggen dat je me niet meer mag heur.
Wie of wat is dit?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus ik ben een tattoo chick?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee! Je bent zo herkenbaar! In mijn hoofd zíjn mensen altijd een beetje hun UI.
En die montages van veel mensen die één nummer zingen worden ook echt saai. En ik wil meer hele goede mensen zien zingen, maar daarvan zijn er niet zo veel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
En er zit ook geen tempo in
Oh, god....ik ben een oogquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee! Je bent zo herkenbaar! In mijn hoofd zíjn mensen altijd een beetje hun UI.
ook dat ja, ik heb mijn boek wat vaker gepaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ook nauwelijks gefokked deze week.... druk en moe
Ik heb er kei weinig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was in het begin leuk, maar nu moet het elke keer opnieuw grappig zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die montages van veel mensen die één nummer zingen worden ook echt saai. En ik wil meer hele goede mensen zien zingen, maar daarvan zijn er niet zo veel.
Nou ja, ik zie wel dat het Kat von D. is, maar toch zie ik bij veel usernames er meteen de UI bij. En mijn beeld van die persoon wordt daar wel enigszins door beïnvloedquote:
quote:
Het was een kindje wat moest lachen om die actie, dus pakte moederlief de camera en deden ze het nog een keer, terwijl het kind er hard om moest lachen en ik snap het punt van C_A wel, maar dan nog is dat wat mij betreft wat overdrevenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat ik het wel met C_A eens ben als ik precies weet waar het over gaatmaar ik kan ook wel lachen om bepaalde dingen
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
As if!! Ja reden voor mij om weg te blijven
dit dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En die montages van veel mensen die één nummer zingen worden ook echt saai. En ik wil meer hele goede mensen zien zingen, maar daarvan zijn er niet zo veel.
als je kids hebt relativeer je dat al snelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Neuh, ik denk dat ik het wel met C_A eens ben als ik precies weet waar het over gaatmaar ik kan ook wel lachen om bepaalde dingen
schiedam is op zich wel leuk, het centrum gaat alleen een beetje achteruitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha het is wel het overwegen waard.
Ben A'dam wel een beetje zat
Ik heb wel tattoo's jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie wel dat het Kat von D. is, maar toch zie ik bij veel usernames er meteen de UI bij. En mijn beeld van die persoon wordt daar wel enigszins door beïnvloed.
Nogal ja, ik kom er nooit meerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schiedam is op zich wel leuk, het centrum gaat alleen een beetje achteruit
Dat bedoel ik preciesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je kids hebt relativeer je dat al snelKids zijn minder van papier dan je in 1e instantie denkt
Kan me C_A's irritatie wel wat voorstellen however
De meetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer schatten jullie dat we op SC #500 zitten? Voor of na de meet?
Hmm eigenlijk wil ik gewoon dicht bij het strand zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
schiedam is op zich wel leuk, het centrum gaat alleen een beetje achteruit
Ik heb die van Juicy nog met z'n playboy orenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef Myraela het volgende:
Ik heb de UI van krentenbol nog tussen mijn UI's staan. Dat is van toen iedereen haar UI aannam.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk wil ik gewoon dicht bij het strand zijn
Ik heb 4 jaar op een neefje gepast wat hier kwam toen hij 12 weken was, ik weet echt wel hoe dat werkt met kids. Maar dan nog, het is echt niet dat hij opeens alle botten breekt. Tuurlijk gaat dat wel sneller bij kinderen, maar zo'n kussen kan echt niet kwaad, zeker niet op een groot bed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je kids hebt relativeer je dat al snelKids zijn minder van papier dan je in 1e instantie denkt
Kan me C_A's irritatie wel wat voorstellen however
Dansenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
De meet![]()
We gaan echt wel dansen dan hoor, want ik wil dat
ik de afgelopen weken ook een stuk minder, maar dat kwam vooral door het klussen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ook nauwelijks gefokked deze week.... druk en moe
Wat mis ik nu?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb 4 jaar op een neefje gepast wat hier kwam toen hij 12 weken was, ik weet echt wel hoe dat werkt met kids. Maar dan nog, het is echt niet dat hij opeens alle botten breekt. Tuurlijk gaat dat wel sneller bij kinderen, maar zo'n kussen kan echt niet kwaad, zeker niet op een groot bed.
ik heb zin in de meetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
De meet![]()
Voor de meet!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
De meet![]()
Ben je nu klaar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik de afgelopen weken ook een stuk minder, maar dat kwam vooral door het klussen.
Niets, denk ik?quote:
Tangoquote:
ik ga zingen met patjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
De meet![]()
Hoe ver ben je?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik de afgelopen weken ook een stuk minder, maar dat kwam vooral door het klussen.
Maak je borst maar natquote:
de serre is klaar, het zeil ligt er en mijn computer staa er nu. Morgen ga ik wat van mijn meubelen anar grof vuil brengen en wat van haar meubelen ophalen. Dan gaan we boven nog twee kamers verfen en stofferen en dan is het klaar.quote:
quote:
Oooooohwquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de serre is klaar, het zeil ligt er en mijn computer staa er nu. Morgen ga ik wat van mijn meubelen anar grof vuil brengen en wat van haar meubelen ophalen. Dan gaan we boven nog twee kamers verfen en stofferen en dan is het klaar.
Het wordt wel leuk. Ik heb nu opeens een hele gezellige plee
eigenlijk moeten we met z'n allen ff dit doen:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maak je borst maar nat. Die gast kan echt niet zingen
![]()
Je komt na het douchen toch nog wel ff buurtenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ja ik ga naar bed
eerst douchen en dan slapen
Doei
waarom???quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ja ik ga naar bed
eerst douchen en dan slapen
Doei
Neenquote:
Whehequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eigenlijk moeten we met z'n allen ff dit doen:
Ik doe mee, met bas stemquote:
Owjee da's mionder.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben vandaag een beetje verbrand
Dit kan geen kwaad voor een baby C_A, echt nietquote:
Dat doe ik het liefst. En meeblèren met liedjes als ik het gevoel heb dat niemand echt naar me luistertquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Myraela het volgende:
Erik, gaan wij de hele avond samen barhangen en mooie mannen kijken?
misschienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je komt na het douchen toch nog wel ff buurten
Ik heb Villa nog niet gesignaleerd
Morgen ff uitproberen danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit kan geen kwaad voor een baby C_A, echt niet
Schattekequote:
Gelukkig ben ik geen mietje danquote:
Heul misschien dan. Maar dan ga ik ook zingen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
we proppen je vol met drank en dan gaat het vanzelf wel
Douchen?quote:
Ik zal wel een doemdenker zijn, maar ik zie die arme fontanelletjes al over elkaar heen schuiven en denk aan shaken baby syndromequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dit kan geen kwaad voor een baby C_A, echt niet
Volgens mij ben je een beetje een jongere versie als mijquote:
Altijd al met een man, naar mannen willen kijken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doe ik het liefst. En meeblèren met liedjes als ik het gevoel heb dat niemand echt naar me luistert.
Ik heb net besloten dat je komtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik doe deze wel met iemand, mits ik kom.
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul misschien dan. Maar dan ga ik ook zingen.
ik ben helemaal leip van dit liedje, ik loop de hele dag de baspartij te zingen:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef Zeroku het volgende:
Ik doe deze wel met iemand, mits ik kom.
quote:
Thank God for thatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen mietje dan.
Hoi Zeertjequote:
Ik ken heel het liedje nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben helemaal leip van dit liedje, ik loop de hele dag de baspartij te zingen:
quote:
* Koen66 ziet C_A en Myr met een neut op door de kroeg huppelenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een beetje een jongere versie als mij
Ik ga ook altijd huppelen... en raar springen
Dansen kan je het niet echt noemen
Haasje overquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 ziet C_A en Myr met een neut op door de kroeg huppelen
Gezellig toch.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
* Koen66 ziet C_A en Myr met een neut op door de kroeg huppelen
het komt uit Toy Storyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ken heel het liedje niet, maar klinkt op zich wel grappig
.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |