Pantyboy was ocean viewquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Pantyboy heeft een cadeautje voor HaJee namens de FOK!flat?
OceanView is Pantyboy toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Pantyboy heeft een cadeautje voor HaJee namens de FOK!flat?
Snel dan want de dokter moet slapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef apij4125 het volgende:
Hajee kan ik even een avondbezoek brengen aan je kantoor ? Ik heb namelijk en cadeau namens fok flat
welterusten doktert.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Snel dan want de dokter moet slapen
Hierbij nomineer ik je de beste dokter bij fok!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Snel dan want de dokter moet slapen
Dat doet mij n doktershart goed. Ik ben blij dat i dit nu nog lees. Nu zal ik nog lekkreder slapen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:09 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Hierbij nomineer ik je de beste dokter bij fok!
Zolang je maar niet in slaap valt tijdens een operatiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef HaJee het volgende:
En vanaf dit moment is de Medische Dienst enigszins nauwelijks bereikbar.
Tenzij je morgen wakker word en Lola slaapt dottey en bij rechts zie je Miss mij welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef HaJee het volgende:
En vanaf dit moment is de Medische Dienst enigszins nauwelijks bereikbar.
Brandquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:53 schreef Flippiee het volgende:
Godver ik trek er een paar uur uit en er is brand. Lees morgen wel wat er was.
Ik zal het noteren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:25 schreef MYV het volgende:
Ik wil de ranzige WC opruimer zijn. WC onstoppen
Wat ben jij gedreven in je werkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:59 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
gezicht je kamer
Je moet alleen even kijken waar je je bed plaatst.
Want hij is nogal wat vol
Hoe vind je het prikbord. Stukken beter dan die enorme lap tekst tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat ben jij gedreven in je werk![]()
Echt heel vetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoe vind je het prikbord. Stukken beter dan die enorme lap tekst toch
Ik wil mijn eigen kuddo's en niet zo'n algemene.quote:
Pff..ik weet niet of dat vanacht nog gaat lukken hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen kuddo's en niet zo'n algemene.![]()
check mijn fobo eens ..daar heeft Dr HaJee nog eens zegeltjes voor mij zitten plakken
aan het einde van de reeksquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pff..ik weet niet of dat vanacht nog gaat lukken hoorMaar ik ga mijn best doen
Wanner komt MBH terug? Dan kan ik het een beetje inplannenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
aan het einde van de reekswanneer MBH weer terug van vakantie is.. dan wil ik ze wel
![]()
Dan zal ik voor jou een mooie advertentie op het prikbord maken van het weekend.
hij ging 4 dagen weg. dit is dag 1.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wanner komt MBH terug? Dan kan ik het een beetje inplannen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen kuddo's en niet zo'n algemene.![]()
check mijn fobo eens ..daar heeft Dr HaJee nog eens zegeltjes voor mij zitten plakken
Jawel, jij was pantyboy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Waarom? Ik kan helemaal niet vermoord zijn. Want gisteravond was ik niet in de flat. Ik was bij m'n chickies chillen hea.quote:
Wie was er dan gisteren met die kloon van je in de NB aan't posten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan helemaal niet vermoord zijn. Want gisteravond was ik niet in de flat. Ik was bij m'n chickies chillen hea.
Wat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wie was er dan gisteren met die kloon van je in de NB aan't posten?
Volgende topic denk ik...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:00 schreef Swomp het volgende:
Serieus dit topic wordt steeds beter![]()
Maare is de brand inmiddels geblust ?!
Want er hangt hier nog een brandlucht...
Even kijken , ga zo eerst eten en dan als ik nog tijd over heb voor dat ik moet werken dan doe ik mijn best.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:36 schreef apij4125 het volgende:
[..]
JOOSTERD MAG IK EEN NIEUW BALKON?
Jij schreef in de vorige topic:Typ 777 als je vanavond bij mijn crib wil chillen chickies ofzowquote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:11 schreef 8108139dpths het volgende:
update voor het speeltuintje...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:47 schreef Gezicht het volgende:
Mijn dank is groot Dottey.en dit was al slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
wat voor vakje?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand zo een leeg fokje voor mijQua logo heh
Uw nieuwe balkon. Klaar terwijl u wachtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:36 schreef apij4125 het volgende:
[..]
JOOSTERD MAG IK EEN NIEUW BALKON?
Owjaaquote:
Dat kan natuurlijk nooit hequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
In respond to Dottey: Ehm, ik wil het logo van FOK! in de afstandbediening plakken en dat vlakje is 180 bij 70 pixels, dus zo groot ongeveer
Je zult het wel zien als de afstandsbediening af isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk nooit he![]()
die afmetingen, verhoudingsgewijs![]()
maar goed.
[ afbeelding ]
zal mij benieuwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zult het wel zien als de afstandsbediening af is
mooi, je bent toevallig niet designer van kamers heh?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:17 schreef Julis het volgende:
Haha, leuk!
Mag ik ook een kamer?
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mooi, je bent toevallig niet designer van kamers heh?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:06 schreef 8108139dpths het volgende:
update voor de ingang:
plantje naast de deur, klimop erbij... staat veel gezelliger zo, toch?![]()
[ afbeelding ]
Dat is Joosterdquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mooi, je bent toevallig niet designer van kamers heh?
Yayquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:31 schreef Dottey het volgende:
Leuk gedaan Julis.
gefeliciteerd je bent een bewoner.
Erwin.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:06 schreef 8108139dpths het volgende:
update voor de ingang:
plantje naast de deur, klimop erbij... staat veel gezelliger zo, toch?![]()
[ afbeelding ]
Wat een groot en lomp ding.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:44 schreef naatje_1 het volgende:
Afstandsbediening is klaar, nu nog de TV
[ afbeelding ]
Pimps van je afstandbedieningen zijn te verkrijgen bij de pimpers
Klusstert.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Dottey, mag deze op het prikbord?![]()
[ afbeelding ]
Dit is een foto, zo komt ie inderdaad wat groot over, maar in het echt is ie zo groot als een doorsnee iPhonequote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is een foto, zo komt ie inderdaad wat groot over, maar in het echt is ie zo groot als een doorsnee iPhone
Jules mag ook wel aangenomen wordenquote:
Waarom is mijn schilderij eigenlijk haloquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:04 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jules mag ook wel aangenomen worden
Omdat usericonquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:07 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Waarom is mijn schilderij eigenlijk halo
ja helemaal leuk. Ik zat me vanacht te bedenken dat ik voor jou ook een wilde gaan makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:45 schreef 8108139dpths het volgende:
Dottey, mag deze op het prikbord?![]()
[ afbeelding ]
TV kijkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:10 schreef Oceanview het volgende:
Wat valt er vandaag te doen in de Fok! flat?
eN IK ?!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja helemaal leuk. Ik zat me vanacht te bedenken dat ik voor jou ook een wilde gaan maken
Pantyboy!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:10 schreef Oceanview het volgende:
Wat valt er vandaag te doen in de Fok! flat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |