Pantyboy was ocean viewquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Pantyboy heeft een cadeautje voor HaJee namens de FOK!flat?
OceanView is Pantyboy toch?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Pantyboy heeft een cadeautje voor HaJee namens de FOK!flat?
Snel dan want de dokter moet slapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:02 schreef apij4125 het volgende:
Hajee kan ik even een avondbezoek brengen aan je kantoor ? Ik heb namelijk en cadeau namens fok flat
welterusten doktert.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Snel dan want de dokter moet slapen
Hierbij nomineer ik je de beste dokter bij fok!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Snel dan want de dokter moet slapen
Dat doet mij n doktershart goed. Ik ben blij dat i dit nu nog lees. Nu zal ik nog lekkreder slapen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:09 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Hierbij nomineer ik je de beste dokter bij fok!
Zolang je maar niet in slaap valt tijdens een operatiequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef HaJee het volgende:
En vanaf dit moment is de Medische Dienst enigszins nauwelijks bereikbar.
Tenzij je morgen wakker word en Lola slaapt dottey en bij rechts zie je Miss mij welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:14 schreef HaJee het volgende:
En vanaf dit moment is de Medische Dienst enigszins nauwelijks bereikbar.
Brandquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:53 schreef Flippiee het volgende:
Godver ik trek er een paar uur uit en er is brand. Lees morgen wel wat er was.
Ik zal het noteren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:25 schreef MYV het volgende:
Ik wil de ranzige WC opruimer zijn. WC onstoppen
Wat ben jij gedreven in je werkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:59 schreef Dottey het volgende:
[ afbeelding ]
gezicht je kamer
Je moet alleen even kijken waar je je bed plaatst.
Want hij is nogal wat vol
Hoe vind je het prikbord. Stukken beter dan die enorme lap tekst tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat ben jij gedreven in je werk![]()
Echt heel vetquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoe vind je het prikbord. Stukken beter dan die enorme lap tekst toch
Ik wil mijn eigen kuddo's en niet zo'n algemene.quote:
Pff..ik weet niet of dat vanacht nog gaat lukken hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen kuddo's en niet zo'n algemene.![]()
check mijn fobo eens ..daar heeft Dr HaJee nog eens zegeltjes voor mij zitten plakken
aan het einde van de reeksquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pff..ik weet niet of dat vanacht nog gaat lukken hoorMaar ik ga mijn best doen
Wanner komt MBH terug? Dan kan ik het een beetje inplannenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
aan het einde van de reekswanneer MBH weer terug van vakantie is.. dan wil ik ze wel
![]()
Dan zal ik voor jou een mooie advertentie op het prikbord maken van het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |