hij ging 4 dagen weg. dit is dag 1.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wanner komt MBH terug? Dan kan ik het een beetje inplannen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil mijn eigen kuddo's en niet zo'n algemene.![]()
check mijn fobo eens ..daar heeft Dr HaJee nog eens zegeltjes voor mij zitten plakken
Jawel, jij was pantyboy.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Waarom? Ik kan helemaal niet vermoord zijn. Want gisteravond was ik niet in de flat. Ik was bij m'n chickies chillen hea.quote:
Wie was er dan gisteren met die kloon van je in de NB aan't posten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:48 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom? Ik kan helemaal niet vermoord zijn. Want gisteravond was ik niet in de flat. Ik was bij m'n chickies chillen hea.
Wat?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wie was er dan gisteren met die kloon van je in de NB aan't posten?
Volgende topic denk ik...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:00 schreef Swomp het volgende:
Serieus dit topic wordt steeds beter![]()
Maare is de brand inmiddels geblust ?!
Want er hangt hier nog een brandlucht...
Even kijken , ga zo eerst eten en dan als ik nog tijd over heb voor dat ik moet werken dan doe ik mijn best.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:36 schreef apij4125 het volgende:
[..]
JOOSTERD MAG IK EEN NIEUW BALKON?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |