Jij houdt toch meetings in jouw eigen kelderquote:
NEEN BIJ DEZEN......SOLLICITEER NU BIJ FOK FOR FREE ,ALS FITNESSINSTUCTEUR, SCHOONMAAK(ST)ER, VESTIGINGMANAGER ,BALIEMEDEWERK(ST)ER.quote:
O jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Jij houdt toch meetings in jouw eigen kelder
Prima zodra u een foto heeft van de voorgevel van het bedrijf kan deze op de folder geplakt worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:43 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
NEEN BIJ DEZEN......SOLLICITEER NU BIJ FOK FOR FREE ,ALS FITNESSINSTUCTEUR, SCHOONMAAK(ST)ER, VESTIGINGMANAGER ,BALIEMEDEWERK(ST)ER.
LOON, IS GRATIS BROOD BIJ PIETJEPIET
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:44 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
O jaMaar is het nou negatief bedoeld of positief
Hier ben ik met mijn kostuum bezig met opstijgen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat een geweldig nieuws.
Zodra u zover bent willen wij graag van u een foto van u met uw uniform een voorbeeld van het teken in de lucht en uiteraard uw bedrijf in huis. Verstandig lijkt mij als u rekening houd met een flatje aan de rechterkant, dan krijgt u er een balkon bij om vanaf te schijnen.
Het waren dieven dieven moeten doodquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:51 schreef Dottey het volgende:
Ja Apij. niet best. Het "regent" klachten vanaf uw balkon.
Mensen die geen originele HappyBob hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:52 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Hier ben ik met mijn kostuum bezig met opstijgen!
[ afbeelding ]
Het ziet er prachtig uit. Helaas moeten wij er met de ambulance wel doorheen raggen bij een uitruk omdat het opritje niet midden voor onze garage is aangelegd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:33 schreef Dottey het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Wegens het prachtwerk wat onze hovenier bij elkaar is geharkt en geplant heeft er een opwaardering plaatsgevonden in onze flat.
Een heuze tuin om doorheen te wandelen is voor ons allen aangelegd.
Wij complimenteren Tomaat52 met zijn kunstwerk.
Het spijt me geweldig Dottey, maar ik sta er echt niet tussen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Je woont niet meer op de negende. Vergeet dat nou eens niet!
Je staat er gewoon heel de tijd met die flitsende app. van je. Dus wat zeur je nou?
Ik heb hem nog even aangepast aan jouw mooie lucht!:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:53 schreef ElmoFan het volgende:
Mag ik ook een balkonnetje?
[ afbeelding ]
Naast de mijne, dus iets omhoog:
[ afbeelding ]
HEB IK OOK NIETquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die geen originele HappyBob hebben![]()
Een superheld moet natuurlijk goed eten, en daarom bied ik u dagelijks een brood aan, in ruil voor zo´n lampquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:40 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Ja ik ben ook een soort superheld. Kijk je hebt Superman, batman en de Fantastic Four. Maar ik ben Fok!-er Thaddeus ik heb uiteraard dezelfde krachten als mijn collega's alleen verricht ik mijn werkzaamheden in de FOK! flat.
Een flyer komt eraan. Het enige wat de mensen moeten doen als ze me nodig hebben een T in de lucht laten schijnen!
Enorm grootte lampen met een T erop zijn bij mij verkrijgbaar voor maar 20,- EUR.
http://a.imageshack.us/img691/8403/tomatoparty.gifquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:00 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het spijt me geweldig Dottey, maar ik sta er echt niet tussen.
Deal! U kunt uw lamp ophalen. Neemt uw het volgende brood mee:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:04 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Een superheld moet natuurlijk goed eten, en daarom bied ik u dagelijks een brood aan, in ruil voor zo´n lamp
Staat er nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
http://a.imageshack.us/img691/8403/tomatoparty.gif
elfde verdieping rechts.
Ik vind mijn outfit helemaal niet slechtquote:
daar woont iemand anders al, en 1 daarboven is een leeg vak.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
http://a.imageshack.us/img691/8403/tomatoparty.gif
elfde verdieping rechts.
Classquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:05 schreef dockx het volgende:
om de flat wat te promoten heb ik een reclame-filmpje gemaakt.
Heb je je huis al af?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:05 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Deal! U kunt uw lamp ophalen. Neemt uw het volgende brood mee:
- Puddingbrood
- Duitse bolletjes
- En een heerlijk stel cadetten? (Wellicht de cadetten van uw vrouw)
Dotty kom ik trouwens als superheld ook in de fipo?Foto staat op pagina 10!
Je moet de begane grond niet meetellen hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
daar woont iemand anders al, en 1 daarboven is een leeg vak.
dat is 10 die jij aanwijst. 11 is jouw eigen gifje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:06 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
daar woont iemand anders al, en 1 daarboven is een leeg vak.
Moet je niet een link naar dit topic in dat filmpje plaatsen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:05 schreef dockx het volgende:
om de flat wat te promoten heb ik een reclame-filmpje gemaakt.
imageshack werkt niet goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
dat is 10 die jij aanwijst. 11 is jouw eigen gifje.
Ik zie hem wel gewoon
Ik zal het even duidelijk uitleggen..want dit schiet niet opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:10 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
imageshack werkt niet goed.dat is dus het probleem.
Is het ook goed als ik een folder maak voor in de FIPO? Dan weet iedereen dat ze mij kunnen inhuren als ze me nodig hebben als Superheld.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:10 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil wel de credits voor al de moeite die ik heb gedaan om een lift te bouwen hoor...
neequote:
Uiteraard, in de titel en onder het filmpje ook correct??quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:09 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Moet je niet een link naar dit topic in dat filmpje plaatsen?
Hoe vaak denk jij dat ik niet de refresh knop indruk, maar goed ik zal hem wel weer vervangen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal het even duidelijk uitleggen..want dit schiet niet op![]()
Dottey..open de afbeelding eens en druk 100x op F5Dan krijg je vanzelf wel te zien dat ie het niet doet!
Het plaatje staat namelijk niet meer op imageshack (mijn schuld SORRY)
Hier een nieuwe:
[ afbeelding ]
Graag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:14 schreef dockx het volgende:
[..]
Uiteraard, in de titel en onder het filmpje ook correct??
Wil je trouwens nog een Plaat aanvragen?
Maar ik heb een huis!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
nee![]()
Dat is je outfit.
Bewoners hebben ook een huis nodig!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:05 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Deal! U kunt uw lamp ophalen. Neemt uw het volgende brood mee:
- Puddingbrood
- Duitse bolletjes
- En een heerlijk stel cadetten? (Wellicht de cadetten van uw vrouw)
Dotty kom ik trouwens als superheld ook in de fipo?Foto staat op pagina 10!
Leeg je cache cookies geschiedenis wat dan ook eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hoe vaak denk jij dat ik niet de refresh knop indruk, maar goed ik zal hem wel weer vervangen.
Alleen als je in de flat woont. Want het gaat alleen om bewoners.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Is het ook goed als ik een folder maak voor in de FIPO? Dan weet iedereen dat ze mij kunnen inhuren als ze me nodig hebben als Superheld.
Maar ik woon al in de flat. Verdieping 10quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
Alleen als je in de flat woont. Want het gaat alleen om bewoners.
Die reactiesquote:
1 2 3 | Egt geniaal gewoon !! |
1 |
FAALquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Die reacties:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:15 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toeterdetoet! Uw bestelling!
Ik wil ook zo'n lampquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is je lamp! Bedankt voor t brood![]()
Kan ik hem voor iets ruilenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
20 Euro. Bij mij te koop!
Er staat wel een enorme T op de lamp!
Zou je mij een superhelden kantoor kunnen painten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Kan ik hem voor iets ruilenofzo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef Tripleforce het volgende:
Oeps...gaskraantje aan laten staan... (17e rechts)
[ afbeelding ]
+
balkon
[ afbeelding ]
Meer, meer benzine op het vuur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef Tripleforce het volgende:
Oeps...gaskraantje aan laten staan... (17e rechts)
[ afbeelding ]
+
balkon
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |