Nu staat k-cash er weer niet opquote:
helaas kan je niet bij mij onderduikenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:53 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een verhoorkamer gemaakt, om K-Cash te ondervragen.
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Echt wel
Btw waar is het leger dit is namelijk een erg gevaarlijke man
Die gasten hebben hun onderbroek te hoog opgetrokken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:01 schreef dockx het volgende:
Speciaal voor tomaat52 nog een echte klassieker,
Meld zichquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Echt wel
Je woont niet meer op de negende. Vergeet dat nou eens niet!quote:
Ga jij ook glazenwassen toevallig?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:04 schreef Hameren_Yzer het volgende:
* Hameren_Yzer voorziet het hoge flatgebouw van een bliksemafleider en een ruitenwasserslift.
[ afbeelding ]
Had er niet iemand een nazi leger in de kelder?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Echt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
muffinkillerzzzquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Had er niet iemand een nazi leger in de kelder?
Nee helaas. Er komen geen winkels meer bij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:28 schreef Thaddeus het volgende:
Graag zou ik mijn supermarkt in de FOK! flat willen hebben. Is er ergens nog plek? Het is een kleine supermarkt voor de bewoners van de FOK! flat.
[ afbeelding ]
technisch niet mogelijk. Als jij wilt verhuizen naar een rechterflank kunt u dat schriftelijk aanvragen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef MYV het volgende:
Er woont een monster naast me
En mag je ook een balkon links?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |