Rechtboeknummer :112quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Welke overtreding is dat danIK WIL HET WETBOEK EN ARTIKEL ZIEN, u hoort van mijn rechter, tomaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Hee hee hee, ik geef je elke dag al wat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:30 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Jongeman NU GA JE DE BAK IN TENZIJ JE IETS GEEFT WAAR IK ME GEDACHTE VERANDER
Ok je gaat de bak inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:32 schreef poo het volgende:
[..]
Hee hee hee, ik geef je elke dag al wat.![]()
je mag 2 afrikanen voor de prijs van 1
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:32 schreef Starm het volgende:
[..]
Rechtboeknummer :112
Artikelnummer:211
Artikel: Tegenkeren in een politieagent in functie.LeugenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artikel 211 1. Kan een prestatie die op grond van een nietige overeenkomst is verricht, naar haar aard niet ongedaan worden gemaakt en behoort zij ook niet in rechte op geld te worden gewaardeerd, dan is een tot ongedaanmaking van een tegenprestatie of tot vergoeding van de waarde daarvan strekkende vordering, voor zover deze deswege in strijd met redelijkheid en billijkheid zou zijn, eveneens uitgesloten. 2. Is ingevolge het vorige lid terugvordering van een overgedragen goed uitgesloten, dan brengt de nietigheid van de overeenkomst niet de nietigheid van de overdracht mede.You can call me Commander.
wat wat! Hoe wil je anders aan je dagelijks dosis coke komen !quote:
Rechtenierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:34 schreef tomaat52 het volgende:
Tomaat is een hovenier, geen rechter.
Ik heb geen coke van jouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:35 schreef poo het volgende:
[..]
wat wat! Hoe wil je anders aan je dagelijks dosis coke komen !
We komen er wel uit, wat wil je ?
Oh, had er niet eens bij nagedacht dat het jou UI wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Laat koekiemonster er uit![]()
[ afbeelding ]
Ik heb mijn eigen wetboekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:34 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Leugenaar
Artikel 211 1. Kan een prestatie die op grond van een nietige overeenkomst is verricht, naar haar aard niet ongedaan worden gemaakt en behoort zij ook niet in rechte op geld te worden gewaardeerd, dan is een tot ongedaanmaking van een tegenprestatie of tot vergoeding van de waarde daarvan strekkende vordering, voor zover deze deswege in strijd met redelijkheid en billijkheid zou zijn, eveneens uitgesloten. 2. Is ingevolge het vorige lid terugvordering van een overgedragen goed uitgesloten, dan brengt de nietigheid van de overeenkomst niet de nietigheid van de overdracht mede.
Ik heb nog geen uitspraak gehoord van de rechter, dus ik eis dat ik vrij word gelatenquote:
Dat had ik niet zo hard mogen zeggen wellicht.quote:
Nieuw monster voor je gevangenisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:36 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Oh, had er niet eens bij nagedacht dat het jou UI was![]()
Volgens mij heeft de flat geen rechter.?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitspraak gehoord van de rechter, dus ik eis dat ik vrij word gelaten
Daaromquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:38 schreef Starm het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de flat geen rechter.?
Of wel?
Dus blijf je vast zitten totdat er een rechter isquote:
Borg...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus blijf je vast zitten totdat er een rechter is
Sorry, in dit geval kom je niet op borgtocht vrij! Je bent een gevaar voor de maatschappijquote:
Sorryquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nieuw monster voor je gevangenis
[ afbeelding ]
Nu staat k-cash er weer niet opquote:
helaas kan je niet bij mij onderduikenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:53 schreef Pietepietje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een verhoorkamer gemaakt, om K-Cash te ondervragen.
Echt welquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Echt wel
Btw waar is het leger dit is namelijk een erg gevaarlijke man
Die gasten hebben hun onderbroek te hoog opgetrokken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:01 schreef dockx het volgende:
Speciaal voor tomaat52 nog een echte klassieker,
Meld zichquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Echt wel
Je woont niet meer op de negende. Vergeet dat nou eens niet!quote:
Ga jij ook glazenwassen toevallig?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:04 schreef Hameren_Yzer het volgende:
* Hameren_Yzer voorziet het hoge flatgebouw van een bliksemafleider en een ruitenwasserslift.
[ afbeelding ]
Had er niet iemand een nazi leger in de kelder?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:55 schreef Starm het volgende:
[..]
Echt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can trust me, trust nobody...
muffinkillerzzzquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Had er niet iemand een nazi leger in de kelder?
Nee helaas. Er komen geen winkels meer bij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:28 schreef Thaddeus het volgende:
Graag zou ik mijn supermarkt in de FOK! flat willen hebben. Is er ergens nog plek? Het is een kleine supermarkt voor de bewoners van de FOK! flat.
[ afbeelding ]
technisch niet mogelijk. Als jij wilt verhuizen naar een rechterflank kunt u dat schriftelijk aanvragen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:27 schreef MYV het volgende:
Er woont een monster naast me
En mag je ook een balkon links?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |