Goed idee en we stoppen nog wat koekjes in K Cash zakquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:17 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Dan moet je bij het monster van GuitarJJ in!
Kijk naar kelder -6quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Sinds wanneer past er een tank op de galerij?
Zou er nog iemand bij mogen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Mag ik ook een kamer? Ik heb een gevaarlijk beest gevangen en moet hem opsluiten;
[ afbeelding ]
Ik ben al aan het bakkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:17 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Goed idee en we stoppen nog wat koekjes in K Cash zak
Hoezo wil jij aan mijn zak komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:17 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Goed idee en we stoppen nog wat koekjes in K Cash zak
Dan moet je even het icoon van k-cash erin zetten.quote:
Ik heb niks fout gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:24 schreef Starm het volgende:
[..]
Dan moet je even het icoon van k-cash erin zetten.
Lees het topic terug voor de reden.
Alvast bedankt
Echt wel jij zij dat er geen gevangenis wasquote:
Welke overtreding is dat danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:26 schreef Starm het volgende:
[..]
Echt wel jij zij dat er geen gevangenis was![]()
Nu dus wel
die middelste nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:26 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Simpel ik geef ze gewoon alledrie een bakje met KFC Kip Nu zijn je bodyguards weg
Tegenkeren in een politieagent in functie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Welke overtreding is dat danIK WIL HET WETBOEK EN ARTIKEL ZIEN, u hoort van mijn rechter, tomaat!
Jongeman NU GA JE DE BAK IN TENZIJ JE IETS GEEFT WAAR IK ME GEDACHTE VERANDERquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:29 schreef poo het volgende:
Ik heb nog wat Afrikanen te koop. altijd handig voor rotklusjes. 49 euro per stuk.
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef Dottey het volgende:
updates zover mogelijk.
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Wegens ruimte gebrek worden er tijdelijk geen vergunningen meer goedgekeurd voor nieuwe ondernemingen.
Wij willen u erop wijzen dat er nog openstaande vacatures op het prikbord van de lobby te vinden zijn.
Alle sollicitaties moeten worden voorzien van CV en foto + uniform om in dienst te kunnen treden van de FOK!flat.Lees de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |