pedofielquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:08 schreef apij4125 het volgende:
[..]
NEE NOG EEN KEER EN IK PAK JE OP
Jullie weten niet wat je mist:quote:
Heeft die al handboeien om ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Mag ik ook een kamer? Ik heb een gevaarlijk beest gevangen en moet hem opsluiten;
[ afbeelding ]
Ok is goed hoeveel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef poo het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten niet wat je mist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoor het wel
K-Cash en patatkraam hebben meer dan 5 gram drugs op zak. AANPAKKEN DIE TWEE !quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef Starm het volgende:
Hierbij weer een bericht door de politie!![]()
De pasjes zijn niet meer geldig.
Het is illigaal als je meer dan 5 gram drugs op zak hebt.
Als je minder op zak hebt ben je legaal.
Agent Starm zonder ID
Er is niet eens een gevangenisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef Starm het volgende:
Agent Starm zonder ID
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef Starm het volgende:
Agent Starm zonder ID
Uhm..dat is natuurlijk niet leuk hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:11 schreef GuitarJJ het volgende:
Mag ik ook een kamer? Ik heb een gevaarlijk beest gevangen en moet hem opsluiten;
[ afbeelding ]
Maar ik heb ervaring met deze persoon ik zat een koekje te eten en buigte gewoon de tralies om en viel mij aanquote:
Die komt er nog wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Er is niet eens een gevangenisfailpolities
Wanneer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:13 schreef poo het volgende:
[..]
250 euro per uur. Ze doet alles met je.
Kan ik nog lekker mijn gang gaan dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:15 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Kan ik nog lekker mijn gang gaan dusIk kan u kamer overvallen. En u onderschot houden met tanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.黑人
Pfoeee ik roep mijn click jwz niet fokke gquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:16 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik kan u kamer overvallen. En u onderschot houden met tanks
Dan moet je bij het monster van GuitarJJ in!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:13 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Er is niet eens een gevangenisfailpolities
Sinds wanneer past er een tank op de galerij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:16 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik kan u kamer overvallen. En u onderschot houden met tanks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |