Mag je links een balkon?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee helaas. Er komen geen winkels meer bij.
Wel kunt u een prive voorraad drank aanleggen in uw woonkamer.
moet ik alvast een flatje voor u reserveren?
Dudequote:
Hmmm Jammer van de supermarkt. Maar oke ik ga akkoord met uw aanbod.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee helaas. Er komen geen winkels meer bij.
Wel kunt u een prive voorraad drank aanleggen in uw woonkamer.
moet ik alvast een flatje voor u reserveren?
LEES SPOILER IN DE FIBOquote:
waarmee kunnen wij u helpen dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:34 schreef Swomp het volgende:
Kan iemand mij vanavond komen helpen met de verbouwing ?
Want anders gaat dat nog dagen duren met die overlast !!
Vanochtend stond de fokpolitie al voor me deur, de buren zouden geklaagd hebben.
* HappyBob pakt zijn gereedschapskistquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:34 schreef Swomp het volgende:
Kan iemand mij vanavond komen helpen met de verbouwing ?
Want anders gaat dat nog dagen duren met die overlast !!
Vanochtend stond de fokpolitie al voor me deur, de buren zouden geklaagd hebben.
Maar je zit nog niet in de gevangenisquote:
Het slopen van 2 muurtjes, zodat ik verder kan met ander werkquote:
Nee in de verhoorkamerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:35 schreef Starm het volgende:
[..]
Maar je zit nog niet in de gevangenis
Nee voorlopig komen er geen winkels meer bij. Een uit huis gerunde bounty hunt zaak kan uiteraard wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:33 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Hmmm Jammer van de supermarkt. Maar oke ik ga akkoord met uw aanbod.
Graag ergens beneden.
En er komen geen winkels meer? Mag ik wel mijn eigen kantoor die diensten verleent in de FOK! flat? een Bounty hunter praktijk heb ik. Ik ben een bounty hunter.
Heb je al fitnessinstructeurs?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey mijn sportschool moet ook gereclameerd worden!
Wat wil je van mijn privé leger?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:17 schreef Thaddeus het volgende:
[..]
Had er niet iemand een nazi leger in de kelder?
ik geloof dat onze binnenhuisarchitect een uurtje of drie vrij heeft vanavond. Zal ik die voor u proberen te bereiken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef Swomp het volgende:
[..]
Het slopen van 2 muurtjes, zodat ik verder kan met ander werk
Beste sportinstructeur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey mijn sportschool moet ook gereclameerd worden!
Ja ik ben ook een soort superheld. Kijk je hebt Superman, batman en de Fantastic Four. Maar ik ben Fok!-er Thaddeus ik heb uiteraard dezelfde krachten als mijn collega's alleen verricht ik mijn werkzaamheden in de FOK! flat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:36 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nee voorlopig komen er geen winkels meer bij. Een uit huis gerunde bounty hunt zaak kan uiteraard wel.
U kunt ook een flyer maken voor uw praktijken zodat wij deze op het prikbord van de lobby kunnen hangen.
Ik zal even kijken wat ik voor u kan betekenen aan de onderste rijen appartementen.
Heb je je meeting al eens gezien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:37 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Wat wil je van mijn privé leger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |