dat heet timing.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef suikertaartje het volgende:
Net als ik denk dat ik dan maar even een dutje ga doen, gaan ze twee huizen verderop de badkamer verbouwen![]()
jawel, maar alleen als ik al slaapquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
kan je niet door lawaai heen slapen?
ja, maar dan hoor ik het niet als mini-meneer wakker wordtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef fonsoy het volgende:
[..]
EDIT: je kan herriestoppers proberen.
en net als jij TV wilt kijken via een stream die het altijd doet, vliegt ie eruitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heet timing.
Er zijn van die straten waar nooit een auto komt, tot ji even snel wil keren in dat straatje.
Damn, het schijnt altijd zo te moeten.
Nouhouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat heet timing.
Er zijn van die straten waar nooit een auto komt, tot ji even snel wil keren in dat straatje.
Damn, het schijnt altijd zo te moeten.
Of als je een serie wilt hangen of een spel spelen, blijft de torrent hangen op 99%quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en net als jij TV wilt kijken via een stream die het altijd doet, vliegt ie eruit
Dat ie dan terugspringt naar 0quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:38 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Of als je een serie wilt hangen of een spel spelen, blijft de torrent hangen op 99%Deze week een paar keer gehad.
dat is wel zo enorm annoyingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:38 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Of als je een serie wilt hangen of een spel spelen, blijft de torrent hangen op 99%Deze week een paar keer gehad.
Dat maakt niet veel herrie. Raam dicht en klaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
Gelukkig gaan ze nu hier tegenover ook het gras maaien (plantsoendienst)
Hebben jullie stille grasmaaiers ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef fonsoy het volgende:
Dat maakt niet veel herrie. Raam dicht en klaar. Ze zijn snel weer weg.
Stilte voor de storm op Lowlands. Om 15.00 gaan we live op lowlands.vpro.nl #3voor12 #lowlands #ll10 #knallen!quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hebben jullie stille grasmaaiers ofzo?
Werkze en graag gedaan hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:43 schreef fonsoy het volgende:
Geen idee
Toedeloe iedereen .. Ik ga lekker aan het werk![]()
Het was weer gezellig. Suikertaartje, nogmaals bedankt voor die link van die koffiewinkel, ik ga hem bestellen!
als ik 18 ben is hij 22quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |