He wat goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:34 schreef Sorbootje het volgende:
Wie heeft er van 7 tot half 6 geslapen en daarna nog drie kwartier?
JUIST! ISABEAU![]()
![]()
![]()
![]()
Zo en nu even bijlezen, goedemorgen allemaal!
Mag ik een CCtje?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:53 schreef Sorbootje het volgende:
Jeeeee Stiemie, ik hoop echt dat je nog wa hebt kunnen slapen. Dat soort nachten zijn zó slopend! Een keer een nachtje doorhalen omdat je iets leuks aan het doen bent is niet zo'n punt, maar met een krijsend kind kan het je zó aanvliegen!![]()
Vlindur, klinkt goed meid! Onze kinders kúnnen het wel! Recepten krijg je van me, maar ik moet echt even tijd hebben.
Kersjes, wat naar van toby zeg!
Brengt me op een verhaal van een vriendin. Haar zoontje heeft van de week in het ziekenhuis gelegen met een allergische reactie op pinda. Ze hadden hem pindasaus gegeven op het kdv, terwijl ze wéten van zijn allergie. Vond het behoorlijk shocking.
Misschien moest ik Ivan maar alvast leren op de commode te klimmen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:27 schreef huuphuup het volgende:
ik moest van de fysio gaan oefenen met traplopen met haar want ik moet proberen om haar zo min mogelijk te dragen. Ze zei van ja ik weet heus dat je haar nu nog best vaak zult dragen, maar wacht maar, straks als je 30 weken bent ben je blij dat je geoefend hebt!
ik weet niet hoe gevoelig mart is, maar je kan er ook nog voor kiezen om 1 en 2 te combineren. sommige kindjes reageren niet helemaal lekker op de overgang. dus per voeding 180/6 5 schepjes 1 en 1 schepje 2, en dat dan in 6 dagen (of langzamer) ombouwen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:27 schreef ymme het volgende:
Volgens mij doe ik er 1,5 week mee Claudia. Dus denk nu nog eerst 1 keer 1 en daarna de 2
Kom heel onzeker over qua sommige dingen merk ik nu door mijn postgedrag, maar probeer overal een mening van andere op te krijgen, zodat ik zeker weten het beste doeOok al doe je dat toch wel. Met gezond verstand.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien moest ik Ivan maar alvast leren op de commode te klimmen.
Wat fijn dat Linde naar je ouders is! Het is natuurlijk ook wel sneu voor haar, maar ik vind het vooral rot voor jullie. Zulke avonden en nachten klinken heel zwaar. Dat ze maar gauw weer fijn met elkaar op één kamer slapen! Je gaat morgen toch hun kamer roze verven?quote:Esmee ligt er net in. Onder luid protest. Ze heeft de full treatment gehad voordat ze naar bed ging (eten, spelen, neusspray, stoombadje, paracetamol, fles, chamodent druppels). Bij de opvang heeft ze vanmiddag 2,5 uur geslapen (da's zelfs langer dan vannacht) Mijn moeder heeft Linde opgehaald en die logeert daar een nachtje. Ze had al geklaagd bij oma over haar zusje:"ja en dan gaat Esmee heel hard huilen en dan kan ik niet slapen..."
Je hebt vakantie!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
vandaag lekker een beetje in en om het huis genoten. Ben blij dat ik lekker tijd heb voor mijn meisje nu ik vakantie heb. Geniet er echt van om lekker even samen te zijn.
Zou ik me niet druk om maken. Ivan eet wel alles op, maar dat is afhankelijk van of ik hem het eten geef of hem zelf laat eten.quote:nog even een vraagje; in de potjes met groente enzo; zit vaak 200 ml; eten jullie kids dat in 1 keer op???
Evie lang niet altijd zoveel namelijk; meestal net meer dan de helft..
(en daarna dan nog wel iets van 100 ml yoghurt ofzo; maar ze geeft aan dat ze dan niet meer wil.)
Momenteel is het stil, maar geen idee voor hoelang. Ik reken maar gewoon nergens op, dan kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Robin helemaal vergeten! Gefeliciteerd met haar halfverjaardag! Ongelooflijk hoe ze nog op haar pasgeborenefoto lijkt trouwens.
[..]
Wat fijn dat Linde naar je ouders is! Het is natuurlijk ook wel sneu voor haar, maar ik vind het vooral rot voor jullie. Zulke avonden en nachten klinken heel zwaar. Dat ze maar gauw weer fijn met elkaar op één kamer slapen! Je gaat morgen toch hun kamer roze verven?
Als je het eens fijn vindt als iemand een middagje met Linde naar de kinderboerderij gaat of zo dan moet je dat gewoon zeggen. Lijkt me heel leuk om te doen. Linde zal het wel doodeng vinden met zo'n vreemde, maar die koop ik wel om met een Shetlandpony.![]()
Ja, je bent natuurlijk doodop. Morgen even bijtanken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:30 schreef Stiemie het volgende:
Momenteel is het stil, maar geen idee voor hoelang. Ik reken maar gewoon nergens op, dan kan het alleen maar meevallenHet verven wilde ik vandaag doen, maar nadat ik 3x iets dat ik in de magnetron had gestopt in plaats van in de koelkast heb ik maar besloten om ervanaf te zien
Ik plan binnenkort wel weer een ander moment.
Leuk! Ik grijp sowieso elk excuus aan om Linde en Esmee weer eens te kunnen zien.quote:Enneh ik vind het ook wel leuk om mee te gaan naar de kinderboerderijEens een kinderboerderij-meet houden?
In het begin zeiden we ze heeft mama haar oren maar nu is toch wel duidelijk dat ze dat ook een beetje van papa heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Robin helemaal vergeten! Gefeliciteerd met haar halfverjaardag! Ongelooflijk hoe ze nog op haar pasgeborenefoto lijkt trouwens.
[..]
Dat is hier echt grandioos misluktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja da's heerlijk Claudia. En dan kun je daarna zo'n op en top vrouwelijk gevoel hebben. Wil er ook voor waken om door het moederschap mijn eigen uiterlijke verzorging te laten verslonzen
Ik dacht alquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Poppedein het volgende:
jullie gaan te snel, ik kan hier niet eens snel genoeg mn berichtje aftikken![]()
In rokjes heb ik altijd zo'n enorme buikquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, nou, ik chargeer wat.Maar ik herken dat wel, van die broek die je zo vaak aan hebt en die eigenlijk niet zit zoals jij altijd in je hoofd hebt. Voor mij is dé oplossing... rokjes dragen!
Corrigerende hemdjes!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:24 schreef freecell het volgende:
In rokjes heb ik altijd zo'n enorme buik
In broeken veel minder!
Ach sneutjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ach misschien ben ik ook wel gewoon een tutje![]()
Net Isabeau uit bed gehaald. Was wat pieperig, dus ik nam haar temp op. 38,8
Oh, wat heerlijk!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Poppedein het volgende:
Oh man, ik ben helemaal happy, ik krijg een dikke smak geld terug van de belasting, en na heel lang wikken en wegen of we nu in deze 3 weken nog op vakantie zouden gaan, hebben we gister gewoon acuut de knoop doorgehakt, in november gaan we gewoon alsnog een weekje weg, met zn 3tjes naar Egypte, waar t dan nog zo'n 26-28 graden is...heeeeerlijk! Ik tel nu al de dagen af!
Ik word er meestal alleen maar sacherijnig vanquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
Wat geweldig, Stiemie! Het was dus gewoon een uitzondering? Of was ze de laatste tijd al wel hangerig/zeurderig/moeilijk?
Oef, Asy, hoe dat zo?
Ivan werd helaas vanochtend keurig om kwart voor 7 wakker. Ik heb dus al gestofzuigd, gedweild, gepoetst, bedden verschoond en een wasje gedraaid. Je wordt er wel productief van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |