abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85501630
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 44

*O* 23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra *O*
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
pi_85501669
Wat ontzettend rot van die allergieen, kersjes. Ik lees het nu pas. Sterkte ermee!

Jeetje, Stiemi, wat een nacht zeg :o

Thomas kruipt ^O^ en Niels staat ^O^

veel zwemplezier, Asyniur :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:32:05 #3
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85501704
*O* wij mogen nog een paar nachtjes bovenaan staan
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85501710
Stiemie wat een nacht!! :o :X arme jullie.
Geen last van de oortjes ofzo?

Zwemse Asy!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85501745
Wie heeft er van 7 tot half 6 geslapen en daarna nog drie kwartier?

JUIST! ISABEAU ^O^ :D O+ *O*

Zo en nu even bijlezen, goedemorgen allemaal!
pi_85501789
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:34 schreef Sorbootje het volgende:
Wie heeft er van 7 tot half 6 geslapen en daarna nog drie kwartier?

JUIST! ISABEAU ^O^ :D O+ *O*

Zo en nu even bijlezen, goedemorgen allemaal!
He wat goed *O*

Hier was het vanmorgen ook half 6 :O Gelukkig na een voeding weer gaan slapen tot 7u. Ronny eruit geschopt om met dr te spelen en naar het kdv te brengen en die ligt nu te sjaggo-en in bed omdattie op moest staan... mannen. }:|
Lotte!
Noah!
pi_85501849
Kersjess, wat balen met Toby zeg! Ik hoop echt dat hij er overheen groeit als dat kan! Sterkte! :*

Niels! Wat goed van je! En dat Thomas ook lekker aan de kruip! Cara, wat zijn ze dan ineens snel he! :o
Rienk heeft nu lol met een balletje, die rolt steeds weg en dan gaat hij er weer achteraan O+

Oh jemig Stiemie, wat een kutnacht! Ik heb helaas geen tips voor je.. Ik hoop dat het maar een faaase is dan.. ;( :*

Asy ging zwemmen! Leuk! Ik wil ook maar J. wil nooit mee en ik durf niet alleen -O-

Ymme, ik heb pak 1 en 2 toen gemixt, tenminste de laatste 5 centimeter, zodat hij kon wennen. Bleek geen goed plan te zijn geweest, hij heeft er niks aan over gehouden ofzo, maar had beter eerst 1 kunnen opmaken en dan gewoon met 2 te beginnen.

En oh ja! Lotte! Engerd! Wel knap van je hoor!
En Lente bij de kipjes! Wat schattig!

Nou, nu weet ik het echt niet meer :@

Rienk heeft goed geslapen!

We waren in de middag bij McLaura geweest en daar ging hij voor het eerst in de box staan! *O* Thuis wilde hij maar niet slapen dus voordat we eindelijk konden eten was het half 8. Rienk heeft meegegeten, had apart voor hem gekookt en hij vond de broccoli heerlijk! Hij propte het weer in zn mond! Na de broccoli (toch een paar happen daarwerkelijk ook binnen gekregen) kreeg hij een dikke papfles. 210/7 en omdat hij daarna weer gezelliger was, ook nog maar voor het eerst yoghurt gegeven, hij vond het heerlijk! At het allemaal op!
Ik had het in een beker gedaan, zodat hij ook kon drinken. Dat vond hij wel leuk!
Daarna ging hij in bed en sliep hij wel goed!
Om 00:00 gingen wij op bed (En we proberen al een week op tijd naar bed te gaan.. Lukt goed he! :') ) en Rienk lag helemaal bovenaan op zijn buik te slapen. We hebben hem maar laten liggen en om 03:00 werd ie even wakker. Speen er weer in en het was weer goed. Om 06:42 werd ie weer wakker maar de speen was weer goed genoeg. En om 07:50 kwam hij pas weer! Dus na een fles zijn we nu beneden en Rienk is heerlijk aan de kruip O+ Maar hij word nu weer moe, dus we gaan weer op bed!

J. Is nog steeds thuis. Het gaat iets beter, maar beneden heeft hij pijn :X

En oh, bedankt voor de kooktips! :o :Y ^O^ Dat van Huup heb ik opgeschreven en Sorbo ik zou heel graag je recepten willen! *O*

Fijne dag! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85501872
*O* *O* *O* ISABEAU! *O* *O* *O*

pi_85501942
Stiemie dat soort nachten zijn bijna dodelijk! :X

Asy, lekker zwemmen O+ maggik mee?

En ISABEAU! *O*

Rienk zelf staan al? :o Wat gaat hij snel ineens met gaan zitten en kruipen en staan en o, gróóót!

Hier was meneer om 5:00 even wakker, kan gebeuren, even gespeenplopt. Toen om 6:30 gewoon wakker. Dat is normaal, maar ik was duf, dus ik: doe er nog héél even een speen in? (snoozeknop) sliephij tot 7:15, werd toen héél vrolijk wakker en had niet eens echt woest honger :o Sabbelde een beetje op zijn fles en liet wat staan :?

En op de broccoli van gisteren lijkt hij niet te reageren O+ Eindelijk iets! *O* En we hebben gisteren ipv een papfles de helft van zijn fles in een bordje gedaan met de pap en de rest in de fles, maar dat maak qua hoeveelheden geen bal uit natuurlijk...
pi_85502017
Jeeeee Stiemie, ik hoop echt dat je nog wa hebt kunnen slapen. Dat soort nachten zijn zó slopend! Een keer een nachtje doorhalen omdat je iets leuks aan het doen bent is niet zo'n punt, maar met een krijsend kind kan het je zó aanvliegen! :*

Vlindur, klinkt goed meid! Onze kinders kúnnen het wel! Recepten krijg je van me, maar ik moet echt even tijd hebben.

Kersjes, wat naar van toby zeg!

Brengt me op een verhaal van een vriendin. Haar zoontje heeft van de week in het ziekenhuis gelegen met een allergische reactie op pinda. Ze hadden hem pindasaus gegeven op het kdv, terwijl ze wéten van zijn allergie. Vond het behoorlijk shocking.
pi_85502113
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:53 schreef Sorbootje het volgende:
Jeeeee Stiemie, ik hoop echt dat je nog wa hebt kunnen slapen. Dat soort nachten zijn zó slopend! Een keer een nachtje doorhalen omdat je iets leuks aan het doen bent is niet zo'n punt, maar met een krijsend kind kan het je zó aanvliegen! :*

Vlindur, klinkt goed meid! Onze kinders kúnnen het wel! Recepten krijg je van me, maar ik moet echt even tijd hebben.

Kersjes, wat naar van toby zeg!

Brengt me op een verhaal van een vriendin. Haar zoontje heeft van de week in het ziekenhuis gelegen met een allergische reactie op pinda. Ze hadden hem pindasaus gegeven op het kdv, terwijl ze wéten van zijn allergie. Vond het behoorlijk shocking.
Mag ik een CCtje? O-)
Lotte!
Noah!
pi_85502141
ik was gisteravond alle koters dusdanig beu dat ik het hele spul om 6 uur (al dan niet krijsend) op bed gemikt heb :@

het hele spul heeft vervolgens netjes geslapen tot vanochtend 7 uur *O*

en meer doorslapende kindjes en staande kindjes en eentje die tegen broccoli kan *O*
daar valt enkel voor te juichen *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85502146
Tuulk!
pi_85502147
Niet bijgelezen :O We mochten van Esmee van half 5 tot half 7 slapen en toen was het weer uit met de pret :O Ik doe het niet helemaal oke op maar 2 uur slaap geloof ik. Om half 10 afspraak bij de huisarts...
pi_85502165
Dat is inderdaad shocking :o
pi_85502182
Stiemie, succes straks.
pi_85502183
Stiemie -O- :*
Ik hoop voor je dat de huisarts iets vindt. Iets onschuldigs wat vrij veel pij doet en snel op te lossen is ofzo ;)

Simmu: lekker dat ze zo lekker sliepen :D
pi_85502317
Wow, Niels kan los staan! :o Wat een mijlpaal, Twinkly! Hij had het misschien zelf niet door, maar hij gaat het nu vast vaker doen.

En Rienk kan in de box staan! Gaaf, hè, Vlindur?

Wat fijn dat Isabeau goed heeft geslapen! Ivan sliep vandaag eindelijk eens langer dan tot 7 uur en toen ging om 7:15 uur onze rookmelder af. }:|

Lily, alvast een fijne vakantie gewenst!

Octo, welkom hier met Hannah!

Stiemie, wat een rotnacht. :{ Succes bij de huisarts straks. De enige tip die ik heb is diensten afwisselen met je man, maar ik weet niet of dat mogelijk is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:42:57 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85502906
stiemie, succes bij de HA! :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85502912
*O* *O* *O* voor alle goed slapende kids.

Jamie slaapt nog steeds sinds gister avond 8 uur, ik ga hem er zo wel ff uithalen :o Om 0700 was hij even wakker maar toen ik hem recht legde sliep hij gewoon weer verder.
Gister avond liet hij voor het eerst zien dat hij kan kruipen *O* en we hebben het nog op de film ook. Ik ben zo trots op mn mannetje O+
pi_85503112
Woehoe Jamie aan het kruipen! *O*
Succes bij de HA stiemie! :*

We hebben net ge-trap-trained :P oefenen met het zelf de trap op gaan. De eerste 4 treden heeft ze nu gedaan toen vond ze het wel best :+ maar het ging keigoed en ze was heel trots op zichzelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85503150
Oh wauw huup. dan wordt ze écht groot hè?! Zelf trap'lopen' :o

Ik denk niet dat ik dat hier ooit aan zal durven. Ik ga haar gewoon tot haar achttiende zelf naar boven tillen. We hebben zo'n enge open trap.
pi_85503720
Stiemie succes bij de HA.

En dat ik eerst het pak 1 kan opmaken snap ik ;) Maar het is al bijna op en dacht, moet ik nu weer een 1 halen of kan/moet ik al beginnen met 2. Mart is over iets minder dan 2 weken een half jaar. Vandaar :)
pi_85503754
Waarom zou je niet nog eerst een 1 halen? Dat pak gaat toch zo op.
pi_85503854
oh ik zou dan gewoon nog een pak 1 halen eigk Ymme. Een pak gaat makkelijk in 2 weken op toch?

Sorbo ja ze wordt keigroot! :o
ik moest van de fysio gaan oefenen met traplopen met haar want ik moet proberen om haar zo min mogelijk te dragen. Ze zei van ja ik weet heus dat je haar nu nog best vaak zult dragen, maar wacht maar, straks als je 30 weken bent ben je blij dat je geoefend hebt!

En op mijn jamaar jamaar! ze is nog keiklein!! Dat kan mn baby nog niet hoor! ;( :o moest ze heel hard lachen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85503879
Volgens mij doe ik er 1,5 week mee Claudia. Dus denk nu nog eerst 1 keer 1 en daarna de 2 :)

Kom heel onzeker over qua sommige dingen merk ik nu door mijn postgedrag, maar probeer overal een mening van andere op te krijgen, zodat ik zeker weten het beste doe ;) Ook al doe je dat toch wel. Met gezond verstand.
pi_85504052
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:27 schreef huuphuup het volgende:

ik moest van de fysio gaan oefenen met traplopen met haar want ik moet proberen om haar zo min mogelijk te dragen. Ze zei van ja ik weet heus dat je haar nu nog best vaak zult dragen, maar wacht maar, straks als je 30 weken bent ben je blij dat je geoefend hebt!
Misschien moest ik Ivan maar alvast leren op de commode te klimmen. :7
pi_85504369
traplopen :o wat knap van je meisje huup

Jamie zat net in zn bed :o Wie heeft mijn baby gestolen en me dit jongetje gegeven? Binnen 1 week kan hij hiephiep hoera, zwaaien, van zn buik op zn billen gaan zitten, kruipen. Hij probeert zich op te trekken aan alles. En nu is hij aan t trommelen op de wasmand die hij zelf heeft omgedraaid :o
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:47:28 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85504384
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:27 schreef ymme het volgende:
Volgens mij doe ik er 1,5 week mee Claudia. Dus denk nu nog eerst 1 keer 1 en daarna de 2 :)

Kom heel onzeker over qua sommige dingen merk ik nu door mijn postgedrag, maar probeer overal een mening van andere op te krijgen, zodat ik zeker weten het beste doe ;) Ook al doe je dat toch wel. Met gezond verstand.

ik weet niet hoe gevoelig mart is, maar je kan er ook nog voor kiezen om 1 en 2 te combineren. sommige kindjes reageren niet helemaal lekker op de overgang. dus per voeding 180/6 5 schepjes 1 en 1 schepje 2, en dat dan in 6 dagen (of langzamer) ombouwen.
tenminste, dat hebben wij gedaan met eli nadat ik hier eenpaar keer had gehoord/gelezen van kindjes die niet in 1 keer goed reageerden :)

kersjes, hebben toby's allergieën nou invloed op de bv? mag je nu zelf ook geen melk, pinda en ei meer eten?

leuk, he, martine, als ze ineens zoveel kunnen! *O*
pi_85504830
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Misschien moest ik Ivan maar alvast leren op de commode te klimmen. :7
_O- _O-

Sorbo, is het geen plan om jullie trap van achteren dicht te timmeren? Of zou dat een heel dure grap worden? Ik vind open trappen ook zo eng :X

Stiemie, Inmiddels ben je denk ik al klaar bij de HA. Ik hoop dat je iets hebt nu waar je iets mee kunt.. :*

Ymme, ik deed en doe precies een week met een pak poeder, dus idd gewoon

Huup, wat goed dat ze dat al kan! :o *O* *O*

En Jamie kruipt en slaapt door! En de kinders van Simmu laten zien hoe het moet en Florian kan broccoli!

Wat lekker allemaal! ^O^ *O* *O*
pi_85505367
De huisarts heeft gewoon NIKS gevonden. Geen rode of geirriteerde trommelvliezen, geen doorkomende tanden, geen ontstoken keel, geen aanlopende hoest :{ Wat was er dan... Inmiddels heb ik haar wel naar de opvang gebracht want ze was helemaal de oude. Terwijl ze de afgelopen 24 uur maximaal 6 uur geslapen heeft ofzo. Ik snap er niks van...
pi_85505583
Vaag Stiemie! :{ Hopelijk haalt ze de schade vannacht in!
pi_85505701
He get stiemie wat naar. :{
het klinkt lulliger dan ik het bedoel maar eigenlijk hoop je bij zulke dingen altijd dat de HA gewoon iets simpels vindt.
Hopelijk was het een eenmalige uitbarsting en is Esmee vanavond gewoon zo moe dat ze lekker slaapt. Ik hoop het echt. :*

Claudia :D hahaha
zelf in en uit bed zou ook handig zijn :7

Ze kan het niet helemaal zelf hè, of nouja, t kan wel zelf, maar het is wel 4 tredes in een half uur of drie kwartier ofzo :') Gewoon het speeltje net iets buiten bereik leggen en dan vindt ze vanzelf wel een manier om omhoog te komen :P Net zolang oefenen tot het soepel gaat enzovoort.

Martine O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85505760
Ik had ook gehoopt dat het een beetje ontstoken oortjes waren ofzo. Nu weet ik gewoon echt niet wat ze vannacht had en of ze het vannacht weer heeft -O- Ik begrijp er helemaal niks van
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:10:08 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85507041
Zwemmen was leuk! En blijkbaar ook vermoeiend want Harry ligt al 1,5 uur in zijn bed te maffen en ik heb nog geen piepje gehoord :D
Vlindur, waarom durf je niet alleen?
Freecell, we zijn al terug. Maar je mag volgende week mee! :)

Isabeau, wat goed! *O*
Kun je nu even aan o.a. Thomas en Harry uitleggen hoe het moet?

Fijn dat Rienk ook goed geslapen heeft. Hij gaat echt opeens met sprongen vooruit hè? :Y

Ooh, en Florian ook geod geslapen! *O* En hij kan tegen broccoli *O*

Het spul van simmu heeft ok goed doorgeslapen! :o

Arme Stiemie :*
Fijn dat ze niks mankeert, maar goed waar kwam opeens vannacht die hysterie vandaan? Nou ja, hopelijk een eenmalige actie van d'r...

och Claudia, zul je altijd zien hè :)

Jamie, slaapkoppie! En ook aan de kruip! *O*

Amélie, goed hoor! Je mag ook best trots wezen op jezelf! :Y
pi_85508662
Hallo, wij komen ons hier ook melden :D

Robin Janey Kathleen

Van:

Naar:
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:57:02 #37
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85519815
Welkom Robin *O*

Wij zijn net terug van een wandeling op de Brunsummerhei. Harry heeft lekker op de rug in de doek gezeten. Heeft ie een uurtje geslapen O+

En ik heb vanmiddag proberen pap te geven maar dat was geen succes. Maar het broodkorstje was op een klein stukje na helemaal op! En boos worden als ik het laatste stukje uit zijn handjes proeer te halen om hem te geven :D
pi_85523173
Robin al weer een half jaar :o welkom hier!
pi_85523433
Stiemie, hoe gaat het met slapen vanavond? Ligt Esmee er al in?
pi_85523566
Lekker even wandelen Asy! Het was er ook prachtig weer voor

Robin welkom!

Esmee ligt er net in. Onder luid protest. Ze heeft de full treatment gehad voordat ze naar bed ging (eten, spelen, neusspray, stoombadje, paracetamol, fles, chamodent druppels). Bij de opvang heeft ze vanmiddag 2,5 uur geslapen (da's zelfs langer dan vannacht :( ) Mijn moeder heeft Linde opgehaald en die logeert daar een nachtje. Ze had al geklaagd bij oma over haar zusje:"ja en dan gaat Esmee heel hard huilen en dan kan ik niet slapen..."

Morgen komen mijn ouders (als het vannacht redelijk gaat) Esmee ophalen en dan blijven beide dames daar een nachtje slapen. Wel een fijn idee hoor. Gaan ze ook met opa naar de manege :P
pi_85523602
welkom Robin, ook alweer een half jaar!! *O* *O* *O*

Stiemie; hoe is het nu met je meisje? heeft ze vandaag al wat slaap ingehaald???

Sorboo; wat goed dat je meisje ineens doorslaapt joh! super!!!

Claudia; wat fijn dat het zo heerlijk gaat met jullie gezinnetje! helemaal met de 2e op komst; heerlijK!!!

Lijnloos en Vlindur (toch??) heel veel plezier dit weekend op Lowlands!! het weer is in elk geval goed!

vandaag lekker een beetje in en om het huis genoten. Ben blij dat ik lekker tijd heb voor mijn meisje nu ik vakantie heb. Geniet er echt van om lekker even samen te zijn.
Gisteren dus naar Ikea geweest en het loopdingetje gekocht; heel grappig; zet dr voor de lol dr achter, Evie doet dr handjes eromheen en stap stap stap...(wel met flinke ondersteuning natuurlijk, maar zo grappig dat ze direct begrijpt wat de bedoeling is :Y ).

nog even een vraagje; in de potjes met groente enzo; zit vaak 200 ml; eten jullie kids dat in 1 keer op???
Evie lang niet altijd zoveel namelijk; meestal net meer dan de helft..
(en daarna dan nog wel iets van 100 ml yoghurt ofzo; maar ze geeft aan dat ze dan niet meer wil.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85523800
Robin helemaal vergeten! Gefeliciteerd met haar halfverjaardag! Ongelooflijk hoe ze nog op haar pasgeborenefoto lijkt trouwens.

quote:
Esmee ligt er net in. Onder luid protest. Ze heeft de full treatment gehad voordat ze naar bed ging (eten, spelen, neusspray, stoombadje, paracetamol, fles, chamodent druppels). Bij de opvang heeft ze vanmiddag 2,5 uur geslapen (da's zelfs langer dan vannacht :( ) Mijn moeder heeft Linde opgehaald en die logeert daar een nachtje. Ze had al geklaagd bij oma over haar zusje:"ja en dan gaat Esmee heel hard huilen en dan kan ik niet slapen..."
Wat fijn dat Linde naar je ouders is! Het is natuurlijk ook wel sneu voor haar, maar ik vind het vooral rot voor jullie. Zulke avonden en nachten klinken heel zwaar. Dat ze maar gauw weer fijn met elkaar op één kamer slapen! Je gaat morgen toch hun kamer roze verven?

Als je het eens fijn vindt als iemand een middagje met Linde naar de kinderboerderij gaat of zo dan moet je dat gewoon zeggen. Lijkt me heel leuk om te doen. Linde zal het wel doodeng vinden met zo'n vreemde, maar die koop ik wel om met een Shetlandpony. :7
pi_85523898
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
vandaag lekker een beetje in en om het huis genoten. Ben blij dat ik lekker tijd heb voor mijn meisje nu ik vakantie heb. Geniet er echt van om lekker even samen te zijn.
Je hebt vakantie! *O* Dat had ik helemaal gemist. Nou, het is je echt gegund!

quote:
nog even een vraagje; in de potjes met groente enzo; zit vaak 200 ml; eten jullie kids dat in 1 keer op???
Evie lang niet altijd zoveel namelijk; meestal net meer dan de helft..
(en daarna dan nog wel iets van 100 ml yoghurt ofzo; maar ze geeft aan dat ze dan niet meer wil.)
Zou ik me niet druk om maken. Ivan eet wel alles op, maar dat is afhankelijk van of ik hem het eten geef of hem zelf laat eten.
pi_85524041
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Robin helemaal vergeten! Gefeliciteerd met haar halfverjaardag! Ongelooflijk hoe ze nog op haar pasgeborenefoto lijkt trouwens.
[..]

Wat fijn dat Linde naar je ouders is! Het is natuurlijk ook wel sneu voor haar, maar ik vind het vooral rot voor jullie. Zulke avonden en nachten klinken heel zwaar. Dat ze maar gauw weer fijn met elkaar op één kamer slapen! Je gaat morgen toch hun kamer roze verven?

Als je het eens fijn vindt als iemand een middagje met Linde naar de kinderboerderij gaat of zo dan moet je dat gewoon zeggen. Lijkt me heel leuk om te doen. Linde zal het wel doodeng vinden met zo'n vreemde, maar die koop ik wel om met een Shetlandpony. :7
Momenteel is het stil, maar geen idee voor hoelang. Ik reken maar gewoon nergens op, dan kan het alleen maar meevallen :) Het verven wilde ik vandaag doen, maar nadat ik 3x iets dat ik in de magnetron had gestopt in plaats van in de koelkast heb ik maar besloten om ervanaf te zien :') Ik plan binnenkort wel weer een ander moment.

Enneh ik vind het ook wel leuk om mee te gaan naar de kinderboerderij :@ Eens een kinderboerderij-meet houden?
pi_85524052
BJ geen idee hoeveel Esmee eet. Ik maak zelf potjes of ze eet met ons mee en ik ben zo slecht in het inschatten van hoeveelheden :@
pi_85524238
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:30 schreef Stiemie het volgende:
Momenteel is het stil, maar geen idee voor hoelang. Ik reken maar gewoon nergens op, dan kan het alleen maar meevallen :) Het verven wilde ik vandaag doen, maar nadat ik 3x iets dat ik in de magnetron had gestopt in plaats van in de koelkast heb ik maar besloten om ervanaf te zien :') Ik plan binnenkort wel weer een ander moment.
Ja, je bent natuurlijk doodop. Morgen even bijtanken?

quote:
Enneh ik vind het ook wel leuk om mee te gaan naar de kinderboerderij :@ Eens een kinderboerderij-meet houden?
Leuk! Ik grijp sowieso elk excuus aan om Linde en Esmee weer eens te kunnen zien. O-)
pi_85525074
Ik had het verhaal niet helemaal mee gekregen over Esmee, maar wel iets over een zeer korte nacht, wat vervelend Stiemie. Hopelijk gaat het vannacht beter...

BJ vakantie! Lekker he?

Kinderboerderijen zijn okay toch? Ik mag er straks legaal heen :7

Ik weet niet wat Laura heeft vandaag, maar ik heb haar werkelijk niet 1 keer horen jammeren, ze ligt alleen maar vrolijk te babbelen en lief te zijn :o Echt zo geweldig. Heb haar net op bed gelegd en ze heeft geen kik meer gegeven. (nu slaapt ze sowieso erg goed, ik lees hier dus dat het ook anders kan...)

Wij hebben ook vakantie, morgen gaan we richting Kroatie. Spannend met de kleine in het vliegtuig, maar gaat vast goedkomen als ze net zo'n bui heeft als vandaag :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:25:38 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85528286
oeh, leest mijn oog kinderboerderij-meet? mag ik ook mee? :)

robin, gefeli met je halfjaardag! *O* *O*

dames, geniet van jullie vakanties! :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:55:10 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85529423
Stiemie, ik duim voor je dat vannacht beter gaat :*

BJ, lekker genieten. En wat leuk dat ze meteen het karretje vastpakte!

Wat leuk dat Laura vandaag zo gezellig is! Een hele fijne vakantie toegewenst!
pi_85529944
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In het begin zeiden we ze heeft mama haar oren maar nu is toch wel duidelijk dat ze dat ook een beetje van papa heeft :D

pi_85531114
bj hier gaat nu alles schoon op. Wij hebben de potjes van olvarit en dan van +12 m. Wel eet ie dan daarna niet zo veel yoghurt meer.
Driekus ligt met een dosis paracetamol in bed, de prikken zorgen, zoals altijd, voor koorts. Cb stats waren keurig: 9950 gr en 77 cm.
Stiemie ik hoop op een betere nacht!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85537030
Het wordt toch een beetje vervelend hoor. Ik kan gewoon niet afbouwen met die nachtvoeding als ze de hele tijd blijft slapen....

Vannacht weer van 7 tot half 6. Toen een fles en toen nog tot 8 uur. Ze werkt ook totáál niet mee :(

:D :P O+ *O* :z
pi_85537104
Sorbootje wat fijn zeg *O*

Hier ook een supernacht: van 20.30 tot 8.30 *O* Heeeeeerlijk bij kunnen slapen. Maar nog steeds geen idee wat er nou was
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:47:42 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85537128
Waah, wat fijn al die goede slapers! *O*

Hier om 1, 3 en 6 een voeding en tussendoor nog 1 keertje wakker maar toen ging hij gewoon verder slapen na een kroel :?

En mijn baby is vanmorgen van het bed gevallen :@
Stomme ):O dat ik ben...
pi_85537147
*O* *O* *O*
jeujjjj voor Stiemie en Sorboo; wat heerlijk dat je meisjes zo lekker hebben geslapen!!!

Evie slaapt nog :Y Gister om 20u op bed gelegd. Maar meestal is ze rond deze tijd en soms een half uurtje later wel wakker...
(en mama werd wakker omdat papa zo snurkt....)
:@

vandaag lekker een dagje de zon in, gaan naar een strandjes om beachvolleybal te kijken en bij te kletsen met bekenden...
en natuuuuuuuurlijk stiekem ook om met mijn mooie meisje te showen haha O+
pi_85537166
Sorbo :D Lekker handig :P Ik kan haar wel even komen porren rond 3:00 's nachts? O-)

Stiemie, dat is goed nieuws! Misschien 'gewoon' buikpijn oid?

En Cool, ik zie de oren :+
pi_85537169
Oh Stiemie, wat heerlijk zeg! Wat zul jij je een ander mens voelen! En misschien kom je er wel nooit achter wat er was. Wie weet was het iets simpels als een heel enge droom waar ze zich bang door voelde?!

Asy, van bed vallen *check*.... is schrikken, maar je leert er wel van :*
pi_85537184
BJ, lekker showen :D

Free, als je het maar laat! o|O
pi_85537191
Wat geweldig, Stiemie! Het was dus gewoon een uitzondering? Of was ze de laatste tijd al wel hangerig/zeurderig/moeilijk?

Oef, Asy, hoe dat zo?

Ivan werd helaas vanochtend keurig om kwart voor 7 wakker. Ik heb dus al gestofzuigd, gedweild, gepoetst, bedden verschoond en een wasje gedraaid. Je wordt er wel productief van. :Y)
pi_85537252
Jee Claudia! Kom je eens hier logeren? O-)
pi_85537271
Ter troost: mijn oudste is toen hij een maand of 7 was van de commode gestuiterd :X
Volgens mij doet iedereen wel eens zoiets :Y

(mijn buurvrouw vertelde dat haar dochter (nu over de 30) bij 7 maanden zichzelf uit haar armen gegooid had. Gebroken bovenbeen, 4 weken tractie. Ze voelt zich er nog lullig over ;) )
pi_85537276
oeee Claudia; nu voel ik me bijna schuldig dat ik nog helemaal niets heb gedaan...
(en ws ook weinig ga doen verder vandaag..)

en idd Cool; je meisje heeft best veel van je hoor. Ik zie wel meer dan alleen de oren.... :Y
pi_85537387
Hey, goede nacht geweest voor veel mama's hoor ik *O*

Hier ook :Y Mijn man en mijn vader hebben gisteren bij de Ikea electrisch verstelbare lattenbodems (en matrassen) gehaald voor in het grote bed. Echt zalig O+ Ik kon namelijk niet goed slapen omdat helemaal plat op mijn rug liggen nog te veel druk op mijn buik(wond) gaf. Mijn vader was zo enthousiast dat hij het nu thuis in het Auping bed ook wil :D

De kleine heeft ook goed geslapen, wel even wakker geweest om een uur of 4, maar ze is al brabbelend weer in slaap gevallen tot 7 uur *O*

En nu liggen mijn 2 schatten samen in het grote bed een tukje te doen *; de rijkdom.

Ik zal vandaag eens even wat foto's van Hannah maken en posten. Ze heeft de laatste paar weken heel veel gezichtsuitdrukkingen erbij gekregen en babbelt nu de hele dag door 'tatatatatata' en 'dadadadada'.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:31:34 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85537426
Ja, ik weet dat iederen zoiets wel een keer gebeurd, maar toch voel ik me een stomme ):O
Zeker omdat ik tig keer per week tegen mijn man zeg: laat hem nooit alleen bladiebla...

Ik had hem op ons bed gelegd omdat ik me nog moest aankleden. Hij was lief aan het spelen mat zijn rammelkikkertje en ik dacht: stik, deo. Dus ik loop naar de badkamer (2,5m) spuit deo op, raap een broek van de grond en loop al terug met de gedachte 'je moet dat kind niet alleen op bed laten liggen' en nog voordat ik zicht op het bed heb, hoor ik 'bons' en begint Harry keihard te huilen. En ik wíst gewoon bij de bonk, nog voordat hij ging huilen dat hij van het bed gevallen was ;(
Hij lag achterover naast het bed. De bonk (en het krijsen) was zo hard dat zelfs papa boven kwam kijken :X

Maar goed, hij stuiterde net weer als vanouds rond en nu ligt hij te slapen...
waarop papa nog eens heel flauw zegt: platliggen is ook heel goed voor kindertjes met een hersenschudding :P o|O
pi_85537920
Ja dat voelt gewoon heel erg naar Asy. Maar het overkomt je geen tweede keer.
pi_85538192
Zo, er staat nu ook een taart in de oven. :7

Ik ben vandaag een prototypische huisvrouw, met een zwangere buik en een koter aan één been terwijl ik een taart aan het bakken ben. :')
pi_85538225
Ja hee, hou eens op! o|O

Ik heb de twee pubers aan het werk gezet in de tuin. (ze willen geld verdienen voor Uggs) Dus indirect ben ik ook goed bezig!

Isabeau ligt lekker te knorren... lekker even tijd voor mezelf O+
pi_85538340
Lekker is dat, even tijd voor jezelf. Ik neem er tegenwoordig ook weer de moeite voor om de kneuterige dingen te doen, zoals badderen met een bruistablet en nagels lakken. De badkamer is dan ook verboden terrein.
pi_85538388
Oh ja da's heerlijk Claudia. En dan kun je daarna zo'n op en top vrouwelijk gevoel hebben. Wil er ook voor waken om door het moederschap mijn eigen uiterlijke verzorging te laten verslonzen
pi_85538602
*O* Wat een heerlijke slaperds hier (inclusief Octopussy ;)) fijn!! Lena is normaal ook altijd rond 7 uur wakker, maar ze vakantie-t lekker met ons mee, heerlijk uitslapen tot half 9-9uur!

Ohhhh Asy, wat rot is dat he, ongemerkt wordt je toch wat gemakkelijker en minder strict, maar zo wordt je weer even goed met je neus op de feiten gewezen, dat gebeurt je geen 2e keer....of misschien ook wel, als het weer wat wegge-ebt is...het hoort erbij, samen groter worden met vallen en stoten. Zo was Lena 2 weken geleden al een paar nachten helemaal uit haar doen, wel heel erg moe, maar gewoon niet in haar eigen bedje willen slapen. Toen hebben we haar, zoals we dan wel eens vaker doen, gewoon lekker tussen ons in genomen. Maar ze ging al slapend steeds weer zitten om vervolgens doodop tegen 1 van ons aan te vallen.... blijkbaar zijn we alle 3 toch weer ni slaap gevallen, want we werden wakker van een hele harde bons...Ze was er al slapend aan het voeteneind uitgevallen. Ook dat is hier niet meer veilig dus...

Oh man, ik ben helemaal happy, ik krijg een dikke smak geld terug van de belasting, en na heel lang wikken en wegen of we nu in deze 3 weken nog op vakantie zouden gaan, hebben we gister gewoon acuut de knoop doorgehakt, in november gaan we gewoon alsnog een weekje weg, met zn 3tjes naar Egypte, waar t dan nog zo'n 26-28 graden is...heeeeerlijk! Ik tel nu al de dagen af!

En mn allerallerbeste O+ Ik had in mn hoofd een hele mooie taart die ik voor Lena's verjaardag wilde maken, veel te laat begonnen met het bestellen en oefenen, met als gevolg dat mn proefje volledig mislukt was en ik compleet in tranen was omdat mijn baby op dr 1e verjaardag niet de meest perfecte taart zou hebben... nou gaat Spuug m maken voor ons, écht ik ben zooo blij en vind t zoooo lief!! O+ O+ O+

Zo, en nou ga ik mijn prupke op bed gooien en ook maar es ff de huisvrouw uithangen, t wordt er niet beter op als ik lees dat mensen dat hier al zo structureel gedaan hebben vanochtend dat ze al met taarten bakken bezig zijn ;) Claudia, je hebt toch op z'n minst ook wel een schort om en een hoofddoekje op toch? O+

[ Bericht 39% gewijzigd door Poppedein op 21-08-2010 11:20:45 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85538604
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja da's heerlijk Claudia. En dan kun je daarna zo'n op en top vrouwelijk gevoel hebben. Wil er ook voor waken om door het moederschap mijn eigen uiterlijke verzorging te laten verslonzen
Dat is hier echt grandioos mislukt :@
Gisteren wezen shoppen (voor het eerst sinds Florian geloof ik :o ) en ik keek in een spiegel en zag dat mijn broek me zó verschrikkelijk niet stond :') En ik heb hem best vaak aan en had dat nog nooit gezien...
Make-up: niet aanwezig....
En ik bedenk vaak pas tegen een uur of 12 dat ik mijn haar nog moet borstelen. Of ik bedenk het pas 's avonds :X
Vanmorgen wel heerlijk uitgebreid gedoucht met scrub enzo.... TARA had zich flink verslapen vanmorgen, dus was het daarna mijn beurt voor een flinke stapel mij-tijd ;)
pi_85538706
Welnee, freecell, dat komt wel weer. Als je op overlevingsstand staat heb je wel wat anders aan je hoofd. Misschien kun je er nu wat mee doen!

Ik merk dat ik het door de zwangerschap de moeite niet echt waard vind. Ik zie er toch niet uit, zeg maar. Maar als ik tessie bijvoorbeeld zie in het buiktopic dan wéét ik ook wel dat het anders kan. Ze ziet er altijd zo verzorgd uit. O+

Wat heerlijk dat Lena ook uitslaapt, Poppedein! Dat deed Ivan ook tijdens onze vakantie. Grappig.

Octo, geweldig dat ze een elektrische lattenbodem voor je geregeld hebben! Ik vind dat heel lief.
pi_85538742
Freecell, ik wilde je geen naar gevoel bezorgen met mijn opmerking! Het is wat Claudia zegt, er moet wel ruimte voor zijn! Ook, of misschien juist, in je hoofd!

Claudia, doe niet zo raar, er is no way dat jij er nu ineens niet uitziet.
pi_85538812
jullie gaan te snel, ik kan hier niet eens snel genoeg mn berichtje aftikken :o

En eensch Free... je moet er in je hoofd ook gewoon de zin in hebben om er aan toe te geven als je even die "zin in me-time" hebt! maar dan kan dat ook echt ff heerlijk zijn!
pi_85538833
Doe maar wat beter je best Poppedein! Doortypen! :P
pi_85538864
Claudia: zwanger zijn mensen júist mooi! O+ Lekker je buik insmeren!

Je bezorgde me geen naar gevoel Sorbo, ik constateerde alleen dat mijn uiterlijk echt op plaats 213 komt ongeveer :')
Mijn douche-sessie werd ook abrupt beëindigd doordat ik héél hard gekrijs van beneden hoorde komen en dus in een handdoekje naar beneden ben gerend ;)

Ik loop niet in een joggingbroek en t-shirt oid, maar echt aandacht voor mijn uiterlijk heb ik niet momenteel. En heel af en toe baal ik daar wel van, maar ik zie het ook niet echt veranderen nu _O-
pi_85538878
Ja, nou, ik chargeer wat. :+ Maar ik herken dat wel, van die broek die je zo vaak aan hebt en die eigenlijk niet zit zoals jij altijd in je hoofd hebt. Voor mij is dé oplossing... rokjes dragen!
pi_85538981
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Poppedein het volgende:
jullie gaan te snel, ik kan hier niet eens snel genoeg mn berichtje aftikken :o

Ik dacht al :D Zonet was hij korter :?

Van je bed af aan het voeteneinde is ook schrikken trouwens! :o

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, nou, ik chargeer wat. :+ Maar ik herken dat wel, van die broek die je zo vaak aan hebt en die eigenlijk niet zit zoals jij altijd in je hoofd hebt. Voor mij is dé oplossing... rokjes dragen!
In rokjes heb ik altijd zo'n enorme buik :o
In broeken veel minder!

Maar ik heb gisteren wel de leukste jurk op aarde gekocht en daarin voelde ik me ook wel echt mooi O+ Dus het komt wel goed ooit ;)
pi_85538999
Oh, ik loop er in het weekend ook niet op m'n best bij. Dat moet voor mijn baan doordeweeks wel, dus niets zo lekker als mijn gympen aan in het weekend.
Driekus is wakker, eindelijk. En ik kan meteen zijn bed verschonen. Het manneke heeft enorm liggen zweten vannacht en speelt nu in bad. Hopelijk is het ergste voorbij, vandaag de paracetamolspiegel op peil houden, dan komt het vast goed. Hij wordt wel lekker knuffelig van koorts.
Oe, Asy, dan schrik je echt he...en ons bed is ook nog ruim 80cm hoog, moet je voorstellen. We hebben em nu telkens nog op tijd kunnen vangen, maar het gaat hier vast ook nog een keer gebeuren.
En het huishouden...daar heb ik nog geen klap aan gedaan vandaag. Taart bakken klinkt dan wel weer leuk...
pi_85539089
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:24 schreef freecell het volgende:

In rokjes heb ik altijd zo'n enorme buik :o
In broeken veel minder!
Corrigerende hemdjes! *O*
pi_85539093
Ach misschien ben ik ook wel gewoon een tutje ;)

Net Isabeau uit bed gehaald. Was wat pieperig, dus ik nam haar temp op. 38,8 :{
pi_85539121
Dat sowieso Sorboo :P Wat is die temp soms toch ook een raar 'ding' bij die ukkies he... hopelijk heeft ze er niet te veel last van vandaag en zet de trend niet door!

Mefke, mooie stats van Driekus trouwens, hij gaat inderdaad heel erg gelijk op met Lena!
pi_85539122
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Corrigerende hemdjes! *O*
Ademen FTW *O*

Die hemden zijn voor nood en voor temperaturen onder de 23 graden :D
pi_85539135
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ach misschien ben ik ook wel gewoon een tutje ;)

Net Isabeau uit bed gehaald. Was wat pieperig, dus ik nam haar temp op. 38,8 :{
Ach sneutje -O-
Wel logisch dat ze dan miept!
pi_85539158
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Poppedein het volgende:
Oh man, ik ben helemaal happy, ik krijg een dikke smak geld terug van de belasting, en na heel lang wikken en wegen of we nu in deze 3 weken nog op vakantie zouden gaan, hebben we gister gewoon acuut de knoop doorgehakt, in november gaan we gewoon alsnog een weekje weg, met zn 3tjes naar Egypte, waar t dan nog zo'n 26-28 graden is...heeeeerlijk! Ik tel nu al de dagen af!
Oh, wat heerlijk!
pi_85539351
Inderdaad, _O_ voor de figuurcorrectiehemden van de hema. Maar dan moet het onder de 25 graden zijn ja...tis anders niet te doen. En rokjes zijn heerlijk!
pi_85540249
Co_ol en Robin, welkom!!! Wat een grote meid is het alweer! O+
Een *O* voor Isabeau die het slapen helemaal door heeft, maar ook een :* voor de koorts.
Stiemie, voor jou een hele dikke vette :* en wat rot dat de ha geen oorzaak kan vinden. Hopelijk is het nu klaar...
Rienk, *O* goed bezig kereltje! Je wordt een grote vent zo.
Poppedein, wat lekker dat jullie toch nog op vakantie kkunnen/gaan! En tof dat Spuug een echte taart voor Lena gaat maken, superlief!

Verder heb ik neit heel goed bijgelezen, (iets met bandjes kijken, werken, slapen, biertjes drinken)... maar gistermiddag kregen we de volgende foto's door:

En vanochtend al het bericht dat ze ook al in de box staat met 1 handje los... Lever ik een baby af bij mijn schoonouders, krijgen we een dreumes terug ongeveer... Uitgerekend dit weekend |:( Maar straal volgens mij wel van trots.
Zo, nu ga ik weer verder banjeren over LL, vanavond effe een date met Trix pogen en morgen met Keshet en Trix en Minke *O*
pi_85540298
omg; figuurcorrigerende hemdjes *check*
:@
dikke buik *check*
enorme bovenbenen met cellilutis *check*
en ooo ik moet mijn uitgroei bijwerken en mijn wenkbrauwen epileren....
:@ :@ :@

wat doe ik wel:
douchen, makeup (bijna altijd), de spiegel checken voor ik de deur uitga, kleren shoppen...

maar het wordt hoog tijd dat ik weer fanatiek ga zijn in de sporthal...
vrijdag 3 september is het weer zover en dan zal deze mama ook eens wat gezonder gaan eten...

want het lijstje kan nog langer:
chocolade *check*
chips *check*
kaas *check*

etc etc :@
pi_85545650
Hallo! wij zijn weer terug uit zonnig Spanje. Het was ontzettend heerlijk, vliegen is hartstikke goed gegaan, een fijn ruim huisje (zelfs met wasmachine) zwembad,zee en plaatsjes bezocht en bekeken.
Reizen met baby toch best spannend, maar ging dus prima, Wolf was totaal niet onder de indruk van het vliegen en rijden in bussen.
Foto spam volgt nog in het fototopic, maar hier alvast een voorproefje

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85546916
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
Wat geweldig, Stiemie! Het was dus gewoon een uitzondering? Of was ze de laatste tijd al wel hangerig/zeurderig/moeilijk?

Oef, Asy, hoe dat zo?

Ivan werd helaas vanochtend keurig om kwart voor 7 wakker. Ik heb dus al gestofzuigd, gedweild, gepoetst, bedden verschoond en een wasje gedraaid. Je wordt er wel productief van. :Y)
Ik word er meestal alleen maar sacherijnig van :+
goed bezig geweest man!

Uiterlijk tsja, ik doe mn best heus hoor :Y maar ik was voor ik kinderen kreeg ook al een chaoot :P als ik naar foto's kijk heb ik niet het idee dat ik er veel op achteruit gegaan ben :')

Poppedein wat heerlijk van je vakantie!!! *O* *O* *O* super zeg!!! en ook van je taart! :D wat lief!
hier ook een taart-debacle :') ik had een taart gemaakt, die zou die vriezer ingaan... B. dacht hey!! we hebben taart!! :Y)

muh :') hij bood heel lief aan om nieuwe spullen te bestellen en mee te helpen met bakken maar meh hahaha ik moest er wel heel erg om lachen uiteindelijk.

Lijnloos wat goed!!! :o wat knap van je mupke!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85548092
Minke wat goed joh!!!! en dat stiekem even doen als papa en mama dr niet zijn! *O*

WB Wolf en Poppejans! fijn dat jullie vakantie leuk was *O*

Poppedein lekker vooruitzicht joh!

wij zijn lekker in de zon geweest vanmiddag; op het strand met een heleboel volleybalgenoten. Meeste van mijn nieuwe teamgenoten even bijgesproken, kheb dr weer zin in!
En Evie vond het ook leuk; die heeft gezellig met 2 kindjes gespeeld. De ene 3 weekjes ouder, de ander een weekje jonger... leuk zo samen O+
pi_85551334
Zo... dat was me het dagje wel. Isabeau ligt nu te slapen met 39 graden koorts. Heeft vanavond wel goed gegeten, maar wilde verder helemaal niets anders dan de fles vandaag... en mama-hangen (en dan nóg piepen) Sneu hoor, arm ding. Maar goed, ze ligt nu met een zetpil in d'r mandje. Hopelijk morgen beter.

Poppejans! Leuk dat je d'r weer bent! Ik wil verhalen!

Minke :o ^O^
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:26:48 #93
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85551383
Poppejans, je bent er weer *O*.

Die ene foto ziet er al meer dan heerlijk uit :D O+ . Wolf :W .
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:27:16 #94
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85551400
Minke wat knap ^O^ O+ .
pi_85551481
Arme Isabeau.....beterschap!

Minke, jij klimgeit, wat knap joh :D We hebben hier dezelfde kinderwagen, ik zal hm ook een keer voor zn neus neerzetten, wie weet gaat Dyon dan ook wat meer bewegen :P ;)

Wolf, relaxte vakantie gehad zo te zien! :)

Poppedein, heerlijk nog een vakantie in het vooruitzicht!

Ik lees af en toe wat mee, maar het gaat me gewoon ff te snel ;) Over een weekje vakantie, dus misschien iets meer tijd hihi.
pi_85555343
als het aan de kinderwagen ligt; dan zet ik die ook in de kamer :) die hebben wij ook namelijk haha

en Evie is ook aan het klimmen en klauteren de laatste weken; en dan vooral als ze op je arm zit... heeeeel druk en soms best zwaar :Y
pi_85558876
Heb zo mn best gedaan met bij lezen en proberen als te onthouden.... maar het lukt niet ;(
Isabeau met koorts op bed -O- snel weer beter worden meisje
Poppejans en Wolf weer terug van vakantie
Cool, je kunt goed zien dat het een kleine van jou is hoor ;) Ik zag de foto en dacht gelijk die lijkt op dr vader.
Asy kan me voorstellen dat je geschrokken bent maar kan iedereen overkomen :*

Jamie zat vanmiddag in zn box te spelen, in eens stond hij :o Echt ongeloofelijk hoe snel het gaat de laaste week hier.
Nu ga ik snel naar bed, want voel me niet echt super vanavond. Dikke keel, stem weg. Paracetemol en hup naar mn bedje. Hopelijk is het morgen weer oke.
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:54:48 #98
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85563532
Thomas heeft gisteren alvast zijn eerste verjaardagskadootje gekregen van vrienden die hier kwamen barbecuen.
Aan het eind van de avond ben ik soort van gevallen toen ik opstond van het speelkleed van de kindjes, en ik ben een beetje raar op mijn arm terecht gekomen.
Mijn elleboog doet flink pijn maar het zijn alleen de aanhechtingen van de spieren dus ik moet er gewoon even doorheen bijten. Het komt wel vervelend uit met de verjaardag van Thomas enzo. Ik zie mezelf zo nog geen taart bakken... Nouja ik ben blij dat ik de traktaties alvast klaar had gemaakt. En in het ergste geval halen we een taart...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85563537
Beterschap Martine! En Isabeau ook.

Poppedein, wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie straks lekker naar de zon gaan *O*

Minke, goed hoor!

Welkom terug Poppejans :)

note to self: nooit meer boodschappen gaan doen zonder bril. De letters op die kloterige labels zijn KLEIN }:|
Confronterend hoor, midden in de supermarkt kreeg ik het toch even te kwaad. Melk en ei, het zit echt bijna overal in!
En op de meest onzinnige dingen staat dat het sporen kan bevatten van pinda. Gelukkig zijn er wel vervangers en op internet is ook veel te vinden, maar zomaar onvoorbereid de deur uit en 'we zien wel waar en wat we gaan eten' zit er gewoon niet meer in.
Het ergste vind ik nog dat allemaal dingen die hij altijd zo goed at en waar hij zo van smulde nu ineens op het verboden-lijstje staan. En ik moet er nog een beetje handigheid in krijgen, de aardappeltjes bakken in arachide-olie (gebruikTen we altijd om in te bakken) was weliswaar automatisme, maar is niet goed voor hem geweest :X

En wat verjaardagstaart betreft: hij krijgt zijn eigen kleine taartje!
Zonder ei, zonder melk... Maar als het goed is wel met soja-slagroom erop :D
.... met gevoel voor drama....
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:58:55 #100
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85563539
Ai Ca.ra!
.... met gevoel voor drama....
  zondag 22 augustus 2010 @ 08:20:48 #101
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85563571
Volgens mij zijn er toch boekjes te krijgen voor dat soort allergieën? Met lijstjes welke merken pindavrij zijn etc?
En AH heeft ook een boekje/lijst met hun eigen merk producten.

Maar ik kan me goed voorstellen dat het een hoop tijd kost zo. Zeker in het begin.
pi_85563987
Cara, hopelijk is je arm weer snel bruikbaar.

Kersjes, ik kan me voorstellen dat het je even benauwd nu je zo beperkt bent. Maar ja, misschien wel beter dat Tobias nog zo klein is dat hij nog geen ingesleten eetpatronen heeft.
Ik heb voor mijn schoonzus het boek "Smikkelen en smullen" gekocht van Anne Marie Reuzenaar. Dit is een kookboek speciaal voor ouders van kinderen met voedselallergieën. Misschien is dat wat voor je?
Ik heb het gevoel dat mijn schoonzusje haar kind ontzettend veel allergieën toebedeeld omdat ze zelf ook overal allergisch voor is. Mijn neefje mag echt bijna niets :{

En al die grote kinders die gaan staan en stappen enzo :D Ik moet er ontzettend aan wennen dat het verschil weer zo groot is tussen mijn beeb en de bijna dreumessen hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')