abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85501630
Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 44

*O* 23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra *O*
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
02 februari 2010: 'Teigetje', dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
pi_85501669
Wat ontzettend rot van die allergieen, kersjes. Ik lees het nu pas. Sterkte ermee!

Jeetje, Stiemi, wat een nacht zeg :o

Thomas kruipt ^O^ en Niels staat ^O^

veel zwemplezier, Asyniur :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:32:05 #3
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85501704
*O* wij mogen nog een paar nachtjes bovenaan staan
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85501710
Stiemie wat een nacht!! :o :X arme jullie.
Geen last van de oortjes ofzo?

Zwemse Asy!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85501745
Wie heeft er van 7 tot half 6 geslapen en daarna nog drie kwartier?

JUIST! ISABEAU ^O^ :D O+ *O*

Zo en nu even bijlezen, goedemorgen allemaal!
pi_85501789
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:34 schreef Sorbootje het volgende:
Wie heeft er van 7 tot half 6 geslapen en daarna nog drie kwartier?

JUIST! ISABEAU ^O^ :D O+ *O*

Zo en nu even bijlezen, goedemorgen allemaal!
He wat goed *O*

Hier was het vanmorgen ook half 6 :O Gelukkig na een voeding weer gaan slapen tot 7u. Ronny eruit geschopt om met dr te spelen en naar het kdv te brengen en die ligt nu te sjaggo-en in bed omdattie op moest staan... mannen. }:|
Lotte!
Noah!
pi_85501849
Kersjess, wat balen met Toby zeg! Ik hoop echt dat hij er overheen groeit als dat kan! Sterkte! :*

Niels! Wat goed van je! En dat Thomas ook lekker aan de kruip! Cara, wat zijn ze dan ineens snel he! :o
Rienk heeft nu lol met een balletje, die rolt steeds weg en dan gaat hij er weer achteraan O+

Oh jemig Stiemie, wat een kutnacht! Ik heb helaas geen tips voor je.. Ik hoop dat het maar een faaase is dan.. ;( :*

Asy ging zwemmen! Leuk! Ik wil ook maar J. wil nooit mee en ik durf niet alleen -O-

Ymme, ik heb pak 1 en 2 toen gemixt, tenminste de laatste 5 centimeter, zodat hij kon wennen. Bleek geen goed plan te zijn geweest, hij heeft er niks aan over gehouden ofzo, maar had beter eerst 1 kunnen opmaken en dan gewoon met 2 te beginnen.

En oh ja! Lotte! Engerd! Wel knap van je hoor!
En Lente bij de kipjes! Wat schattig!

Nou, nu weet ik het echt niet meer :@

Rienk heeft goed geslapen!

We waren in de middag bij McLaura geweest en daar ging hij voor het eerst in de box staan! *O* Thuis wilde hij maar niet slapen dus voordat we eindelijk konden eten was het half 8. Rienk heeft meegegeten, had apart voor hem gekookt en hij vond de broccoli heerlijk! Hij propte het weer in zn mond! Na de broccoli (toch een paar happen daarwerkelijk ook binnen gekregen) kreeg hij een dikke papfles. 210/7 en omdat hij daarna weer gezelliger was, ook nog maar voor het eerst yoghurt gegeven, hij vond het heerlijk! At het allemaal op!
Ik had het in een beker gedaan, zodat hij ook kon drinken. Dat vond hij wel leuk!
Daarna ging hij in bed en sliep hij wel goed!
Om 00:00 gingen wij op bed (En we proberen al een week op tijd naar bed te gaan.. Lukt goed he! :') ) en Rienk lag helemaal bovenaan op zijn buik te slapen. We hebben hem maar laten liggen en om 03:00 werd ie even wakker. Speen er weer in en het was weer goed. Om 06:42 werd ie weer wakker maar de speen was weer goed genoeg. En om 07:50 kwam hij pas weer! Dus na een fles zijn we nu beneden en Rienk is heerlijk aan de kruip O+ Maar hij word nu weer moe, dus we gaan weer op bed!

J. Is nog steeds thuis. Het gaat iets beter, maar beneden heeft hij pijn :X

En oh, bedankt voor de kooktips! :o :Y ^O^ Dat van Huup heb ik opgeschreven en Sorbo ik zou heel graag je recepten willen! *O*

Fijne dag! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_85501872
*O* *O* *O* ISABEAU! *O* *O* *O*

pi_85501942
Stiemie dat soort nachten zijn bijna dodelijk! :X

Asy, lekker zwemmen O+ maggik mee?

En ISABEAU! *O*

Rienk zelf staan al? :o Wat gaat hij snel ineens met gaan zitten en kruipen en staan en o, gróóót!

Hier was meneer om 5:00 even wakker, kan gebeuren, even gespeenplopt. Toen om 6:30 gewoon wakker. Dat is normaal, maar ik was duf, dus ik: doe er nog héél even een speen in? (snoozeknop) sliephij tot 7:15, werd toen héél vrolijk wakker en had niet eens echt woest honger :o Sabbelde een beetje op zijn fles en liet wat staan :?

En op de broccoli van gisteren lijkt hij niet te reageren O+ Eindelijk iets! *O* En we hebben gisteren ipv een papfles de helft van zijn fles in een bordje gedaan met de pap en de rest in de fles, maar dat maak qua hoeveelheden geen bal uit natuurlijk...
pi_85502017
Jeeeee Stiemie, ik hoop echt dat je nog wa hebt kunnen slapen. Dat soort nachten zijn zó slopend! Een keer een nachtje doorhalen omdat je iets leuks aan het doen bent is niet zo'n punt, maar met een krijsend kind kan het je zó aanvliegen! :*

Vlindur, klinkt goed meid! Onze kinders kúnnen het wel! Recepten krijg je van me, maar ik moet echt even tijd hebben.

Kersjes, wat naar van toby zeg!

Brengt me op een verhaal van een vriendin. Haar zoontje heeft van de week in het ziekenhuis gelegen met een allergische reactie op pinda. Ze hadden hem pindasaus gegeven op het kdv, terwijl ze wéten van zijn allergie. Vond het behoorlijk shocking.
pi_85502113
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 08:53 schreef Sorbootje het volgende:
Jeeeee Stiemie, ik hoop echt dat je nog wa hebt kunnen slapen. Dat soort nachten zijn zó slopend! Een keer een nachtje doorhalen omdat je iets leuks aan het doen bent is niet zo'n punt, maar met een krijsend kind kan het je zó aanvliegen! :*

Vlindur, klinkt goed meid! Onze kinders kúnnen het wel! Recepten krijg je van me, maar ik moet echt even tijd hebben.

Kersjes, wat naar van toby zeg!

Brengt me op een verhaal van een vriendin. Haar zoontje heeft van de week in het ziekenhuis gelegen met een allergische reactie op pinda. Ze hadden hem pindasaus gegeven op het kdv, terwijl ze wéten van zijn allergie. Vond het behoorlijk shocking.
Mag ik een CCtje? O-)
Lotte!
Noah!
pi_85502141
ik was gisteravond alle koters dusdanig beu dat ik het hele spul om 6 uur (al dan niet krijsend) op bed gemikt heb :@

het hele spul heeft vervolgens netjes geslapen tot vanochtend 7 uur *O*

en meer doorslapende kindjes en staande kindjes en eentje die tegen broccoli kan *O*
daar valt enkel voor te juichen *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85502146
Tuulk!
pi_85502147
Niet bijgelezen :O We mochten van Esmee van half 5 tot half 7 slapen en toen was het weer uit met de pret :O Ik doe het niet helemaal oke op maar 2 uur slaap geloof ik. Om half 10 afspraak bij de huisarts...
pi_85502165
Dat is inderdaad shocking :o
pi_85502182
Stiemie, succes straks.
pi_85502183
Stiemie -O- :*
Ik hoop voor je dat de huisarts iets vindt. Iets onschuldigs wat vrij veel pij doet en snel op te lossen is ofzo ;)

Simmu: lekker dat ze zo lekker sliepen :D
pi_85502317
Wow, Niels kan los staan! :o Wat een mijlpaal, Twinkly! Hij had het misschien zelf niet door, maar hij gaat het nu vast vaker doen.

En Rienk kan in de box staan! Gaaf, hè, Vlindur?

Wat fijn dat Isabeau goed heeft geslapen! Ivan sliep vandaag eindelijk eens langer dan tot 7 uur en toen ging om 7:15 uur onze rookmelder af. }:|

Lily, alvast een fijne vakantie gewenst!

Octo, welkom hier met Hannah!

Stiemie, wat een rotnacht. :{ Succes bij de huisarts straks. De enige tip die ik heb is diensten afwisselen met je man, maar ik weet niet of dat mogelijk is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:42:57 #19
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85502906
stiemie, succes bij de HA! :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_85502912
*O* *O* *O* voor alle goed slapende kids.

Jamie slaapt nog steeds sinds gister avond 8 uur, ik ga hem er zo wel ff uithalen :o Om 0700 was hij even wakker maar toen ik hem recht legde sliep hij gewoon weer verder.
Gister avond liet hij voor het eerst zien dat hij kan kruipen *O* en we hebben het nog op de film ook. Ik ben zo trots op mn mannetje O+
pi_85503112
Woehoe Jamie aan het kruipen! *O*
Succes bij de HA stiemie! :*

We hebben net ge-trap-trained :P oefenen met het zelf de trap op gaan. De eerste 4 treden heeft ze nu gedaan toen vond ze het wel best :+ maar het ging keigoed en ze was heel trots op zichzelf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85503150
Oh wauw huup. dan wordt ze écht groot hè?! Zelf trap'lopen' :o

Ik denk niet dat ik dat hier ooit aan zal durven. Ik ga haar gewoon tot haar achttiende zelf naar boven tillen. We hebben zo'n enge open trap.
pi_85503720
Stiemie succes bij de HA.

En dat ik eerst het pak 1 kan opmaken snap ik ;) Maar het is al bijna op en dacht, moet ik nu weer een 1 halen of kan/moet ik al beginnen met 2. Mart is over iets minder dan 2 weken een half jaar. Vandaar :)
pi_85503754
Waarom zou je niet nog eerst een 1 halen? Dat pak gaat toch zo op.
pi_85503854
oh ik zou dan gewoon nog een pak 1 halen eigk Ymme. Een pak gaat makkelijk in 2 weken op toch?

Sorbo ja ze wordt keigroot! :o
ik moest van de fysio gaan oefenen met traplopen met haar want ik moet proberen om haar zo min mogelijk te dragen. Ze zei van ja ik weet heus dat je haar nu nog best vaak zult dragen, maar wacht maar, straks als je 30 weken bent ben je blij dat je geoefend hebt!

En op mijn jamaar jamaar! ze is nog keiklein!! Dat kan mn baby nog niet hoor! ;( :o moest ze heel hard lachen :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85503879
Volgens mij doe ik er 1,5 week mee Claudia. Dus denk nu nog eerst 1 keer 1 en daarna de 2 :)

Kom heel onzeker over qua sommige dingen merk ik nu door mijn postgedrag, maar probeer overal een mening van andere op te krijgen, zodat ik zeker weten het beste doe ;) Ook al doe je dat toch wel. Met gezond verstand.
pi_85504052
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:27 schreef huuphuup het volgende:

ik moest van de fysio gaan oefenen met traplopen met haar want ik moet proberen om haar zo min mogelijk te dragen. Ze zei van ja ik weet heus dat je haar nu nog best vaak zult dragen, maar wacht maar, straks als je 30 weken bent ben je blij dat je geoefend hebt!
Misschien moest ik Ivan maar alvast leren op de commode te klimmen. :7
pi_85504369
traplopen :o wat knap van je meisje huup

Jamie zat net in zn bed :o Wie heeft mijn baby gestolen en me dit jongetje gegeven? Binnen 1 week kan hij hiephiep hoera, zwaaien, van zn buik op zn billen gaan zitten, kruipen. Hij probeert zich op te trekken aan alles. En nu is hij aan t trommelen op de wasmand die hij zelf heeft omgedraaid :o
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:47:28 #29
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85504384
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:27 schreef ymme het volgende:
Volgens mij doe ik er 1,5 week mee Claudia. Dus denk nu nog eerst 1 keer 1 en daarna de 2 :)

Kom heel onzeker over qua sommige dingen merk ik nu door mijn postgedrag, maar probeer overal een mening van andere op te krijgen, zodat ik zeker weten het beste doe ;) Ook al doe je dat toch wel. Met gezond verstand.

ik weet niet hoe gevoelig mart is, maar je kan er ook nog voor kiezen om 1 en 2 te combineren. sommige kindjes reageren niet helemaal lekker op de overgang. dus per voeding 180/6 5 schepjes 1 en 1 schepje 2, en dat dan in 6 dagen (of langzamer) ombouwen.
tenminste, dat hebben wij gedaan met eli nadat ik hier eenpaar keer had gehoord/gelezen van kindjes die niet in 1 keer goed reageerden :)

kersjes, hebben toby's allergieën nou invloed op de bv? mag je nu zelf ook geen melk, pinda en ei meer eten?

leuk, he, martine, als ze ineens zoveel kunnen! *O*
pi_85504830
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Misschien moest ik Ivan maar alvast leren op de commode te klimmen. :7
_O- _O-

Sorbo, is het geen plan om jullie trap van achteren dicht te timmeren? Of zou dat een heel dure grap worden? Ik vind open trappen ook zo eng :X

Stiemie, Inmiddels ben je denk ik al klaar bij de HA. Ik hoop dat je iets hebt nu waar je iets mee kunt.. :*

Ymme, ik deed en doe precies een week met een pak poeder, dus idd gewoon

Huup, wat goed dat ze dat al kan! :o *O* *O*

En Jamie kruipt en slaapt door! En de kinders van Simmu laten zien hoe het moet en Florian kan broccoli!

Wat lekker allemaal! ^O^ *O* *O*
pi_85505367
De huisarts heeft gewoon NIKS gevonden. Geen rode of geirriteerde trommelvliezen, geen doorkomende tanden, geen ontstoken keel, geen aanlopende hoest :{ Wat was er dan... Inmiddels heb ik haar wel naar de opvang gebracht want ze was helemaal de oude. Terwijl ze de afgelopen 24 uur maximaal 6 uur geslapen heeft ofzo. Ik snap er niks van...
pi_85505583
Vaag Stiemie! :{ Hopelijk haalt ze de schade vannacht in!
pi_85505701
He get stiemie wat naar. :{
het klinkt lulliger dan ik het bedoel maar eigenlijk hoop je bij zulke dingen altijd dat de HA gewoon iets simpels vindt.
Hopelijk was het een eenmalige uitbarsting en is Esmee vanavond gewoon zo moe dat ze lekker slaapt. Ik hoop het echt. :*

Claudia :D hahaha
zelf in en uit bed zou ook handig zijn :7

Ze kan het niet helemaal zelf hè, of nouja, t kan wel zelf, maar het is wel 4 tredes in een half uur of drie kwartier ofzo :') Gewoon het speeltje net iets buiten bereik leggen en dan vindt ze vanzelf wel een manier om omhoog te komen :P Net zolang oefenen tot het soepel gaat enzovoort.

Martine O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85505760
Ik had ook gehoopt dat het een beetje ontstoken oortjes waren ofzo. Nu weet ik gewoon echt niet wat ze vannacht had en of ze het vannacht weer heeft -O- Ik begrijp er helemaal niks van
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:10:08 #35
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85507041
Zwemmen was leuk! En blijkbaar ook vermoeiend want Harry ligt al 1,5 uur in zijn bed te maffen en ik heb nog geen piepje gehoord :D
Vlindur, waarom durf je niet alleen?
Freecell, we zijn al terug. Maar je mag volgende week mee! :)

Isabeau, wat goed! *O*
Kun je nu even aan o.a. Thomas en Harry uitleggen hoe het moet?

Fijn dat Rienk ook goed geslapen heeft. Hij gaat echt opeens met sprongen vooruit hè? :Y

Ooh, en Florian ook geod geslapen! *O* En hij kan tegen broccoli *O*

Het spul van simmu heeft ok goed doorgeslapen! :o

Arme Stiemie :*
Fijn dat ze niks mankeert, maar goed waar kwam opeens vannacht die hysterie vandaan? Nou ja, hopelijk een eenmalige actie van d'r...

och Claudia, zul je altijd zien hè :)

Jamie, slaapkoppie! En ook aan de kruip! *O*

Amélie, goed hoor! Je mag ook best trots wezen op jezelf! :Y
pi_85508662
Hallo, wij komen ons hier ook melden :D

Robin Janey Kathleen

Van:

Naar:
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:57:02 #37
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85519815
Welkom Robin *O*

Wij zijn net terug van een wandeling op de Brunsummerhei. Harry heeft lekker op de rug in de doek gezeten. Heeft ie een uurtje geslapen O+

En ik heb vanmiddag proberen pap te geven maar dat was geen succes. Maar het broodkorstje was op een klein stukje na helemaal op! En boos worden als ik het laatste stukje uit zijn handjes proeer te halen om hem te geven :D
pi_85523173
Robin al weer een half jaar :o welkom hier!
pi_85523433
Stiemie, hoe gaat het met slapen vanavond? Ligt Esmee er al in?
pi_85523566
Lekker even wandelen Asy! Het was er ook prachtig weer voor

Robin welkom!

Esmee ligt er net in. Onder luid protest. Ze heeft de full treatment gehad voordat ze naar bed ging (eten, spelen, neusspray, stoombadje, paracetamol, fles, chamodent druppels). Bij de opvang heeft ze vanmiddag 2,5 uur geslapen (da's zelfs langer dan vannacht :( ) Mijn moeder heeft Linde opgehaald en die logeert daar een nachtje. Ze had al geklaagd bij oma over haar zusje:"ja en dan gaat Esmee heel hard huilen en dan kan ik niet slapen..."

Morgen komen mijn ouders (als het vannacht redelijk gaat) Esmee ophalen en dan blijven beide dames daar een nachtje slapen. Wel een fijn idee hoor. Gaan ze ook met opa naar de manege :P
pi_85523602
welkom Robin, ook alweer een half jaar!! *O* *O* *O*

Stiemie; hoe is het nu met je meisje? heeft ze vandaag al wat slaap ingehaald???

Sorboo; wat goed dat je meisje ineens doorslaapt joh! super!!!

Claudia; wat fijn dat het zo heerlijk gaat met jullie gezinnetje! helemaal met de 2e op komst; heerlijK!!!

Lijnloos en Vlindur (toch??) heel veel plezier dit weekend op Lowlands!! het weer is in elk geval goed!

vandaag lekker een beetje in en om het huis genoten. Ben blij dat ik lekker tijd heb voor mijn meisje nu ik vakantie heb. Geniet er echt van om lekker even samen te zijn.
Gisteren dus naar Ikea geweest en het loopdingetje gekocht; heel grappig; zet dr voor de lol dr achter, Evie doet dr handjes eromheen en stap stap stap...(wel met flinke ondersteuning natuurlijk, maar zo grappig dat ze direct begrijpt wat de bedoeling is :Y ).

nog even een vraagje; in de potjes met groente enzo; zit vaak 200 ml; eten jullie kids dat in 1 keer op???
Evie lang niet altijd zoveel namelijk; meestal net meer dan de helft..
(en daarna dan nog wel iets van 100 ml yoghurt ofzo; maar ze geeft aan dat ze dan niet meer wil.)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85523800
Robin helemaal vergeten! Gefeliciteerd met haar halfverjaardag! Ongelooflijk hoe ze nog op haar pasgeborenefoto lijkt trouwens.

quote:
Esmee ligt er net in. Onder luid protest. Ze heeft de full treatment gehad voordat ze naar bed ging (eten, spelen, neusspray, stoombadje, paracetamol, fles, chamodent druppels). Bij de opvang heeft ze vanmiddag 2,5 uur geslapen (da's zelfs langer dan vannacht :( ) Mijn moeder heeft Linde opgehaald en die logeert daar een nachtje. Ze had al geklaagd bij oma over haar zusje:"ja en dan gaat Esmee heel hard huilen en dan kan ik niet slapen..."
Wat fijn dat Linde naar je ouders is! Het is natuurlijk ook wel sneu voor haar, maar ik vind het vooral rot voor jullie. Zulke avonden en nachten klinken heel zwaar. Dat ze maar gauw weer fijn met elkaar op één kamer slapen! Je gaat morgen toch hun kamer roze verven?

Als je het eens fijn vindt als iemand een middagje met Linde naar de kinderboerderij gaat of zo dan moet je dat gewoon zeggen. Lijkt me heel leuk om te doen. Linde zal het wel doodeng vinden met zo'n vreemde, maar die koop ik wel om met een Shetlandpony. :7
pi_85523898
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:15 schreef Beessie-Jen het volgende:
vandaag lekker een beetje in en om het huis genoten. Ben blij dat ik lekker tijd heb voor mijn meisje nu ik vakantie heb. Geniet er echt van om lekker even samen te zijn.
Je hebt vakantie! *O* Dat had ik helemaal gemist. Nou, het is je echt gegund!

quote:
nog even een vraagje; in de potjes met groente enzo; zit vaak 200 ml; eten jullie kids dat in 1 keer op???
Evie lang niet altijd zoveel namelijk; meestal net meer dan de helft..
(en daarna dan nog wel iets van 100 ml yoghurt ofzo; maar ze geeft aan dat ze dan niet meer wil.)
Zou ik me niet druk om maken. Ivan eet wel alles op, maar dat is afhankelijk van of ik hem het eten geef of hem zelf laat eten.
pi_85524041
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
Robin helemaal vergeten! Gefeliciteerd met haar halfverjaardag! Ongelooflijk hoe ze nog op haar pasgeborenefoto lijkt trouwens.
[..]

Wat fijn dat Linde naar je ouders is! Het is natuurlijk ook wel sneu voor haar, maar ik vind het vooral rot voor jullie. Zulke avonden en nachten klinken heel zwaar. Dat ze maar gauw weer fijn met elkaar op één kamer slapen! Je gaat morgen toch hun kamer roze verven?

Als je het eens fijn vindt als iemand een middagje met Linde naar de kinderboerderij gaat of zo dan moet je dat gewoon zeggen. Lijkt me heel leuk om te doen. Linde zal het wel doodeng vinden met zo'n vreemde, maar die koop ik wel om met een Shetlandpony. :7
Momenteel is het stil, maar geen idee voor hoelang. Ik reken maar gewoon nergens op, dan kan het alleen maar meevallen :) Het verven wilde ik vandaag doen, maar nadat ik 3x iets dat ik in de magnetron had gestopt in plaats van in de koelkast heb ik maar besloten om ervanaf te zien :') Ik plan binnenkort wel weer een ander moment.

Enneh ik vind het ook wel leuk om mee te gaan naar de kinderboerderij :@ Eens een kinderboerderij-meet houden?
pi_85524052
BJ geen idee hoeveel Esmee eet. Ik maak zelf potjes of ze eet met ons mee en ik ben zo slecht in het inschatten van hoeveelheden :@
pi_85524238
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:30 schreef Stiemie het volgende:
Momenteel is het stil, maar geen idee voor hoelang. Ik reken maar gewoon nergens op, dan kan het alleen maar meevallen :) Het verven wilde ik vandaag doen, maar nadat ik 3x iets dat ik in de magnetron had gestopt in plaats van in de koelkast heb ik maar besloten om ervanaf te zien :') Ik plan binnenkort wel weer een ander moment.
Ja, je bent natuurlijk doodop. Morgen even bijtanken?

quote:
Enneh ik vind het ook wel leuk om mee te gaan naar de kinderboerderij :@ Eens een kinderboerderij-meet houden?
Leuk! Ik grijp sowieso elk excuus aan om Linde en Esmee weer eens te kunnen zien. O-)
pi_85525074
Ik had het verhaal niet helemaal mee gekregen over Esmee, maar wel iets over een zeer korte nacht, wat vervelend Stiemie. Hopelijk gaat het vannacht beter...

BJ vakantie! Lekker he?

Kinderboerderijen zijn okay toch? Ik mag er straks legaal heen :7

Ik weet niet wat Laura heeft vandaag, maar ik heb haar werkelijk niet 1 keer horen jammeren, ze ligt alleen maar vrolijk te babbelen en lief te zijn :o Echt zo geweldig. Heb haar net op bed gelegd en ze heeft geen kik meer gegeven. (nu slaapt ze sowieso erg goed, ik lees hier dus dat het ook anders kan...)

Wij hebben ook vakantie, morgen gaan we richting Kroatie. Spannend met de kleine in het vliegtuig, maar gaat vast goedkomen als ze net zo'n bui heeft als vandaag :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:25:38 #48
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_85528286
oeh, leest mijn oog kinderboerderij-meet? mag ik ook mee? :)

robin, gefeli met je halfjaardag! *O* *O*

dames, geniet van jullie vakanties! :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:55:10 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85529423
Stiemie, ik duim voor je dat vannacht beter gaat :*

BJ, lekker genieten. En wat leuk dat ze meteen het karretje vastpakte!

Wat leuk dat Laura vandaag zo gezellig is! Een hele fijne vakantie toegewenst!
pi_85529944
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
In het begin zeiden we ze heeft mama haar oren maar nu is toch wel duidelijk dat ze dat ook een beetje van papa heeft :D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')