abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85531114
bj hier gaat nu alles schoon op. Wij hebben de potjes van olvarit en dan van +12 m. Wel eet ie dan daarna niet zo veel yoghurt meer.
Driekus ligt met een dosis paracetamol in bed, de prikken zorgen, zoals altijd, voor koorts. Cb stats waren keurig: 9950 gr en 77 cm.
Stiemie ik hoop op een betere nacht!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85537030
Het wordt toch een beetje vervelend hoor. Ik kan gewoon niet afbouwen met die nachtvoeding als ze de hele tijd blijft slapen....

Vannacht weer van 7 tot half 6. Toen een fles en toen nog tot 8 uur. Ze werkt ook totáál niet mee :(

:D :P O+ *O* :z
pi_85537104
Sorbootje wat fijn zeg *O*

Hier ook een supernacht: van 20.30 tot 8.30 *O* Heeeeeerlijk bij kunnen slapen. Maar nog steeds geen idee wat er nou was
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 08:47:42 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85537128
Waah, wat fijn al die goede slapers! *O*

Hier om 1, 3 en 6 een voeding en tussendoor nog 1 keertje wakker maar toen ging hij gewoon verder slapen na een kroel :?

En mijn baby is vanmorgen van het bed gevallen :@
Stomme ):O dat ik ben...
pi_85537147
*O* *O* *O*
jeujjjj voor Stiemie en Sorboo; wat heerlijk dat je meisjes zo lekker hebben geslapen!!!

Evie slaapt nog :Y Gister om 20u op bed gelegd. Maar meestal is ze rond deze tijd en soms een half uurtje later wel wakker...
(en mama werd wakker omdat papa zo snurkt....)
:@

vandaag lekker een dagje de zon in, gaan naar een strandjes om beachvolleybal te kijken en bij te kletsen met bekenden...
en natuuuuuuuurlijk stiekem ook om met mijn mooie meisje te showen haha O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_85537166
Sorbo :D Lekker handig :P Ik kan haar wel even komen porren rond 3:00 's nachts? O-)

Stiemie, dat is goed nieuws! Misschien 'gewoon' buikpijn oid?

En Cool, ik zie de oren :+
pi_85537169
Oh Stiemie, wat heerlijk zeg! Wat zul jij je een ander mens voelen! En misschien kom je er wel nooit achter wat er was. Wie weet was het iets simpels als een heel enge droom waar ze zich bang door voelde?!

Asy, van bed vallen *check*.... is schrikken, maar je leert er wel van :*
pi_85537184
BJ, lekker showen :D

Free, als je het maar laat! o|O
pi_85537191
Wat geweldig, Stiemie! Het was dus gewoon een uitzondering? Of was ze de laatste tijd al wel hangerig/zeurderig/moeilijk?

Oef, Asy, hoe dat zo?

Ivan werd helaas vanochtend keurig om kwart voor 7 wakker. Ik heb dus al gestofzuigd, gedweild, gepoetst, bedden verschoond en een wasje gedraaid. Je wordt er wel productief van. :Y)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85537252
Jee Claudia! Kom je eens hier logeren? O-)
pi_85537271
Ter troost: mijn oudste is toen hij een maand of 7 was van de commode gestuiterd :X
Volgens mij doet iedereen wel eens zoiets :Y

(mijn buurvrouw vertelde dat haar dochter (nu over de 30) bij 7 maanden zichzelf uit haar armen gegooid had. Gebroken bovenbeen, 4 weken tractie. Ze voelt zich er nog lullig over ;) )
pi_85537276
oeee Claudia; nu voel ik me bijna schuldig dat ik nog helemaal niets heb gedaan...
(en ws ook weinig ga doen verder vandaag..)

en idd Cool; je meisje heeft best veel van je hoor. Ik zie wel meer dan alleen de oren.... :Y
pi_85537387
Hey, goede nacht geweest voor veel mama's hoor ik *O*

Hier ook :Y Mijn man en mijn vader hebben gisteren bij de Ikea electrisch verstelbare lattenbodems (en matrassen) gehaald voor in het grote bed. Echt zalig O+ Ik kon namelijk niet goed slapen omdat helemaal plat op mijn rug liggen nog te veel druk op mijn buik(wond) gaf. Mijn vader was zo enthousiast dat hij het nu thuis in het Auping bed ook wil :D

De kleine heeft ook goed geslapen, wel even wakker geweest om een uur of 4, maar ze is al brabbelend weer in slaap gevallen tot 7 uur *O*

En nu liggen mijn 2 schatten samen in het grote bed een tukje te doen *; de rijkdom.

Ik zal vandaag eens even wat foto's van Hannah maken en posten. Ze heeft de laatste paar weken heel veel gezichtsuitdrukkingen erbij gekregen en babbelt nu de hele dag door 'tatatatatata' en 'dadadadada'.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:31:34 #64
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_85537426
Ja, ik weet dat iederen zoiets wel een keer gebeurd, maar toch voel ik me een stomme ):O
Zeker omdat ik tig keer per week tegen mijn man zeg: laat hem nooit alleen bladiebla...

Ik had hem op ons bed gelegd omdat ik me nog moest aankleden. Hij was lief aan het spelen mat zijn rammelkikkertje en ik dacht: stik, deo. Dus ik loop naar de badkamer (2,5m) spuit deo op, raap een broek van de grond en loop al terug met de gedachte 'je moet dat kind niet alleen op bed laten liggen' en nog voordat ik zicht op het bed heb, hoor ik 'bons' en begint Harry keihard te huilen. En ik wíst gewoon bij de bonk, nog voordat hij ging huilen dat hij van het bed gevallen was ;(
Hij lag achterover naast het bed. De bonk (en het krijsen) was zo hard dat zelfs papa boven kwam kijken :X

Maar goed, hij stuiterde net weer als vanouds rond en nu ligt hij te slapen...
waarop papa nog eens heel flauw zegt: platliggen is ook heel goed voor kindertjes met een hersenschudding :P o|O
pi_85537920
Ja dat voelt gewoon heel erg naar Asy. Maar het overkomt je geen tweede keer.
pi_85538192
Zo, er staat nu ook een taart in de oven. :7

Ik ben vandaag een prototypische huisvrouw, met een zwangere buik en een koter aan één been terwijl ik een taart aan het bakken ben. :')
pi_85538225
Ja hee, hou eens op! o|O

Ik heb de twee pubers aan het werk gezet in de tuin. (ze willen geld verdienen voor Uggs) Dus indirect ben ik ook goed bezig!

Isabeau ligt lekker te knorren... lekker even tijd voor mezelf O+
pi_85538340
Lekker is dat, even tijd voor jezelf. Ik neem er tegenwoordig ook weer de moeite voor om de kneuterige dingen te doen, zoals badderen met een bruistablet en nagels lakken. De badkamer is dan ook verboden terrein.
pi_85538388
Oh ja da's heerlijk Claudia. En dan kun je daarna zo'n op en top vrouwelijk gevoel hebben. Wil er ook voor waken om door het moederschap mijn eigen uiterlijke verzorging te laten verslonzen
pi_85538602
*O* Wat een heerlijke slaperds hier (inclusief Octopussy ;)) fijn!! Lena is normaal ook altijd rond 7 uur wakker, maar ze vakantie-t lekker met ons mee, heerlijk uitslapen tot half 9-9uur!

Ohhhh Asy, wat rot is dat he, ongemerkt wordt je toch wat gemakkelijker en minder strict, maar zo wordt je weer even goed met je neus op de feiten gewezen, dat gebeurt je geen 2e keer....of misschien ook wel, als het weer wat wegge-ebt is...het hoort erbij, samen groter worden met vallen en stoten. Zo was Lena 2 weken geleden al een paar nachten helemaal uit haar doen, wel heel erg moe, maar gewoon niet in haar eigen bedje willen slapen. Toen hebben we haar, zoals we dan wel eens vaker doen, gewoon lekker tussen ons in genomen. Maar ze ging al slapend steeds weer zitten om vervolgens doodop tegen 1 van ons aan te vallen.... blijkbaar zijn we alle 3 toch weer ni slaap gevallen, want we werden wakker van een hele harde bons...Ze was er al slapend aan het voeteneind uitgevallen. Ook dat is hier niet meer veilig dus...

Oh man, ik ben helemaal happy, ik krijg een dikke smak geld terug van de belasting, en na heel lang wikken en wegen of we nu in deze 3 weken nog op vakantie zouden gaan, hebben we gister gewoon acuut de knoop doorgehakt, in november gaan we gewoon alsnog een weekje weg, met zn 3tjes naar Egypte, waar t dan nog zo'n 26-28 graden is...heeeeerlijk! Ik tel nu al de dagen af!

En mn allerallerbeste O+ Ik had in mn hoofd een hele mooie taart die ik voor Lena's verjaardag wilde maken, veel te laat begonnen met het bestellen en oefenen, met als gevolg dat mn proefje volledig mislukt was en ik compleet in tranen was omdat mijn baby op dr 1e verjaardag niet de meest perfecte taart zou hebben... nou gaat Spuug m maken voor ons, écht ik ben zooo blij en vind t zoooo lief!! O+ O+ O+

Zo, en nou ga ik mijn prupke op bed gooien en ook maar es ff de huisvrouw uithangen, t wordt er niet beter op als ik lees dat mensen dat hier al zo structureel gedaan hebben vanochtend dat ze al met taarten bakken bezig zijn ;) Claudia, je hebt toch op z'n minst ook wel een schort om en een hoofddoekje op toch? O+

[ Bericht 39% gewijzigd door Poppedein op 21-08-2010 11:20:45 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_85538604
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 10:52 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja da's heerlijk Claudia. En dan kun je daarna zo'n op en top vrouwelijk gevoel hebben. Wil er ook voor waken om door het moederschap mijn eigen uiterlijke verzorging te laten verslonzen
Dat is hier echt grandioos mislukt :@
Gisteren wezen shoppen (voor het eerst sinds Florian geloof ik :o ) en ik keek in een spiegel en zag dat mijn broek me zó verschrikkelijk niet stond :') En ik heb hem best vaak aan en had dat nog nooit gezien...
Make-up: niet aanwezig....
En ik bedenk vaak pas tegen een uur of 12 dat ik mijn haar nog moet borstelen. Of ik bedenk het pas 's avonds :X
Vanmorgen wel heerlijk uitgebreid gedoucht met scrub enzo.... TARA had zich flink verslapen vanmorgen, dus was het daarna mijn beurt voor een flinke stapel mij-tijd ;)
pi_85538706
Welnee, freecell, dat komt wel weer. Als je op overlevingsstand staat heb je wel wat anders aan je hoofd. Misschien kun je er nu wat mee doen!

Ik merk dat ik het door de zwangerschap de moeite niet echt waard vind. Ik zie er toch niet uit, zeg maar. Maar als ik tessie bijvoorbeeld zie in het buiktopic dan wéét ik ook wel dat het anders kan. Ze ziet er altijd zo verzorgd uit. O+

Wat heerlijk dat Lena ook uitslaapt, Poppedein! Dat deed Ivan ook tijdens onze vakantie. Grappig.

Octo, geweldig dat ze een elektrische lattenbodem voor je geregeld hebben! Ik vind dat heel lief.
pi_85538742
Freecell, ik wilde je geen naar gevoel bezorgen met mijn opmerking! Het is wat Claudia zegt, er moet wel ruimte voor zijn! Ook, of misschien juist, in je hoofd!

Claudia, doe niet zo raar, er is no way dat jij er nu ineens niet uitziet.
pi_85538812
jullie gaan te snel, ik kan hier niet eens snel genoeg mn berichtje aftikken :o

En eensch Free... je moet er in je hoofd ook gewoon de zin in hebben om er aan toe te geven als je even die "zin in me-time" hebt! maar dan kan dat ook echt ff heerlijk zijn!
pi_85538833
Doe maar wat beter je best Poppedein! Doortypen! :P
pi_85538864
Claudia: zwanger zijn mensen júist mooi! O+ Lekker je buik insmeren!

Je bezorgde me geen naar gevoel Sorbo, ik constateerde alleen dat mijn uiterlijk echt op plaats 213 komt ongeveer :')
Mijn douche-sessie werd ook abrupt beëindigd doordat ik héél hard gekrijs van beneden hoorde komen en dus in een handdoekje naar beneden ben gerend ;)

Ik loop niet in een joggingbroek en t-shirt oid, maar echt aandacht voor mijn uiterlijk heb ik niet momenteel. En heel af en toe baal ik daar wel van, maar ik zie het ook niet echt veranderen nu _O-
pi_85538878
Ja, nou, ik chargeer wat. :+ Maar ik herken dat wel, van die broek die je zo vaak aan hebt en die eigenlijk niet zit zoals jij altijd in je hoofd hebt. Voor mij is dé oplossing... rokjes dragen!
pi_85538981
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:15 schreef Poppedein het volgende:
jullie gaan te snel, ik kan hier niet eens snel genoeg mn berichtje aftikken :o

Ik dacht al :D Zonet was hij korter :?

Van je bed af aan het voeteneinde is ook schrikken trouwens! :o

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ja, nou, ik chargeer wat. :+ Maar ik herken dat wel, van die broek die je zo vaak aan hebt en die eigenlijk niet zit zoals jij altijd in je hoofd hebt. Voor mij is dé oplossing... rokjes dragen!
In rokjes heb ik altijd zo'n enorme buik :o
In broeken veel minder!

Maar ik heb gisteren wel de leukste jurk op aarde gekocht en daarin voelde ik me ook wel echt mooi O+ Dus het komt wel goed ooit ;)
pi_85538999
Oh, ik loop er in het weekend ook niet op m'n best bij. Dat moet voor mijn baan doordeweeks wel, dus niets zo lekker als mijn gympen aan in het weekend.
Driekus is wakker, eindelijk. En ik kan meteen zijn bed verschonen. Het manneke heeft enorm liggen zweten vannacht en speelt nu in bad. Hopelijk is het ergste voorbij, vandaag de paracetamolspiegel op peil houden, dan komt het vast goed. Hij wordt wel lekker knuffelig van koorts.
Oe, Asy, dan schrik je echt he...en ons bed is ook nog ruim 80cm hoog, moet je voorstellen. We hebben em nu telkens nog op tijd kunnen vangen, maar het gaat hier vast ook nog een keer gebeuren.
En het huishouden...daar heb ik nog geen klap aan gedaan vandaag. Taart bakken klinkt dan wel weer leuk...
pi_85539089
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:24 schreef freecell het volgende:

In rokjes heb ik altijd zo'n enorme buik :o
In broeken veel minder!
Corrigerende hemdjes! *O*
pi_85539093
Ach misschien ben ik ook wel gewoon een tutje ;)

Net Isabeau uit bed gehaald. Was wat pieperig, dus ik nam haar temp op. 38,8 :{
pi_85539121
Dat sowieso Sorboo :P Wat is die temp soms toch ook een raar 'ding' bij die ukkies he... hopelijk heeft ze er niet te veel last van vandaag en zet de trend niet door!

Mefke, mooie stats van Driekus trouwens, hij gaat inderdaad heel erg gelijk op met Lena!
pi_85539122
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Corrigerende hemdjes! *O*
Ademen FTW *O*

Die hemden zijn voor nood en voor temperaturen onder de 23 graden :D
pi_85539135
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:30 schreef Sorbootje het volgende:
Ach misschien ben ik ook wel gewoon een tutje ;)

Net Isabeau uit bed gehaald. Was wat pieperig, dus ik nam haar temp op. 38,8 :{
Ach sneutje -O-
Wel logisch dat ze dan miept!
pi_85539158
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 11:03 schreef Poppedein het volgende:
Oh man, ik ben helemaal happy, ik krijg een dikke smak geld terug van de belasting, en na heel lang wikken en wegen of we nu in deze 3 weken nog op vakantie zouden gaan, hebben we gister gewoon acuut de knoop doorgehakt, in november gaan we gewoon alsnog een weekje weg, met zn 3tjes naar Egypte, waar t dan nog zo'n 26-28 graden is...heeeeerlijk! Ik tel nu al de dagen af!
Oh, wat heerlijk!
pi_85539351
Inderdaad, _O_ voor de figuurcorrectiehemden van de hema. Maar dan moet het onder de 25 graden zijn ja...tis anders niet te doen. En rokjes zijn heerlijk!
pi_85540249
Co_ol en Robin, welkom!!! Wat een grote meid is het alweer! O+
Een *O* voor Isabeau die het slapen helemaal door heeft, maar ook een :* voor de koorts.
Stiemie, voor jou een hele dikke vette :* en wat rot dat de ha geen oorzaak kan vinden. Hopelijk is het nu klaar...
Rienk, *O* goed bezig kereltje! Je wordt een grote vent zo.
Poppedein, wat lekker dat jullie toch nog op vakantie kkunnen/gaan! En tof dat Spuug een echte taart voor Lena gaat maken, superlief!

Verder heb ik neit heel goed bijgelezen, (iets met bandjes kijken, werken, slapen, biertjes drinken)... maar gistermiddag kregen we de volgende foto's door:

En vanochtend al het bericht dat ze ook al in de box staat met 1 handje los... Lever ik een baby af bij mijn schoonouders, krijgen we een dreumes terug ongeveer... Uitgerekend dit weekend |:( Maar straal volgens mij wel van trots.
Zo, nu ga ik weer verder banjeren over LL, vanavond effe een date met Trix pogen en morgen met Keshet en Trix en Minke *O*
pi_85540298
omg; figuurcorrigerende hemdjes *check*
:@
dikke buik *check*
enorme bovenbenen met cellilutis *check*
en ooo ik moet mijn uitgroei bijwerken en mijn wenkbrauwen epileren....
:@ :@ :@

wat doe ik wel:
douchen, makeup (bijna altijd), de spiegel checken voor ik de deur uitga, kleren shoppen...

maar het wordt hoog tijd dat ik weer fanatiek ga zijn in de sporthal...
vrijdag 3 september is het weer zover en dan zal deze mama ook eens wat gezonder gaan eten...

want het lijstje kan nog langer:
chocolade *check*
chips *check*
kaas *check*

etc etc :@
pi_85545650
Hallo! wij zijn weer terug uit zonnig Spanje. Het was ontzettend heerlijk, vliegen is hartstikke goed gegaan, een fijn ruim huisje (zelfs met wasmachine) zwembad,zee en plaatsjes bezocht en bekeken.
Reizen met baby toch best spannend, maar ging dus prima, Wolf was totaal niet onder de indruk van het vliegen en rijden in bussen.
Foto spam volgt nog in het fototopic, maar hier alvast een voorproefje

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_85546916
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 08:54 schreef Claudia_x het volgende:
Wat geweldig, Stiemie! Het was dus gewoon een uitzondering? Of was ze de laatste tijd al wel hangerig/zeurderig/moeilijk?

Oef, Asy, hoe dat zo?

Ivan werd helaas vanochtend keurig om kwart voor 7 wakker. Ik heb dus al gestofzuigd, gedweild, gepoetst, bedden verschoond en een wasje gedraaid. Je wordt er wel productief van. :Y)
Ik word er meestal alleen maar sacherijnig van :+
goed bezig geweest man!

Uiterlijk tsja, ik doe mn best heus hoor :Y maar ik was voor ik kinderen kreeg ook al een chaoot :P als ik naar foto's kijk heb ik niet het idee dat ik er veel op achteruit gegaan ben :')

Poppedein wat heerlijk van je vakantie!!! *O* *O* *O* super zeg!!! en ook van je taart! :D wat lief!
hier ook een taart-debacle :') ik had een taart gemaakt, die zou die vriezer ingaan... B. dacht hey!! we hebben taart!! :Y)

muh :') hij bood heel lief aan om nieuwe spullen te bestellen en mee te helpen met bakken maar meh hahaha ik moest er wel heel erg om lachen uiteindelijk.

Lijnloos wat goed!!! :o wat knap van je mupke!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_85548092
Minke wat goed joh!!!! en dat stiekem even doen als papa en mama dr niet zijn! *O*

WB Wolf en Poppejans! fijn dat jullie vakantie leuk was *O*

Poppedein lekker vooruitzicht joh!

wij zijn lekker in de zon geweest vanmiddag; op het strand met een heleboel volleybalgenoten. Meeste van mijn nieuwe teamgenoten even bijgesproken, kheb dr weer zin in!
En Evie vond het ook leuk; die heeft gezellig met 2 kindjes gespeeld. De ene 3 weekjes ouder, de ander een weekje jonger... leuk zo samen O+
pi_85551334
Zo... dat was me het dagje wel. Isabeau ligt nu te slapen met 39 graden koorts. Heeft vanavond wel goed gegeten, maar wilde verder helemaal niets anders dan de fles vandaag... en mama-hangen (en dan nóg piepen) Sneu hoor, arm ding. Maar goed, ze ligt nu met een zetpil in d'r mandje. Hopelijk morgen beter.

Poppejans! Leuk dat je d'r weer bent! Ik wil verhalen!

Minke :o ^O^
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:26:48 #93
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85551383
Poppejans, je bent er weer *O*.

Die ene foto ziet er al meer dan heerlijk uit :D O+ . Wolf :W .
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:27:16 #94
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_85551400
Minke wat knap ^O^ O+ .
pi_85551481
Arme Isabeau.....beterschap!

Minke, jij klimgeit, wat knap joh :D We hebben hier dezelfde kinderwagen, ik zal hm ook een keer voor zn neus neerzetten, wie weet gaat Dyon dan ook wat meer bewegen :P ;)

Wolf, relaxte vakantie gehad zo te zien! :)

Poppedein, heerlijk nog een vakantie in het vooruitzicht!

Ik lees af en toe wat mee, maar het gaat me gewoon ff te snel ;) Over een weekje vakantie, dus misschien iets meer tijd hihi.
pi_85555343
als het aan de kinderwagen ligt; dan zet ik die ook in de kamer :) die hebben wij ook namelijk haha

en Evie is ook aan het klimmen en klauteren de laatste weken; en dan vooral als ze op je arm zit... heeeeel druk en soms best zwaar :Y
pi_85558876
Heb zo mn best gedaan met bij lezen en proberen als te onthouden.... maar het lukt niet ;(
Isabeau met koorts op bed -O- snel weer beter worden meisje
Poppejans en Wolf weer terug van vakantie
Cool, je kunt goed zien dat het een kleine van jou is hoor ;) Ik zag de foto en dacht gelijk die lijkt op dr vader.
Asy kan me voorstellen dat je geschrokken bent maar kan iedereen overkomen :*

Jamie zat vanmiddag in zn box te spelen, in eens stond hij :o Echt ongeloofelijk hoe snel het gaat de laaste week hier.
Nu ga ik snel naar bed, want voel me niet echt super vanavond. Dikke keel, stem weg. Paracetemol en hup naar mn bedje. Hopelijk is het morgen weer oke.
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:54:48 #98
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_85563532
Thomas heeft gisteren alvast zijn eerste verjaardagskadootje gekregen van vrienden die hier kwamen barbecuen.
Aan het eind van de avond ben ik soort van gevallen toen ik opstond van het speelkleed van de kindjes, en ik ben een beetje raar op mijn arm terecht gekomen.
Mijn elleboog doet flink pijn maar het zijn alleen de aanhechtingen van de spieren dus ik moet er gewoon even doorheen bijten. Het komt wel vervelend uit met de verjaardag van Thomas enzo. Ik zie mezelf zo nog geen taart bakken... Nouja ik ben blij dat ik de traktaties alvast klaar had gemaakt. En in het ergste geval halen we een taart...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_85563537
Beterschap Martine! En Isabeau ook.

Poppedein, wat een heerlijk vooruitzicht dat jullie straks lekker naar de zon gaan *O*

Minke, goed hoor!

Welkom terug Poppejans :)

note to self: nooit meer boodschappen gaan doen zonder bril. De letters op die kloterige labels zijn KLEIN }:|
Confronterend hoor, midden in de supermarkt kreeg ik het toch even te kwaad. Melk en ei, het zit echt bijna overal in!
En op de meest onzinnige dingen staat dat het sporen kan bevatten van pinda. Gelukkig zijn er wel vervangers en op internet is ook veel te vinden, maar zomaar onvoorbereid de deur uit en 'we zien wel waar en wat we gaan eten' zit er gewoon niet meer in.
Het ergste vind ik nog dat allemaal dingen die hij altijd zo goed at en waar hij zo van smulde nu ineens op het verboden-lijstje staan. En ik moet er nog een beetje handigheid in krijgen, de aardappeltjes bakken in arachide-olie (gebruikTen we altijd om in te bakken) was weliswaar automatisme, maar is niet goed voor hem geweest :X

En wat verjaardagstaart betreft: hij krijgt zijn eigen kleine taartje!
Zonder ei, zonder melk... Maar als het goed is wel met soja-slagroom erop :D
.... met gevoel voor drama....
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:58:55 #100
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_85563539
Ai Ca.ra!
.... met gevoel voor drama....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: