Wat een heerlijke slaperds hier (inclusief Octopussy

) fijn!! Lena is normaal ook altijd rond 7 uur wakker, maar ze vakantie-t lekker met ons mee, heerlijk uitslapen tot half 9-9uur!
Ohhhh Asy, wat rot is dat he, ongemerkt wordt je toch wat gemakkelijker en minder strict, maar zo wordt je weer even goed met je neus op de feiten gewezen, dat gebeurt je geen 2e keer....of misschien ook wel, als het weer wat wegge-ebt is...het hoort erbij, samen groter worden met vallen en stoten. Zo was Lena 2 weken geleden al een paar nachten helemaal uit haar doen, wel heel erg moe, maar gewoon niet in haar eigen bedje willen slapen. Toen hebben we haar, zoals we dan wel eens vaker doen, gewoon lekker tussen ons in genomen. Maar ze ging al slapend steeds weer zitten om vervolgens doodop tegen 1 van ons aan te vallen.... blijkbaar zijn we alle 3 toch weer ni slaap gevallen, want we werden wakker van een hele harde bons...Ze was er al slapend aan het voeteneind uitgevallen. Ook dat is hier niet meer veilig dus...
Oh man, ik ben helemaal happy, ik krijg een dikke smak geld terug van de belasting, en na heel lang wikken en wegen of we nu in deze 3 weken nog op vakantie zouden gaan, hebben we gister gewoon acuut de knoop doorgehakt, in november gaan we gewoon alsnog een weekje weg, met zn 3tjes naar Egypte, waar t dan nog zo'n 26-28 graden is...heeeeerlijk! Ik tel nu al de dagen af!
En mn allerallerbeste

Ik had in mn hoofd een hele mooie taart die ik voor Lena's verjaardag wilde maken, veel te laat begonnen met het bestellen en oefenen, met als gevolg dat mn proefje volledig mislukt was en ik compleet in tranen was omdat mijn baby op dr 1e verjaardag niet de meest perfecte taart zou hebben... nou gaat Spuug m maken voor ons, écht ik ben zooo blij en vind t zoooo lief!!
Zo, en nou ga ik mijn prupke op bed gooien en ook maar es ff de huisvrouw uithangen, t wordt er niet beter op als ik lees dat mensen dat hier al zo structureel gedaan hebben vanochtend dat ze al met taarten bakken bezig zijn

Claudia, je hebt toch op z'n minst ook wel een schort om en een hoofddoekje op toch?
[ Bericht 39% gewijzigd door Poppedein op 21-08-2010 11:20:45 ]