quote:
Jawelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Zitten jullie als mod nog stevig in het zadel?
Had gekund. Had zomaar gekund.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:44 schreef -Vaduz- het volgende:
O, zomaar. Omdat jullie nu toevallig allebei op zijn. Misschien was er crisisoverleg.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:49 schreef Tha_Erik het volgende:
TAL is ook niet zo crisisgevoelig. En als er wel crisis is dan ben ik gewoon ergens anders en laat ik het andere mensen oplossen. Ik noem dat 'delegeren'.
Ik ga ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar nou ga ik mijn eigen bed maar eens opzoeken... heb 'm al 2 weken moeten missen
Tot laterrrrrrrr
Môgge huppelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 06:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Over 2 uurtjes heb ik weekend/vakantie/ben ik weer werkeloos
voor elke paal zie ik jou voorbijkomenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:12 schreef Bellatrix het volgende:
Voor deze mijlpaal wil ik er wel bij zijn. #300
Mogge Poesquote:
Mogge LLquote:
Ga je tegen iedereen behalve mij mogguh zeggen?quote:
Hey bos, al verhuisd? Zo ja, bevalt het?quote:
Nee, dinsdag ga ik pasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey bos, al verhuisd? Zo ja, bevalt het?
Mijn wekker is:quote:
Hallo my dearquote:
Net mn laatste dag werken gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:47 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen iedereen
Het is vrijdag
Huppel hoe gaat het met je ?
Oh ik dacht afgelopen dinsdag. Spannend hoor, alles al ingepakt?quote:
Nee, nog niet alles, wel al veel spullen. Vanmiddag weer een klein deel en dan het weekend misschien al wat spullen in mijn nieuwe huis neerzetten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn wekker is:Die hoor ik voorlopig ff niet meer
![]()
[..]
Hallo my dear![]()
[..]
Net mn laatste dag werken gehad![]()
Rug zit nog helemaal vastmaar ik voel me gewoon tot rust komen
![]()
[..]
Oh ik dacht afgelopen dinsdag. Spannend hoor, alles al ingepakt?
mogge klusjesmanquote:
Bennyquote:
Doorgaans patje afquote:
Komt goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:31 schreef crv het volgende:
Pffff zat al een half uur te wachten op telefoon, blijkt de recruiter een tijdzone fout te heben gemaakt![]()
wordt als het goed is nu zo gebeld... ben zenuwachtig
zeg dat je last he t van je rugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet vandaag mee helpen in de tuin![]()
Zand van voortuin naar achtertuin.
Ik ben zo oeg
Dat kennen wij rotterdammers nietquote:
Ik woon 20 minuten van Rotterdamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kennen wij rotterdammers niet
Om de 100 meter is het dialect alweer anders hier in NLquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik woon 20 minuten van Rotterdam
Oeg= kapot
Dat is waarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om de 100 meter is het dialect alweer anders hier in NL
Morge Mirnequote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:24 schreef -Vaduz- het volgende:
En jullie natuurlijk in het bijzonder.
heb ze gesprokenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet vandaag mee helpen in de tuin![]()
Zand van voortuin naar achtertuin.
Ik ben zo oeg
Niet vragen zo vroeg 's ochtends. Op dit moment voelt alles kut. Ik heb koppijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:30 schreef crv het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hey Myr, hoe voelt het nu ?
Mogge trugquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet vragen zo vroeg 's ochtends. Op dit moment voelt alles kut. Ik heb koppijn.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Myr heeft lol gehad.
Je plaatjes altijd crv.![]()
Dat snap ik ook wel... was ook heul niet serieus bedoelt.quote:
Goedemorgen myrquote:
Het schijnt zo te zijn jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:27 schreef crv het volgende:
[..]
Bennyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
du bist zuruck
Had je mijn PM nog gezien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel... was ook heul niet serieus bedoelt.
[..]
Goedemorgen myr
[..]
Het schijnt zo te zijn ja
Geeft nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je had een poppetje ingestuurd
Yup, heb 'm alleen nog niet beantwoord... sorry
Heee vakantieganger, webeequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
Twee GRATIS kaarten voor Lowlands!
Geniaal![]()
Je bedoelt de discussie van dinsdag? dat het ONZ-niveau zo hoog lag..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:51 schreef Rauzer het volgende:
Benny, als je echt alle topics hebt doorgelezen, moet je dan niet nog wat doen?
leuke verjaardag gehad?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef Myraela het volgende:
Ik heb trouwens gisteren mijn lievelings parfum gekregen.Ik ben verliefd op dat spul.
Iets over mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt de discussie van dinsdag? dat het ONZ-niveau zo hoog lag..
Het OP poppetje van DeZwabber?
Of wat?
EN fijn een duitse kuil gegraven ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel... was ook heul niet serieus bedoelt.
[..]
Goedemorgen myr
[..]
Het schijnt zo te zijn ja
Vraag je nu een BAN aanquote:
Geslaagde vakantie dus geweest ?quote:
Fijn, dat krijg ik ook niet meer uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil een nieuw hoofd...
Er zit iets in, en dat wil er niet meer uit.
Ik luister het zeker 30x per dag
Dat hij geslaagd is wellicht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je bedoelt... geef nog eens een hint
[..]
ehm.... zoiets
Jazekerquote:
Oh dattes..... gefeliciteerd Rauzerquote:
Ik heb wel flink wat uren in bed doorgebracht, jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Myraela het volgende:
Ben je je hele vakantie wel je bed uitgekomen Benny? Of was het in bed gezelliger?
Dat is natuurlijk een prima excuusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb wel flink wat uren in bed doorgebracht, ja
Ook omdat het toch best wel wat heeft geregend telkens, maar heb ook genoeg buiten de deur gezien hoor
Dankjewel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:05 schreef iBenny het volgende:
Ik zal dan ook maar meteen nog ff bij dezen Torrio, MissBitchy, charmed_angel, Cee en Myraela feliciteren met hun verjaardag
Beetje laat (of veel te vroeg), maar iig goed bedoelt....
Gefeliciteerd![]()
Nee, ik gokte goed dat het leuk was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef crv het volgende:
[..]
jij was erbij, maar jij bent toch al bezet
![]()
Moet je Greys ook niet ff bedanken, die heeft de boel dinsdag even gesustquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:56 schreef iBenny het volgende:
Ah, kijk... als jullie beiden er nu zijn..,....
Dankjulliewel voor het oppassen van de kinders hierzo
ja die mag wel een paar enorme veren krijgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je Greys ook niet ff bedanken, die heeft de boel dinsdag even gesust
Dit was een klacht waard.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:58 schreef Symphonic het volgende:
Ik wil een nieuw hoofd...
Er zit iets in, en dat wil er niet meer uit.
Ik luister het zeker 30x per dag
ik ben begin van de maand naar de voorstelling geweest, en ik heb de fout gemaakt om de cd te kopen. In de auto staat dit nummer de hele weg op en ik zit echt 3 kwartier mee te bassenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:25 schreef Myraela het volgende:
Mijn mama is der auto aan het inleveren. Straks zijn we best wel autoloos.Gelukkig mogen we die van der vriend lenen.
Naar wat voor iets ben je op zoek?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:34 schreef Myraela het volgende:
Zou ik deze maand nog stufi krijgen? Want dat is dan mijn laatste maand en daarna heb ik geen inkomen meer.Ik moet wat fanatieker gaan solliciteren.
Eigenlijk vind ik alles wel best, ik heb geen opleiding dus ik kan niet te veel verwachten. Zolang ik maar geld krijg en een beetje een ritme in mijn leven heb.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Naar wat voor iets ben je op zoek?
Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik alles wel best, ik heb geen opleiding dus ik kan niet te veel verwachten. Zolang ik maar geld krijg en een beetje een ritme in mijn leven heb.
mooi zoquote:
Heerlijk he al dat KLB gebeuren in ONZ en GC. Ik had eigenlijk verwacht dat ze vooral naar ONZ zouden komen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi zo
Ik heb het helemaal druk met KLB terwijl dat niet eens mijn forum is
Als je per 1 september uitgeschreven bent wel denk ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:34 schreef Myraela het volgende:
Zou ik deze maand nog stufi krijgen? Want dat is dan mijn laatste maand en daarna heb ik geen inkomen meer.Ik moet wat fanatieker gaan solliciteren.
tot straksquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:10 schreef Myraela het volgende:
anyhow, ik spring op mijn fiets en ga even snel naar het centrum.![]()
nogal, Heb mijn collega's maar even gewaarschuwdquote:
Dat klinkt fout.quote:
Wil je dat we hem weer even vullen ?quote:
Eng he. En dat zonnetje ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
Zo. ik ben weer genoeg buiten geweest voor vandaag.
eng he daarbuitenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:06 schreef Myraela het volgende:
Zo. ik ben weer genoeg buiten geweest voor vandaag.
Serieus? Die was toch al dood?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Conny Mus, correspondent van RTL Nieuws overleden. Triest nieuws.
Ja dat. Hier was het ook fucking warm netquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was kei warm! En ik had nog wel een vestje aan gedaan.
quote:
Vandaag bekend geworden, dus nee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Die was toch al dood?
Oh niet dus. Ik zou echt zweren dat hij een tijdje geleden al in het nieuws was met z'n overlijdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus? Die was toch al dood?
erg foutquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
damnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker klusjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kapoten het zand is er nog geen eens
Heel die tuin moet leeg
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kapoten het zand is er nog geen eens
Heel die tuin moet leeg
Ik kijk uit naar mijn 'detuinisaffeestje'quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker klusje
Ik heb gisteren het gereed komen van mijn vloer iets te uitbundig gevierd
die breken niet zomaar hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
hallo engeltje, denk je wel een beetje om je eitjes ?
Hier staan al 8 verhuizendozen ingepakt en er moet nog redelijk wat ingepakt worden. Vanmiddag krijg ik daar weer ondersteuning bij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef crv het volgende:
[..]
hallo Bos
en schiet je al een beetje op met inpakken of hoef je niet zoveel ?
geen meelijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Lekker klusje
Ik heb gisteren het gereed komen van mijn vloer iets te uitbundig gevierd
ik vind verhuizen eigenlijk best wel leuk. in eerste instantie zie je er vaak tegenop maar als het eenmaal zover is is het toch leuk wat nieuws tegemoet te zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier staan al 8 verhuizendozen ingepakt en er moet nog redelijk wat ingepakt worden. Vanmiddag krijg ik daar weer ondersteuning bij.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:16 schreef crv het volgende:
[..]
hallo engeltje, denk je wel een beetje om je eitjes ?
interuptus MODusquote:
doen jullie alles met de hand ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]doe ik
Bijna alles eruit http://tweetphoto.com/40170937
greys heb ik bedanktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moet je Greys ook niet ff bedanken, die heeft de boel dinsdag even gesust
We hadden daar houten vlonders, die hebben we er nu uit gehaaldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:20 schreef crv het volgende:
[..]
doen jullie alles met de hand ?![]()
Waarom niet ff een klein gravertje gehuurd
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
http://tweetphoto.com/38519381
Wat is dat dan
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
http://tweetphoto.com/38519381
Wat is dat dan
ok en nu wordt het een prive strand ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We hadden daar houten vlonders, die hebben we er nu uit gehaald
je kan nu wel mooi de rotte eieren eruit vissenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi zo
het is jammer dat er een paar zitten te kutten in GCquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
je kan nu wel mooi de rotte eieren eruit vissen
Ben jij de MOD-versterking op KLB?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooi zo
yup, het wordt nu verpest voor de anderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is jammer dat er een paar zitten te kutten in GC
Ik wil je die van mij wel lenen, als dat kon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Fock fock fock fock fock, waarom heb ik zo'n lelijk kut handschrift?
Valt wel mee toch? Op die tekening voor mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Zal druk worden, modden in een gesloten forum.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben jij de MOD-versterking op KLB?
Omdat je teveel typt en te weinig schrijft?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
Alsof het ook niet gewoon na het weekend terug is. Kom op zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Op die tekening voor mijwas het duidelijk te lezen
.
[..]
Zal druk worden, modden in een gesloten forum.
Geen idee, en mij boeit het verder ook geen ene flikker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alsof het ook niet gewoon na het weekend terug is. Kom op zeg
Ik vind die hele discussie wel interessant. Maar mensen die denken dat het voorgoed weg is ofzo snappen FOK! ook niet helemaal. Dit is natuurlijk ff leuk, maar het zal op niet al te lange termijn gewoon weer terug zijn. En dan verslapt de aandacht van de FA's weer een beetje en is het binnen no-time dezelfde baggerslootquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee, en mij boeit het verder ook geen ene flikker.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
KLB, daar kom ik echt vrijwel nooit.
Die hele discussie is pure onzin. Beetje mensen die vertellen hoe en wat is gebeurd en hoe slecht het allemaal was en dan van die kneusjes die net een week geregistreerd zijn die de stoere bink uit komen hangen en vertellen dat ze het allemaal wel ff beter kunnen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind die hele discussie wel interessant. Maar mensen die denken dat het voorgoed weg is ofzo snappen FOK! ook niet helemaal. Dit is natuurlijk ff leuk, maar het zal op niet al te lange termijn gewoon weer terug zijn. En dan verslapt de aandacht van de FA's weer een beetje en is het binnen no-time dezelfde baggersloot
En daar is het zand http://tweetphoto.com/40172639quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:23 schreef crv het volgende:
[..]
ok en nu wordt het een prive strand ?
Wat een eer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
Hihihihih ik heb het laatste KLb topic geopend
Ik alleen als ik een interessante/terechte klacht lees.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef Tha_Erik het volgende:
KLB, daar kom ik echt vrijwel nooit.
Ook nooit dus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik alleen als ik een interessante/terechte klacht lees.
Ik ben er al zo snel klaar mee als er van die saaie standaard reacties komen. Of van die saaie OP's waarin men heel hard probeert om origineel te zijn en het slechts zelden is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik alleen als ik een interessante/terechte klacht lees.
Die gebruik ik ook nooitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vernieuw de nieuwe topic lijst altijd. Ofja, dat gaat automatisch met deze lay-out. dus ik kom bijna overal.
Tis net deze SC soms ja...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben er al zo snel klaar mee als er van die saaie standaard reacties komen.
nou tot na het weekend danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En daar is het zand http://tweetphoto.com/40172639
Hier ben ik soms ook wel klaar mee jaquote:
Nieuwe topiclijst. Staat toch voornamelijk ONZ en KLB in, en dat boeit me zelden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
De lay-out of de nieuwe topiclijst?
Ja maar Myraela moet wel in ONZ komen. Daar wordt ze voor betaald.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nieuwe topiclijst. Staat toch voornamelijk ONZ en KLB in, en dat boeit me zelden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh een blik in de NT-lijst onthult dat er eigenlijk veel meer verschillende fora in voorkomen.
Is voor mij de snelste manier om baggertopics door te hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nieuwe topiclijst. Staat toch voornamelijk ONZ en KLB in, en dat boeit me zelden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef Zeroku het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/08/20/1282293052-520.png![]()
Ja. Waar ergens?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
Is Zero hier? Ben vandaag in Mierlo geweest.
Plak dan gewoon het topicquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef Zeroku het volgende:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/08/20/1282293052-520.png![]()
FB topic van Iteejer, heb 't al gesloten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Plak dan gewoon het topic
Knutsel hier een verjaardagskaart voor yvonne!
Nouja, we besloten om een keer over Mierlo te rijden naar huis in plaats van Nuenen. Touristische route als het ware.quote:
Geen adres/.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:40 schreef Zeroku het volgende:
En waarom kwam je trouwens niet hierlangs.
Bij de Lidl om de hoek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, we besloten om een keer over Mierlo te rijden naar huis in plaats van Nuenen. Touristische route als het ware.![]()
[..]
Geen adres/.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd? Wat voor kaart eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat ik moet schrijven op een kaart.
Heb alleen de Doemarkt gezien ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij de Lidl om de hoek, nummer 31.
De Doeland. Net na die rotonde?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb alleen de Doemarkt gezien ofzo.
Oh hij gaat 'm ook overal zitten spammen zeker?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
FB topic van Iteejer, heb 't al gesloten.
Week nie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh hij gaat 'm ook overal zitten spammen zeker?![]()
Ja, zag er pauperig uit. Wel leuk dorpje heur.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zag er pauperig uit. Wel leuk dorpje heur.
Uhuhquote:
Naar Helmond.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ben je toen links dat afgelegen kutgebied ingegaan? Naar die hockeyvelden, of toen naar Helmond?
[..]
Uhuh.
Oeh, kon je het epische nieuwe Brandvoort bekijken.quote:
wat ideetjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:42 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat ik moet schrijven op een kaart.
Speknek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ben ik weer, goed ontbijt gemaakt met bacon, ei en kaas.![]()
Ik ben heul geen speknek jongquote:
Vetkees.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
Hoezo nou weer? Eerst alles vers wezen kopen en ook nog voor mijn collega een portie gemaakt.quote:
Dat noem jij gezond, terwijl je buikhiv hebt?quote:
Zwijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
Dat zeg ik, lekkere papzak van me.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer? Eerst alles vers wezen kopen en ook nog voor mijn collega een portie gemaakt.
Alleen de TT had nog enige potentie.quote:
Mijn buikhiv is genezen dus kan weer eten wat ik wil, stop met pesten allemaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat noem jij gezond, terwijl je buikhiv hebt?
Goed zo dooreten en je gaat de Zeroku-kant opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:48 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zeg ik, lekkere papzak van me.
Rebellatr0n deployquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat zeg ik, lekkere papzak van me.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer? Eerst alles vers wezen kopen en ook nog voor mijn collega een portie gemaakt.
Er kwam voor de tigste keer een stortvloed aan kutlemmings.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:54 schreef Chowi het volgende:
Maar ik heb het gemist. Wat heeft Yvonne doen besluiten KLB op slot te gooien?
Lijkt me niet zo'n snuggere beslissing, aangezien ONZ nu volgebaggerd wordt door dezelfde kutusers.
Ja, ze kan het stoppen van ATWT niet handelen, met dit als gevolg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:54 schreef Chowi het volgende:
Maar ik heb het gemist. Wat heeft Yvonne doen besluiten KLB op slot te gooien?
Lijkt me niet zo'n snuggere beslissing, aangezien ONZ nu volgebaggerd wordt door dezelfde kutusers.
Is djoesie nou nog gestraft?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er kwam voor de tigste keer een stortvloed aan kutlemmings.
Nee.quote:
Is dat mijn icoontje nu?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
Supergriep voor jou
Bacon - Varkensgriep
Ei - Vogelgriep
Kaas - BSE
[ afbeelding ]
Maar ben blij dat je weer beter bent.quote:
Hoin.quote:
Ja kan opzich alles weer eten, gisteren had ik 1 of andere macaroni die nog stond van paar dagen geleden. Daar nog van alles doorheen gemixt wat mijn vader en broertje niet lustten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar ben blij dat je weer beter bent.
quote:
Waterstof is een chemisch element met symbool H (La: Hydrogenium) en atoomnummer 1.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waterstof is een chemisch element met symbool H (La: Hydrogenium) en atoomnummer 1.
Vind alles primaquote:
Alles?quote:
en het zit in alcohol!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waterstof is een chemisch element met symbool H (La: Hydrogenium) en atoomnummer 1.
Homoseksualiteit is een seksuele geaardheid die wordt gekenmerkt door een exclusieve voorkeur voor personen van dezelfde sekse[1](ὅμοιος (homoios) is Grieks voor gelijk).quote:
quote:
Heb wel grenzen natuurlijk.quote:
En yamas is Grieks voor proostquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is een seksuele geaardheid die wordt gekenmerkt door een exclusieve voorkeur voor personen van dezelfde sekse[1](ὅμοιος (homoios) is Grieks voor gelijk).
Shunsui Kyōraku is a tall Shinigami with grey eyes and wavy brown hair (though during the flashbacks of his youth, Shunsui is shown to have straight and significantly shorter hair). His hair is tied in a long ponytail and has long bangs that frame the left side of his face. He wears a straw hat (called a sakkat) and a pink, flowered ladies kimono, which he drapes across his shoulders and over his captain's uniform. He has thin facial hair around his mouth and on his cheeks. Although his haori and obi sash are cheap, his pin-wheel hairpins are very expensive. Like Ikkaku Madarame, he does not wear tabi with his sandals.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is een seksuele geaardheid die wordt gekenmerkt door een exclusieve voorkeur voor personen van dezelfde sekse[1](ὅμοιος (homoios) is Grieks voor gelijk).
zeg i ook altijd als ik naar bed gaquote:
Ik zeg het regelmatig alleen zelden in het Russisch en zelden als ik naar bed ga.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
zeg i ook altijd als ik naar bed ga
Betekent toc iets van "liggen kreng en doe je benen wijd"
"op je gezondheid" betekend hetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
Google zegt iets andersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
Uhm. Neequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:02 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"op je gezondheid" betekend het
(dus, ja)
nietquote:
Ik ben bang als je dat tegen een Rus zegt zijn benen niet wijd doet voor jequote:
tuurlijk wel, maar als het gebeurt moet je duidelijk aan je uitspraak werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben bang als je dat tegen een Rus zegt zijn benen niet wijd doet voor je.
Inderdaad. Als je één klinker fout uitspreekt heb je al een lege fles wodka in je boterroom aarsje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar als het gebeurt moet je duidelijk aan je uitspraak werken
Het Cyrillisch alfabet maakt soms rare sprongen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je één klinker fout uitspreekt heb je al een lege fles wodka in je boterroom aarsje.
jij ook als je een fles wodka ingebracht krijgtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het Cyrillisch alfabet maakt soms rare sprongen.
Nou nee, niet uit ervaring ofzo, maar het voelt echt keilekker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook als je een fles wodka ingebracht krijgt
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef crv het volgende:
[..]
jij ook als je een fles wodka ingebracht krijgt
geen ervaring maar je weet toch dat het keilekker voelt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou nee, niet uit ervaring ofzo, maar het voelt echt keilekker.
Doe jij aan slimmen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb niets tegen een fles wodka binnenkrijgen hoor, alleen dan zonder de fles
Anaal is verder prima dus. Even een trechter pakken...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:14 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb niets tegen een fles wodka binnenkrijgen hoor, alleen dan zonder de fles
Ook niet over oraalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zei niets over anaal binnenkrijgen
Misschien nasaal.quote:
Intramusculair is ook knettergeil.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, intraveneus is ook een optie
Werkt wel snelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad, intraveneus is ook een optie
ik net, zit je niet op te lettenquote:
lijkt me niet bijzonder prettig, subcutaan ook nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Intramusculair is ook knettergeil.
Ik ben extreem homofoob.quote:
Vuigaard, dat woord wilde ik nog gebruikenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt me niet bijzonder prettig, subcutaan ook niet
okquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben semi-homo daar ik ga trouwen met Dyr., Eucalyptus en Boterhamzakje
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben semi-homo daar ik ga trouwen met Dyr., Eucalyptus en Boterhamzakje
je rent zo ver weg van homo's dat je er na een baan om de aarde aan de achterkant weer naar binnen rent?quote:
Iel. Nee. Ik douche altijd met een hand voor mijn plasser en billetjes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je rent zo ver weg van homo's dat je er na een baan om de aarde aan de achterkant weer naar binnen rent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |