Hmm dan mag 't ook wel jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik moet nog werken van 16:00 tot 21:00
Het is ook freaking hoogquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
het ziet er dan ook wel erg hoog uit
Sorry, maar je weet dat ik hoogtevrees heb en dat dit dus niet echt iets voor mij isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha. Nee joh, alleen is het vast heel stom, want dan heb je niemand om vol angst gemengd met wanhoop en verwondering aan te kijken en te roepen: oeioeioei, wat hoooooooooog!
Ja maar IEDEREEN die ik ken heeft hoogtevreesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook freaking hoogIk stond er onder vorige week en was echt verbaasd van de hoogte
[..]
Sorry, maar je weet dat ik hoogtevrees heb en dat dit dus niet echt iets voor mij isHet reuzenrad op de Zwarte Cross vond ik namelijk al super eng
Ik ben echt zo'n mietje
nooit van mijn levenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
Ik zou nooit in de Booster durven.
[ afbeelding ]
of de eclipse
[ afbeelding ]
Sorry, Bianca wil denk ik wel met je meequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar IEDEREEN die ik ken heeft hoogtevrees![]()
Ik snap het heusmaar ik wil er ihin! *stampvoet*
niks voor mij in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook freaking hoogIk stond er onder vorige week en was echt verbaasd van de hoogte
quote:
* Panda72grijpt ST hand vast kom maar hoor dan gaan wij samen. Mag ik als ik bang ben dan wel in jouw hand knijpenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar IEDEREEN die ik ken heeft hoogtevrees![]()
Ik snap het heusmaar ik wil er ihin! *stampvoet*
Oehquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry, Bianca wil denk ik wel met je meeDie heeft geen hoogtevrees namelijk
Vraag haar!
rollercoasters vind ik een ander verhaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]Ik idd ook niet
![]()
![]()
De python durf ik nog wel, maar dit...![]()
Ik moet er helaas heenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar als het goddelijk lekkere koffie is, dan heb je er toch wel wat geld voor over![]()
Moet je er weer heen om een nieuwe zak te halen, of kan je het ook bestellen?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef Panda72 het volgende:
* Panda72grijpt ST hand vast kom maar hoor dan gaan wij samen. Mag ik als ik bang ben dan wel in jouw hand knijpen
Ik snap niet dat mensen daar voor de lol ingaanquote:
en bellen en vragen of ze wat op willen sturen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:30 schreef fonsoy het volgende:
Ik moet er helaas heenDe zaak zit in Frankfurt. Een beetje ver dus. Ach, ik zie het een beetje als een leuk souvenir
ik dus ook nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen daar voor de lol ingaan
Ik ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
rollercoasters vind ik een ander verhaal
Frankfurtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:30 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Ik moet er helaas heenDe zaak zit in Frankfurt. Een beetje ver dus. Ach, ik zie het een beetje als een leuk souvenir
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dat mag
![]()
en als je moet gillen dan gil ik wel mee.
voor de saamhorigheid
Koffiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
FrankfurtDuitsland
Wat voor zaak is het?
Wacker's Kaffeequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
FrankfurtDuitsland
Wat voor zaak is het?
Ik ga binnenkort weer eens langs de Simon Leveltquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en bellen en vragen of ze wat op willen sturen?
(of misschien dan toch maar een koffiewinkel in de buurt zoeken?)
Tsja, we hebben niet allemaal een Konkeltjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:33 schreef fonsoy het volgende:
Ik ga binnenkort weer eens langs de Simon Levelt
is dat het?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben heul wel gezellig, dat jij inmiddels zo gewend bent aan Rotterdammers dat je het niet meer herkent kan ik ook niets aan doen
Heul wel!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En hier staat 'ie niet bij?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:36 schreef fonsoy het volgende:
Heul wel!
Ze versturen niet naar Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |