oh, in dat gevalquote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles

quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke
Wil jij met mij in het reuzenrad?
quote:
Morgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens de stad in gok ik, tis zulk heerlijk weer!

Had em al gezien van de week, weet je hoe hoog dat ding gaat!
 Had em al gezien van de week, weet je hoe hoog dat ding gaat!  
  Maar het reuzenrad wil ik wel hoor
 Maar het reuzenrad wil ik wel hoor  Da's minder eng
 Da's minder eng  

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, in dat geval
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

marijkequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Morgen
Ik durf niet in de zweefmolenHad em al gezien van de week, weet je hoe hoog dat ding gaat!

Da's minder eng

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik durf niet in de zweefmolenHad em al gezien van de week, weet je hoe hoog dat ding gaat!

Da's minder eng
 60 meter
 60 meter   

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis

Ik stiekem ook hoor want een mooi lichaam met een rotkarakter dat isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem val ik meer op het geheel, inclusief hoe iemand is...ik heb ook niet echt een type eigenlijk

Wokquote:

Nee, sorry, dan ga ik waarschijnlijk huilen of hysterisch lopen gillenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
60 meter

Ik bedoelde dus echt de zweefmolen

Niets voor mij...
 Niets voor mij... 
 Dus heb maar even terug gepm'd
 Dus heb maar even terug gepm'd  

Met mijn oudersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Jij zit duidelijk met de verkeerde mensen in het reuzenrad
 .
.

Vind ik van niet en ik heb nog wel hoogtevrees.quote:

gezellige dame en marijke in 1 zinquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Whehehe, kreeg net een PM van een dame die ik nog nooit heb zien posten hier, bleek ze gewoon een topic geopend te hebben dat ze op zoek is naar een gezellige dame voor op msnDus heb maar even terug gepm'd

Lekker luiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben net wakker en nog niet buiten geweest

Ga nog ff kijken wat ik ga eten vanaaf, iets met gebakken aardappels gok ik want die heb ik nog
 Ga nog ff kijken wat ik ga eten vanaaf, iets met gebakken aardappels gok ik want die heb ik nog  

mja ik moet nog werken van 16:00 tot 21:00quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lekker lui
Ik heb ook uitgeslapen, nouja, tot 9 uur, maar dat vind ik lekkerGa nog ff kijken wat ik ga eten vanaaf, iets met gebakken aardappels gok ik want die heb ik nog

gauw doen, het is superlekker weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben net wakker en nog niet buiten geweest

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
gezellige dame en marijke in 1 zin
Die dame is grappig
 Ik ben heul wel gezellig, dat jij inmiddels zo gewend bent aan Rotterdammers dat je het niet meer herkent  kan ik ook niets aan doen
 Ik ben heul wel gezellig, dat jij inmiddels zo gewend bent aan Rotterdammers dat je het niet meer herkent  kan ik ook niets aan doen  

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:09 schreef TJDoornbos het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)rd-in-australie.html EINDELIJK!

Buuh. Nou jaaa, dan ga ik wel alleenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, sorry, dan ga ik waarschijnlijk huilen of hysterisch lopen gillen

Niets voor mij...
Whehehe, kreeg net een PM van een dame die ik nog nooit heb zien posten hier, bleek ze gewoon een topic geopend te hebben dat ze op zoek is naar een gezellige dame voor op msnDus heb maar even terug gepm'd

Ik zwaai wel jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuh. Nou jaaa, dan ga ik wel alleen
 Ben ik er voor de morele support
 Ben ik er voor de morele support  Ik ga daar namelijk echt niet in, ben veels te bang dat die ketting dan afbreekt ofzo
 Ik ga daar namelijk echt niet in, ben veels te bang dat die ketting dan afbreekt ofzo  

het ziet er dan ook wel erg hoog uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zwaai wel jaBen ik er voor de morele support
Ik ga daar namelijk echt niet in, ben veels te bang dat die ketting dan afbreekt ofzo

je gaat toch met DaMart?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Buuh. Nou jaaa, dan ga ik wel alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer

Haha. Nee joh, alleen is het vast heel stom, want dan heb je niemand om vol angst gemengd met wanhoop en verwondering aan te kijken en te roepen: oeioeioei, wat hoooooooooog!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zwaai wel jaBen ik er voor de morele support

quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
je gaat toch met DaMart?
die zit tenslotte in je hoofdEhm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*insert witty remark*ils qui sont décédés
ne sont pas partis

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |