is het ook hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:35 schreef wel.o.k het volgende:
o ja, maar ik vond 28 zo jong klinken.
alsjeblieft niet zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:36 schreef TJDoornbos het volgende:
kan iemand Vadertje Tijd bellen en de klok naar 16.30 laten zetten?
neee dan ben ik net begonnen met werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:36 schreef TJDoornbos het volgende:
kan iemand Vadertje Tijd bellen en de klok naar 16.30 laten zetten?
Nee dat hoofd is niet zo leuk. Maar dat lichaam.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hm. Hmmmm.....ik weet het niet hoor![]()
Of is dat de jouwe?
Kun je nagaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een goddelijke zak EN heerlijke koffie?
Ja maar ja maar ja maar ik hou niet zo van afgetraindquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Panda72 het volgende:
Nee dat hoofd is niet zo leuk. Maar dat lichaam.Je kan gewoon een zak over toyboys hoofd doen heur vind toyboy vast niet erg
Maar als het goddelijk lekkere koffie is, dan heb je er toch wel wat geld voor overquote:
over 2 maanden hoef je maar 1 cijfer te veranderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
is het ook hoor![]()
dus stiekem ben je net ietsje ouder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij houdt van breathplayquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee dat hoofd is niet zo leuk. Maar dat lichaam.Je kan gewoon een zak over toyboys hoofd doen heur vind toyboy vast niet erg
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Niet? Nou ja ieder zijn eigen smaak. Maar ik houd ook niet van dat body building afgetrainde heur zo lelijk. Dit vind ik wel okequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar ik hou niet zo van afgetraind
dus....quote:Examine and counter risk exposure from Service Oriented Architecture (SOA) frameworks by evaluating SQL input validation controls over secure B-2-B web services
Maximize ROI by implementing a top down secure SLDC framework and demonstrating increased awareness of perimeter vulnerabilities to the business
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
over 2 maanden hoef je maar 1 cijfer te veranderen
Dan ben je 29?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Stiekem val ik meer op het geheel, inclusief hoe iemand is...ik heb ook niet echt een type eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:45 schreef Panda72 het volgende:
Niet? Nou ja ieder zijn eigen smaak. Maar ik houd ook niet van dat body building afgetrainde heur zo lelijk. Dit vind ik wel oke
Marijkequote:
goeiemorgenquote:
Reuzenrad is engquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Marijke![]()
Wil jij met mij in het reuzenrad?
Dan ga ik toch liever een reuzenrad inquote:
ik haat dat als mensen dat doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever een reuzenrad in.
Het uitzicht vanuit een reuzenrad is natuurlijk erg mooi, maar als iemand (lees: mijn vader) dan aan het wiel in het midden van het bakje gaat draaien zodat je ronddraait, en expres gaat schommelen met het bakje, is de lol er snel af
![]()
![]()
.
quote:
Hmm. Jij zit duidelijk met de verkeerde mensen in het reuzenradquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever een reuzenrad in.
Het uitzicht vanuit een reuzenrad is natuurlijk erg mooi, maar als iemand (lees: mijn vader) dan aan het wiel in het midden van het bakje gaat draaien zodat je ronddraait, en expres gaat schommelen met het bakje, is de lol er snel af
![]()
![]()
.
ben net wakker en nog niet buiten geweestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens de stad in gok ik, tis zulk heerlijk weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |