1.1.5 is uit, maar er zijn nog wel wat problemen. Zoals metro rails wat aan een weg vast komt terwijl dit niet kan.quote:Op woensdag 10 april 2013 15:45 schreef VelitoX het volgende:
Heb hem op steam gepre-ordered (aardige bonus ervoor ook), maar nog niet veel gespeeld. Zijn wat dingetjes die binnenkort gepatched worden, daarna echt goed aan de slag.
En nog geen edge scrollingquote:Op woensdag 10 april 2013 16:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
1.1.5 is uit, maar er zijn nog wel wat problemen. Zoals metro rails wat aan een weg vast komt terwijl dit niet kan.
Vandaar ook mijn eerdere commentquote:Op donderdag 11 april 2013 07:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Komt in volgende patch voor volgende week als optie.
Er is geen doelquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:00 schreef maurisioo het volgende:
Best leuk spel. Alleen het doel met sandbox snap ik nog niet helemaal
Ja, voor 15 euro is het een degelijke game. Maar onderschat het niet. Je bent echt wel een paar uur bezig om alles uit te vogelen.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:22 schreef Peter het volgende:
Voor 15 euro is het de moeite wel waard( incl de code hierboven)
Ik speel al jaren TTD, dus dat is me niet vreemd ( uitvogelen en uren bezig zijnquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, voor 15 euro is het een degelijke game. Maar onderschat het niet. Je bent echt wel een paar uur bezig om alles uit te vogelen.
Het was een algemene waarschuwingquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik speel al jaren TTD, dus dat is me niet vreemd ( uitvogelen en uren bezig zijn)
Dienstregeling juist instellen. Denk dat je de interval te kort hebt afgesteld, zodat alle trams al beginnen te rijden.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:38 schreef Drebbelman het volgende:
Leuk, zo'n dienstregeling voor trams, maar mijn trams hebben altijd al na de eerste halte een fikse vertraging waardoor ik ook constant trams te kort kom in het depot.
Ook staan er constant mannetjes te wachten bij de halte terwijl het gewoon nog één of twee uur duurt voordat de tram komt, en dat ze vervolgens gaan klagen dat het zo lang duurt :S
Ik doe vast iets fout.
Dat tweede is normaal. Mensen kijken niet naar de dienstregeling, je moet de dienstregeling dus afstemmen op de drukte.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:38 schreef Drebbelman het volgende:
Leuk, zo'n dienstregeling voor trams, maar mijn trams hebben altijd al na de eerste halte een fikse vertraging waardoor ik ook constant trams te kort kom in het depot.
Ook staan er constant mannetjes te wachten bij de halte terwijl het gewoon nog één of twee uur duurt voordat de tram komt, en dat ze vervolgens gaan klagen dat het zo lang duurt :S
Ik doe vast iets fout.
Kijk ook goed naar de wegbewijzering. Zorg dat je trams zo min mogelijk ander verkeer moeten kruisen. Als je vaak wisselt van baan, dan moeten ze continu door het verkeer heen, dat helpt nietquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:41 schreef Drebbelman het volgende:
Hmm ja, ik laat ze steeds over het midden van zo'n tweebaans weg lopen. In principe heb je dan alleen bij de kruispunten last van ander verkeer, maar misschien moet ik die ook maar proberen te vermijden dan.
Haha ja.. ik had ook zoiets van: waar moet je in hemelsnaam beginnen. Het is niet alsof die steden één duidelijk centrum hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Divje het volgende:
Leuk, word vanuit de tutorial ineens in een gigantische stad gedroptSpel ziet er wel erg mooi uit, loopt hartstikke soepel met alles op High.
Daar zat ik op te hopen idd, heb net een uur over de stad gevlogen om een beetje een plan te maken, dat werd me teveel dus ben ik hopeloos in een hoekje begonnenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Het was wel aardig geweest als je ook echt was begonnen met een middelgroot dorp dat afhankelijk van je OV groeit tot een stad.
Dat was het advies wat in ieder geval aan ons reviewers werd gegevenquote:Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Daar zat ik op te hopen idd, heb net een uur over de stad gevlogen om een beetje een plan te maken, dat werd me teveel dus ben ik hopeloos in een hoekje begonnen
edit: Fuck it, ik ga eerst even kloten in de sandbox.
Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.quote:Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef Divje het volgende:
Het zal toch ook wel mogelijk zijn om in de editor een map + klein stadje te maken? Op de een of andere manier trekt m'n pc de editor heel slecht. 7 minuten zitten wachten en had uiteindelijk maar een paar heuveltjes gegenereerd
Even wat met de instellingen rotzooien zo, misschien helpt het.
Zover ben ik nog niet gekomenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.
Je kunt niet over andere wegen heen bouwen. Dus je moet echt van weg tot weg werken. En natuurlijk ruimte hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.
Geen last van verkeer = ideaalquote:Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef VelitoX het volgende:
Het bouwen van metro's blijf ik een ramp vinden, vooral omdat ze nogal duur zijn als je ze onder een stad gaat leggen. Dan maar bij trams e.d. blijven.
Ik zat vanalles te proberen maar niets lukte. Gewoon een rondje maken in de editor op een gigantisch vlak stuk werkte niet.quote:Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je kunt niet over andere wegen heen bouwen. Dus je moet echt van weg tot weg werken. En natuurlijk ruimte hebben
[..]
Geen last van verkeer = ideaal
kutgame, slotjequote:Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
In CiM1 kon je tramrails in het gras aanleggen, in CiM2 helaas niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |