hihihihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En een overschot aan hoofdletters veroorzaken.
Het is echt zulk kankerwerkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik laat het ook doen, maar eraf halen moet ik wel zelf doen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb laatst ook een uur gedaan om 1 m² eraf te krijgen.
Stuc>klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op een betonnen muur ziet dat er niet uit.
Verv.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]ik ga gewoon alles stuccen en verfen later. Geen behang.
jaja. Lees mijn ondertitel.quote:
Van glasvezel krijg je toch juist jeuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik snap de hele grap niet. En ook het sarcasme niet.
Glaswol ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van glasvezel krijg je toch juist jeuk.
Kijk mijn sig eens.quote:
Dit bevestigt alles maar weer he.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Denk je ook een grap te maken...
KLB is dicht.quote:
B2Bquote:
Jawel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hopelijk is Juicy er niet bij, anders zit de tent meteen vol.
Nee Do, nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die kunnen ze wel titfucken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga jij KLB maar eens zoeken dan. Tot nooit
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhhhhh, mensen die mijn posts altijd zereneus nemen![]()
Waitwut, Goddelijker is gewoon een kloon..?quote:
Oh help.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waitwut, Goddelijker is gewoon een kloon..?
Aye, op die fiets.
Noortje zou ik ook geven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien hebben Juicy en Heimen wel een trio met Mexicaantje.
Zo, goedemorgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waitwut, Goddelijker is gewoon een kloon..?
Aye, op die fiets.
Zeg, ik zit hier nu pas 10 minuten.quote:
Jij stoute maagd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeg, ik zit hier nu pas 10 minuten.
Daarvoor een week verbannen geweest, ja.
Ik voel mij niet aangesproken.quote:
Niet aangesproken op het 'stoute' of 'maagd' gedeelte?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken.
Ik vind hem maar vervelend en een beetje 13 in een dozijn met wat je op dit moment allemaal hoort.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Deze zal waarschijnlijk ook allang bij jullie bekend zijn maar ik ken hem pas 2 dagen:
Ik vind er geen zak aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Deze zal waarschijnlijk ook allang bij jullie bekend zijn maar ik ken hem pas 2 dagen:
Ik moet iets minder vaak het woord kanker uit mijn vingers laten vloeien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
Jij wordt wel vaak geband, Japsnars.
Goed plan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet iets minder vaak het woord kanker uit mijn vingers laten vloeien.
Er zijn zoveel goede alternatieven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet iets minder vaak het woord kanker uit mijn vingers laten vloeien.
Die hele stijl (mixes met samples van oude nummers) vind ik echt helemaal geweldig, combineert echt 2 stijlen muziek waar ik enorm van hou. Deze is echter nogal slecht ja, de sample vind ik wel geinig klinken maar die beat is slééécht.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind hem maar vervelend en een beetje 13 in een dozijn met wat je op dit moment allemaal hoort.
Vreemd dat tiefus en tering nooit een probleem zijn terwijl daar veel meer mensen aan zijn overleden. Maar goed, de hele wereld is gebaseerd op subjectiviteit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede alternatieven.
Kijk naar alcohol, wiet, xtc etc.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vreemd dat tiefus en tering nooit een probleem zijn terwijl daar veel meer mensen aan zijn overleden. Maar goed, de hele wereld is gebaseerd op subjectiviteit.
hypocrisie zal je bedoelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vreemd dat tiefus en tering nooit een probleem zijn terwijl daar veel meer mensen aan zijn overleden. Maar goed, de hele wereld is gebaseerd op subjectiviteit.
Het is wat, je aan de regels van een forum houden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wat, je aan de regels van een forum houden.
Mwah, ik zie in de policy niks specifieks over kanker staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wat, je aan de regels van een forum houden.
Tyfushoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar als je er om geband wordt, zal het wel een ongeschreven regel zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, ik zie in de policy niks specifieks over kanker staan.
En zo is het!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:26 schreef RoBro het volgende:
pas je gewoon aan en je krijgt geen bans meer simpel als wat
Mwah, begin 40 toch? Ze heeft toch al een redelijk oude dochter.quote:
mssn vroege moederquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, begin 40 toch? Ze heeft toch al een redelijk oude dochter.
Jawel, iedereen roept al jaren dat ze zogenaamd in de 30 is en nu wilde ik eindelijk bewijs dat het niet zo was.quote:
Ik vind hem niet zo eigenlijk, de soorten muziek en qua 'lijnen' verschillen ze teveel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
Over Mashups gesproken:
Wel 480p aanklikken.
Mwah ik vind hem ook minder maar nog steeds wel geinig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo eigenlijk, de soorten muziek en qua 'lijnen' verschillen ze teveel.
Die laatstequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah ik vind hem ook minder maar nog steeds wel geinig.
Hier, deze liggen pas ver uit elkaar:
Of:
Haha ja.quote:
Na hem volledig geluisterd te hebben, staat hij nu dik op nummer 1 (samen met die Rihanna vs UB40)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
Deze Wolfmother - Woman (MSTRKFT remix) versus Journey - Any Way you Want It klinkt wel erg lekker in mijn oren
13 uur werken ole ole!quote:
Nee hoor.quote:
Oja?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:29 schreef x3ro het volgende:
Woohoo 't gaat lekker weer worden vandaag
Hier zou 't iig tegen de 28 graden wordenquote:
Ik zit lekker te werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:42 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hier zou 't iig tegen de 28 graden worden![]()
Ik ben ook nd werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit lekker te werken![]()
Misschien morgen stro rijden bij mijn oom, dan wordt het wel zweten
Zo, anders ik wel. Vet relaxte muziek op de wekkerradio, maar ik moest eruitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:05 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik ben ook nd werkenAlleen niet echt trek in, liefst was ik vanochtend op mn andere oor verder geslapen
Ik moest ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo, anders ik wel. Vet relaxte muziek op de wekkerradio, maar ik moest eruit
Ik wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik moest ookGelukkig wel niet met OV hoeven gaan en dus half uur langer kunnen slapen
Hmmm, ik moet echt mijn pa eens into circuitrijden gaan krijgenScheelt in aankoop van n auto
Ik denk dat Noor's trio er wat anders uit zal zienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien hebben Juicy en Heimen wel een trio met Mexicaantje.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk dat Noor's trio er wat anders uit zal zienHoop ik voor dr.
Enquote:
Jij voelt de bui al hangenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wel.
Hoezo scheelt dat in de aankoop van een auto? Koopt hij hem dan?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Jij voelt de bui al hangen
Dan heb ik tevens ook wat meer keuze qua auto etc
Mijne 'heeft' wat met auto''s etc, dus is allemaal wat makkelijker dan iemand die er totaal geen interesse in heeftquote:
Doe mij maar een Daf 66 geprepareerd voor rallyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Mijne 'heeft' wat met auto''s etc, dus is allemaal wat makkelijker dan iemand die er totaal geen interesse in heeftEn sowieso, een BMW E30 met 6 cilinder heb je voor een appel en een ei in goede staat, voor nog eens dat bedrag fix je 'm nog eens helemaal en klaar
![]()
Is ook zat leuks mee te doenBij het plaatselijke schadeherstelbedrijf hebben ze een 325i E30 met lage druk turbo gefabriceerd. Kleine 290Pk en hartstikke betrouwbaar op motorisch vlak
Ook zo'n geweldig gebakjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Doe mij maar een Daf 66 geprepareerd voor rally
Bweh allemaal veel te duur of te nieuw manquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ook zo'n geweldig gebakjeSowieso wat die jongens daar allemaal als projecten nog hebben en in het verkoopforum hebben staan
http://www.extreme-machines.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=44760
Die auto heeft niet eens een stuur man, wat een pauperdingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ook zo'n geweldig gebakjeSowieso wat die jongens daar allemaal als projecten nog hebben en in het verkoopforum hebben staan
http://www.extreme-machines.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=44760
3000 euro, en geen stuur iddquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die auto heeft niet eens een stuur man, wat een pauperding
Dat noemt met een snap on stuurquote:
Zijn voor 90% zeer schappelijke prijzen.. Probeer maar eens een Evo III Met maar 30k dr op te vinden ..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bweh allemaal veel te duur of te nieuw man.. Ouwe bakken
Nou, ik weet hoe een auto werkt. Er hoort een stuur in te zitten, anders is het wat gevaariljkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:58 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat noemt met een snap on stuurOmg
En de 3000 euro? Is echt niet duur voor een auto met gereviseerd blok, doorgelaste en nieuw gespoten body en een VEMS standalone managementsysteem door DP engeneering![]()
Iets met een Klok en niet weten hoe of wat met de klepel?
[..]
Zijn voor 90% zeer schappelijke prijzen.. Probeer maar eens een Evo III Met maar 30k dr op te vinden ..
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, ik weet hoe een auto werkt. Er hoort een stuur in te zitten, anders is het wat gevaariljk
Man, ik was even een trolletjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
En trouwens voor zo'n VEMS te kopen en af te laten stellen ben je al 1200+ Euro kwijtIs wel cool wat je daar mee kan allemaal
Turbodruk per versnelling begrenzen.. Lauchcontrol .. (Ja in een clio uit de 90's
)
Hier is overigens geen wolkje aan de lucht![]()
Kan niet wachten tot ik klaar ben voor vandaag
http://www.extreme-machin(...)21&t=27157&start=475 En dan naar bijna helemaal beneden scrollen.. dat is een 106 Rallyequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Kwam ook een 106 Rallye tegen.. Die zijn gaaf
.. Even op marktplaats geneusd. Voor mijn budget heb je ze niet, of je moet er nog veel geld tegenaan gooien om m origineel te krijgen
Pauperts die een auto verneuken
Dan laat je hem toch zoals ie is?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Kwam ook een 106 Rallye tegen.. Die zijn gaaf
.. Even op marktplaats geneusd. Voor mijn budget heb je ze niet, of je moet er nog veel geld tegenaan gooien om m origineel te krijgen
Pauperts die een auto verneuken
Met allemaal aftermarket spul uit de Autostyle catalogus? Ben geen pauper ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan laat je hem toch zoals ie is?
En?quote:
En dan ff langs MTM dr meequote:
Op mijn auto komen ook spinners en erin een subwoofer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Met allemaal aftermarket spul uit de Autostyle catalogus? Ben geen pauper ofzo
T is dat ik het geld en de handigheid niet heb.. Anders zou de AX er aan moeten gelovenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:13 schreef x3ro het volgende:
[..]
http://www.extreme-machin(...)21&t=27157&start=475 En dan naar bijna helemaal beneden scrollen.. dat is een 106 Rallye![]()
(staan nog een stuk onder de fotos gemaakt @ circuit)
Overigens zijn ze niet zo gek duur om origineel te kopen of weer te maken. Gewoon op 106 forum oid![]()
Ik probeer even die pauperauto's uit x3ro's hoofd te persen, en de oldies uit sjoerd's hoofd.quote:
..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op mijn auto komen ook spinners en erin een subwoofer.
Uiteraard wel plastic spinners
Gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik probeer even die pauperauto's uit x3ro's hoofd te persen, en de oldies uit sjoerd's hoofd.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik probeer even die pauperauto's uit x3ro's hoofd te persen, en de oldies uit sjoerd's hoofd.
AX Heeft zelfde blok toch? TU blok of wat is dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is dat ik het geld en de handigheid niet heb.. Anders zou de AX er aan moeten geloven
Dat dusquote:
Wat, dan ben je gewoon de eindbaas van de snelwegquote:
Volgens mij heeft de mijne een HYU blok ofzo? En heb toch liever een wat strakkere basis dan zo'n AX.. 106 hoekt m veel beterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ben hier nu @ work met gloednieuwe Mercedes van '08Dat zijn hobby auto's die alles behalve pauper zijn als je ze daadwerkelijk gebruikt
Het is niet zomaar een golfje GTI of VR6
[..]
AX Heeft zelfde blok toch? TU blok of wat is dat?
Bij DP in Nijmegen hebben ze complete kits
http://www.dp-engineering(...)s/component_package/
Die jongens van DP zijn de Peugeot boysquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de mijne een HYU blok ofzo? En heb toch liever een wat strakkere basis dan zo'n AX.. 106 hoekt m veel beter. En dan niet dat nieuwere ronde model
.. Gewoon lekker hoekig
Heb eens een project gezien van een 205 met de 3.0V6 uit een 406 Coupé... Verdomme wat zit die motorruimte dan volquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die jongens van DP zijn de Peugeot boysDie hebben ook een 205 met 2liter 16 klepper uit de 405 oid en een GT30R turbo op 466 krukas PK's gekregen
Op semi slicks in zn 4 wielspin en 100 naar 200 binnen 8 tellen
In zon doosje
Duur .. Duur.. Ga maar eens kijken wat ze bij AME oid vragen voor een kit voor je VR6 golfje. Red je het met een dikke 5k nog nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:25 schreef Sjoegerd het volgende:
Wel duur zo'n kit trouwens.. Zou ik liever dat geld in mijn toekomstige Land Rover project stoppen
Niemand anders is echt aan het praten buiten ons dus dan krijg je dat een beetjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:28 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga trouwens terug naar de PUB SC, op de 1 of andere manier ben ik in PTA beland
Is leuk maar verneukt de wegligging in zon klein doosje door t gewicht op de voorasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb eens een project gezien van een 205 met de 3.0V6 uit een 406 Coupé... Verdomme wat zit die motorruimte dan vol
Vind de versnellingsbak vast leuk dat extra vermogenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Duur .. Duur.. Ga maar eens kijken wat ze bij AME oid vragen voor een kit voor je VR6 golfje. Red je het met een dikke 5k nog nietEn je moet het zo zien, met je rallye ga je van 104 naar 260pk voor die prijs. Kun je dikke BMW's en Audi's mee gaan pesten
Weet ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Niemand anders is echt aan het praten buiten ons dus dan krijg je dat een beetje![]()
[..]
Is leuk maar verneukt de wegligging in zon klein doosje door t gewicht op de vooras
Valt mee hoe erg die bakken dat vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind de versnellingsbak vast leuk dat extra vermogen..
Maar t liefste wil ik een Series III Land Rover met een 200 of 300TDi blok uitrusten, 5 bak er in en wat offroad upgrades.. Dan een 850R er naast voor het gezin
Waarom koop je in vredesnaam niet een luxe en praktische auto waarmee je zowel in persoonlijke als zakelijke sfeer voordeel aan hebt in plaats van een standaard pauperwagon die omgebouwd is met racestoelen, waterkoeling, injections en weet ik veel nog wat meer. Alsof je die shit überhaupt in Nederland kan gebruiken zonder anderen ermee lastig te vallen, nee.quote:
Er is veel uitwisselbaar uit dat PSA tijdperk jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:34 schreef x3ro het volgende:
[..]
Valt mee hoe erg die bakken dat vindenDe eigenaar van de 205 met 466PK heeft nog geruime tijd met zijn bak van de 1.6Gti kunnen rijden voordat deze het begaf
Er is heel veel interchangable van Citroen en Peugeot bakken
Meeste hoogvermogens peugeots rijden met een diesel versnellingsbak(ivm te koppel) en dan de eerste 2 versnellingen aangepast omdat die zo kort zijn bij een diesel. Dit blijkt toch wel goed en veilig te werken
Daarom 850R.. Zijn ook vrij "eenvoudig" naar hoge vermogens te tillen. En als de kap dicht zit, zie je er niks vanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom koop je in vredesnaam niet een luxe en praktische auto waarmee je zowel in persoonlijke als zakelijke sfeer voordeel aan hebt in plaats van een standaard pauperwagon die omgebouwd is met racestoelen, waterkoeling, injections en weet ik veel nog wat meer. Alsof je die shit überhaupt in Nederland kan gebruiken zonder anderen ermee lastig te vallen, nee.
Omdat ik beschikking heb over een mercedes van 2008 met alle mogelijke optiesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom koop je in vredesnaam niet een luxe en praktische auto waarmee je zowel in persoonlijke als zakelijke sfeer voordeel aan hebt in plaats van een standaard pauperwagon die omgebouwd is met racestoelen, waterkoeling, injections en weet ik veel nog wat meer. Alsof je die shit überhaupt in Nederland kan gebruiken zonder anderen ermee lastig te vallen, nee.
Nee, het zijn alleen maar de ouwe zakken die je erover hoort. Ik, en vele andere van mijn leeftijd, hebben ook gewoon last van die kutbakken die hier met hun veel te harde subwoofer en veel te hoge snelheid langsracen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
Omdat ik beschikking heb over een mercedes van 2008 met alle mogelijke opties
Tevens zoals ik net al uitleg en waarmee geopend word is het doel circuit rijdenDus dit kun je gewoon gebruiken zonder mensen er mee lastig te vallen. Het is een hobby
![]()
Tevens lijk je met je antwoord op een of andere ouwe zak die niks vind kunnen en alles maar overlast vind.
Subwoofer? Er komt geeneens een installatie in bij voorkeur.. Is alleen een extra 40KG. Ik denk dat ik met mijn edit net goed zat en dit zit te linken aan de petjes golf en civic rijdersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het zijn alleen maar de ouwe zakken die je erover hoort. Ik, en vele andere van mijn leeftijd, hebben ook gewoon last van die kutbakken die hier met hun veel te harde subwoofer en veel te hoge snelheid langsracen.
Als je er alleen op een circuit mee rijdt, prima. Maar dat gebeurt hier lang niet altijd en dan wordt het dus wel vervelend.
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
Ben jij ook van de raceauto's DeLuna?
Dan heb je hier niets in te brengenquote:
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heb je hier niets in te brengen
De discussie is alweer voorbij hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan heb je hier niets in te brengen
ojaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
De discussie is alweer voorbij hoorSjoerd is dr niet meer
En Japsnars is ook stil met'z'n "Koop een luxe auto"
Andere school?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik was er weer, niet voor lang trouwens.. Krijg via school wel connecties in t racewereldje denk ik
Jup, ga voertuigentechniek doenquote:
haha, sjoegerd doet mboquote:
Sommige opleidingen hebben ze alleen in MBO.quote:
Weet ik, was maar een grapje hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef DeLuna het volgende:
Kabeltje kwijt![]()
[..]
Sommige opleidingen hebben ze alleen in MBO.
Moest even dingen regelen en ontbijt maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
De discussie is alweer voorbij hoorSjoerd is dr niet meer
En Japsnars is ook stil met'z'n "Koop een luxe auto"
Mbo'erquote:
Mbo'er/hbo'erquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:24 schreef DeLuna het volgende:
Kabeltje kwijt![]()
[..]
Sommige opleidingen hebben ze alleen in MBO.
Mbo'erquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, ik heb VMBO en MBO gedaan. Dus als iemand gebashed kan worden
Epic antwoordmodel is epicquote:This question should start with reading the question.
Ja maar dat is echt irritant, want ik ga dus HBO Sport, Gezondheid en Management doen, en daarna wil ik misschien specialiseren in gehandicaptensport, maar dat is er dus alleen in MBOquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik, was maar een grapje hoor
Die hele bash slaat nergens op en dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:26 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso, ik heb VMBO en MBO gedaan. Dus als iemand gebashed kan worden
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mbo'er
[..]
Mbo'er/hbo'er
[..]
Mbo'er
Huh? Sinds de KLB weg is worde alle traditie's verbroken zeker!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die hele bash slaat nergens op en dat weet iedereen.
Ik kom haast nooit in KLB.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh? Sinds de KLB weg is worde alle traditie's verbroken zeker!
In de KLB SC deed bijna iedereen WO.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Huh? Sinds de KLB weg is worde alle traditie's verbroken zeker!
Nog 1 jaar.quote:
Ouder dan jij.quote:
Ik ben er al een jaar af, wat doe je er lang over dan.quote:
Voor iemand die hier krap 2 jaar rondloopt ben je wel bijdehandquote:
Ach, ik vind het leuk dus wat maakt het uit?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach, ik vind het leuk dus wat maakt het uit?
En monteurs heb je ook nodigquote:
2 jaar is best watquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Voor iemand die hier krap 2 jaar rondloopt ben je wel bijdehand
Dan niets.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Een kleine 3k verschil in maandsalaris.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
zet wel op je cv dat je het postrecord op fok had anders verdien je 3k minderquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Een kleine 3k verschil in maandsalaris.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef RoBro het volgende:
[..]
zet wel op je cv dat je het postrecord op fok had anders verdien je 3k minder
Ga je mij nou de les lezen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2 jaar is best wat
En "ouder dan jij" is niet bijdehand, het is een zelfbeschermend antwoord.
Komt beter over dan dat ik zeg, over een maand 19. (Gezien het feit dat ik nog op het vwo zit)
PI's lezen
Hangt van je baan af. Zolang jij niets weet over daadwerkelijke salarissen gekoppelt aan banen heb je niet veel in te brengen. Een WO technicus zal never nooit worden aangenomen in een garage. Zie je het al voor je? 150 euro uurloon?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
stiekem doet het pijn in mn hart dat zon slappe hap als japsnars 3k meer dan mij gaat verdienenquote:
Tja als jij zoveel nodig hebt om rond te komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over werken in een garagequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hangt van je baan af. Zolang jij niets weet over daadwerkelijke salarissen gekoppelt aan banen heb je niet veel in te brengen. Een WO technicus zal never nooit worden aangenomen in een garage. Zie je het al voor je? 150 euro uurloon?
Punt is, als onderwaterlasser heb je iets van 4/5 diploma's nodig, (geen schooldiploma's), en dan verdien je meer dan jij of ik zullen verdienen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook niet over werken in een garage
Jij bent geen held in interpreteren, hè?
Wat zit er in? Een aantal bammetjes, of de halve snackbar?quote:
Maar dat is redelijk risiscovol en kan je niet 40 jaar doen, of wel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Punt is, als onderwaterlasser heb je iets van 4/5 diploma's nodig, (geen schooldiploma's), en dan verdien je meer dan jij of ik zullen verdienen.
Misschien, en daarna zijn er zat banen die je kan pakken. Ik weet niet hoe lang je zoiets kan doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dat is redelijk risiscovol en kan je niet 40 jaar doen, of wel?
Baguette gezond en een baguette warme hamquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat zit er in? Een aantal bammetjes, of de halve snackbar?
De gemiddelde leeftijd waarop onderwater lassers e.d. normaal komen te overlijden ligt zo rond de 60quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dat is redelijk risiscovol en kan je niet 40 jaar doen, of wel?
Ah, dan neem ik liever een baan met minder geld opdat ik wat langer leef.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd waarop onderwater lassers e.d. normaal komen te overlijden ligt zo rond de 60Eens gelezen bij een of ander boek over offshore boorplatformen.
Beetje kloten met een TIG lasapparaat is best wel leuk heurquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, dan neem ik liever een baan met minder geld opdat ik wat langer leef.
Mijn pa moet me maar eens leren lassenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Beetje kloten met een TIG lasapparaat is best wel leuk heur
quote:
Het verschil tussen lassen valt redelijk meequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Begin dan maar met MIG, dat is het makelijkste.
Yepquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]het gaat een hel worden voor jou om in een normaal ritme te komen
Aluminium valt ook wel mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:38 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het verschil tussen lassen valt redelijk meeAlleen Aluminium is een bitch met lassen. Is gewoon echt tricky. Maar voor de rest moet je gewoon leren een mooie lasnaad te leggen en mooi kunnen afmaken met een overliggende naad e.d. Maar gewoon beetje kloten met een plaatje staal van 20x20 cm en gaan
Leer je het vanzelf
Whehehehe.quote:
Lowlands, introductie...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:06 schreef livalo het volgende:
22:08 voor het laatst gepost. Wauw, is iedereen nog op vakantie of bezig met de introductie?
Ik wilde ook naar Lowlands. Stomme mensen die veel te vroeg kaartjes kopen..quote:
Je kan niet alles hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:10 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik wilde ook naar Lowlands. Stomme mensen die veel te vroeg kaartjes kopen..
Triestquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:33 schreef naatje_1 het volgende:
WAAROM?! http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100820_182
quote:Wie vragen heeft over zelfdoding, kan dag en nacht bellen naar de zelfmoordlijn op het gratis nummer 02-649.95.55, of kan terecht op www.zelfmoordlijn.be
Als je belt krijg je tips over hoe je jezelf het beste om kan leggen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Triest
Ik vind dit maar wat uuhm overdreven/ongepast
[..]
Mja, beetje raar stuk tekstquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je belt krijg je tips over hoe je jezelf het beste om kan leggen?
Zelfdoding komt volgens mij vrij vaak voor in Belgiëquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, beetje raar stuk tekst
Triest hoor, ze hadden best toffe muziek
WTFquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:57 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit Bavaria City Racing te kijken, een 3-zits F1-auto
Klopt ja, maar tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zelfdoding komt volgens mij vrij vaak voor in België
quote:
Het zou zomaar kunnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt ja, maar tochAlsof iedereen het nu opeens gaat doen nav dit bericht
Rare Belgen...quote:
klopt maar doe het dan ervoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:26 schreef Schieganger het volgende:
als ik op pukkelpop zou moeten staan zou ik ook mezelf van kant maken heaur.
Hallo gastquote:
Ze hebben er ook één bekeurdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:57 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zit Bavaria City Racing te kijken, een 3-zits F1-auto
Wel relevant though.quote:
Dat wel, maar daar hadden jullie het net nog over.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij. Ik kan je zo drie wetenschappelijke artikelen overleggen waaruit het tegendeel blijkt. Het is echter zo dat de meesten xtc maar een paar keer per jaar doen en drie keer per week zuipen, dna is het wel minder schadelijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo gast
Ik heb zonet even met m'n ouders gepraat en ze zijn er nu van overtuigd dat XTC beter voor je is dan alcohol![]()
Niet over die geluidstechnicusquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:47 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar hadden jullie het net nog over.
Kom maar doorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij. Ik kan je zo drie wetenschappelijke artikelen overleggen waaruit het tegendeel blijkt. Het is echter zo dat de meesten xtc maar een paar keer per jaar doen en drie keer per week zuipen, dna is het wel minder schadelijk
Tja, als vrouwelijke politieagente moet je natuurlijk wel alles volgens de wet doen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:46 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ze hebben er ook één bekeurd
http://www.autoblog.nl/ar(...)keerbeheer-rotterdam
Dan bij deze.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet over die geluidstechnicus
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hallo gast
Ik heb zonet even met m'n ouders gepraat en ze zijn er nu van overtuigd dat XTC beter voor je is dan alcohol![]()
Dezenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:49 schreef livalo het volgende:
[..]
Dan bij deze.
![]()
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=10933
http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=10936
Blax0r is een addict in denial.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kom maar doorBlax0r kwam met een RIVM artikel
Gvd, heb ik ze net overtuigd, nu dit weer
quote:
Dan kunnen wij niet samen naar lowlandsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
![]()
Brrrr. Ik heb besloten dat ik nooit meer naar een festival ga.
Op Pinkpop waren ze kut, alhoewel ze er wel een feestje van hadden gemaakt, maar dan nog, ze bleven kut.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zweer je, je moet in die tent staan, dan maakt kwaliteit helemaal niets meer uit
Jij wil serieus naar die ranzige bende?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan kunnen wij niet samen naar lowlands
Haha jij komt uit Utrechtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:54 schreef RoBro het volgende:
wat een muzikale kanker op 3 zie je al die malakas ook nog losgaan maak me gek
Positron emissionquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:54 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Blax0r is een addict in denial.
http://linkinghub.elsevier.com/retrieve/pii/S0140673698043293
http://onlinelibrary.wile(...)0.tb13277.x/abstract
http://jpet.aspetjournals.org/content/241/1/338.abstract
Maar voor de rest is alles goed met je?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij wil serieus naar die ranzige bende?![]()
Pinkpop wel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:57 schreef livalo het volgende:
[..]
Maar voor de rest is alles goed met je?. Lowlands is alles behalve een ranzige bende
.
Dat ben ik met je eensquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:56 schreef livalo het volgende:
[..]
Op Pinkpop waren ze kut, alhoewel ze er wel een feestje van hadden gemaakt, maar dan nog, ze bleven kut.
Nee precies.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Positron emissionMaar komt natuurlijk welbij dat je XTC 1 keer in de zoveel maanden gebruikt en alcohol elke week wel, dat rekenen ze vaak in onderzoeken niet mee
lowlands staat niet gelijk aan een ranzige bende, maar als er geen leuke band speelt en ik ben verveeld dan ga ik wel naar the opposites ja, en agh, jij vind mika leuk, dus dan mag ik dit ook leuk vindenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij wil serieus naar die ranzige bende?![]()
Nee man, Do gebruikt veel meer gastquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:58 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Nee precies.
Ik denk dat Do's gebruik die ratten wel ongeveer evenaart.
Pinkpop is smeriger dan Lowlands, maar het is maar net hoe je het zelf ervan maakt.quote:
Da's waar, maar ik ga liever naar Mika in HMH dan Mika op Pinkpop. Dus als ik naar The Opposites zou gaan, zou ik dat in HMH (oid) doen en liever niet op Lowlands. Maargoed, ik moest Pinkpop meemaken, en Mika was er, dus daarom.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
lowlands staat niet gelijk aan een ranzige bende, maar als er geen leuke band speelt en ik ben verveeld dan ga ik wel naar the opposites ja, en agh, jij vind mika leuk, dus dan mag ik dit ook leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |