hihihihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:17 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
En een overschot aan hoofdletters veroorzaken.
Het is echt zulk kankerwerkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik laat het ook doen, maar eraf halen moet ik wel zelf doen.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik heb laatst ook een uur gedaan om 1 m² eraf te krijgen.
Stuc>klaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Op een betonnen muur ziet dat er niet uit.
Verv.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]ik ga gewoon alles stuccen en verfen later. Geen behang.
jaja. Lees mijn ondertitel.quote:
Van glasvezel krijg je toch juist jeuk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik snap de hele grap niet. En ook het sarcasme niet.
Glaswol ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van glasvezel krijg je toch juist jeuk.
Kijk mijn sig eens.quote:
Dit bevestigt alles maar weer he.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Denk je ook een grap te maken...
KLB is dicht.quote:
B2Bquote:
Jawel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hopelijk is Juicy er niet bij, anders zit de tent meteen vol.
Nee Do, nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:44 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die kunnen ze wel titfucken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ga jij KLB maar eens zoeken dan. Tot nooit
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhhhhh, mensen die mijn posts altijd zereneus nemen![]()
Waitwut, Goddelijker is gewoon een kloon..?quote:
Oh help.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waitwut, Goddelijker is gewoon een kloon..?
Aye, op die fiets.
Noortje zou ik ook geven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien hebben Juicy en Heimen wel een trio met Mexicaantje.
Zo, goedemorgen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waitwut, Goddelijker is gewoon een kloon..?
Aye, op die fiets.
Zeg, ik zit hier nu pas 10 minuten.quote:
Jij stoute maagd.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zeg, ik zit hier nu pas 10 minuten.
Daarvoor een week verbannen geweest, ja.
Ik voel mij niet aangesproken.quote:
Niet aangesproken op het 'stoute' of 'maagd' gedeelte?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken.
Ik vind hem maar vervelend en een beetje 13 in een dozijn met wat je op dit moment allemaal hoort.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Deze zal waarschijnlijk ook allang bij jullie bekend zijn maar ik ken hem pas 2 dagen:
Ik vind er geen zak aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
Deze zal waarschijnlijk ook allang bij jullie bekend zijn maar ik ken hem pas 2 dagen:
Ik moet iets minder vaak het woord kanker uit mijn vingers laten vloeien.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef DeLuna het volgende:
Jij wordt wel vaak geband, Japsnars.
Goed plan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet iets minder vaak het woord kanker uit mijn vingers laten vloeien.
Er zijn zoveel goede alternatieven.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik moet iets minder vaak het woord kanker uit mijn vingers laten vloeien.
Die hele stijl (mixes met samples van oude nummers) vind ik echt helemaal geweldig, combineert echt 2 stijlen muziek waar ik enorm van hou. Deze is echter nogal slecht ja, de sample vind ik wel geinig klinken maar die beat is slééécht.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind hem maar vervelend en een beetje 13 in een dozijn met wat je op dit moment allemaal hoort.
Vreemd dat tiefus en tering nooit een probleem zijn terwijl daar veel meer mensen aan zijn overleden. Maar goed, de hele wereld is gebaseerd op subjectiviteit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zijn zoveel goede alternatieven.
Kijk naar alcohol, wiet, xtc etc.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vreemd dat tiefus en tering nooit een probleem zijn terwijl daar veel meer mensen aan zijn overleden. Maar goed, de hele wereld is gebaseerd op subjectiviteit.
hypocrisie zal je bedoelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vreemd dat tiefus en tering nooit een probleem zijn terwijl daar veel meer mensen aan zijn overleden. Maar goed, de hele wereld is gebaseerd op subjectiviteit.
Het is wat, je aan de regels van een forum houden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wat, je aan de regels van een forum houden.
Mwah, ik zie in de policy niks specifieks over kanker staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is wat, je aan de regels van een forum houden.
Tyfushoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar als je er om geband wordt, zal het wel een ongeschreven regel zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, ik zie in de policy niks specifieks over kanker staan.
En zo is het!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:26 schreef RoBro het volgende:
pas je gewoon aan en je krijgt geen bans meer simpel als wat
Mwah, begin 40 toch? Ze heeft toch al een redelijk oude dochter.quote:
mssn vroege moederquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah, begin 40 toch? Ze heeft toch al een redelijk oude dochter.
Jawel, iedereen roept al jaren dat ze zogenaamd in de 30 is en nu wilde ik eindelijk bewijs dat het niet zo was.quote:
Ik vind hem niet zo eigenlijk, de soorten muziek en qua 'lijnen' verschillen ze teveel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef Japsnars het volgende:
Over Mashups gesproken:
Wel 480p aanklikken.
Mwah ik vind hem ook minder maar nog steeds wel geinig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind hem niet zo eigenlijk, de soorten muziek en qua 'lijnen' verschillen ze teveel.
Die laatstequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mwah ik vind hem ook minder maar nog steeds wel geinig.
Hier, deze liggen pas ver uit elkaar:
Of:
Haha ja.quote:
Na hem volledig geluisterd te hebben, staat hij nu dik op nummer 1 (samen met die Rihanna vs UB40)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:21 schreef Japsnars het volgende:
Deze Wolfmother - Woman (MSTRKFT remix) versus Journey - Any Way you Want It klinkt wel erg lekker in mijn oren
13 uur werken ole ole!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |