Ik snap waarom, raar mens. En wat zijn poly people? Lijkt wel iets uit een SciFi film.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Oh en dan deze: http://www.okcupid.com/profile/Joan32
Ik ben bang voor haar.
Ik haal ook uit haar post dat ze inmiddels iedereen in Europa heeft gehad en nu maar haar geluk beproefd in Amerika. Enge mevrouw. Maar er zitten een hoop rare mensen op OKCupid. En die matches zeggen niet zo veel denk ik. Ik heb met een bepaald mede FOKker 93%......quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:11 schreef Viking84 het volgende:
Oh en dan deze: http://www.okcupid.com/profile/Joan32
Ik ben bang voor haar.
Viking is dit niets?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:21 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel een match van 90 % met die laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poly people zijn mensen die er meerdere relaties op nahouden polygaam ipv monogaam).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik snap waarom, raar mens. En wat zijn poly people? Lijkt wel iets uit een SciFi film.
Oh polygaam. Mwah niet mijn kopje thee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Poly people zijn mensen die er meerdere relaties op nahouden polygaam ipv monogaam).
@ GForce: nee die is saai.
Deze is wel leuk!(tip van iemand anders hier
)
http://www.okcupid.com/profile/awesomehannah/pictures
Ja klopt, maar aangezien ik doorgaans op ouder val is dat een plus in dit gevalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh polygaam. Mwah niet mijn kopje thee.
Die dame ziet er best wel oud uit voor 25.
Ja joh, echt !quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:43 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ik heb met een bepaald mede FOKker 93%......
Haha ik weet precies wat je bedoelt, van die mannen die veel sporten, daar reageer ik al niet eens op, ik HAAT sporten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar aangezien ik doorgaans op ouder val is dat een plus in dit geval. Alleen houdt ze zich naar mijn smaak iets teveel bezig met sport en dan val ik teveel op, in negatieve zin
.
Ik ook! De stakker... Iemand die op zoveel vlakken hetzelfde denkt over bepaalde dingen als mij kan gewoon niet normaal functioneren in de samenlevingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:58 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ja joh, echt !![]()
Ik heb medelijden met hem ...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha ik weet precies wat je bedoelt, van die mannen die veel sporten, daar reageer ik al niet eens op, ik HAAT sporten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:23 schreef Farouche het volgende:
[..]
. Zit stiekem op FOK, maar moet eigenlijk mijn tas nog pakken voor morgen.
In mijn optiek: zo snel mogelijk. Hoe langer je wacht, hoe lastiger het wordt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:45 schreef PastorRichards het volgende:
Vraagje; wat is precies de etiquette als het gaat om het regelen van een daadwerkelijke date op een datingsite? Ik heb ondertussen al vaker leuk op en neer gemaild (verrassend genoeg meestal als het initiele contact van haar kant kwam), maar nog niet is het gekomen tot daadwerkelijk afspreken, terwijl me dat toch wel dé manier lijkt om er achter te komen of het echt iets zou kunnen worden. Wanneer kun je iemand mee uit vragen zonder dat het wanhopig en creepy overkomt?
Als je dat niet zelf uit kunt vogelen, is het misschien helemaal geen goed idee om af te sprekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:45 schreef PastorRichards het volgende:
Vraagje; wat is precies de etiquette als het gaat om het regelen van een daadwerkelijke date op een datingsite? Ik heb ondertussen al vaker leuk op en neer gemaild (verrassend genoeg meestal als het initiele contact van haar kant kwam), maar nog niet is het gekomen tot daadwerkelijk afspreken, terwijl me dat toch wel dé manier lijkt om er achter te komen of het echt iets zou kunnen worden. Wanneer kun je iemand mee uit vragen zonder dat het wanhopig en creepy overkomt?
Hier heb ik weinig aan toe te voegen eigenlijk. Ze wil contact met je anders zou ze niet of afwijzend op je bericht reageren. Na een paar dagen kun je zoiets prima vragen mijns inziens. Hoeft nog niet per se voor de volgende dag te zijn, maar je kunt op z'n minst peilen hoe zij daarover denkt.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:42 schreef Charles.Darwin het volgende:
True, ze worden bestookt maar dat is eigenlijk irrelevant. Het gros van die berichten worden genegeerd (en met goede reden). Als je al mailcontact hebt, heb je genoeg gedaan om op te vallen. En dan is er niet echt een reden om enorm lang te wachten met het regelen van een date. Daarvoor zit je op een datingsite, toch?
Is niet desperate, en ook niet wanhopig. Het is het doel van het hele spelletje
Ben je nou nog niet weg?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:23 schreef Farouche het volgende:
[..]
. Zit stiekem op FOK, maar moet eigenlijk mijn tas nog pakken voor morgen.
Net klaar met de afwas. Nu nog even de kattenbak verschonen en opruimen. Dan nog paar uurtjes slapen en dan ben ik er vandoor.quote:
quote:Ik hoop hier een leuke, aantrekkelijke, verzorgde heer te treffen. Een heer voor wie RP geen "ezeltje prik gebeuren" is. Iemand die ook kan genieten van de "kleine" dingen in het leven. Je op zijn tijd serieus maar ben zeker ook het kind in jezelf nog niet kwijt
Ik ben het eens met voorgaande reacties, het is niet wanhopig en creepy om dat al na een paar dagen te doen. Ik vind het zelf ook prettig, in plaats van eindeloos heen en weer emailen en/of MSN-en elkaar na een week bijvoorbeeld in het echt ontmoeten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:45 schreef PastorRichards het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |