Joh, je moest eens wetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:19 schreef Silenus het volgende:
Zeg dat nou niet, Natalie had al allemaal snoepreisjes naar New York in gedachten.
Mijn droom, wat doe je?quote:
Sorry dat ik jouw droom heb verpletterd. It's a diry job but somebody had to do it. Het is beter zo Natalie. Je kan veel beter krijgen dan nep Alex!!! Hoewel als die foto wel echt zou zijn... Verbreek het contact nog niet definitiefquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:58 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Mijn droom, wat doe je?![]()
Niks meer gehoord van Alex...too hot under his feet I think.Vanavond maar weer eens topictitel van het vorige deel doen, in real life relatieplanetten.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:23 schreef Viking84 het volgende:
Meh, ik moet iemand afkappen die mijn type niet is en die een beetje suf overkomt. Maar hoe?.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:51 schreef Silenus het volgende:
we zijn twee verschillende types! je bent geweldig, maar niet voor mij![]()
"Jij ook?! Viking, mijn soulmate!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik zeg wel dat ik van poep- en plasseks houd.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:22 schreef Turbomuis het volgende:
M'n vakantieman is terug van vakantie en we hebben morgen een date
Spannend!
Echt tactvol ben je ook al niet hè ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:29 schreef Viking84 het volgende:
Kijk maar uit, wie weet houdt ze daar wel vanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:29 schreef Viking84 het volgende:
De vrouwen laten zich wel vreselijk kennen hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja maar hij is model he
Ik kom alleen lelijke kerels tegenverder zijn ze best ok, maar ja.
Niet zo generaliseren he! Wij vrouwen zijn echt niet zo oppervlakkig als jullie mannen soms denken. Wij vinden het ook belangrijk dat je naar gerenommeerde TV programma's kijkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
De vrouwen laten zich wel vreselijk kennen hier
Ik weet dat jullie op uiterlijk vallen, maar hou het ff lekker voor je ja!![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Farouche het volgende:
[..]
Niet zo generaliseren he! Wij vrouwen zijn echt niet zo oppervlakkig als jullie mannen soms denken. Wij vinden het ook belangrijk dat je naar gerenommeerde TV programma's kijkt.
Ik val helemaal niet op uiterlijk hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
De vrouwen laten zich wel vreselijk kennen hier
Ik weet dat jullie op uiterlijk vallen, maar hou het ff lekker voor je ja!![]()
Nee, het was niet op RP en jij zou haar vast niks vinden, want het was wel een echte lesbo, maar wel een fantastisch exemplaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |