abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:08:00 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85437446
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

Ondanks zijn oneerbare voorstel hoop je stiekum toch nog dat het goedkomt *;
Dat idd.

Je post iets teveel over hem voor iemand die klaar is met hem ;). En ach, is het zo erg als het goedkomt? :@. Ik weet ook niet of hij jou met die mededeling heeft willen pushen, hoor.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:09:45 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85437518
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ah duidelijk !

Toch wel interessant. Ik neem aan dat er misschien best wel mensen zijn die een abbo cadeau krijgen van hun ouders of vrienden om op deze manier iemand aan de haak te slaan.
Mijn moeder bood aan een maand RP voor me te betalen als ik het contact met een vrouw die niet goed voor me was verbrak :').

Inmiddels is het contact idd verbroken. Zal ik alsnog aanspraak gaan maken op m'n beloning? :9.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 15:45:26 #203
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85439108
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn moeder bood aan een maand RP voor me te betalen als ik het contact met een vrouw die niet goed voor me was verbrak :').

Inmiddels is het contact idd verbroken. Zal ik alsnog aanspraak gaan maken op m'n beloning? :9.
_O- Jij hebt je moeder gelukkig gemaakt.. ik zou haar dan inderdaad nog even herinneren aan dat bod.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_85445660
Ik heb een erg leuk berichtje van iemand gekregen, maar qua uiterlijk echt niet mijn type. Heb hem bedankt voor zijn leuke, originele reactie en eerlijk benoemd dat hij qua uiterlijk niet het type is waar op ik val.

Op mijn eerlijkheid reageerde hij begripvol, maar:
quote:
Zie er in het echt (lees spiegel) knapper uit hoor dan op een foto.
Hoe eerlijk zijn jullie bij het afwijzen van iemand?
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 18 augustus 2010 @ 18:51:51 #205
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85445792
Ik zal nooit zeggen dat iemand qua uiterlijk niet het type is waarop ik val ofzo. Ik probeer het altijd aardig te verpakken (we zijn twee verschillende types! je bent geweldig, maar niet voor mij :'( ), dan slaapt zij ook wat beter dan dat ik zeg dat ze eigenlijk toch een te dikke reet heeft.
Gourmetten of steengrillen?
pi_85445985
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb een erg leuk berichtje van iemand gekregen, maar qua uiterlijk echt niet mijn type. Heb hem bedankt voor zijn leuke, originele reactie en eerlijk benoemd dat hij qua uiterlijk niet het type is waar op ik val.

[..]

Ligt echt aan de reden waarom ik hem af zou wijzen. Ik zeg dan vaak dat hij mijn type niet is. Daar valt redelijk veel onder.

Net een super leuk berichtje gehad van iemand qua uiterlijk niet mijn type is. Tja, wat doe je dan......
pi_85446021
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:51 schreef Silenus het volgende:
dan slaapt zij ook wat beter
Ik heb het nog wel geprobeerd te nuanceren :'(

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:51 schreef Silenus het volgende:
we zijn twee verschillende types! je bent geweldig, maar niet voor mij :'(
Die noteer ik direct ;(
pi_85446047
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 18:57 schreef Farouche het volgende:

[..]

Ligt echt aan de reden waarom ik hem af zou wijzen. Ik zeg dan vaak dat hij mijn type niet is. Daar valt redelijk veel onder.

Net een super leuk berichtje gehad van iemand qua uiterlijk niet mijn type is. Tja, wat doe je dan......
Deja vu!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_85446538
quote:

[..]

Gewoon zeggen: "Ik zie een date niet zo zitten, maar we kunnen best wel leuke dingetjes op een vriendschappelijke manier doen" :')
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
pi_85446650
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef _Fonz het volgende:

[..]

Gewoon zeggen: "Ik zie een date niet zo zitten, maar we kunnen best wel leuke dingetjes op een vriendschappelijke manier doen" :')
Misschien ben ik te cynisch, maar je zult er maar 1 tussen hebben die dat als aanleiding ziet om aan je te blijven plakken in de hoop op geyle neucksex :X
pi_85447181
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 15:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Je post iets teveel over hem voor iemand die klaar is met hem ;). En ach, is het zo erg als het goedkomt? :@.
Zit wel waarheid in, je hebt gelijk. :|W
pi_85447207
quote:

[..]
Niet eerlijk meestal, vind het erg lastig op basis van uiterlijk.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:19:45 #213
97868 Krullehoofd
pi_85448958
quote:

Heel erg eerlijk. Ik reageer niet. Duidelijk zat toch ?
pi_85449068
quote:

[..]

Ik wil altijd eerlijkheid. Als iemand mij oerlelijk vind dan mag ze dat zeggen. Als ik saai overkom mag dat ook. Als ik teveel over voetbal lulde, dan ook. Bij een afwijzing hoop ik op een feitelijke "review". En dat mag subtiel gebracht worden als ze dat nodig vindt, maar is voor mij niet noodzakelijk.

Mijn laatste date die ik afwees, op Paiq: "Je bent bijna een kopie van mezelf qua persoonlijkheid, ik zoek iemand die mij ook meer kan laten zien in het leven dan wat ik zelf al wil doen."

Nu was ze niet mijn type qua uiterlijk, maar dat was oprecht niet de reden waarom ik niet met haar verder wilde. Ik had - als ik mijn kansen niet overschat - een kans haar mee naar huis te nemen, maar heb dit niet gedaan om geen valse verwachtingen te scheppen.

De keer daarvoor was het qua uiterlijk gewoon helemaal niet in orde, ook via Paiq: "Je bent een hele lieve meid maar ik vind je qua uiterlijk niet erg aantrekkelijk. Je moet echt wat meer aandacht aan jezelf besteden bij een eerste (blind) date met iemand. Sorry als dit verkeerd valt. Succes in ieder geval!"

Dit meisje had moeite gestoken in d'r haar en make-up. Maar ze had gele tanden, afgekloven vingernagels die ze niet eens probeerde te verbergen en kleding waar mijn oma zich nog voor zou schamen. Op zich had ze een mooi figuurtje (als ik dat zo kan inschatten), maar was ze zo ontzettend onzeker dat ze niet eens een spijkerbroek of strak topje zou aandoen.

De keer daarvoor, weinig verrassend ook via Paiq: "Sorry, de date was op zich leuk, maar je bent niet echt mijn type."
Dat was uiteraard niet genoeg voor haar, maar ze was het met me eens. Nadat ze mij gewezen had op mijn kapsel wat 12-jarige jongetjes ook dragen en mijn schoenen waar 8-jarigen ook wild van worden, heb ik haar ook eerlijk bekritiseerd:
"Netjes voor de dag komen vind ik belangrijk, maar dit was mijn casual-Friday werk outfit - ik kwam rechtstreeks van kantoor. Dat jij daar in praktisch een gala-jurk stond met pumps zo hoog dat je katten uit bomen kan redden, daar kan ik weinig aan doen ;) "
Verder: "Daarnaast vind ik je iets te donker voor me, en wat aan de kleine kant. Ben absoluut geen racist zoals je gemerkt hebt, maar ik val op andere vrouwen."

Dit was een meisje van amper 1.50m hoog (met hakken ruim 3.60m hoog :P ), heel donkere huid (veel donkerder dan op haar foto) die echt bizar netjes gekleed ging. Stel je voor dat je mannelijke date opdaagt met een volledig black-tie maatmak, en jij daar in jeans met (nette) sneakers staat in een zomers t-shirt (geen airco op kantoor, je moet toch wat..)

Kortom: Afwijzen en de waarheid niet vertellen vind ik lullig. Sommige mensen zijn echt clueless, zowel sociaal of qua kleding of etiquette. Ik hoop dat ze mij op mijn fouten wijzen, dan doe ik ze die gunst ook.
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 20:40:29 #215
9859 crew  Karina
Woman
pi_85449811
Op uiterlijk afwijzen doe ik sowieso al via de foto, dan reageer ik niet. Als het na een date tegenvalt, zeg ik gewoon er was geen klik, wat in principe ook de waarheid is, want iemand die ik uiterlijk niet aantrekkelijk vind, daar heb ik ook geen klik mee. Oftewel, dat is niet mijn type.

Iemand vertelde mij op Paiq dat hij mij dik vond :') Die viel denk ik op anorexiapatienten of zo, want als je vindt dat ik dik ben, dan heb je wat aan je ogen.

En wat een kansloze foto bij dit profiel }:| NL85219260

[ Bericht 6% gewijzigd door Karina op 18-08-2010 20:53:11 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85450478
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef MHD83 het volgende:

De keer daarvoor was het qua uiterlijk gewoon helemaal niet in orde, ook via Paiq: "Je bent een hele lieve meid maar ik vind je qua uiterlijk niet erg aantrekkelijk. Je moet echt wat meer aandacht aan jezelf besteden bij een eerste (blind) date met iemand. Sorry als dit verkeerd valt. Succes in ieder geval!"

Ouch! :D
pi_85450505
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Iemand vertelde mij op Paiq dat hij mij dik vond :') Die viel denk ik op anorexiapatienten of zo, want als je vindt dat ik dik ben, dan heb je wat aan je ogen.
Laatst was er toch ook al iemand die dacht dat je dik bent? :') Dat snap ik niet. Je had je gezicht van de foto uit je fotoboek erop staan toch?
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 20:57:37 #218
9859 crew  Karina
Woman
pi_85450566
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Laatst was er toch ook al iemand die dacht dat je dik bent? :') Dat snap ik niet. Je had je gezicht van de foto uit je fotoboek erop staan toch?
Die bedoelde ik inderdaad, heel raar (we hebben het over dezelfde vent, ik had hem al genoemd inderdaad).
niet zo tof doen
pi_85452218
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ouch! :D
Heheh ik kreeg nog een one-liner ofzo laatst van d'r dat ze gestopt was met nagelbijten :+ Wie weet heb ik haar wel aan een leuke kerel geholpen met mijn botte reactie :@

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Die bedoelde ik inderdaad, heel raar (we hebben het over dezelfde vent, ik had hem al genoemd inderdaad).
Jij bent echt niet dik.. niks van aantrekken van die sukkels.
pi_85452383
Vrijdag dan toch die date met die meid van pagina 1. Hadden ook even foto's uitgewisseld en ze ziet er nog eens ernstig leuk uit. :@
Ze is alleen totaal een computeranalfabeet. Na flink geklungel met MSN kon ik haar horen en zij mij zien. Toen toch maar via de telefoon verder geklept en de date definitief gemaakt :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_85452468
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef Karina het volgende:

[..]

Jij bent idd zeker niet dik! (ff gespiekt)
pi_85452501
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
En wat een kansloze foto bij dit profiel }:| NL85219260
Twee woorden. Attention whore. :') Dat ze dit dan weer wel toelaten op RP, vind ik apart.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:48:50 #223
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85452518
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:45 schreef Knipoogje het volgende:
Vrijdag dan toch die date met die meid van pagina 1. Hadden ook even foto's uitgewisseld en ze ziet er nog eens ernstig leuk uit. :@
Ze is alleen totaal een computeranalfabeet. Na flink geklungel met MSN kon ik haar horen en zij mij zien. Toen toch maar via de telefoon verder geklept en de date definitief gemaakt :')
Zou wel een mooi verhaal opleveren als dit nu wat wordt. :P
pi_85452698
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef Natalie78 het volgende:

[..]

Twee woorden. Attention whore. :') Dat ze dit dan weer wel toelaten op RP, vind ik apart.
ik had het eerst helemaal niet door! _O-
pi_85452703
Ik zie hier heel weinig mensen iets zeggen over knuz. Is dat not done in Fok-kringen? Wel de grootste gratis datingsite in NL volgens mij.
Ik heb zondag trouwens een date, niet via knuz. We gaan schaken haha :).
pi_85452776
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:29 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

:W

Wat is jouw RP nummer ? :')
geen idee, kom daar zelden
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:59:08 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85452911
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef mpol het volgende:
Ik zie hier heel weinig mensen iets zeggen over knuz. Is dat not done in Fok-kringen? Wel de grootste gratis datingsite in NL volgens mij.
Ik heb zondag trouwens een date, niet via knuz. We gaan schaken haha :).
Knuz is een beetje voor tienermoeders en proleten-bennies met een getunede auto. Dus da's niet ons soort volk. *kijkt arrogant*
  Moderator woensdag 18 augustus 2010 @ 21:59:14 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_85452916
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef MHD83 het volgende:

[..]

Heheh ik kreeg nog een one-liner ofzo laatst van d'r dat ze gestopt was met nagelbijten :+ Wie weet heb ik haar wel aan een leuke kerel geholpen met mijn botte reactie :@
[..]

Jij bent echt niet dik.. niks van aantrekken van die sukkels.
Nee weet ik, daarom was het zo vreemd ook. Ik was niet beledigd of zo, maar ik vond het gewoon een hele rare opmerking.
niet zo tof doen
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:13:24 #229
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85453500
Ik ben ook ooit diep beledigd.

Was met een Nathalie, inmiddels alweer twee jaar geleden. We matchten wel, maar werden vooral heel erg moe van elkaar. Twee vurige karakters op de een of andere manier, waardoor de gesprekken altijd heel snel en ad-rem gingen. Na twee uur was ik altijd al helemaal gesloopt. Ik heb met haar een tijdje gedate, stuk of zes keer denk ik, en dat was ook altijd best gezellig. (Al heb ik haar nog een keer onbewust beledigd door tijdens de seks te zeggen dat ze net een pedaalemmer was, omdat hoe dieper ik 'in' haar kwam, hoe wijder haar mond open ging staan... :') Ze vond het een ongepaste vergelijking :') )

Anyway: uiteindelijk werd dat niks, omdat we toch te vaak moe van elkaar werden. We bleven wel on speaking terms, vooral via msn dan. Een jaar daarna ofzo zei ze hoe ze onze eerste date vond: ze schrok onwijs toen ze me zag, vond me echt een complete nerd, vond m'n verhalen saai en wilde eigenlijk na een uur wegrennen. Pas toen ze me beter leerde kennen ging ze me heel leuk vinden.
Ik zat daar echt achter m'n computer van: :{ :( :?

Heb haar gewoon verwijderd! :( Stomme pedaalemmer.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:27:01 #230
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_85454016
Sjees zeg! Krijg net voor de derde keer in een maand tijd hetzelfde berichtje van dezelfde vent... Pff, wat een goudvis...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_85454046
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ook ooit diep beledigd.

Was met een Nathalie, inmiddels alweer twee jaar geleden. We matchten wel, maar werden vooral heel erg moe van elkaar. Twee vurige karakters op de een of andere manier, waardoor de gesprekken altijd heel snel en ad-rem gingen. Na twee uur was ik altijd al helemaal gesloopt. Ik heb met haar een tijdje gedate, stuk of zes keer denk ik, en dat was ook altijd best gezellig. (Al heb ik haar nog een keer onbewust beledigd door tijdens de seks te zeggen dat ze net een pedaalemmer was, omdat hoe dieper ik 'in' haar kwam, hoe wijder haar mond open ging staan... :') Ze vond het een ongepaste vergelijking :') )

Anyway: uiteindelijk werd dat niks, omdat we toch te vaak moe van elkaar werden. We bleven wel on speaking terms, vooral via msn dan. Een jaar daarna ofzo zei ze hoe ze onze eerste date vond: ze schrok onwijs toen ze me zag, vond me echt een complete nerd, vond m'n verhalen saai en wilde eigenlijk na een uur wegrennen. Pas toen ze me beter leerde kennen ging ze me heel leuk vinden.
Ik zat daar echt achter m'n computer van: :{ :( :?

Heb haar gewoon verwijderd! :( Stomme pedaalemmer.
whahaha, sommige dingen moet je ook gewoon ook niet zeggen tijdens sex! Humor in bed kan ik altijd wel waarderen, maar een pedaalemmer.... Ik weet ook niet of ik daarom zou kunnen lachen.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:29:01 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85454079
Mwhehehe, pedaalemmer _O-.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:38:56 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85454415
Ik bedoelde natuurlijk niet dat ze een vuilnisbak was, maar ik kwam er dus gewoon op omdat haar mond merkbaar steeds iets meer open ging staan als ik er dieper in ging. Toen moest ik lachen en zei ik dat.

Maarja, ik ben een man en heb nog nooit van tact gehoord. :')
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:56:16 #234
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85455002
Ach ja neuken en denken tegelijk, da's sowieso lastig :)
451 °F
pi_85455051
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk niet dat ze een vuilnisbak was, maar ik kwam er dus gewoon op omdat haar mond merkbaar steeds iets meer open ging staan als ik er dieper in ging. Toen moest ik lachen en zei ik dat.

Maarja, ik ben een man en heb nog nooit van tact gehoord. :')
Ik weet niet of het iets voor mannen is. Toen een scharrel van me eens op het punt stond om te komen zei ik " Jeetje, wat kijk je serieus" en toen was het meteen helemaal over. Vond hij niet grappig..
pi_85455212
quote:
Ik weet ook niet of ik daarom zou kunnen lachen.
denk van wel.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:06:27 #237
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_85455361
Heb wel eens tijdens een likbeurt de slappe lach gekregen om de geluiden die ze maakte, kwam ook niet meer goed die avond. _O-
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:08:24 #238
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85455432
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef MalleJongen het volgende:
Heb wel eens tijdens een likbeurt de slappe lach gekregen om de geluiden die ze maakte, kwam ook niet meer goed die avond. _O-
Ik zoek een man met humor, zeggen ze dan ...

niet dus! ;)
451 °F
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:49:51 #239
97868 Krullehoofd
pi_85456824
quote:
NL58833116
NL77777486
NL84823434
NL84965736
Deze vond ik in mijn Postvak In. Iemand interesse ? Dan mag je ze van mij overnemen. Ik hoef ze niet. Die laatste is best wel een leuke meid, het is jammer dat ze een halve kop groter is dan ik. :')
pi_85456887
*nog steeds op reactie wacht!*
  donderdag 19 augustus 2010 @ 00:04:23 #241
97868 Krullehoofd
pi_85457350
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:52 schreef Ordos20 het volgende:
-O-
pi_85457708
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:52 schreef Ordos20 het volgende:
geen reactie = geen interesse.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
pi_85458232
:P no shit Sherlock

Ik bedoelde eigenlijk Farouche
pi_85458823
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef Ordos20 het volgende:
:P no shit Sherlock

Ik bedoelde eigenlijk Farouche
Oh, je bedoelde de beoordeling van je RP profiel. Ja als dat ook zo lang duurt als berichten krijgen op RP dan zit het niet goed met je profiel ;)
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 06:09:24 #245
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85461539
Volgens mij zul je met een volslagen debiel profiel meer mannen/vrouwen trekken dan de zoveelste kneus die zijn/haar (standaard) interesses opsomt of denkt origineel uit de hoek te komen.

Ik zou het gewoon eens moeten proberen eigenlijk.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  Moderator donderdag 19 augustus 2010 @ 08:33:03 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_85462422
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 06:09 schreef goofy_goober het volgende:
Volgens mij zul je met een volslagen debiel profiel meer mannen/vrouwen trekken dan de zoveelste kneus die zijn/haar (standaard) interesses opsomt of denkt origineel uit de hoek te komen.

Ik zou het gewoon eens moeten proberen eigenlijk.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, want van die profielen met "ik houd van knuffelen" die weet ik nou wel.
niet zo tof doen
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:35:25 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85462445
Hey, XXXXXX

One of these 9 people just gave you high marks (4 or 5 stars) on QuickMatch. Congratulations!

Whoeoeoeh :'). Er zit niks bij, dus laat maar :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:45:56 #248
239372 MalleJongen
rekt t niet dan scheurt t wel
pi_85462602
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Deze vond ik in mijn Postvak In. Iemand interesse ? Dan mag je ze van mij overnemen. Ik hoef ze niet. Die laatste is best wel een leuke meid, het is jammer dat ze een halve kop groter is dan ik. :')
Oh, gaan we in de vrouwenhandel? Maar slijt ze maar aan een ander, ik hoef jouw afdankertjes niet. :W
I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
pi_85462637
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 00:14 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

geen reactie = geen interesse.
Wtf zeg jij nou man?! Ben je van je geloof gevallen?! :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 08:48:18 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85462653
Ik vind die vrouwen van Krullehoofd allemaal wel leuk! Wou dat ik berichtjes kreeg van zulke vrouwen! :o.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')