Dat idd.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 00:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ondanks zijn oneerbare voorstel hoop je stiekum toch nog dat het goedkomt![]()
Mijn moeder bood aan een maand RP voor me te betalen als ik het contact met een vrouw die niet goed voor me was verbrakquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:13 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ah duidelijk !
Toch wel interessant. Ik neem aan dat er misschien best wel mensen zijn die een abbo cadeau krijgen van hun ouders of vrienden om op deze manier iemand aan de haak te slaan.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mijn moeder bood aan een maand RP voor me te betalen als ik het contact met een vrouw die niet goed voor me was verbrak.
Inmiddels is het contact idd verbroken. Zal ik alsnog aanspraak gaan maken op m'n beloning?.
Hoe eerlijk zijn jullie bij het afwijzen van iemand?quote:Zie er in het echt (lees spiegel) knapper uit hoor dan op een foto.
Ligt echt aan de reden waarom ik hem af zou wijzen. Ik zeg dan vaak dat hij mijn type niet is. Daar valt redelijk veel onder.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb een erg leuk berichtje van iemand gekregen, maar qua uiterlijk echt niet mijn type. Heb hem bedankt voor zijn leuke, originele reactie en eerlijk benoemd dat hij qua uiterlijk niet het type is waar op ik val.
Op mijn eerlijkheid reageerde hij begripvol, maar:
[..]
Hoe eerlijk zijn jullie bij het afwijzen van iemand?
Ik heb het nog wel geprobeerd te nuancerenquote:
Die noteer ik directquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:51 schreef Silenus het volgende:
we zijn twee verschillende types! je bent geweldig, maar niet voor mij
Deja vu!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:57 schreef Farouche het volgende:
[..]
Ligt echt aan de reden waarom ik hem af zou wijzen. Ik zeg dan vaak dat hij mijn type niet is. Daar valt redelijk veel onder.
Net een super leuk berichtje gehad van iemand qua uiterlijk niet mijn type is. Tja, wat doe je dan......
Gewoon zeggen: "Ik zie een date niet zo zitten, maar we kunnen best wel leuke dingetjes op een vriendschappelijke manier doen"quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Lolaatje het volgende:
Ik heb een erg leuk berichtje van iemand gekregen, maar qua uiterlijk echt niet mijn type. Heb hem bedankt voor zijn leuke, originele reactie en eerlijk benoemd dat hij qua uiterlijk niet het type is waar op ik val.
[..]
Misschien ben ik te cynisch, maar je zult er maar 1 tussen hebben die dat als aanleiding ziet om aan je te blijven plakken in de hoop op geyle neucksexquote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:15 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: "Ik zie een date niet zo zitten, maar we kunnen best wel leuke dingetjes op een vriendschappelijke manier doen"
Zit wel waarheid in, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je post iets teveel over hem voor iemand die klaar is met hem. En ach, is het zo erg als het goedkomt?
.
Niet eerlijk meestal, vind het erg lastig op basis van uiterlijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heel erg eerlijk. Ik reageer niet. Duidelijk zat toch ?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Lolaatje het volgende:
Ik wil altijd eerlijkheid. Als iemand mij oerlelijk vind dan mag ze dat zeggen. Als ik saai overkom mag dat ook. Als ik teveel over voetbal lulde, dan ook. Bij een afwijzing hoop ik op een feitelijke "review". En dat mag subtiel gebracht worden als ze dat nodig vindt, maar is voor mij niet noodzakelijk.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:47 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ouch!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef MHD83 het volgende:
De keer daarvoor was het qua uiterlijk gewoon helemaal niet in orde, ook via Paiq: "Je bent een hele lieve meid maar ik vind je qua uiterlijk niet erg aantrekkelijk. Je moet echt wat meer aandacht aan jezelf besteden bij een eerste (blind) date met iemand. Sorry als dit verkeerd valt. Succes in ieder geval!"
Laatst was er toch ook al iemand die dacht dat je dik bent?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
Iemand vertelde mij op Paiq dat hij mij dik vondDie viel denk ik op anorexiapatienten of zo, want als je vindt dat ik dik ben, dan heb je wat aan je ogen.
Die bedoelde ik inderdaad, heel raar (we hebben het over dezelfde vent, ik had hem al genoemd inderdaad).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Laatst was er toch ook al iemand die dacht dat je dik bent?Dat snap ik niet. Je had je gezicht van de foto uit je fotoboek erop staan toch?
Heheh ik kreeg nog een one-liner ofzo laatst van d'r dat ze gestopt was met nagelbijtenquote:
Jij bent echt niet dik.. niks van aantrekken van die sukkels.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad, heel raar (we hebben het over dezelfde vent, ik had hem al genoemd inderdaad).
Jij bent idd zeker niet dik! (ff gespiekt)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bedoelde ik inderdaad, heel raar (we hebben het over dezelfde vent, ik had hem al genoemd inderdaad).
Twee woorden. Attention whore.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:40 schreef Karina het volgende:
En wat een kansloze foto bij dit profielNL85219260
Zou wel een mooi verhaal opleveren als dit nu wat wordt.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:45 schreef Knipoogje het volgende:
Vrijdag dan toch die date met die meid van pagina 1. Hadden ook even foto's uitgewisseld en ze ziet er nog eens ernstig leuk uit.
Ze is alleen totaal een computeranalfabeet. Na flink geklungel met MSN kon ik haar horen en zij mij zien. Toen toch maar via de telefoon verder geklept en de date definitief gemaakt
ik had het eerst helemaal niet door!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Twee woorden. Attention whore.Dat ze dit dan weer wel toelaten op RP, vind ik apart.
Knuz is een beetje voor tienermoeders en proleten-bennies met een getunede auto. Dus da's niet ons soort volk. *kijkt arrogant*quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:53 schreef mpol het volgende:
Ik zie hier heel weinig mensen iets zeggen over knuz. Is dat not done in Fok-kringen? Wel de grootste gratis datingsite in NL volgens mij.
Ik heb zondag trouwens een date, niet via knuz. We gaan schaken haha.
Nee weet ik, daarom was het zo vreemd ook. Ik was niet beledigd of zo, maar ik vond het gewoon een hele rare opmerking.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:40 schreef MHD83 het volgende:
[..]
Heheh ik kreeg nog een one-liner ofzo laatst van d'r dat ze gestopt was met nagelbijtenWie weet heb ik haar wel aan een leuke kerel geholpen met mijn botte reactie
[..]
Jij bent echt niet dik.. niks van aantrekken van die sukkels.
whahaha, sommige dingen moet je ook gewoon ook niet zeggen tijdens sex! Humor in bed kan ik altijd wel waarderen, maar een pedaalemmer.... Ik weet ook niet of ik daarom zou kunnen lachen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:13 schreef Silenus het volgende:
Ik ben ook ooit diep beledigd.
Was met een Nathalie, inmiddels alweer twee jaar geleden. We matchten wel, maar werden vooral heel erg moe van elkaar. Twee vurige karakters op de een of andere manier, waardoor de gesprekken altijd heel snel en ad-rem gingen. Na twee uur was ik altijd al helemaal gesloopt. Ik heb met haar een tijdje gedate, stuk of zes keer denk ik, en dat was ook altijd best gezellig. (Al heb ik haar nog een keer onbewust beledigd door tijdens de seks te zeggen dat ze net een pedaalemmer was, omdat hoe dieper ik 'in' haar kwam, hoe wijder haar mond open ging staan...Ze vond het een ongepaste vergelijking
)
Anyway: uiteindelijk werd dat niks, omdat we toch te vaak moe van elkaar werden. We bleven wel on speaking terms, vooral via msn dan. Een jaar daarna ofzo zei ze hoe ze onze eerste date vond: ze schrok onwijs toen ze me zag, vond me echt een complete nerd, vond m'n verhalen saai en wilde eigenlijk na een uur wegrennen. Pas toen ze me beter leerde kennen ging ze me heel leuk vinden.
Ik zat daar echt achter m'n computer van:![]()
![]()
![]()
Heb haar gewoon verwijderd!Stomme pedaalemmer.
Ik weet niet of het iets voor mannen is. Toen een scharrel van me eens op het punt stond om te komen zei ik " Jeetje, wat kijk je serieus" en toen was het meteen helemaal over. Vond hij niet grappig..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:38 schreef Silenus het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk niet dat ze een vuilnisbak was, maar ik kwam er dus gewoon op omdat haar mond merkbaar steeds iets meer open ging staan als ik er dieper in ging. Toen moest ik lachen en zei ik dat.
Maarja, ik ben een man en heb nog nooit van tact gehoord.
Ik zoek een man met humor, zeggen ze dan ...quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:06 schreef MalleJongen het volgende:
Heb wel eens tijdens een likbeurt de slappe lach gekregen om de geluiden die ze maakte, kwam ook niet meer goed die avond.
Deze vond ik in mijn Postvak In. Iemand interesse ? Dan mag je ze van mij overnemen. Ik hoef ze niet. Die laatste is best wel een leuke meid, het is jammer dat ze een halve kop groter is dan ik.quote:NL58833116
NL77777486
NL84823434
NL84965736
geen reactie = geen interesse.quote:
Oh, je bedoelde de beoordeling van je RP profiel. Ja als dat ook zo lang duurt als berichten krijgen op RP dan zit het niet goed met je profielquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:30 schreef Ordos20 het volgende:no shit Sherlock
Ik bedoelde eigenlijk Farouche
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, want van die profielen met "ik houd van knuffelen" die weet ik nou wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 06:09 schreef goofy_goober het volgende:
Volgens mij zul je met een volslagen debiel profiel meer mannen/vrouwen trekken dan de zoveelste kneus die zijn/haar (standaard) interesses opsomt of denkt origineel uit de hoek te komen.
Ik zou het gewoon eens moeten proberen eigenlijk.
Oh, gaan we in de vrouwenhandel? Maar slijt ze maar aan een ander, ik hoef jouw afdankertjes niet.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:49 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Deze vond ik in mijn Postvak In. Iemand interesse ? Dan mag je ze van mij overnemen. Ik hoef ze niet. Die laatste is best wel een leuke meid, het is jammer dat ze een halve kop groter is dan ik.
Wtf zeg jij nou man?! Ben je van je geloof gevallen?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
geen reactie = geen interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |