abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:47:31 #101
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85597422
Oewww!! Wat kan Siebe al lief lachen! O+
Vannacht een soortement record: om 23.30 laatste flesje en dan hoorden we hem weer om 7.45! Hij sliep in de nacht al zo'n 6 uur achter elkaar, maar dit is toch wel heel lang. Zijn wij ook weer helemaal bijgeslapen.

Het is nu alleen wel wachten op de waterpokken. Wij waren 2 weken geleden op bezoek bij een kleine tweeling en een dag later kreeg een van hen de waterpokken. Dikke kans dat Siebe het ook gaat krijgen.... :{

Orea: zet 'm op! Het is vast even wennen maar het gaat gewoon goed.
Mart gefeliciteerd met je eerste tandje! *O*
Pessie:fijn dat het goed gaat met je vader! :)
kloep kloep
pi_85597719
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 08:59 schreef Claudia_x het volgende:
Dentinox.
En waar is dat te verkrijgen?
pi_85597786
Kom ff snel buurten ben namelijk helemaal kapot!

Nanique heeft een slecht weekend gehad.. veel wakker, veel spugen en heel erg veel huilen!!
We mogen Woensdag naar het CB maar als ze vandaag weer zo is en doet dan gaan we morgen toch maar even naar de huisarts toe! Vertrouw het gewoon niet helemaal en de hele dag met Nanique op schoot wil echt niet!
In de draagdoek of zak vind ze helemaal niks want ze wil graag bewegen enzo.. maar in de box en wipstoel is ook weer niks..
Als ze dan even momenten niet huilt en vrolijk is lacht ze als een gek en maakt hele lieve geluidjes O+ dat dan weer wel!

Zit er zelf ook even helemaal doorheen en zou op dit moment het liefst even weglopen van alles!
Helaas is manlief nu niet de beste hulp doordat hij angststoornissen heeft, hij heeft er medicijnen voor maar omdat hij Vrijdag wat heeft is die stoornis nu aardig aanwezig..
Kan hij helaas weinig aan doen!
Altijd blijven lachen... :)
pi_85597797
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:00 schreef ymme het volgende:

[..]

Vaak gewoon bij Drogist en Apotheek.. Sommige supermarkten hebben het zelfs!
  maandag 23 augustus 2010 @ 10:12:56 #105
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85597940
Lieszdraaijer: misschien heb ik wat gemist. Wat is er aan de hand met Nanique dan denken jullie? Verveleld dat ze zoveel huilt, moet erg zwaar zijn.
Siebe en Nanique zijn trouwens precies even oud :D
kloep kloep
pi_85597997
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:00 schreef ymme het volgende:

[..]

apotheek, kruidvat, etos, andere drogisten.

Je hebt ook nog chamodent en gengigel.
Bij ons werkt Dentinox het beste.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85599080
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef leonieke het volgende:
In het bos daar staat een huisje, keek eens even door het raam...? Nee, is nochtans fijn met de gebaren erbij :Y

Goedenavond speelman is hier HET liedje voor als we hem in zijn bed leggen: goedenavond speelman, mijn vader laat vragen of je 's avonds spelen kan, voor de kleine poppedeine en de grote bim bam.
zegt me niets :)
Deze zing ik altijd voor m :P met muziekale ondersteuning, want ik denk dat ie dat leuker vind aangezien mijn zwangkwaliteiten niet geweldig zijn ;)
Met alle gebaren erbij _O- Leuk joh een sprookjesboomverslaafd nichtje, kom je nog s wat nieuws tegen :P

maandag 23 augustus 2010 @ 11:51:45 #108
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85600923
Siebe lacht dus ook lief! Hier nog zo'n ventje!

Lies, vervelend! Heeft ze misschien last van haar darmen? Of toch een virusje? Echt naar zeg!

Hier vannacht helaas geen voortzetting van voorgaande nachten :O . om 1 uur en om 5 uur gevoed. Ach ja, hoort erbij he. Vond 1 nachtvoeding alleen wel echt heel fijn dus hoop dat hij dat komende nacht weer gaat doen.
pi_85601347
Lies, wat vervelend! Vooral dat gehuil kan je zo opbreken.. Ik hoop dat de huisarts er snel achter is wat eraan scheelt en dat ze snel weer helemaal haar vrolijk zelf is!

Hier een bagger nacht! Om 12 uur klaar met voeden, Leia in de puckababy gedaan, ging heeeeerlijk slapen O+
Om vervolgens om 1.45 wakker te worden en niet meer te willen gaan slapen! Uiteindelijk rond 4 uur wel in haar wieg gekregen waar ze ging liggen geluidjes maken en vooral heel wakker om zich heen ging liggen kijken.. En das op zich goed, maar slapen doe ik dan niet, want zoals ik al verwachte begon ze na een half uur toch wel te bléren om aandacht! (en als ik dan ga slapen word ik net weer wakker gerukt uit mijn net slaap..)

En overdag echt nul moeite met slapen hè! Ik ga dus maar mee met haar slaapjes doen vandaag... maar ipv hetzelfde of beter wordt het hier 's nachts alleen maar dramatischer... Ze heeft een totaal omgekeerd ritme ineens... En vooral dat niet meer willen slapen na het wakker worden 's nachts is gewoon vervelend...
pi_85602004
Herkenbare verhalen hier, althans een beetje...... ;)

Gister laatste voeding om 00:30 gehad, lief om 01:15 gaan slapen.
Wakker om 05u, flesje en om half 6 weer slapen.
Daar kwam ze alweer om 07:45 om vervolgens te blijven 'vragen' en huilen tot 09:30. Toen pas gaan slapen.
Papa sinds vandaag weer aan het werk, ritme is gelijk weg!! Ze heeft het door ;)

Ook redelijk wat gespuugt vanochtend in de lange 'wakker periode'.
Ze had even haar ochtend niet geloof ik.....
pi_85603190
Boriz, 12 Juni was een mooie datum :) Die van mij moest alleen 8 Juli pas komen..

Wat heeft Nanique geen idee..Vrijdag kwamen alle flessen er zowat volledig weer uit.. Zaterdag had ze ineens koorts maar trok ook weer weg.. Gister was echt niks goed en heeft ze alleen maar gehuilt.. Het 1e tandje zit ook te drukken om helemaal door te komen maar of alles daarmee te maken heeft..
Twijfel aan een voeding switch..
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:05:48 #112
259886 pessie
pi_85606391
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Boriz, 12 Juni was een mooie datum :) Die van mij moest alleen 8 Juli pas komen..

Wat heeft Nanique geen idee..Vrijdag kwamen alle flessen er zowat volledig weer uit.. Zaterdag had ze ineens koorts maar trok ook weer weg.. Gister was echt niks goed en heeft ze alleen maar gehuilt.. Het 1e tandje zit ook te drukken om helemaal door te komen maar of alles daarmee te maken heeft..
Twijfel aan een voeding switch..
Nanique nu al een tandje? Dat zou wel vroeg zijn.
Wat voor voeding gebruik je? Misschien hypoallergeen proberen?

Zo, van 11 tot net een krijsend kind gehad dat af en toe een hazenslaapje van 2 minuten deed. Was dus ontzettend moe, ik heb hem uiteindelijk in bed gelegd en gelaten en de papa opgebeld dat ik het ook niet meer wist. Kennelijk voelde hij het aan want hij werd eindelijk rustig en nu ligt hij eindelijk te slapen.

Orea, misschien vaker voeden overdag?
pi_85608086
Haar eerste tandje is al deels door sinds ze 7 weken is.. zeker vroeg maar het is echt duidelijk een tandje. Komt steeds iets verder door!! Maar het verklaard voor mij niet het spugen en al het gehuil.. We denken om misschien gewoon en comfort voeding te gaan mengen..
We hebben nog veelste veel gewone voeding dus wil niet meteen over op wat anders.. We hebben inflacol (of hoe schrijf je dat..) maar dat spuugt ze gewoon direct weer uit..
pi_85608142
Pessie ik weet wat je voelt met het huilen en hazeslaapjes.. Nanique doet niet anders!
Heb Nanique nu ook op bed gegooid en zit even in de negeerstand!
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:31:03 #115
259886 pessie
pi_85610198
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Pessie ik weet wat je voelt met het huilen en hazeslaapjes.. Nanique doet niet anders!
Heb Nanique nu ook op bed gegooid en zit even in de negeerstand!
Ik ben dus naar de keuken gegaan waar ik de theekoker heb aangezet om een kruik te maken. Voelde me echt een rotmoeder maar hij werd wel rustiger. Ik ben nu bang dat hij rustig is geworden omdat hij zich verlaten voelde -O- . Aan de andere kant stond ik naast zn bed toen ik met manlief belde en sliep hij toen pas in, dus misschien heeft hij mn stem nog even gehoord.
De kruik lijkt hij ook wel fijn te vinden, normaal geven we alleen een kruik mee 's nachts maar misschien toch ook weer een kruik meegeven overdag.
pi_85623633
Onze Marylou van 8 weken slaapt sinds 3 weken door (van een uurtje of 09:00 's avonds tot 07:00 uur 's ochtends). Dik relaxed, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Overdag is ze wel veel wakker, maar dan ligt ze vaak lief te brabbelen in haar box of wipstoeltje...
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:08:15 #117
259886 pessie
pi_85623787
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:04 schreef Nielsch het volgende:
Onze Marylou van 8 weken slaapt sinds 3 weken door (van een uurtje of 09:00 's avonds tot 07:00 uur 's ochtends). Dik relaxed, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.

Overdag is ze wel veel wakker, maar dan ligt ze vaak lief te brabbelen in haar box of wipstoeltje...
*O*
pi_85623841
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Haar eerste tandje is al deels door sinds ze 7 weken is.. zeker vroeg maar het is echt duidelijk een tandje. Komt steeds iets verder door!! Maar het verklaard voor mij niet het spugen en al het gehuil.. We denken om misschien gewoon en comfort voeding te gaan mengen..
We hebben nog veelste veel gewone voeding dus wil niet meteen over op wat anders.. We hebben inflacol (of hoe schrijf je dat..) maar dat spuugt ze gewoon direct weer uit..
Klinkt mij erg als reflux, Daan was ook erg onrustig, veel huilen en spugen is ook een symptoom van reflux. Misschien een idee om de flessen iets te verdikken met Johannesbroodpitmeel (Nutriton van Nutrilon) waardoor het minder makkelijk weer omhoog komt. En na de voeding goed rechtop houden en laten boeren.
pi_85624504
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik ben dus naar de keuken gegaan waar ik de theekoker heb aangezet om een kruik te maken. Voelde me echt een rotmoeder maar hij werd wel rustiger. Ik ben nu bang dat hij rustig is geworden omdat hij zich verlaten voelde -O- . Aan de andere kant stond ik naast zn bed toen ik met manlief belde en sliep hij toen pas in, dus misschien heeft hij mn stem nog even gehoord.
De kruik lijkt hij ook wel fijn te vinden, normaal geven we alleen een kruik mee 's nachts maar misschien toch ook weer een kruik meegeven overdag.
Ik denk echt niet dat een kind rustiger wordt als hij zich verlaten voelt. Dus niet te veel zorgen maken, zou ik zeggen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:52:56 #120
259886 pessie
pi_85625627
Ventje is weer gelukkig! Hij is datgene wat hem dwars zat in ieder geval kwijt!

Vanaf wanneer beginnen jullie met pyamaatjes? Althans, Nathan heeft nog steeds zachte pasgeborenen kleren aan en daar slaapt hij dus ook in. Wel heeft hij een slaapzak die hij elke avond aankrijgt. En als een kind een pyama heeft, kan een kindje dan 2 dagen hetzelfde aan (als het niet is ondergespuugd ofzo)?
pi_85625693
Pessie, zodra ik een avondritueel had met jen hoorde daar ook een pyjama bij. En ze krijgt elke dag een schone aan, doe ik zelf ook.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_85625738
Daan heeft vanaf zijn geboorte een pyama aangehad. En die doe ik best meerdere dagen aan hoor, de romper verschoon ik wel iedere dag. Bij spugen uiteraard wel verschonen, maar verder kan het best wat langer mee. Maar ieder doet dat denk ik op zijn eigen manier.
pi_85626050
Ik heb er eigenlijk niet bij stilgestaan dat een pyjama niet kon :@ Dus Thomas sliep al vrij direct in een pyjama. En die draagt hij ook wel meerdere dagen na elkaar :Y
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:54:46 #124
259886 pessie
pi_85628575
Ok goed om te weten! En de kleren van overdag? Kunnen die eventueel ook 2 dagen achter elkaar aan? En uiteraard elke dag romper verschonen, maar ik verschoon zelf ook dagelijks mn ondergoed.
Stomme vragen he, weet alleen echt niet wat nou wel en niet kan op dit gebied :@ dus dan maar vragen hoe jullie dat doen!
pi_85629141
broekjes doe ik wel vaker aan (mits schoon), maar doe ik zelf ook
shirts iedere dag een schone, maar hij spuugt altijd wel iets erop en vind t ook leuker.als iew iets heel erg onder spuugt en ik trek m wat schoons aan gaat t tweede shirt nog een dag mee.maar meestal zit et ook wel iets van spuug op.en mijn kind mag niet zuur ruiken vind ik :)
pyama's zouden wel langer meekunnen dan 1 nacht maar meestal zit er ook wat spuug op (hij geeft gewoon mondjes terug hoor, niets ernstigs maar vind t niets als ie zuur ruikt dan gaat het dewas in)
romper iedere dag een schone.
hij slaapt trouwens ook regelmatig in romper, soms korte mouw, soms lange mouw (lange mouw ipv pyama) anders is t te warm vind ik.hij ligt onder een dekentje zonder slaapzak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')