Vaak gewoon bij Drogist en Apotheek.. Sommige supermarkten hebben het zelfs!quote:
apotheek, kruidvat, etos, andere drogisten.quote:
zegt me nietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:03 schreef leonieke het volgende:
In het bos daar staat een huisje, keek eens even door het raam...? Nee, is nochtans fijn met de gebaren erbij![]()
Goedenavond speelman is hier HET liedje voor als we hem in zijn bed leggen: goedenavond speelman, mijn vader laat vragen of je 's avonds spelen kan, voor de kleine poppedeine en de grote bim bam.
Nanique nu al een tandje? Dat zou wel vroeg zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:51 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Boriz, 12 Juni was een mooie datumDie van mij moest alleen 8 Juli pas komen..
Wat heeft Nanique geen idee..Vrijdag kwamen alle flessen er zowat volledig weer uit.. Zaterdag had ze ineens koorts maar trok ook weer weg.. Gister was echt niks goed en heeft ze alleen maar gehuilt.. Het 1e tandje zit ook te drukken om helemaal door te komen maar of alles daarmee te maken heeft..
Twijfel aan een voeding switch..
Ik ben dus naar de keuken gegaan waar ik de theekoker heb aangezet om een kruik te maken. Voelde me echt een rotmoeder maar hij werd wel rustiger. Ik ben nu bang dat hij rustig is geworden omdat hij zich verlaten voeldequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:46 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Pessie ik weet wat je voelt met het huilen en hazeslaapjes.. Nanique doet niet anders!
Heb Nanique nu ook op bed gegooid en zit even in de negeerstand!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:04 schreef Nielsch het volgende:
Onze Marylou van 8 weken slaapt sinds 3 weken door (van een uurtje of 09:00 's avonds tot 07:00 uur 's ochtends). Dik relaxed, had niet verwacht dat het zo snel zou gaan.
Overdag is ze wel veel wakker, maar dan ligt ze vaak lief te brabbelen in haar box of wipstoeltje...
Klinkt mij erg als reflux, Daan was ook erg onrustig, veel huilen en spugen is ook een symptoom van reflux. Misschien een idee om de flessen iets te verdikken met Johannesbroodpitmeel (Nutriton van Nutrilon) waardoor het minder makkelijk weer omhoog komt. En na de voeding goed rechtop houden en laten boeren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Haar eerste tandje is al deels door sinds ze 7 weken is.. zeker vroeg maar het is echt duidelijk een tandje. Komt steeds iets verder door!! Maar het verklaard voor mij niet het spugen en al het gehuil.. We denken om misschien gewoon en comfort voeding te gaan mengen..
We hebben nog veelste veel gewone voeding dus wil niet meteen over op wat anders.. We hebben inflacol (of hoe schrijf je dat..) maar dat spuugt ze gewoon direct weer uit..
Ik denk echt niet dat een kind rustiger wordt als hij zich verlaten voelt. Dus niet te veel zorgen maken, zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ben dus naar de keuken gegaan waar ik de theekoker heb aangezet om een kruik te maken. Voelde me echt een rotmoeder maar hij werd wel rustiger. Ik ben nu bang dat hij rustig is geworden omdat hij zich verlaten voelde. Aan de andere kant stond ik naast zn bed toen ik met manlief belde en sliep hij toen pas in, dus misschien heeft hij mn stem nog even gehoord.
De kruik lijkt hij ook wel fijn te vinden, normaal geven we alleen een kruik mee 's nachts maar misschien toch ook weer een kruik meegeven overdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |