Wat krijgen we nou?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:42 schreef Maraca het volgende:
Ik weet niet zeker of ik mee kijk vanavond
PARDON?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:42 schreef Maraca het volgende:
Ik weet niet zeker of ik mee kijk vanavond
Ben niet tevreden over mijn presentatiequote:
Gun jezelf toch 2 uurtjes gezelligheid en plezierquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ben niet tevreden over mijn presentatieMoet hem dus helemaal herschrijven en dat kost tijd
Maar.. maar.. maar.. de presentatie is dinsdag alquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:57 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gun jezelf toch 2 uurtjes gezelligheid en plezier
Hop aan het werk jij!, ik wil je anderhalf uur niet op fok zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. maar.. maar.. de presentatie is dinsdag al
Ja meneerquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hop aan het werk jij!, ik wil je anderhalf uur niet op fok zien
Zet je PC uit. pak een kop koffie/thee/drinken erbij en zeg tegen jezelf, als ik nog een uurtje leer dan beloon ik mijzelf door samen met de SBS6mensen WMB en RMW te kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Pfff. ik kan het gewoon niet opbrengen te gaan leren voor morgen
heb ik soms ook, gaat wel overquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:18 schreef Hyundai het volgende:
Ik moet morgen van 9 tot 1 werken. Het ene moment heb ik er zin in en het andere moment totaal niet
.
Dat maak ik niet met een uurtje, zeg maar gerust een uurtje of 10quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zet je PC uit. pak een kop koffie/thee/drinken erbij en zeg tegen jezelf, als ik nog een uurtje leer dan beloon ik mijzelf door samen met de SBS6mensen WMB en RMW te kijken
[..]
Je haalt het welquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat maak ik niet met een uurtje, zeg maar gerust een uurtje of 10
Nee, we waren in belgiequote:Op zondag 22 augustus 2010 20:13 schreef tralalala het volgende:
Heeft Rob al Engels gesproken?
Heb nog geen Red mijn vakantie gezien.![]()
Kun je ook beide? En je chips, en snel posten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:20 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb 2 opties.
Heerlijk met een zak chips op bed genieten van SBS en traag op FOK.
Zonder chips druk op FOK posten en half naar SBS kijken.
Wat zal ik doen?
Dan zit mijn toetsenbord onder de chipskruimels.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je ook beide? En je chips, en snel posten?
Hmm, da's ook niks.quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:25 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dan zit mijn toetsenbord onder de chipskruimels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |